20 Aralık 1934 Tarihli Zaman Gazetesi Sayfa 8

20 Aralık 1934 tarihli Zaman Gazetesi Sayfa 8

| ! Mütenevvi ve münlehap çeşitler En mükemmel cinsler En dun fiyatlar İşte; satın alırken nazar dikkate alacağınız başlıca vasıflar Garanti eskimez ve her renkte Muşam- “Mandleber.. miyem "l : balar eri Te Er ikenimel Kadlin vi imal edilmiş Çocuklara 3 Taatarbinı Ve Palto-ı N müntehap lâr < Czernerde n Badalın VV Mantolar Son moîa X ) İğş Elbı. Ş Muşam- seler A balar LT NELLİİ TEDİYATTA TESHİLAT A — *3430, kilo * 57382 , eb'adında Delmanya bir tarafı kolalı beyaz Kuçe kâğıdı. B — *2330, kilo “68>100, eb'adında Delmanya bir tarafı kolulı beyaz kuşe kâğıdı. Satın alınacak mezkür kâğıtları vermek İsteyenlerin nümune -ZAMAN— Hattı havai ve dekovil malzemesi satışı. Istanbul Gümrükleri Başmüdürlüğünden : 928 Senesi sonuta kadar gümrük anbar ve antrepolarında toplanan eşyalardan aşağıda cins ve miktarı yazıl malzemeler. den hattı havai malzemesi 22-12-934 tarihinde kapalı zarfla va- ddi 29-12-934 tarihinde açık süretile ve aranılmamak üzere satılacaktır. Her isteyen aat çelve'ini ve eşyayı görebilir. Satışlar 7-12-934 “tari- edilecek olan 2490 nümaralı' kanundaki şerait da- hilinde yapı'acaktır. Satış şartaameleri her isteyene —meccanen verilir. Kapalı zarfla verilecek teklif mektuplarımn / müzayede anatinden bir saat evvel Başmüdürlükte toplanacak olan komüs- 7,5 teminatı muvakkate akçesinin daha ev- velce İstanbul İthalât Gümrüğüne yatırılarak makbuzunun da bu zarf içersine konulması lâzımdır, — “8288,, SATILAN EŞYANIN arttırma yona verilmesi ve Kıymeti Miktarı — Eşyanın cinsi Müzayede &: Muhammenesi 7325 2039 Kap Demir hattı havai malzemesi — 15 , vesair aksamı 1281 60 kalemde Dekovil hattı malze- 15 mesi vesair aksamı (8288) NEVRÜZiIN KULLANANLAR DAT AA DA AYA ve NE/ELİ ÖOLURLAR. Ruüs Antrasit ve Alman Koku Ev sobaları ve salamandralarına mahsus EN EHVEN FİAT - ENİYİ MAL| Antrasit 33 kiloluk mühürlü çuvallar içinde teslim ediyoruz. Siparişlerinizi yapmadan evrel bir kere müracaat ediniz ve şarinameleri gördükten sonra pazarlığa iştirak edebilmek üzere *9, 7,5, teminat akçeleril beraber 22-12-934 Cumartesi günü saat 15te Cibalide Levazım Mübavaa Şubesine müracaat- dar * 8199,, İ (10.000) Kilo yerli mah kalın kınnap, İdaremiz için satın almacak bu malzemeyi vermek isteyen- 'rin nümune ve şartaameyi gördükten sonra pazarlığa etmek üzere (747,5) teminat akçelerile beraber (22/12/934) Cu- mürtesi günü saat (14)de Cibalide Levazım ve Mübayaat şube- e müracaatları, (8462) ş eniyiilâçtır. Kanı keser, ağrıyı gide- rir, memele- ri söndürür. bulduğu anda üzerinde bırakı- lacaktır. Olmazsa en sonra ar- tıranın taabhüödü baki kalmak üzere arttırma onbeş gün daha uzatılarak 7-2-935 tarihine mü- sadif Perşembe günü ayni sa- atte kesilmiş kıymetin yürde yetmişbeşini tutmazsa, — 2280 numaralı kanuna tevfikan sa- taş geri birakılır. 2004 Numaralı icra kanunu- 'nun 1261ncı maddesine ipotek sahibi alacaklılar ile diğer alâ- Ka E MN sahiplerinin gayrimenkul üze- rindeki haklarını ve hususiyle faiz ve masrafa dair olan id- K müspitelerile gün içinde içra dairesine bildirmeleri lâzımdır. Aksi hal: de hakları tapu - sicilleri” ile sabit olmadıkça satış hedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkadarların işbu maddei ka- öre hareket la malümat almak isteyenlerin 934/69 dos- 'ya numarasile memuriyetimize Müracaatları ilân olunur. 'olan Beyoğlunda / Feriköyde Kırsokağında eski 141 müker- er, yeni 8 numaralı boduru kati ile beraber altı katlı yağ- h boyalı, pencereler pancurlu Cephe tezyinatlı kesme taş, ar- ka tarafı çimento sıvalı yağlı boyalı; dıvarlar kâgir, kap ekseriyetle musanna doğra camekânlı, sarsıçlı ve/ kuyulu, Gst katta su deposu, terkos ve havaganı tertibatlı maabah. çe İkonağın tamamı açık artır. maya konulmuş olup 5-1-935 taribinde şartaamesi divanba- neye asılarak 23-1-935taril mütadif çarşanba günü saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul dördüncü İcra dairesinde satı- Arttırmaya girenlerden yüz- da yedibuçuk teminat ökçesi Aalınır. Müterakim vergi, Bel