20 Temmuz 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

20 Temmuz 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

20 Temmuz 1932 Zafiyeti umumiye, iştihasızlık ve kuvvetsizlik halâtında büyük ““fâide ve tesiri görülen Fosfatlı Şark Malt Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve nev'ile mevkli ve müştemilâtı Artırma Hesap bedeli No. Borçlunun ismi 2700 7879 Kadıköyünde Zühtüpaşa mahallesinde eski Eleni H. ve ve yeni Fener caddesi eski 14 ve yeni 80, Kalafati Ef. 80 Nolı iki yüz on arşın arsa üzerinde bir buçuk katı kârgir bir katı ahşap olmak üzere iki buçuk kattaonüç oda, (bir banyo odası) bir sofa iki koridor, iki antre (etrafı camekânlı ve üzerleri balkondur. Mermer taşlık bir mutfak ve seksen arşın arsa üzerinde bir çamaşırlık, bir oda, (el- yevm mutfak haline konulmuştur.) yüz on arşın arsa üzerine bir asma sofa, iki oda, bir avlu, bir ahırı müştemil selâmlık dai- resini, ve beş dönüm beşyüz yirmi bir arşın bahçeyi ve bahçede ufak çapta üste- tüler laklı havuz üç kuyu iki sarnıcı havi eşçarı müsmire ve gayri müsmireyi havi bir köşkün tamamı. 1500 8131 Erenköy Sahrayıcedit mahallesinde eski Bostancı ve yeni Orta cadde sokağında yeni 58, 58 numaralı iki yüz arşın arsa üzerinde bir katı kârgir iki katı ahşap olmak üzere üç katta birinci katta iki oda, mutfak yüz yetmiş beş arşın arsa üzerinde bir taşlık, bir hamam (bir kurnalı) ikinci kat: bir sofa, üç oda, üçüncü kat: üç oda, bir sofa, haricen çimento antre, mermer havuz fıskıyeli laklı büyük havuz diğer iki havuz (birinde memba suyu vardır.) ve bir sarnıç haricen harap, odunluk, kömür- lük, ayrıca bahçe dahilinde zemini çimento bir ev altı bir oda, birinci kat bir büyük oda, ittisalinde çiçek serisi çamları yoktur yanında bir ahır üstü bir oda ve bağ ka- pısının yanında harap bir odadan ibaret ve terkos, dört kuyu etrafı dairenmadar kısmen yeni eski duvarla muhat olup otuz yedi donüm dört yüz yirmi beş arşın bah- — © çeyi havi maabahçe bir köşkün tamamı. 3000 8934 Beyoğlunda Cihangir mahallesinde Cihan- * gir caddesinde eski 3, 5 yeni 9 numaralı yüz otuz beş arşın arsa üzerinde kârgir beş kattan ibaret olup birinci katta zemini karsömen döşeli bir antre, bir kapıcı odası, ve bir koridor, üzerinde dört mağaza, bir çamaşırlık; (sabit kazan iki tekne vardır. ) Bir helâ ve diğer dört katında dört dairesi olup her dairede dörder oda, birer koridor birer mutfak, birer termesifonlu banyo, birer helâ, birer balkon, birinci kattan itibaren çıkma elektrik ve torkos tertibatı si ve tahtında bir dükkânı ve on iki arşın aralığı havi bir apartımanın tamamı. 600 1099 Galatada Arapcamiişerifi (o mahallesinde « Yelkenciler caddesi ve Karakolmeydanında i eski 8, 127, 129, 131 yeni 10, 127, 129 numaralı yüz doksan arşın arsa üzerinde kârgir dört kattan ibaret olup zemin katı bir methal birinin altında bodrum, ve hel- vacı mermer tezgâhı ve ocağı ile asma bir odayı ve camekânı diğeri önü camekân ve zemini çimento iki dükkân ( lidir.) üstünde bir sahanlık bir tahta koridor iki oda, bir sofa, bir halâ, bir kömürlük üçüncü katta bir halâ sahanlık, dört oda, bir koridor bir halâ, bir mutfak, ( burası apartıman dairesi şeklindedir. ) üst katta bir daraça bir oda, bir halâ, bir sahanlık (dükkânlarda elektrik iki tulumbalı bir kuyu mevcuttur. ) ve ikinci kattan itibaren iki tarafa çıkmayı havi iki dükkânı müşte- mil bir hanenin altı hisse itibarile üç hissesi. 