26 Ağustos 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

26 Ağustos 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

'—' 26 Ağustos 1929 Feyziati Lisesi Müdürlüğünden : Mezuniyet ikmal imtihanları 1 eylül pazar günü başlıyacaktır. Alâ- kadar talebenin mezkür günde saat 8 de mektepte bulunmaları ve bilâhere hiç bir mazeret kabul edilemiyeceği beyan olunur. Nafıa vekâletinden: Serbest mühendis ve mektepten mezun fen memurlarına: Şose ve köprüler ve sular umum Müdürlüklerinin merkez ve vila: hayetler kadrolarında muhtelif maaş ve ücretlerle kullanılmak üzere 'en yüksek dereceden itibaren muhtelif ladem ve liyakatta mühendis ve Fen memurlarına ihtiyacımız vardır. Ağustos nihayet:ne kadar müracaat edecekler tesbit olunarak mev- cut şartnamelerimiz - dairesinde kendilerine - teklifatta — bulunacağız. Arzu edenlerin mektup ve hatta telgraflâ mezun oldukları mekteplerle haiz oldukları vesikalardan bahsederek Nafıa vekâleti müsteşarlığına * müracaat etmelidirler. Bilahare vesikaların asıl veya musaddak suret- deri vekâletçe tetkik olunacaktır. Ayni vazifeler için ecnebilerden vuku şartlarla kabul ve tetkik olunar. Şişli Terakki lisesi Nişantaşı : Halil Rifat paşa konağında ( Leyli ve Nihari ) Kısımlarına talebe kayt muamelesi, her gün saat 9-17 ye kadar mektep dalresinde yapılmaktadır. — Tipanet odasından mülüm ilân 1929 Senesi oda kayt ücretlerile kazanç üzerine mevzu */02 oda resminin cezasız tahsil müddeti 30 Ağustos 1929 akşamı hitam bula- cak ve ücreti tesviye etmemiş olanlar hakkında 1 Eylülden itibaren iki misli ceza tahakkuk ettirilerek tahsilât maa ceza-ve icra vasıtasıle yapılacaktır. Âlâkadarların bu cezaya maruz kalmamak üzere müddetin hitamın- dan evvel oda veznesine müracaatle borçlarını ödemeleri son defa olmak üzere ilân olunur. - İstanbul Defterdarlığı ilânları - y mahallesi — sokağı —No cinsi — taksimatı | 6000 Büyükada Nızamsokağı 24/26 kâgir hane zemin katı: 1 mut- bak 1 çamaşırlık 1 oda 1 kiler 1 halâ 2936 metre bahçe. İnci kat 4 oda 1 salon 1 hala 2nci kat 4 'oda 1 sofa 1 banyo üzeri kapalı dara- ca çatı katı 3 kü- çük oda 1 korıdor ayrı sakaf altında üzeri ahşap odalı kâgir'ahır ve sair ihale bedelinin nısfi peşinen ve nısfı digeri bir sene sonra nakden istifa edilmek şartile balâda muharrer hanenin mülkiyeti 17/8/29 B tarıhından itibaren yırmı gün müdetle ve kapalı zarf usulile mü- zayedeye vaz edilmiş oldugundan talip olanların tekliflerin 5/9/29 perşambe günü saat İ4te kadar adalar malmüdürlğüne tevdi et- meleri ve mezkür saattan sonra vukubülacak - tekliflerin ”- kabul edilmeyeceği ilân olunur. Devlet Demiryolları ve Limanları Umumi idaresinden: 98 kalem ilâç kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Münakasa 12 Eylül 929 perşembe ğünü saat 16 da Ankarada Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif “mektuplarını ve muvakkat teminatlarını ayni günde saat 15,30 kadar Umumi Müdürlük kalemine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini iki lira mukabilinde Malzeme dairesinden, İstanbulda edebilirler. İstanbul vilâyeti yollar baş mühen- disliğinden: 17 Ağustos 929 tarihinde pazarlıkla ihale edileceği ilân edilen Sa- Tihli civarında Gediz nehri üzerindeki beton arme köprünün mevcut şartnameleri dairesinde ikmali inşası için teklif edilen bedel, haddi lâyik görülmediğinden 29 Ağustos 929 perşembe günü saat on beşte Pazarlıkla ihale edilmek üzere on gün müddetle temdit olunmuştur. Taliplerin şerai nmek ve bu baptı istahzar evrakı almak üzere Ankarada