24 Kasım 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

24 Kasım 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 ğ ” EİN i Akşam ei eli 24 Teşrinisani 1931 v Süt iz k M l H l a rom el sir ocukların kemiklerini ei Fosfatlı Şar a t u asası kuvvetlendirir. Mobilya ve Karyol pmu Can boğazdan gelir g sirkecide CE MAL B. Lokantasının HİSTESİ Muhterem müşterilerinden görmekte olduğu teveccüh ve alökaya karşı şükran borcunu ödemek ve müşterilerine ucuz ve nefis yemek yedirmek emelile Cemal Beyin yaptığı fedakârlık: Çorbalar: 7,5 - Et yemekleri 20 ve 25 - Sebzeler 10-12,5 15 - Pilâv 10 - Tatlılar 15 kuruş olmakla beraber yemekler nefis porsiyonlar bol ve mebzuldür. Temizlik , intizam ve harçlarının nefaseti itibarile İstanbulun en kibar ve en nezih bir lokantası olan JiTKİN Terzihanemizde yapılan pardesüler sizi tebeddülâtı hava- iyeden sadıkane muhafaza eder. Bu pardesüler gayet şık ve sporvari olup suyu geçirmi- yen hususi kumaşlardan yapılmıştır, Hafiftirler ve aynı zamanda pratiktirler. Vücudü tabii bir. surette havalan- , dırma ve ayni zamanda biçim mes'eleleri ciddi bir surette W mütalea edilmiş olduğundan kullanışı pek kolaydır. A İstiklâl caddesinde 405* Tel. B.O. 450 Haşiye: Muhtelif cinsden, deriden mamul mantolarımız gelmiştir, Manisa - Akhisar Malmüdürlüğünden: Adet Cisi Kısmı aidiyeti Mülâhazat 1 Buhar kazanı 100 Jibra tazyikli 1 Buhar makinesi Kompon 25 buhar kuvveti | yraiine kısmı (| Faaliyette 2 Su pompası ii iğ 1 Donki su çıkarmak için 2 Perese 10 incelik idrolik 2 Powpariya idrolik 1 Zeytin kırmağa mahsus taş Yağhane k 2 Polimo 1 Yağ deposu 6,000 kıyyelik 1 Üç taşlı banko dişli hasmal için 3 Borado Un kısmı © Faaliyete geçebilir 1 İrmik için 1 Pamuk çıkrığı Haraptır 1 Buğday eleği 1 Elek sürme çıkarmak için evrika 1 Kramik için Tiriyor Elek kısmı > 1 Yıkama ve kurutma 2 Banko kuru mal için taşları yoktur İşçi odaları ve depo Fabrika binasile müştemilâtı ve etrafının umum mesahai sathiyesi 3707, 1/2 metro murabbaıdır. Hazineye borçlu müteveffa kapaklıl Muhiddin beye ait Akhisar istasyonu civarında balâda ecnası yazılı taksimatı havi buharla mü- teharrik ve nısıfı (7600) lira bedeli muhammeneli nısıf fabrika hissei şayia üzerinden ve bedeli sekiz sene ve sekiz taksitte ödenmek şartile 15/11/931 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile müzayedeye vazedilmitir. İhale 5/12/931 tarikine müsadif Cumartesi günü saat on beşte icra edileceğinden taliplerin yevmi mezkürda pey akçeleri ve itibar mektuplarıle Akhisarda mal- müdüriyetinde müteşekkil ihale komsiyonuna müracaatları ilân olunur. Yüksek Mühendis Mektebi Müba- yaat Komisyonundan: Cinsi Adet Yün fanile 620 Filtikos don fanile 930 Çorap 1240 Mektep talebesine ita edilmek üzere yukarıda miktarları yazılı yün fanile ve filtikoz fanile ve don bir şartnamede ve çorap ayrı bir şartnamede olmak üzere aleni münakasaya vazedilmiştir. Müna- kasası 5/K.evvel/931 tarihine müsadif cumartesi günü saat 15 te icra edilecektir. Taliplerin bu husustaki şartnameyi görmek üzere mektebe müracaatları ilân olunur. Bursa ipek böcekçiliği enstitüsü müdürlüğünden: Bursa'da böcekçilik enstitüsü binası arkasında müceddeden inşa olunan ipek böceği tohum kışlık binası için plân ve fenni şart- namesi mucibince müberrit tesisatı yapılacaktır. Talip olanların plân ve şartnameyi almak üzere Bursa böcekçilik enstitüsü müdür- lüğüne müracaat etmeleri ve şartname mucibince yapacakları mufassal pzojelerle bu projelere nazaran yapacakları mufassal