13 Kasım 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

13 Kasım 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 HALI İhtiyacınızı temin etmeden ev- vel mutlaka mağszamıza uğra- manız menfaatiniz icabıdır. ÇOLAKZADE HALI Kumpanyası İstanbul mümessilleri AHMET Tahir ve ADiL Her nevi Türk ve İran halıları deposu olup kanaatkâr bir mü- essesedir. Kapalıçarşı Sahaflar 37/39 Tel, 24182 dairci mahsusasında ifayi vazife eden Istanbul ikinci icra memurluğundan: Mahcuz olup paraya çevrilmesi ta- karrür eden Anadolu fenerinde Kaba- koz değirmeninde vaki 13 numara ile murakkam ve tamamına (950) üç yüz elli lira kıymet takdir edilen beş dönüm tarla ile keza aynı mahalde ve yol altı mevkiinde 14 numara ile murakkam ve tamamına (700) yedi yüz lira kıymet takdir edilen 10 dönümden ibaret tarla ve gene mahalli mezkürda Kule cad- desinde kâin ve tamamen (567) beş yüz altmış yedi lira kıymet takdir olunan maa bahçe bir bap kahvehane tamami- nın birinci ve açık arttırması 17/12/931 tarihine müsadif Perşembe günü sâat 14 den 16 ya kadar dairede icra olunacaktır. Arttırmaya iştirak için mezkür gayri menkulâtn o muhammen kıymetlerinin yüzde onu nisbetinde teminat “akçesi verilmek lâzımdır. Hakları tapu sicilliğile sabit olmayan ipotekli alacaklılarla diğer alâkadarların irtifak hakkı sahip- lerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masrafa dair olan iddialarını ilân tari hinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müslitelerile dairemize bildirmeleri lâ- zımdır. Aksi halde siciilikçe sabit ol mıyanlar satış bedelinin paylâşmasından hariç kalırlar. Müterakim vergi ile belediye rusumları ve vakıf icarı müş- âittir. Daha fazla malümat almak enler 15/11/9581 tarihinden itibaren dairede açık bulundurulucak olan art- - tırma şartnamesi ile 931/1674 nu-lu dosyaya müracaatla derununda mevcut ve mezkür mahallerin evsaf ve mesa- — hasını havi vaz'iyet ve takdiri kıymet — (raporunu görüp anlayabilecekleri ilân olunur. b Üsküdar Hukuk Hâkimliğindan: Kadiköyünde kâğıtcı başı mektep s0- — kağında I No. lu hanede sakine Fatma hanım tarafından kocası Mustafa efendi ÇA aleyhine ikame olunan boşanma dava- sında müddeialeyhin daveti mahkemeye ademi icabeti hasebile hakkında gıyap kararı ittihaz olunmuş ve tahkikat 26/12/931 Cumartesi günü saat 10/30 atalik edilmiş ve müddeialeyh yevmi mezkürde yine mahkemeye gelmediği surette müddeiyenin şahitleri gıyabında istima olunarak icabı kanuniyesi icra edileceğine ve bir daha muhakemeye alınmayacağına karar verilmis ve müd- deialeyhin ikametgâhı meçhul, olması hasebile mezkür gıyap kararı mahkeme hanesine talik edilmiş olmakla 't ilân olunur. Istanbul mahkemei asliye bi- rinci ticaret dairesinden: Galata ithalât gümrüğü rıhtım anterposunda mevcut olup mah- kemece satılmasına karar verilen 3 sandık sun'i ipeğin icra kılınan “artırma neticesinde bedeli haddi lâyik görülmemiş ve ikinci artır- manın 18/11/931 tarihine müsadif çarşamba günu saat 10 dan Ile kadar icrası mukarrer bulunmuş olduğundan talip; olanların yevmi ve vakti mezkürde Rıhtım antre- posunda hazır bulunmaları ilân olunur. : Fatih icrasından : Vasfiye H. ile Macide H. ve İsmail ağanın şayian mu- tasarrıf oldukları Haydarda bıçakçı Alâeddin mahallesinde 28 numaralı yüz lira kıymeti muhammeneli iki oda ile iki sofa ve bir halâ ve bir kuyuyu ve miktarı kâfi bahçeyi havi ve ayni ma- halde 30 No. ve mkıtarı kâfi bahçe ve iki oda ve bir sofa ve birhelâ ve (500) lira Kiymeti * muhammeneli hanelerin izalei şuyuu icra edilecektir. 