7 Nisan 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 4

7 Nisan 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 4

ASKERÎ TEKAÜT ŞUBESİNDE İ İ Ş C. H. Fırkasının tesbit ettiği Beyoğlu, Üsküdar ve Beşik Cemiyeti Akvam takvim şubesi mü OLANLAR SÜTUNU 'UIIMMIinilllUlllllllimillMlın Müntehibi sani namzetleri B., deniz fabirkaları memuru Ragıp B., Liman Şirketinde Cavit B., Elektrik Şirketinden Ekrem B., İnhisar memuru Zekeriyya B., kumusyoncu Farvk B., Elektrik Şirketinden Lem'i B., Damga matbaası memurlarmdan Mahir B., Osmanlı Bankası memurlarından Münir Nigâr B., soğuk hava deposu memuru Nuri B., muhtar Mehmet Ali B., tüccar Mazhar B., muhtar Osman B., posta memurlarmdan Nida B., Seyrisefain cerrahı Âşır B., tüccar Mehmet Ef., mütekait Hârun B., arabacılar idare memuru Bekir Ef., Bahriye ambarında memur İbrahim B., mütekait Hidayet B., telgraf memurlanndan Hüseyin B., tramvay kontrol memuru Mehmet Ali B., Milliyet gazetesinde mürettip Sezai B., Galatasaray lisesinde mutemet Kâzım B. lumhuriyet 7 Nisan 1931 Bir sene on üç ay taş kazaları namzetlerinin isimlerini neşrediyoruz [İstanbul'da müntehibi sani intihabatına yarın sabah yediden itibaren başlanacaktır. Halkın reylerini kolayhkla istimal ede bümeleri için yarın sabah bütün nahiyelere müteaddit rey sandıklan konacaktır. Sandıklar 7 de müfettişler tarafından açılarak içerisinin boş olduğu halka gösterilecek ve badehu mühürlenecektir. İstanbul haricine gidecek müfettişler bu akşam hareket e deceklerdir. Sandık başında bulunacak defterler ve kâğıtlar da dün tevzi olunmuştur. tntihap cuma günü akşamı saat on sekize kadar devam edecektir. C. H. F. dün de Beyoğlu, Üsküdar ve Beşiktaş kazalarının müntehibi sani namzetlerini ilân et mistir. Bu namzetlerin isimlerini yazıyoruz:] Beyoğlu Pangaltı nahiyesi namzetleri istanbul Evkaf müdürü Niyazi B.. a vukat Haşim Refet B., doktor Mehmet Kâmil B., Bilecik mebusu Ibrahim B,, doktor Şaklr B., Kocaeli raeb'usu Salâhattin B., doktor Kadri Paşa, matbaacı Saim B., tüccar Sadrettin B., tüccar Fehmi B., doktor Hakkı Hayri B., Tütün İnhisarı hukuk müşaviri Sezai B., Rüsumattan İbrahim Etem B., Sabık Tütün İnhisarı U. müdürü Seyfi B., İktisat meslisi umumi kâtibi Nurullah Esat B., Etfal hastanesi etibbasından Ali Rıza B., muhtar An met Tevfik B., Nazım B., AbduUah B., muhtar Mustafa B., Inhisar şube müdürlerinden Abdullah Naci B., tüccar Kefe'li Mehmet B., Ahmet Halim B., doktor Nazım Hamdi B., İstanbul Umumi Meclisi azasından Cevdet Kerim B., İstanbul VaHsi Muhittin B., İnhisar U. müdürü Behçet B., avukat ve sabık İstanbul müd deiumumisi Esat B., İnhisar şube mü dürlerinden Hüsnü B., avukat Esat Muhlis B., Umumi Meclis azasından İhsan Namık B, muharrir Orhan İhsan B., Seyrisefaîn müdürü Sadullah B., tüccar Talât Sadullah B., doktor Fahrettüı Kerim B., Haseki hastanesi cilt mütehassısı Cevat Kerim B., muhtar Abdüllcadir B., İstanbul İnhisar başmüdüru Lutli B., muhtar Nurettin B., sabık maliye memurlarından Vehbi B., sabık valMeİrflen Sü leyman Necmi B., mütekaidinden Şerif B., İstanbul Umumi Meclisi azasından Hafız Raif B., tüccar Selâmi B. muallim Hallt Pahri B., Sivas mebusu Necmettin Sadık B., muhtar Fahrettin B., tüccar Zümrezade Şakir B., muhtar Aziz B., İnhisar muhasebe müdürü Nazmi B., elektrik mühendisi Haşim B., Maarif Emini Muzaffer B., değirmenci balcı Mehmet Arif B., İnhisar şube muavinlerinden Salih İhsan B., mubayaacı Suat Tevfik B., tüccar Taşçızade Mehmet B., İnhisar şube müdürlerinden Adil B., Umumî Meclis azasından Kemal Salih B., Milliyet gazetesi müdürü Ahmet Şükrü B., mu harrir İsmail Müştak B., Maraş meb'usu Behçet B., Osmanlı B. muamelâtı resmiye müdürü Asım B., Belediye muhasebecisi Nuri B., sabık sefirlerden Memduh Şevket B., Pangaltı merkez memuru Hidayet B., sabık