fiat, keşif varakalarını kapalı zarfla nihayet 931 senesi kânunuevvelinin onuncu günü akşamına kadar enstitü müdürlüğüne teslim etmeleri ilân olunur. almak arzusunda bulunanlar, İstanbulda salonlarını gezmeden mu- Rıza paşa yokuşunda Cemal Bey lokantasını bir defa tecrübe ediniz. gammumunuzzz bayaatta bulunmayınız. | , | İstanbul belediyesi ilânları * Hocapaşada tramvay caddesinde Mariça oteli altında11 numaralı dükkân bir seneden üç seneye kadar kiraya verilmek üzere açık müzayedeye konmuştur. Talipler şartnameyi görmek için ber gün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Müzayedeye girmek için 33 lira teminat lâzımdır. Bu teminat nakden kahul edilmez. Ya belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alınacak mektup ve yahut hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinin teminat mek- tubu ile olur. Bu şekilde teminat ile beraber ihale günü olan 26/ 11/931 perşeme günü saat on beşe kadar daimi encümene müra- caat etmelidir. * Bedeli keşfi 1257 lira 39 kuruş olan Mahmut Şevket Paşa nahi- yesindeki mektebin tamiri kapalı zarfla münakasaya konmuştur.» Talipler şartname almak, keşif evrakını görmek için her gün levazım müdürlüğüne muracat etmelidir. Münakasaya girmek için 95 lira teminat lâzımdır. Taminat nakden kabul edilemez. Ya Belediyeden irsaliye alınarak Bankaya yatırılıp alınacak makbuz ve yahut Hükü- metce muler tanınmış bankaların birinin teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminat makbuzu veya mektubu ile şartname,teklif mek- tubunu ve Ticaret Odasında mukayyet bulunduğuna dair vesikayı mübürlü zarfa koyarak ihale günü olan 26/11/931 Perşembe günü saat on beşe kadar daimi encümene vermelidir. x Beyoğl B. Ş. Müdürlüğünden: Kasıpaşa'da büyük hamam önün- deki (5) metro genişlik ve iki metro derinliği olan tarik fazlasının müşahere ve pazarlık suretile kiraya verileceğinden taliplerin 28/T. sani/931 cumartesi günü saat onbeşte encümene müracaat etmeleri. # Bedeli keşfi 1442 lira 66 kuruş olan Nakkaşköy mektebinin tamiri kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talipler şartname almak, keşif evrakırı görmek için her gün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Münakasaya girmek için 109 lira teminat lâzımdır. Temi- nat nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz yahut hükümetçe muteber tanınmış ban- kalardan birinin teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminat mektup veya makbuz ile şartname, teklif mektubunu ve ticaret odasında kayıtlı olduğuna dair vesikayı mühürlü zarfa koyarak ihale günü olan 26/11/931perşembe günü saat on beşe kadar daimi encümene vermelidir. # Kocamustafapaşa medresesi 14 numaralı odası kiraya verilmek üzere açık müzayedeye konmuştur. Talipler şartnameyi görmek için her gün levazım müdülüğüne müracaat etmelidir. Müzayedeye girmek için 2 lira teminat lâzımdır. Teminat nakden kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliy alınarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz ve yahut hükümetçe muteber tanınmış bankalardan birinin mek- tubu ile olur. Bu şekilde teminat ile beraber ihale günü olan 26 teşrinisani 931 perşembe günü saat on beşe kadar daimi encümene müracaat edilmelidir. * Beyoğlu Emrazı Zühreviye muayenehanesinde 4 eski çini soba aleni müzayede ile satılacaktır. Almak istiyenlerin satış günü olan 25/11.93i çarşa.ba günü saat 13te orada bulunacak memura müracaatları. # Koca Mustafa paşa medresesi 10 numaralı odası kiraya verilmek üzere açık müzayedeye