16 Nisan 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

16 Nisan 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

NEOKALMINA SRIP Taklid hiç bir zaman ayni olamaz. Taklid benzeri demektir KREM PERTEV Bu itibarla en üstün kremdir. ek imi 5. C.K Ticareti hariciye bankası İstanbul Şube$i yoğu İstiklâl caddesinde 443 Mraraya naklettiğini muhterem müşterilerine bildirir. “ŞİR Asliye hukuk hâkimliğinden: Gazi yen, son ikametgâhi Fatih iba caddesi 72 numarada Aziz ya- int Çamlıbel mahallesinden Dursun Alinin kısı Zebra Çetiberciye ilyelen “anam Havva "tarafına, Rize Düm eledi mahallesinden Süleyman | yü yo? Oğlu tarafından kızınız Zehra- Racere sinde “ğı Dursun Alinin diğer karsı hakkindaki davanın muhakeme- İlânen yemin davetiyesi tebliğ odil- halde © gelmediğinizden yeminden iNMIŞ Ve yemin edeceğiniz Yaklaların olanuş sayılmasına 30/3/8938 gününde ön Jo ritiştir. İlân tarihinden yirmi İçinde muhakemeyo müracaat edip Yemin edeceğinizi. bildirmezseniz yemin akndaki karar iktisabı katiyet ederek hakkında hüküm * verileceği tebliğ İlân olunur. ONo.8 ©BAŞveDIŞAĞRILARI bütün ağrı, sızı ve sancıları derhal ile aleyhinizde açılan 330 liranın | NEVRALJI dindirir. LA YENİ TESLİMAT Er iLMUHABERLERİMİZ DAHAYUKSEK YA FAİZ, DAHA EYi gf ŞARTLAR TEMİN EDER HOLANTSE BANILUNİ nw CAĞALOĞLU SIHHAT YURDU Mildiri: Operatör Daktor Orhan Ünalan Halk Partisi binası arkasında Prof. Ziya Nuri konağında Bütün profesör, mütehassıs ve doktorlara açık ve en yakın hastane, üçüncü sınıftan ameliyat ücreti alınmaz. Doğum 25 liradır. Tel. 20181 Istanbul belediyesi ilânları Beş sene müddetle köprünün Kadıköy Haydarpaşa iskelesine konulacak ilân ve reklâm işi açık arttırmaya konulmuş ise belli ihale gününde giren bu- Yunmadığından artırma 18/4/938 pazartesi gününe uzatılmıştır. Seneliğine 400 lira bedel tahmin edilmiştir, İlân yeri 27 metre murabbaldir, Şartnamesi Levazım müdürlüğünde görülebilir, İstekliler 2490 No. lu kanunda yazılı vesi- ka ve:150 liralık ilk teminat makbuz veya mektubile beraber yukarda yazılı Dali ÇİNE dı (B Bursa ilkbahar ehli hayvanlar PANAYIRI Bursada Atıcılar mevkiinde 1938 senesi İlkbahar Ehli Hayvanlar pana- yırı açılacaktır. Panayır, açılma tarihi olan 10 Mayıs 1938 den itibaren 8 gün aevam edecektir. Panayıra geleceklerin istirahatlerini temin için panayır yerinde su, elektrik ve büfe tesisatile muntazam otobüs muvasalâşı vücude getirilmiştir. Panayır münasebetile yapılacak olan güreşler 15 Mayıs Pazar gününe rastlamaktadır. Güreşler iddialı alaturka yağlı güreştir. Başa 100, baş altı- na 80, büyük orta 50. küçük ortaya 40 ve desteye 25 erjira mükâfat verile- cektir. Bundan başka panâyırın devam ettiği müddetçe şehrin otel ve ban- yolarında tenzilât temin edilmiştir, Alım ve satım hı belediyece sa- yın ziyaretçilere her türlü kolaylıklar gösterileceği ilân olunur. Galatasaray Hsesi alım satım komisyonu başkanlığından Keşif bedeli İlk teminatı Lira Er. Lira 1659.02 125 o Camakân Galatasaray Lisesi binasında yapılmasına lüzüm görülen keşif bedeli ve ilk teminatı yukarda yazılı camekânın 21/4/938 perşembe günü saat 14 de İstan- bul Kültür Direktörlüğü binasında Liseler Muhasebeciliğinde toplanacak ko- misyonda pazarlıkla açık eksiltmesi yapılacaktır. İsteklilerin en az bin liralık bu işe benzer iş yaptığına dair idarelerinden al- mış olduğu vesikalara istinaden İstanbul Nafıa Direktörlüğünün eksiltme tari- hinden evvel yazılmış ehliyetname ve Ticaret odası vesikalariyle belli gün ve sa- atte komisyona gelmeleri, (2077) Beyoğlu Vakıflar Direkt İlânları Muhammen kıymeti , Lira Kuruş Metrosu Cinsi 24118 80 30914,85 Arsa “e 1 — Depo, dükkün, garaj, han, çarşı, vesaire yağığığa elverişli ve içinde 4 masura suyu İle beraber Galatada Yenicami mahallesindeki vakıf arsanın tâ mamı satılmak üzere kapalı zârf usulile müzayedeye yaz' olunmuş isede talip zuhur etmemesinden dolayı müzayedesi 14/4/9383 tarihinden itibaren 1 hafta müddetle temdid edilmiştir. ij 2 — İhalesi 21/4/938 perşembe günü saat 16 da Heybğin Vakıflar müdürs Tüğünde ihele komisyonu huzurile yapılacaktır. “m © 3 — İstekliler muhammen kıymeti üzerinden 9 7,5 nisbetinde teminat makbuzlarını veya banka mektuplarını 2490 No. lu kanunun tarifatı dairesin- de hazırlayacakları teklif mektuplarile beraber ihale saatından 1 saat evve- line kadar Beyoğlu Vakıflar müdürlüğü ihale komisyonüna vermeleri lâzımdır. 