13 Aralık 1939 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

13 Aralık 1939 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

14 Künunuevvel 1839 CIHAN PALAS ANKARA Price eker ve her türlü modern konfor AKŞAM Bahife 14 Eş geniş ve temiz lokantası zana Osman Sencer tarafından idare edilmektedir. Banyolu ve banyosuz odalar Asipirol Necati yerli Aspirin değildir. SABAH, ÖĞLE, AKŞAM her yemekten sonra günde 3 defa dişlerinizi muntazaman fırçalayınız. Esasi harieden getirilmiş, tab- let şekline konmuş ve Avrupa mamulâtının fevkirdedir. Bahçekapı Salih Necati İ lir adl) Dele TUE Aİ Ee) AA İRİ Merkezi: ANKA TÜRK TİCARET BANKASI A. Ş. KURULUŞ TARİHİ: 1919 Tamamen yatırılmış sermayesi: 'T. L. 2.200.000 Dahilde ve hariçte muhabirleri vardır. Her nevi Banka muameleleri. Her ayın birinde faizleri ödenen kuponlu vadeli mevduat, RA KRiSTAL'da Sahibinin Sesi okuyucularından İzmirli MELİHANIN 6 inei yıldönümü muhteşembir GALA programda kutlanacaktır, Memleketimizin tanınmış musiki san'atkâları iştirik edecekler. Bir çok sürprizler, Telefon: 40099 Makine Mühendisi Alınacak: Malatya bez ve iplik fabrikası T. A. şirketinden Fabrikamız makineleri bakım ve tamirat servisini idare etmek üzere Diplom Enjeniyör bir makine mühendisi ahnacaktır. Taliplerin tercümel hali ve diploma suretlerinin çirketimize göndermesi. , Baş, Diş, Romatizma; Siyatik ve kulunç ağrılarını geçirir, Gripe ve soğuk algınlığına karşı iyi bir ilâçlar. NEOKÜRİN tai iy 7 NEOKÜRİN “si ve böbrekleri yormaz ve Günde 2 - 3 adet alınır. Sıhhat vekâletinin mideyi bormaz. istanbul P. T. T. müdürlüğünden: Beyoğlu P.1'T. Merkez binasının tamiratı açık eksülmeye konulmuştur. Eksiltme 00/12/089 çarşamba günü mat 15,15 de B. Postahane binası birinci katia P'T'T. Mü- dürtüğü odasınde toplanacak alım satım komisyonunda yapılacaktır. Keşit bedeli (8303) lira (TI) kuruş muvakkat ten 823) liradır. Teliplerin kavsle, eksiltme bayındırlık işleri genel, hüsusi ve fenni şartnameleri keşif hülüer: buna müteferri dier evrakı görmek ve muvakkat teminatlarını yatırmak üzere çalışma günlerinde mezkür müdürlük idari kalem levasım kısmına eksiltme gün ve saatinde de en &x biz teahhüdde (5000) İlralık bu işe benzer iş yaptığına dair idarelerinden ulmış istinaden İstanbul vilâyetine müracaatla eksiltme tarihinden 8 gün niyet ve $30 yılma sit ticaret odası vesikası ve muvakkat teminat mak- buztle komisyona müracastiğrı. (9926) - Bayanlara ve baylara kıymetli kumaşlar!... Sultanhamam: yangından kurtu- lan kıymetli ipekli yünlü kumaşlar ve kamnirler, Sigorta tarafından satılan bu kumaşlar Fincancılar; Rizapaşa yo- kuşu Şark han altinda (25) numarada kıymetinden çok aşağı bir fiatle sn- tılmaktadır. Fırsattan istifade ediniz!.. Fatih sulh birinci hukuk mahkemesi sa- tış memurluğundan: Hatice Mediha ve Fatmanın Şaylan mu- tasarı! oldukları Aksarayda Guraba Hü- seyin ağa mahallesinin Uzun Yusuf soka- ında eski 7 yeni 16 