diye vakıf icaresi borçluya tir. Arttırma bedeli kesilmiş bedelin yüzde yetmiş beşini Far Buğdayı Farelerin bulunduğu mahalle (Far) Hasar fare zehirinden buğday nevileri serpilerek bütün fareler öldürülür. Buğday nevderinin beher adedi bir adet fareyi muhakkak surette öldürür. Ve bu ölen fareler kokmaz ve kaskatı bir hale gelir. Ve istimali gayet basittir. hamur, külliyen mahvu perişan olacakları muhakkatır. kuruştur. Deposu Hasan Ecza Deposudur. Far macununun ines bir el üzerinde sürülerek ve ufak ufak pastırma, ve her bafif surette sürülerek farelerin bulundu- gt mahallebırakılır. Fareler bunu kemalüştiha ile yerler. Vederhal ölür Far macuniyle far buğday daneleri bir arada istimal edilirse farelerin ana baba ve ecdatları Buğday nevileriyle macunlarının beher kutusu 25 ve büyükleri kırk kuraştur. İkisi bir arada 40 İstanbul Milli Emlâk Müdürlüğünden: Beyoğlunda Şişlide Feriköy birinci İersm mahallesinin - Hacı' | Mansur sokağında elyevm Şişli Nahiye Müdüriyetinin oturduğu W Saranof apartmanı denilen ve altı katta altı daireden ibaret bu. kunan 41 numaralı apartıman bedeli dört sene ve dört müsavi taksitte nakten ödenmek şartile 13620 lira bedel üzerinden ka- pah zarf üsülile satılacaktır. İsteklilerin teklif mektuplarile 1022 lık teminat akçelerini 31-12-934 pazar günü saat 12 buçuğa kadar Komisyon riyasetine vermeleri. "R, HL ER Deniz yolları İŞLETMESİ Karadeniz yolu GÜLCEMAL vapuru 20 jan PERŞEMBE günü) saat 20 da Hopa'ya kadar., (8558) Geyve icra memurluğundan: İstanbulda Refail Venturaya 2000 küsür lisaya borçlu Gey 'venin Orbaniye mahallesinden Bekirin işbu. borcundan dolayı ipotekli tapu kaydına göre sağı Borçlu Bekirin müfrez hane <u Nadidenin hane arsa: arkası borçlu Bekirin müfrez hane avlusu ve cephesi tari kizm ile mahdut bir bap hane- Sinin satılmasına ve paraya çev- Tilmesine ve ikartırmanın 3-i 935 perşembe günü saat 14 de başlıyarak 16 da icrasına ve Vebir daha kokmazlar iri İştah eksi Her ay Almanyadan İsimleri Analyses et essais de papiers Teaite' de ehimle Pharmaceutidne Teehnelogio et Avalyse eher BELSOĞUKLUĞU KA AAA DA HL SÜ AAA der Öle. U. Fette. Hand buch der Pflanzen analyse İmtiyaz sahibi: Ali. Ümuml neşriyatı idare eden yazı işleri müdürü: C. Hikmet Matbasi Ebüzziya satın alnacağından taliplerin üç AKGÜN | KADIN TERZİHANESİ riyor Şık ve ucuz elbise yapıyor Beşiktaş Dere Caddesi 131 numara İstanbul İthalât Gümrüğü Müdürlüğünden Berl - Lunge (1931/33) tab'ının Frs Easyklopaedie der technischen Chemie Die Praxis de organisehen Chmikers Handbulı der Chemie und Technolojie Gümrük kimyahanesi için yukarıda yazılı kitaplar 2490 No, du münakasa ve ithalât kanumu mucibince bilmünakasa pazarlıkla sadif Perşembe günü sant 14 te İstanbul İthalât Gümrüğünde müteşekkil Satınalına Komisyonuna müracaatları. 2280 numaralı kanun ahkâmına tevfikan yeminli ehli - vukuf taraflarından — takdir. edilen 150 lira kıymetini ” bulma: takdirde eu çok arttırama taahüdü baki kalmak — şartile ikinci arttırmanın 14-2-935 per- şembe günü saat 14 de başla. | yarak Töda yapılmasına ve yi me muübammen kiymetin " de yetmiş beşini bulmazsa' kanun mezkür ahkâmına tevfikan maa faiz borç müsavi taksitlerle beş senede Ödenmek üzere satışın arakılması tensip kılın: tarafından görüler arktırma şartaame- L Z N yeni modeller geti- Müellifleri Cilt tercümesi — 3 yenitab'i | hasip görülmüş olması ha Ulmann — Sön , - İ Sabile ipotekli afacaklıarla di Hezberg-marteau ğer alâkadarların işbu — ipo- P. Lebeau-C. Courtoia. | tekli hane üzerindeki hakları Levokavitsch ve busüsile faiz ve masrafa a dair olan iddialarını evrakı müse Na bitelerile ihayet 70 gün içinde BBi e Hnlde hakdları tapu sicllerik sabit Zicke. Sanidıt” | Gizedikçü aat dimdeilamn Haye Tsunmtas Jaşmasından hariç bırakıacak- Ubbelohde ları cihtele talipleri muhamıncu | kiymetin £ de yedibuçuğu nis- G. Kicin betinde pey akçaları veya müli birbankanın teminat mektubu- 'nu tevdi etmeleri şartile mu. ayyen tarih ve günlerde 933/684 Humaralı dosya ifadesile icra dairesine müracaatları ilân olu. Kânunusani 935 tarihine mü- (8564)