560 7135 Beylerbeyinde Bostancı başı Abdullah ağa mahallesinde istavroz caddesinde bostan aralığı sokağında eski 9 Mü. ve yeni 4 Nolu harem kısmı yetmiş sekiz arşın arsa üzerinde ahşap 3 katta 4 oda, (biri harap biri sandık odasıdır) 2 ufak sofa, | mer- diven altı, harap ev altı (hariçte olan ımut- fak yıkılmıştır. Ve bu hane haraptır. ) Selâmlık kısmı 54 arşın arsa üzerinde ahşap 2 katta 2 oda, | mutfak sofa, kü- çük ev altı, merdiven altı, ve on arşın arsa üzerinde 1 mutfak ve 236 arşın bah- çeyi ve bahçede tulumbalı kuyuyu havi maa bahçe 2 kısımdan ibaret 1 hanenin tamamı, 710 8777 Üsküdarda Altunizade mahallesinde Nişan- taşı caddesi eski 2 ve yeni dört No.lı iki yüz sekiz arşın arsa üzerinde birinci kat: bir taşlık üç oda, bir helâ, bir kömürlük, ikinci kat: bir sofa, üç oda, bir hâlâ, bir kiler, yüz yirmi arşın arsa üzerinde karğir bir ahır ve kırk arşın arsa üzerinde ahşap bir samanlık bir mutfak ve bin iki yüz © otuz iki arşın bahçe (bahçede meyva ve zinet ağaçları vardır). (binanın alt katı kârgirdir) ve ayrıca on bir buçuk dönüm fazla bahçeyi havi bir köşkün tamamı. istor kepenk- Ayşe Sıdıka H. Zihni B. vekili Herant Ef. Halide, Meliha ve Faika H. lar Seyfettin ve Hakkı beyler Nazlı H. Amşa sekli 8 sen © A Kullanınız. Hulâsası ie esme: —— satılır. — m — 5565 4833 Galatada, (o Sulatanbayazıt (mahallesinde Arapoğlan sokağında eski 11, 13, 15, 17, 13, 15, 17 numaralı iki yüz altmış yedi arşın arsa üzerinde kârgir beş katta biri kapıcı odası olmak üzere otuz iki oda üç sofa üç gezinti mahalli bir methal, çimento daraça altında iki dükkânı (ortadan kapı ile birleş- tirilmiştir.) Altlarında birer bodrum ve yirmi bir arşın aralığı havi bir otelin tamamı. Galatada Yenicami mahallesinde Kürekçi- ler ve Mahraudiye (caddesinde eskilO,11, 12,13 ve yeni 10,11,12,13 numaralı iki yüz altmış dört arşın arsa üzerinde kâgir olup birinci kat: Büyük bir mağaza Kü- rekçiler kapısından igrildikte bir antre 3500 8483 altında tulumbalı kuyu asma bir oda bu- nun üstünde bir sahanlık üç oda bir ko- ridor ikinci katta sahanlık üstünde üç oda bir halâ bir koridor üçüncü kat bir sofa yedi oda bir eşya ve vinç mahalli Mahmu- diye tarafında iki balkon Kürekçiler tara- fında bir balkon Mahmudiye caddesinde 13-15 Kürekçiler tarafında12-10 numara gö- rülmektedir (kapılar demir kepenkli (oma- gaza önü storludur ) bir mağağazanın on beş hisse itibarile dokuz hissesi 250 5909 Beyoğlunda Kamerhatun mahallesinde Aba- nos sokağında 14 numaralı seksen beş ar- şın arsa üzerinde haricen kâgir ve dahilen ahşap üç kattan ibaret olup birini kat bir memer taşlık, bir mutbak, üç kömürlük, bir halâ asma katta bir sofa, bir oda ikinci kat iki oda, bir sofa, bir kiler, bir halâ, bir çıkma, üçüncü kat iki oda bir sofa, iki yük, bir çıkma, elektirik, ve terkos, tertibatı, bir kuyu, bir sarnıç, ve yirmi beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 680 8203 Bakırköyünde Yeşilköyde Şevketiye mahal- lesinde Şevketiye bulvarı sokağında 39,39 No lı yüz atmış arşın arsa üzerinde ahşap üç