'Tapuca müseccei ve gayri müseccel hak sahiplerinin 20 gün zarfında müra- caatla haklarını tespit ettirmeleri aksi şakdirde gayri müseccel hak sahipleri paylaşmadan hariç tutulacaktır. Arttır- maya iştirak edenler bedeli müzayedeyi beş gün zarfında vereceklerdir. Aksi taktirde farkı fiyat ve zarar v6 ziyan kendilerinden bilâ hüküm alınacaktır. Taliplerin yüzde on pey akçesiyle beraber arttırma günü olan 17/kânunu- evvel / 931 perşembe günü saat 16 te Fatih icra dairesinde 931/14 No. lı dos- yaya mürâcaatları ilân olunur. Beyoğlunda Taksimde sıra servilerde Akşam 13 Teşrinisani 1931 Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi kat'i karar ilânı Müzayede Muhammen Merhunatın cins ve nev'ile mevkii Borçlunun bedeli kıymeti Hesap ve müştemilâtı ismi lira lira No. 400 - 7915 (1998 Çarşıkapısında Kaliçeci Hasan ma- (İbrahim hallesinde Eski beyazit ve yeni Zihni B. tiyatro sokağında eski 111 mükerrer 111 mükerrer ve yeni 1,1 -1 numa- ralı yüz elli altı arşın arsa üzerinde kâgir üç katta altı oda üç sofa (biri oda olarak kullanılmaktedir) diğerlerininde kapılar mevcut olup yekdiğerine geçilir ) iki taşlık bir mutfak üç çıkma bir balkon bir sahanlık bir kiler merdiven altı iki çatı dolabı bir sarnıç ve altında yeni 1-1 numaralı dükkânı ve ahere ait 109, 113, 115, 117 numaralı dekâkinin zeminden dört metro irtifaından yukarı havalarını Beyazıt caddesinde eski 109 numaralı dük- kân dahilinde (dükkânlar yetmiş dokuz arşın üzerindedir) on bir buçuk arşın murabbaımdaki mahalli ve on sekiz arşın murabbaındaki hankapısı medhalini havi bir hane- nin tamamı. 150 1785 3794 Kumkapıda mukaddema Tavaşi Sü- Hiristo Ef. leymanağa elyevm Muhsine hatun mahallesinde Suterazisi sokağında eski 12 ve yeni 24 numaralı doksan arşın arsa üzerinde kâgir üç katta beş oda (yük ve dolap vardır ) üç sofa bir antre bir mutfak bir bod- rum bir tulumbalı kuyu bir sarnıç ve elli arşın bahçeyi havi bir hane- © nin nısıf hissesi. 300 1939 6713 Üsküdarda Tavaş Hasanağa mahal (Fatma lesinde Camişerif sokağında eski 8 Nahide H. mükerrer ve yeni 6 numaralı yüz on beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda bir sofa bir mut- fak bir kuyu bir taşlık ve yedi yüz kırk iki arşın bahçeyi havi bir ha- nenin tamamı, 1500 16254 7643 Beyoğlunda Feriköy mahallesinde Zehra H. Arpasuyu sokağında eski 2,19 mü- vekili Sa- kerrer ve yeni 2 numaralı yüz elli lih SamiB. arşın arsa üzerinde kâgir beş katta on sekiz oda (biri kapıcı odasıdır ) beş mutfak dört antre bir methal bir sahanlık beş kiler üç çıkma ufak üç balkon bir daraça bir çamaşır- lık ve yedi arşın arsalığı ve altında mağazayı havi bir apartımanın tamamı, 300 1890 7701 Galatada Hacı âma mahallesinde Hüseyin ef. Hacı âma çıkmazı sokağında eski (o Şaziye H. ve yeni 8 numaralı seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda bir sofa hir mutfak bir taşlık bir kuyu bir bodrum ve arşın aralığı havi bir hanenin tamamı. 4000 34605 7825 Galatada Bereketzade mahallesinde (o Ahmet eski Camişerif ve yeni Camcı çık- Şakir B. mazı sokağında eski 13 mükerrer ve yeni 9 numaralı 600 arşın arsa üzerinde maa daraça ve bodrum kârgir yedi katta bodrum katında dört oda bir mutfağı havi kapıcı dairesini, 14 kömürlük birinci katta biri altı, diğeri beş odalı birer mut- fâk birer antreyi havi iki daire bir esas methal mermer antre ahşap kapıcı odası 6, 5, 4, 2 ikinci kat- larda birer tanesi beşer, birer tanesi altışer odalı (odaların birer adedi ufak hizmetçi odasıdır) birer mutfak birer antreli ikişer tane daraça ka- tinda iki çamaşırlık bir oda iki daraça dört oda bir antre bir mut- faklı daireyi (üçüncü kattan itibaren çıkma vardır ) ve yirmi bir arşın aydınlığı havi bir aparlımanın nısıf hissesi, 300 3700 7842 Üsküdarda “İcadiye mahallesinde Anjel H. saatçi Sehpos sokağında eski 25,28 ve yeni 25, 54 numaralı 160 arşın arsa üzerinde ahşap üç katta yedi oda (odanın üçü bir sofa üstünde- dir) üç sofa bir mutfak, bir balkon bir çıkma iki bodrum ve doksan e Silindir mübayaası hakkında Nafıa vekâletinden: 20 adedi sekiz, 20 adedi on iki ve 10 adedi on beş tonluk elli adet mazutla