31 Ekim 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

31 Ekim 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 STEE AY SN c OÇ YANT / A Emniyet Sandığı emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı Müzüyede İkraz Merhunatın cins ve zevile beleli Lira No mevküi ve müştemilâti 815 7093 Kumkapıda Tavaşi Süleymanağa mahalle- sinde Ördekbakkal ve İcadiye sokağında eski 33,33 mükerrer 35,35 mükerrer ve yeni 43,45,39,41 numaralı yüz yirmi arşın arsa üzerinde kârgir iki katta dört oda, bir sofa bir mutfak ön ve arka taraflarında iki dükkânı Ve yetmiş arşın üzerinde iki dükkânı havi muhtacı tamir bir hanenin tamamı, Fethiyede Kâtipmaslahattin Tatlıkuyu s0- kağında eski 6,6 mükerrer ve yen maralı yüz altmış beş arşın arsa kârgir üçer buçuk katta biri üç oda biri fak elmak üzere üç sofa, bir mutfak, en ri beş oda, üç sofa bir mutfak ve en üstü daraçayı ve yüz seksen beş arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı Üsküdarda Bulgurluda Alemdağı caddesin- de 46-1,46-2,46-3 numaralı ” seksen farşm arsada üzerinde iki katta üç odayı ve dört yüz ir iki ahır ile bir odayı havi bir fırının tamamı , 13308 Beykozda Yalıköyünde eski Ekmekci ba- yırı ve yeni Bahriye sokağında eski 31 ve veni 37 numarlı yetmiş beş arşın arsa üze- le ahşap önden bir buçuk ;ve arkadan ahşap iki buçuk katta üçünde bir sofa, bir mutfak ve kırk beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı | 155 16206 Kartalda Kasaba karyesinde Üsküdar cad- B desinde yeni 82-36, 41-5 numaralı yüz kırk iki arşın arsa üzerinde kârgir iki kattan ibaret iki dükkânın tamamı Çarşıyıkebirde Yağlıkçılar caddesinde eski 127 ve yeni 95 numaralı on beş arşın arsa üzerinde kârgir bir kattan ibaret bir dük- kânın nısıf hissesi. 17738 Sultanselimde Mimarşecaattin mahallesinde Mismarcı sokağında eski 8 mükerrer ve yeni 17 numatalı altmış arşın arsa üzerin- de yarım bodrum katı kârgir digerleri ah- — beylerle şap olmak üzere iki buçuk kattari ibaret Zehra Güzi Mahmut Aziz b. 295 — 8331 10341 Nuriye H. Hüsnü Ef. 90 17582 Mehmet Tevfik B. 40 Süleyman Sudi ve Ömer Ağa | İsmail Ağa İsmail Hakkı Akşam Yeni harflerimizin ilk lügatı YENİ TÜRK LÜGATI dır İbrahim Alâettin Beyin reisliği altında bir. heyet tarafından tertip edilmiştir. Yeni Türk Lügatı takribi 30,000 kelime, 30 tablo, 16 harita ve 3 adet renkli tablo ve haritayi camidir. Yeni Türk Lügatı bir kaç güne kadar intişar edecektir. Şeraiti ayrıca ilân olunacaktır. Neşreden: KANAAT kütüphanesi intanbul - Ankara caddesi beş oda, bir sandık odası, bir sofa, Fatma mutfak Ve seksen arşın bahçeyi havi bir. Müzeyyen hanenin tamamı. hanımlar 345 17908 Ahırkapıda Akbıyık mahallesinde Araba- Mustafa ef. cılar kışlası caddesinde eski 3 mükerrer ve - ve Niyaz h. yeni 19 numaralı biri yüz on dört arşın arsa üzerinde bir buçuk katı kârgir diğeri ahşap olmak üzere iki buçuk katta biri yemek odası olmak üzere beş oda, iki sofa, bir mufak diğeri lli arşın özerinde olup bir buçuk katta biri ufak olmak üzere üç oda, bir sofa, bir mutfağı havifiki hanenin tamamı 120 18628 Ramide Cuma mahallesinde Eyüp cadde- Emine H. sinde eski 6 mükerrer ve yeni 4 numaralı altmış arşın üzerinde ahşap iki kalta biri — sandık - odası olmak üzere dört oda, bir mutfak ve yüz dört aşrın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 625 18355 Kadıköyünde Osmanağa mahallesinde eski Nezihe, Mi ve yeni Misksokağında eski 2 mükerrer ve nire, Lüt yeni 36 numaralı büyük kısmı yüz on arşın fiye Ha- farsa üzerinde ahşap iki buçuk katta yedi — nımlarla oda, bir sofa, iki muifak diğer kısmı keza — Mustafa yüz on arşın üzerinde ahşap bir buçuk Kemal ve katta iki oda , bir " sofa, bir mutfak - ve — İbrs müşterek kuyu ve yüz yirmi asşın bahçevi Necati ve iki bölüklü bir bir hanenin tamamı Mehmet Saffet Beyler 1510 18581 Unkapanında Haraççı karamehmet bey Ayşe Fa- mahallesinde Unkapanı caddesinde eski 2 ika H. ve yeni | numaralı yetmiş dört arşın arsa üzerinde kâgir iki kattan ibaret arkasında bir mutfak - ve üzerinde bir ufak odayı havi bir dükkâcın tamamı Yukarda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hiza- larında gösterilen bedellerle talipler inde olup 4 teşrinisani 929 tarihine müsadif pazartesi günü saat on buçuktan itibaren müzayedeye —mübaşeret olunarak saat on beşte kat'i kararrının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde saat on beşe kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat on beşten sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunuygğ 31 Teşrinievel 1929 sanller meyanında amiş çlan yar İstanbulda tle (Vaserman ti dadadı, tifo ve v darı teşhisi, idrar, bali vokTORTaşçıyan Paris - Seririyatından me'min Ve 28 sene tecrübeli ” Frengi, ağrısız iğnelerle belsoukluğu, idrar darlığı ademi iktidarı elektrikle kat'i seri ve ağrısız tedavisi, Emin önünde, İzmir sokağı No.4 Belsoğukluğu FRENGİ ve ADEMİ IKTİDAR Paris (8 6 (Nocker) kliniklerin Dr. SI'İKIH NECiİP yoğlanıdaş İstiklü: numatah T (ddesinde birilci katındâ, Frengi ez mücssir güviya, Ve muhlelik astil ile belso: gukluğu ve ihtllâtatmın en muannit şekilleri aşlar ve (Ozonotermi) gibi ikiyo İle ve nüks et ynemek üzere tedavi © Mes'ul müdürü: Enis Tahsin