katta sekiz oda, (ikisi çalı odasıdır ) bir banyo bir sofa, bir mutfak, bir antre, iki kiler, üç balkon, bir tulumbalı kuyu, bir sarnıç, çamaşırlık, odunluk kömürlük ve bahçıvan odası, ve bin altı yüz atmış arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 6221 Üsküdar Kazaskerahmet efendi mahalle- sinde Salı sokağında eski 19 ve yeni 31 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerinde ah- şap üç kattan ibaret olup birinci kat: Bir malta taşlık, bir mutfak, bir oda, bir kö- mürlük, bir helâ, asma kat: Bir oda ve döşemesi yok, bir oda mahalli, ikinci kat: üç oda, bir sofa, bir helâ, üçüncü kat: Bir oda, şahniş ve yüz seksen arşın bahçe ile tulumbalı bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı, 611 Üsküdarda Kısıklı mahallesinde Alemdağı caddesinde eski 9 Mü. ve yeni 11/1,11/2 © Onumaralı yüz arşın arsa üzerinde kısmen kârgir kısmen ahşap iki buçuk kattan ibaret olup birinci kat: Zemini karsömen döşeli, taşlık iki oda, bir halâ, bir mutfak, bir kömürlük, bodrum, ikinci kat: bir sofa, üç oda, bir halâ ve kırk arşın arsa üzerinde önü cımakânlı tahta kepenkli bir dükkân ve beş yüz kırk üç arşın bahçeyi havi maadükkân bir hanenin tamamı. 100 2917 Topkapıda Merkezefendi mahallesinde eski Çırpıcı yeni Çırpıcıçayırı balıklı mevkiinde eski 12 Mü. 12,12 ve yeni 30, 31, 31 ve elyevm 6, 4 numaralı emlâkten 6 numara- ralısı yüz sekiz arşın arsa üzerinde ve bir buçuk katta ahşap birinci katta, üç oda, bir sofa, bir halâ, üstünde bir oda, sofa, dört numaralısı yüz sekiz arşın arsa üzerinde iki katlı olup zemin katı kaldırım taşından iki katı ahşap birinin zemini top- aak olmak üzere iki oda, bir sofa, harici bir mutfak bir ahır (içinde bir oda vardır) ikinci katta üç oda, bir sofa, bir halâ, bir dönüm bin iki yüz otuz bir arşın bahçeyi ve bahçede dört kuyu ve meyva ağaçlarını ve ayrıca on bir dönüm fazla araziyi havi iki hanenin tamamı. 700 8965 Galatada Kemankeşkaramustafapaşa ma- hallesinde Gümrük sokağında eski 62,62 yeni 42,44 numaralı otuz altı arşın arsa ü- zerinde kârğir üç buçuk kattan ibaret ©- lup (merdivenler ahşaptır) birinci kat: bir dükkân tahtında bir bodrum ikinci kat: bir sahanlık, bir oda, bir halâ, üçüncü kat: bir sahanlık, bir merdiven altı, bir oda, üzeri çini, daraça, bir oda, bir ocak, mahal- li, elektirikve terkos, tertibatını ve iki katta çıkmayı, havi, odaları, müştemil bir dükkânın tamamı. 1883 7292 Bakırköyünde Sakızağacı mahallesinde Taş- han sokağında eski ve yeni 8 numaralı yüz otuz altı arşın arsa üzerinde ahşap üç katta dokuz oda, üç sofa, iki halâ" bir çini antre bir daraça, bir şabniş bir balkon, bir sarnıç bir tulumbalı kuyu, odun ve kömürlük, ve otuz arşın arsa üzerinde bir mutfak, ve yüz sekiz arşın bahçeyi havi içidışı yağlı bo- yalıdır. Bir hanenin tamamı. ( Devamı onikinci sahifede ) 125 130 Hüseyin Naim B. Ali Rıza paşa Mehmet Affan B. Beatrik H. Afife H. Mehmet Cemil ef. Saim B. Firdevs H. ve Veysi EF. Mehmet Ef Serpuhi vi ve ayganoş H. lar SEYRİSEFAİN Merkez aceütat' Galata Köprübaşı B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühürdar zade han 2. 