Yollar Umum müdürlüğüne müracaat eylemeleri ve pazarlık için Nafia Vekâleti Müsteşarlık makamında müteşekkel ko- misyonu mahsusunda muayyen gün ve saatte hazır bulunmaları ve ehliyet vesikalarının ihaleden lâakal beş gün evel Yollar Umum mü- dürlüğüne tevdi edilmesi ilân olunur. bulacak — müracaatlar ayni Ankarada, Haydarpaşa - mağazasından tedarik Daima yalnız KODAK Fotograf makinelerile filimlerini kullanmak menfaatınız icabatın- dandır. Alâmialt fotoğrafar için Minoteros Kartlarını kullanınız Her yerde satılır. Satılık apartman Bebekte , Bebek caddesi , sabilde elektrik , hava gazı ve terkozu havi , sekiz —oda maa banyo, mutbak vesaire ile, zei batta döri bap dükânı müştemil ve ayrıca iki kata mütehammil bir bap beton arme apartıman satılıktır. Bebekte Hafız Osman efendiye müracaat mercudur. Halis Ayvalık Zeytin yağı ve Sabunu toptan ve perakende gayet ehven fiatla Galatada Mehmet Ali Paşa Hanı derumunda Saracettin Beyin 41 nu- merolu deposunda satılmaktadır. BEŞİKTAŞ DİKİŞ YURDU İktisat vekâleti himayesindedir. Bir sonede musaddak diploma verilir. Biçti ve makış mektebidir. Telobo kaydına başlad. Desler eylül birde başlar Aka: İstanbul İcra dairesindi Ayşe Cemil hanımın müteveffa Osman efendideki — alacağından / dolayı mahcuz Süleymaniyede Saman viaramı evvel mahallesi kebapçı hanı yokuşunda atik 3 ve mükerrer 3 cedit 5 No. ve derunundaki bir. masura ve bir çuvaldız tatlı suyu havi arsa kırk beş gün müddetle yapılan ilâna- 'tın bin lira bedel ile talibi uhde- sinde olup bedeli müzayede haddi lâyikında olmadığından kati ihalesi icra kilmmak üzere bir ay müd- detle mevkii müzayede ye vazolun- muştur. Elyevm han yanmış olup arsadır. Mesahası : iki bin iki yüz yet- miş dört arşın terbündedir , de- rununda bir kuyu 10 Akasya agacı, tonoz harabeleri ve etrafın- da duvar ve cadde tarafında 8 adet diğer tonoz vardır. Hududu : üsnü efendi Samanviran sokgı iya paşa hanesi ve fırıncı Lanbo ve lâz Ahmet efendi ve silihdar hanı ve sulgar bahçesi hanı ya- kuşu ve Üzümçarşısı - caddesiyle mezkür cadde şehremaneti tara- fından yapılan saçlar ön taraftaki tonoları da istimal - etmekter Birinde Şükrü ve Osman diğerin- de Mustafa ve diğerinde İbrahim ve birinde Mehmet ve birinde | Şükrü ve birinde İsmâil efendiler | kiracıdırlar, kimeti 5685 liradır. | Talip olanların kıymeti muhamme- Ünesile üzerinden onu nisbetinde pey akçesiyle 26-9 929 tarihinde saat 14-16 ya kadar ve926-9397 dosya sumarasiyle bizzat “ve ya bilvekâle müracaat eyletelri ilân olunur. Dr. CEMİL PAŞA - Dr. DJEMİL PACHA - Avrupadan geldi. Hasta- Kadıköyünde Çitte- darini havuzlarda hanesinde ka- bul eder. Teleton : 33 Erenköy Emniyet Sandığı emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı Müzayede — İkraz Merhunatın ciğs ve nevile Borçlunun edel —No zevki ve müştemilâtı iemi 85 — 13643 Üsküdarda Kepçedede mahallesinde Karacaahmet cad- desinde eski 65 ve yeni 331 numaralı yirmi iki arşın arsa üzerinde kârgir iki kattan ibaret ve üstünde bir odayı havi bir dükkânın tamamı. Süreyya H. 13970 Ortaköyde Taşmerdiven ve Şekercioğlu sokağında eski 25,27,28 ve yeni255,27,14 numaralı yüz elli arşın arsa bir kattan (l otuz beş arşın arsayı havi bir mağazanın tamamı. Çelebon Namer Ef. 14572 Üsküdarda Altunizade elyevm Mecidiye mahallesinde Nişanlaşı caddesinde eski üç defa mükerrer 4 ve yeni 12, 12-1, 12-1 numaralı büyük köşkün harem dairesi üç yüz otuz iki arşın arsada ahşap iki buçuk katta sekiz oda, bir sofa, bir taşlık ve bir hamam ve bir kuyu ve selâmlık dairesi