4 — Harita ve şartnamesi: örmek ve fazla malümat almak isteyenlerin hergün Beyoğlu Vakıflar müd ğü akarat ve mahlülât şubesine müracaat- ları, (2059) ; İnhisarlar U. Müdürlüğünden : I — Şartnamelerine ekli listede mikdar, eb'at ve müfredatı gösterilen 655 metre mikâbı kereste pazarlıkla satın alınacaktır. o... . TI — Pazarlık, 22/1V/938 tarihine rastlıyan cuma.günü saat 14 de Kuba- taşta Levazım ve Mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IN — Şartname ve listeler parasız olarak hergün sözü geçen şubeden alı- nabilir, IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatle “ 7,5 güvenme paralariyle birlikte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (1999); * 1 — Şartnamesi mucibince 90000 metre kırmızı kenarlı kanaviçe pazar- Tıkla satın alınacaktır. II — Pazarlık 18/1V/938 tarihine rastlıyan pazartesi günü saat 14 de Ka- bataşta Levazım ve Mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. III — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte 6 7,5 güvenme paralariyle birlikte yukarda adı geçen komisyona gelemeleri ilân olunur. (1683); * 1 — Şartname ve nümunesi mucibince 600 kilo kazan sakızı pazarlıkla satın alınacaktır. II — Pazarlık 2/V/938 tarihine rastlayan pazartesi günü saat 15 de Ka- bataşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. Ili — Şartnameler parasiz olarak hergün sözü geçen şubeden almabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte “© 7,5 güvenme paralariyle birlikte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur, (2108) Devlet Demiryolları ve Limanları İşletme Umum İdaresi İlânları Muhammen bedeli 87500 lira olan 5000 ton sun'i portlant çimentosu 29/4/ 1938 cuma günü saat 15,30 da kapalı zarf usulü ile Ankarada İdare binasında salın alınacaktır, Bu işe girmek isteyenlerin 5625 liralık muvakkat teminat İle kanunun ta- yin ettiği vesikaları ve Nafia müteahhitlik vesikası ve tekliflerini aynı gün saat 14,30 a kadar komisyon reisliğine vermeleri lâzımdıs. Şartnameler (430) kuruşa Ankara ve Haydarpaşa vezmelerinde satılmakta- dır. , (2020) * Muhammen bedeli 8053 lira olan İdaremizin Eskişehirdeki Talebe Pansi- yonu ile Hastanesinin bir senelik ihtiyacı bulunan 48 kâlem erzak, Haydarpa- şada gar binası içindeki Haydarpaşa satınalma komisyonu tarafından 5.5.1938 Perşembe günü saat 16 de kapalı zarf usuli ile ve Eskişehirde teslim şartile satın alınacaktır. Bu işe girmek isteyenlerin kanunun tayin ettiği vesaik 603 lira 98 kuruş muvakkat teminat ve Resmi gazetenin 1-7-1937 tarih ve 3645 No, lu nüshasın- da intişar eden talimainame dairesinde alınmış ehliyet vesikalarını muhtevi teklif mektuplarını eksiltme günü saat 14 on dörde kadar komisyon relsliğine vermeleri lâzımdır. Bu işe ait şartnameler Haydarpaşada Gar binası içindeki satınalma ko- misyonu ile Eskişehirde Talebe pansiyonu müdürlüğü ve Hastane operatörlü- ğü tarafından parasız olarak dağıtılmaktadır, (2106) istanbul C. Müddelumumiliğinden: İstanbul Adliye dairesi için satın alınacak olan 20 Düzina Sandaliye açık eksiltmeye konulmuştur, Muhammen bedeli 720 lira olup muvakkat teminatı 54 liradır. Şartnameyi görmek isteyenler tâtil günlerinden maada her gün İs- tanbul Sirkeci Aşir Ef. Sokak 13 numarada Adliye levazım dairesinde görebilire ler, Eksiltmenin 20/4/938 cuma günü saat 14 te Adliye Jeyazım dairesinde yar