kapı numaralı 900 adanın 9 uncu parselini ihtiva eden şatk 10 parsel şimal yol garp yol cenup 8 par- sele mahdut 1200 lira muhammen kıy- metli ahşap ve köşeye müsadif ev izalei şuyu sımnında açık arttırma suretile 18/1/p40 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 den 16 ya kadar mahkeme tibinin odasında Atideki şartlar dairesinde satılacaktır. takdirde o günü ihale eğilmek aksi takdir- de en son arttıranın taahhüdü baki kal- mak şartile 2/2/940 tarihine müsadif çu. günü sanlte ve ayni mahalde edilecek ve en çok ar TADA ir. Evsadı: İki ayak merdivenle sokaktan içeriye girilince mer- mer döşeli ufak bir taşlık ve bir oda (ie hali vardır 6 ayak merdivenle inilince zeminde bir mutfak ve kömürlük görül mektedir. Taşlırtan 15 ayak merdiyenle çi- kılınca, dar bir sofa üzerinde 2 oda ie bir halâ vardır. Birisinde yük ve dolap mev- cuttu. Kera 14 ayak merdivenle çıkılımca yine bir sofa üzerinde 2 oda ve bir halk ve bir de ufak daraça Vardır. Evin zemm katı kâgir olup diğerleri ahşaptır. Elektrik tesisatı mevcuttur su yoktur. 1 — Arttır. maya girecekler “w 75 nisbetinde pey ve- reteklerdir. 2 — Arttırma bedelinin ihale tarihinden itibaren 7 gün İçinde verilmesi lâzımdır. 3 Bedeli ihale mladında ve- rilmiyecek olursa ihale feshedilerek gayri menkul yeniden arttırmaya çıkanılacak ve en çok arttırana ihale edilecetir iki ihale arasındaki fark ve Zarardan bilâhü- küm müşteri mesuldür. * — İhale tarihi- De kadar vergiler hissedarlara ait olup *# 2,5 tellâliye ile 20 senelik evkaf taviz be- deli müşteriye aittir. $ — İşbu gayri men- kulde müsecesi ve gayri müseccel hak sn Kiymetin © 75 ini bulduğu biplerinin. tarihi ilândan itibaren 20 gün zarfında ie birlikte müracss Yazımadır. Ak si gayri müseceçi hak gabipleri hariç kalırlar, 6 — Şartnak bugünden sulanan Borkös görebileceği sürette açıktır. Fazla Malf- mat aimak isteyenlerin satış İsi No. te memuriyetimize müracatları ilân olunur. M. 2233 İlk dolu kumbarayı Bankaya götürürken duyduğunuz sevinç ilk mahsulü taşırken duyduğunuz sevinçten çok daha tatlıdır. Türkiye Cümhuriyeti Ziraat Bankası para biriktirenlere her yil kur'a ile 28.800 lira ikramiye veriyor. Para biriktirirken zengin olabilirsiniz. Keşideler 1 Eylül, 1 Birincikânun, 1 Mart, 1 Hüziran otarihle- rindedir. İkramiyelerin listesi ; 4 tane 1000Lira 4 >» 500 » 4 » 250 » 40 » 100 » 100 » 50 » 120 » 40 » 160 » 20 » Kur'aya ancak 50 lira biriktirmiş olanlar girebilir, Hesaplarındaki paralar bir sene içinde 50 liradan aşağı düşmiyenler ikramiyelerini “e 20 farlasiyle alırlar. "Türkiye Oümhuriyeti ZiRAAT BANKASI Devlet Demiryolları ve Limanları İşletme Umum idaresi ilânları Muhammen bedeli 7750 ra olan 5000 Ke Neft yağı 22/12/9039 Cuma günü mat (41) on birde Haydarpaşada gür binası üsullle satın alınacaktır. Şirketi Hayriyeden: : Her akşam 23,25 de Kabataştan Üsküdara kalkan araba vapuru bu cw martesi akşamından itibaren seefrini 23,40 da yapacaktır.