konmuştur. Talipler şartnameyi görmek icin her gün levazım müdürlüğüne muracaat etmelidir. Müzayedeye girmek için (2) lira teminat lâzımdır. Teminat nakden kabul edilemez. Ya Belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz veya hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinin teminat mek- tabu ile olur. Bu şekilde teminat ile beraber ihale günü olan 26/11/931 perşembe günü saat on beşe kadar daimi encümene muracaat edilmelidir. İstanbul Evkaf .. , 00 müdürlüğünden: Üç sene müddetle icar için Müzayedeye vazolunan emlâk 1 — Sayımocağı arazisinden 185 dönüm tarla ie ” ” © , ” Müddeti icarlar: 21/11/931 den 21/11/934 tarihine kadar üç senedirr. Mebdei icarlar: Eski müstecirler için akti sabıkın hitamı yeni müstecirler için teslim tarihidir. Müddeti müzayede: 24/T. sani 931 den 15 Kâ. evvel 931 salı günü balâda muharrer emlâk kiraya verileceğinden müzayedeye vazolun- muştur. Taliplerin yevmi ihale olan son günü saat onbeşe kadar şartnameyi okumak ve teminatı muvakkate ita ederek müzayedeye iştirak etmek üzere Istanbul Evkaf müdürlüğünde varidat müdürlüğü akarlar kalemine müracaaları ilân olunur. Evsaf ve müştemilâtı hakkında malümat almak istiyenler bu müddet zarfında müzayede odasına müracaat ederek ecri misil raporlarını görebilirler. Asri mobilya mağazasının Salonlarımızda her keseye elverişli siyah lâke ve bronz karyolaların envai salon ve salamanje ve kübik yatak odalarının müntehap çeşitleri ve gayet ucuz bronz korniş istor, file, tül ve keten perdelerin mütenevvi çeşitleri. Tediyatta teshilât, Ahmet, Feyzi Tel.2.2407 Depo ve acentası Moreno Algranti İstanbul Sirkeci Yenile 67 çümrük arkasında SUPLEKS PLATIN meraklılarının bıçağıdır. Deposu: Galata Kürkçübaşı han 21 İstanbul 4 üncü icra memurluğundan: Tamamına (7500) lira kıymet takdir edilen Üsküdarda Hacı |Hesnahatun ma hallesinde Paşalimanı caddesinde atik 138, 140 cedit 29, 31, 33, 29, 31, 33/1 numaralarla murkakam tahtında kayık- haneyi müştemil ahşap gazino ve büfe bu kerre açık artırmaya vazedilmiş olup 14/12/931 tarihinde (şartnamesi divanhaneye talik edilerek 28/12/9831 tarikine müsadif pazartesi günü saat 14 en 16ya kadar İstanbul 4 üncü icra dairesinde açık artırma suretile satlar caktır. Artırmıya iştirak için yüzde yedi te- minat akçesi alınır. Müterakim vergi belediye, Vakıf icaresi müşteriye aittir. Hakları tapu sicillerile sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu hakla- rını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkadarlarn yeni icra ve iflâs kanunu- nun 119 uncu maddesi hükmüne göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malümat isteyenlerin 931/161 dosya uumarasile momuriyetimize müracaat ları ilân olunur. Bitlislilere müjde Bitlis Yılmaz kütüphanesi ve pazarı Bitlisin fikir yuva- sıdır. Mülhakata sür'at, intizam ve ehveniyetle iş yapıyor. Her nevi damğa pulu her çeşit ve türkçe fransızca mecmua- larla gazeteler, kartpostallarla albumler, tütün ve sigaraları- nızı buradan alınız kırtasiye kısmı da lükstür. Yılmaz Niya- ziyi tavsiye ederiz. İstanbul 5 inci icra memurluğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve furuhtu- na karar verilen bir adet elmas ger- danlık işbu teşrinisani ayının 20 uncu pazarlesi günü saat on üç buçuklan itibaren sandal bodestanında mücevherat kısmında açık arttırma ile satılacağın- dan müşterilerin yevm ve saati mez- kürda mahallinde hazır (o bulunmaları ilân olunur. Sah Yecmeddin Sadık Umumi neşriyat müdürü; Enis Tahsin Akşam malbaası