keza üç yüz otuz iki arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta sekiz oda, bir taşlık ve bir hamamı ve diger köşk yüzon üç arşın arsadayarım katı kârğir iki katı ahşap olmak üzere iki buçuk katta üç oda bir mutfak ve bir dokuz yüz yetmiş beş arşın bahçeyi havi iki köşkün tamamı Emine Radıye ve Fatma Ümmü Çarşuykebirde Çuhacı banı-üst katında e: 41 numaralı otuz iki arşın arsa üzerinde han üstünda bir odanın tamamı Fatma H. Yedikulede İmrahorda İlyasbey mahallesinde eski is- tasyon caddesinde ve bakkal Filip ve yeni istasyon caddesinde eski 57, 57, 57 mükerrer veni 6-7-1 nu- maralı altmış arşın arsada kâgir iki katta iki oda, bir kiler, bir sofa ve on iki arşın arsa üzerinde ahşap bir mutfak altmış dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Sabiha H. Beşiktaşta Yenimahallede Posta ve Thlamur sokağında eski 27, 10, 10 mükerrer 10 numaralı 10 mükerrer 10 mükerrer ve 12 ve yeni 13, 15, 17, 19 mumaralı bin beş yüz arşın arsa üzerinde kısmen üç ve kısmen iki lti sofa, il lunan yüz elli arşın arsada ve mezkür ittisalinde beş oda, bir sofayı havi kârgir yüz otuz arşın arsada sofa, bir mutfağı ve beş bin yüz dört arşın bahçeyi bavi bir konağın tamamı 110 14787 610 17076 20750 17081 17484 caddesinde eski 11 mükerrer ve yeni 17, 19, 28, 30, 32, 34, 36 numaralı iki yüz oluz arşın arsada kârgir iki katta altında iki dükkânı ve üstünde Rüsumat ve Düyünu umumiye idaresinin tahtı işgalinde bulunan altı odayı ve iki kapıyı havi bir hanenin tamamı Vasfiye H. Paşabahçesinde Köyiçi elyevmm İskele caddesinde esi 1 ve yeni 26/1 numaralı yüz altmış iki arşınmarsa üz; rinde kârgir üç kaltan ibaret üstünde sekiz oda, bir koridor, bir mutfak ve yirmi dört arşın üzerinde bir aptesane ve güsülâne ve yirmi arşın bahçeyi havi bir fırımın” tamamı Ahmet Cevdet B. 17672 Beylerbeyinde Burhaniye mahallesinde mukaddema Halit bey ve elyevm Bayır sokağında eski ? mükerrer ve yeni 36 36/1 numaralı yüz altmış sekiz arşın rinde ahşap iki kattan ibaret on oda, dört sofa, mutfak ve otuz arşın üzerinde bir mutlak beş dönüm iki yüz otuç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Kadriye H. İstinyede Kürkçübaşi ve Çayır sokağında eski 13 mü: kerrer ve yeni 19 numaralı elli iki arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda, ufak sofa, bir mutfağı havi hanenin tamamı, Makbule H. Boğaziçinde Emirgânda eski 30 ve yeni 36 numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap dört birinci katta bir oda, bir mutfak, üçüncü, dördüncü, katlarda karşılıklı ikişer oda, birer sofa, terkus ve elektrik tesisatını havi ve yüz on üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı İhsan, Sıdıka Melâbat,H, ve Mehmet Kâmiran Ef. Kadıköyü Osmanağa mahallesinde Kâğıtçıbaşı elyevm Kazasker sokağında eski 7, 7 ve yeni 6, 8 numaralı beş yüz arşın arsa üzerinde ahşap üç buçuk katta on altı oda, dokuz salon ve iki bin yetmiş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. — Emin B. İfakat ve Feride H. Yukarda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hiza- larında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 31 Ağustos 929 tarihine müsadif Cumartesi günü saat on buçuktan itibaren müza- yedeye mübaşeret olunarak saat on altıda kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde saat on altıya kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat on altıdan sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen gekilmiş addolunacakları lüzümü 4400 17603 620 210 18127 170 18252 695 18536 Enis Tahsin