2740. TRABZON POSTASI (KARADENİZ) 20 Temmuz çarşamba 18 de Galata rıh- tımından kâlkar. LLOYD TRiESTiİNO Umum acenteliği merkezi Galata- da Merkez Ritim Handa bulunan LLOYD TRİESTİNO (Lloyd Tries- tino - Maritima;İtaliana - Sitmar bir- leşmiş ticaret, .£ilosu ) kumpanyası- nın Türkiye şumum mümessilliğile İstanbul umum-acentalığı müdiriyeti işbu temmuzun birinden itibaren, vekil sıfatile-“Arturu Benetta ve muayini sıfatile de Kom. Marcello Kampaner Efendiler tarafından der- uhte edilmiş olduğu mezkür Loyd 'Triestino kumpanyasının o Triyeste umum müdürlüğü . tarafından tebliğ olunur, THE TURKİSH AMERİCAN Shipping and Trading co Hayri Araboğlu ve şeriki American - Export Lines The Export Steamsip Corporatlon NEW - YORK Her 10 günde bir Nev York ile lima- mmız arasında rduntazam posta: Her ayın 5, 15, ve 25 inci Nev York,'dan hareket. Yakında Nev?York'dan gelecek va purlar; " Exanthla vaplıru 20 temmuza doğru Exarch vapuru 3 ağustosa doğru Yakında Nev, - York, Boston, Fladel- fiya ve Baltimöri için yolcu ve eşyayı ticariye alarak“Hâreket edecek vapurlar: > Exanthla vapuru 20temmuza doğru Exarch vapufu 6 ağustosa doğru Kumpanya, “müşterilerinin menafiine daha iyi hizmet ve fevkalâde seri pos- talar taktim emelile İskenderiye veya Marsilyada aktarma suretile ve doğru konoşimento ile Nevyork için mezkür limanlardan müağyen tarihlerde hareket «den ekspres velüks vapurlarına yolcu ve eşyayi ticariye kabul edecektir. Bu vapurlar Amerikanın dahili ve bütün vilâyetleri ile Kanada, Golf, Mek- ika ve Los Angelos ile San Fransisko Geattle vesaire: bütün limanlar için doğru Konşmento ile eşyavı ticariye kabul ederler. Fazla tafsilât için Galata'da Arapyan hanında 4 üncü katta Hayri Araboğlu LASTER SiLBERMANN ve Şi. DOYÇE LEVANT Linye Hamburg, Breni, Anvers, İstanbul ve 'Bahrisiyah arasında azimet ve avdet muntazam postaları Hamburg, Brem, Stetin, Anvers-ve Roterdam'dan limanımıza muvasalatı beklenen vapurlar Nicea vapuru limanımızda Nauplla > 21 temmuza doğru Alimnla vapuru 1 ağustosa doğru Galilla vapvru 3 ağustosa doğru Morea > 13 > > Thessalia> 15 > > —— Burgaz, Varna, Köstence, Kalas ve İbrail için limanımızdan hareket edecek vapurlar Nauplia vapuru 21-25 temmuza doğru Alimnla vapnru 1-2 ağustosa doğru Thessalia vapuru 15-17 ağustosa doğru. Yakında Hamburg, Brem. Anvers ve Roterdam limanları için hareket edecek vapurlar. günleri Tinos vapuru 20 - 21 temmuza doğru. Uruguay vapuru 25-26 ağusiosa doğru. Königsberg » 31/7 - 2/8 doğru . Fazla tafsilât için Galata'da Ovakim- yan hanında Laster bermanı ve Şürekâsı vapur acentalığına müracaat, Telefon : Beyoğlu 641 - 674 KOMANYA RKÜKÜMETİ İDAREİ BAHRİYESİ Limanımızdan hareket edecek vapurlar: Romanya vapuru 25 temmuz cumar- tesi saat 11,30 da (Pire ve İskenderiye)ye. Daçaya vapuru 24 temmuz pazar Saat 12 de (Kâstence) ye. 12 mayıs — 15 teşrinievvel zarfında her taraf için fiatlarda büyük tenzilât. Romanyanın döniz banyoları havi istas- yonlarının ziyaretçileri için azimet ve avdet biletlerinde 0/o 50 tenzilât. Roman- yanın başlıca merkezleri ve merkezi ve cenubi Avrupa için doğru bilet verilir. Oryan Ekspres ile aktarma yapılır. İstanbul-Berlin seyahati 53 ve Istan- bul-Varşova seyahati 44 saat devam eper. Bir gece tren, bir gece vapur. Fwla tafsilât Galata merkez rıhtım Ba kâin umumi acenteliğine mü- Telefon Beyoğlu 4828