müteharrik silindirin - teslim ve bedelinin tediyesi şartları münakasa şartnamesinde gösterildiği üzere - mübayaası tekarrür etmiş olduğuedan kapalı zarfla ve 1 teşrinisani 931 tari- hinden 2 ikinci kânun 932 tarihine kadar münakasaya vazedilmiştir. Taliplerin münakasa şartnamesile mukavele müsveddesi ve fenni şartnameyi almak üzere Ankarada yollar umum müdürlüğüne ve İstanbulda nafıa baş mühendisliğine müracaat eylmeleri ve müna- kasaya iştirak için teklifatın münakasa, müzayede ve ihalât kanu- nunda gösterilen eşkâl dairesinde hazırlanmış olduğu halde 2 ikinci kânun 932 cumartesi günü saat 15 den evel nafia vekâleti müste- şarlık makamında müteşekkil münakasa komisyonuna tevdi edilmiş olması ve mukabilinde makbuz alınması lüzumu ilân olunur. m arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 150 1810 7939 Üsküdarda Selâmi Ali efendi ma- Mehmet hallesinde tekeiçi sokağında eski 16 (o Ali EF. ve yeni 14 numaralı iki yüz kırk ve Fatma arşın arsa üzerinde ahşap iki katta (Adviye biri sandık odası olmak üzere altı H oda iki sofa bir mutfak bir avlu bir kuyu bir çıkma ve beşyüz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 400 5875 7945 Kadıköyünde İbrahimağa mahalle- Macide, sinde Eski köftüncü oğlu yeni esat- (o Ayşe paşa sokağında eski 15 mükerrer (| Pakize ve yeni 4,4 numaralı iki yüz yirmi hanımlarla beş arşın arsa üzerinde zemin katı Mehmet kâgir iki bodrum birinci katta dört Fahrettin oda bir taşlık bir merdiven altı ikinci B. katta biri sandık odası olmak üzere beş oda üç balkon ve yüz on arşın arsa üzerinde limonluk ahır araba- lık mutfak iki tulumbalı kuyu bir dönüm bin üç yüz otuz sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı (iki methali vardır) 800 8370 7956 Galatada Bereketzade mahallesinde Hakkı Ef, yüksek kaldırım ve zürefa sokağında eski 57,59 22, ve yeni 57,59,26 numaralı mahallen yüz seksen altı arşın arsa üzerinde kârgir iki katta dördü küçük ve biri (büyük olmak üzere beş oda bir koridor bir sarnıç bir bodrum ve altında bir dükkân (mezkür dükkân tahta ile bölünerek iki dükkân haline konulmuştur) havi bir hanenin tamamı. 350 2688 7972 Fatihte Tercuman Yunus mahalle- Halit Ef, sinde Draman caddesinde aski 5 ve yeni 7 numaralı yüz yirmi altı arşın - arsa üzerinde kâgir iki buçuk katta birinci kısım dört oda (birinci kat- taki oda dükkândan münkaliptir) bir antre bir mutfak iki kömürlük bir sofa ikinci kısım altında dükkândan münkalip bir avlu iki oda bir küçük sofa bir mutfak ve kırk iki arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. (hanenin yüzü sıvasızdır) 600 4086 7985 Üsküdarda Pazarbaşı mahallesinde Mardiros Ef, çıkmaz yıldırım sokağında eski 3, 3 mükerrer 3 mükerrer ve yeni 5, 7, 9 numaralı biri 7 numaralı büyük hane 160 arşın arsa üzerinde tamire mühtaç ahşap üç katta on oda iki sofa bir mutfak bir taşlık digeri yeni 5. numaralısı yüz arşın arsa üzerinde ahşap bir katta iki oda bir mutfak dolap bir antre odunluk kömürlük digeri (Oyani odokuz numaralısı yetmiş beş arşın Jarsa üzerinde kâğir iki katta üç oda bir sofa bir küçük taşlık bir malta mutfak ve beş yüz yetmiş yedi arşın bahçeyi havi ve bahçede kuyu ve bir sarnıçı havi hanenin tamamı, Yukarıda cins ve nevile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk (altmış bir gün) müddetle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeye vazedil- miş ve 16 K. evel 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat 14 ten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat 15 buçukta muhammen kıymetlerini geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğundan talip olanların mezkür günde saat on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat 15 buçuktan sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilemiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. .