7 Ekim 1935 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

7 Ekim 1935 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

7 Teşrinievvel 1935 — Sorusunu ordular. O zat gelince sordu: — Yahu be decek?, — Evet, bugün onu eğlendirmek im, çünkü doğdu- ni oğlun mu traş © — 1769 da ne oldu? — Napolyon beş yaşı! — Mademki apan: ameliyat ya; irmıyorsunuz? Kalbinizden ig GALIBA GEÇEN GÜZDÜ... Gözler sanki üzümdü, Asri — Nihayet dün gece kocamın geceleri ne yaptığını öğrendim. İNS yü ita — Dün gece evde oturdum ve gördüm. Kocam da geceleri evde oturuyormuş! ... Fark — Baba, darağacı ile şu benim hesap muadelesi arasında ne fark var? Işık N laryüs aya çıkmak için kaç | basamaklı merdiven ister?. | — Bir basamaklı, yalnız basa- mağın çok yüksek olması lâzım.. e — Yarına kadar yi — Hsabet, tavsiye Dişçide Hasta koltuğa oturdu. Dişçi koltuğu eğdi, hastayı âde- ne bir ka- ı, karıstırdı... Ve söylendi — Tuhaf şey ben bir şey hisset- ıyan inledi: — Taliiniz var!, ğarır? — Kan der! 'Fraşçı Bayan nihayet baya: — Şöyle biraz çikip gezmek is- cığım bir kere olsun m... şu haritaya bak da Dedi kodu Balık — Bugün biraz daha İştahanız var mı? — Var doktor. “Balık seref miizir? — Sahneleriniz çok uzun, dedi, rami bizim sahnemize gelmez. — öyleyse yazayım size her | izim si - — Sahnenizi biraz uzatmak ka- bil değil mi?. in bir kaşık balıkyağı versin- Güzellik — Yahu bayan Fikriye güzel kız mıdır? — Hayır, amma bir gün güzel — Büyük annesi ölüp mirası. na konduktan sonra ... — Akşani örümceği uğura de- ” KALANHATIRA İnce esmer, hırçın kız, beni bıraktı yalnız... Sen sevgiye lâkayi.. sevdaya esirdim ben, imde bir hatıra sevgiden! Kalbimde kaldı acı ile — Teslim oluyoruz. — Doktor, içkiyi yasak etti, yal SEVİP SEVİLMEDEN... Yüzüme bakıverdin, kalbimi yakıverdin — Vah vah geç kaldınız, bu sa- nız süd içiyorum artık.. bah mütareke imza edildi. muş