Hariciye memurlarmdan Beh çet B., Temyiz mütekaidi Memduh B., sabık Polis müdürlerinden Sadettin B., şoför cemiyeti reisi Nihat B., Müskirat hukuk müşaviri Osman Nuri B., tüccardan «Adaü» Hamdi Rasim B., Hukuk Fakültesi reisi Tahir B., Darülfünun Emini Muammer Raşit B., avukat Şehir Meclisi azasından Nazmi Nurl B.. dürü propaganda için tstanbul'a geldi Bey ile görüştüm, çok hüsnü kabul gördüm. Esasen Cemiyeti Akvam içtimaında bu mes'ele mevzuu bahsolurken Türkiye de iştirak ettiği için vekil bey bana fevkalâde misafirperverlik gösterdi ve tstanbul'da icap eden makamatla temas edebilmekli ğim için resmî tezkereler verdi. Bir, iki gün içinde Darülfünun salonunda Ticaret Odası ve matbuat erkâmna, bu işlerle meşgul olanlara ve halka bir konferans vererek bütün dünyaca hüsnü kabul gören tek takvim işinin faidelerini izah edeceğim. Buradan Yugoslavya, Arnavutluk ile diğer Balkan memleketlerini dolaşarak teşrinievvelde Cenev re'de toplanacak kongre için a Iâkadaramn nazari dikkatini celbedeceğim.» Beyoğlu Merkez nahiyesi namzetleri Cebelibereket meb'usu Sabri B.. Belediye müfettişlerinden Musa Hüsnü B., Galata salonu memuru Süreyya B., İtfaiye müdürü İhsan B., doktor Bahattin Lutfi B., Tütün İnhisannda memur Abdullah Mazhar B., muhtar Faik B., Zahire Bor sası H. İ. azasından Habipzade Ziya B., Calata salonu memuru Refet B., Istan bul Umumi Meclisi azasından Yusuf Ziya B., Ticaret borsası veznedan İsmail Hakkı B., muhtar Harun B., doktor Aziz Fikret B., Alâattin B., Noter Salâhattin B., Belediye muhasebe mümeyyizi Maz har B., muhtar Hulusi B., maliye me murlanndan Ahmet Hamdi B., Zahire Borsası Mf. İsmail Hakkı B., doktor Süreyya Kadri B., Emrazı zühreviye sertabibi Naci B., Kasımpaşa değirmeni müdürü Osman Suavi B., mütekait Vehap B., gazino sahibi Harun B., francalacı Hüseyin Avni B., tüccar Nazif •Kâzım B., Şehremaneti muavini sabıkı Abdürrezzak Şükrü B., avukat Hüsamettin Ahmet B., Cihangir'de Vefa'lı Galip Paşa, Ma. H. teftişiye müdürü sabıkı Kâzım B., mütekaidinden Galip B., muhtar Cemal B., müskirat inhisan kısun âmiri Ahmet Agâh B., muhtar Ali Rıza B., eczacı Ali Haydar B., Tahran müsteşan sabıkı Safa B., muhatr Ahmet B., Darülfünun müderrislerinden Salih Murat B., Beyoğlu tahakkuk memuru Niyazi B., Liman şirketi memurlanndan Fazü B., İş Bankası müdürü Muammer B., doktor Hakkı Cenap B., avukat Mus tafa Enver B., Darülfünun müderrislerindan Yuauf Şerif Bj.,avnkat Salâbattin Sadık B., Mekki Hikmet B., Polis altıncı şube başmemuru Emin B., Elektrik şirke • tinde İsmail Safa B., Havagazi mühettişi Rıfkı Arif B., Ayaspaşa'da Ali Selman B., diş tabibi GaUp Apti B., muallim Mü cahit B., İstanbul Umumî Meclisi aza sından Necip B., İş Bankası memurlanndan Mehmet Eşref B., Belediye hekimi İsmail Apti B., muhtar Ahmet Hüsnü B., Belediye muhasebesinde Alâattin B., Galatasaray lisesi muallimlerinden Celâl B., muhtar Mehmet Refik B., Galatasaray lisesi müdürü Fethi İsmail B., Beyoğlu hastanesinde eczacı Mustafa Hamdi B., Zahire borsası U. kâtibi Nizamettin Ali B., Noter Mithat Cemal B., Belediye memurlanndan Adnan B., doktor Sükuti B., Ali Mazhar B., seyahat acentası müdürü Hayri B., muhtar Ateş Rifat B., Belediye müfettişlerinden Cemil B., Liman Şirketi umum müdürü Hamdi B., sabık şehremin lerinden Tevfik B., Belediye müfettişle rinden Ali Yaver B., Haseki operatörü Ahmet Fahri B., sabık Belediye azası Hikmet Paşa, Ticaret Odası reisi Mithat (Nemlizade) B., esnaf murakıbı Ferit B., Beyoğlu kaymakamı Sedat B., Müskirat başkâtiplerinden Eşref B., avukat Esat Kâtiboğlu B., İstanbul Umumi Meclisi azasmdan Hamdi B., Gaziayintap mebusu Kılıç Ali B., tüccardan Eşref B., Ticaret Odası muamelât müdürü Tâip Servet B., Şark sigorta müdürlerinden Arif B., mütekait baytar müdürü Cafer B., Hacı Hüseyin oğlu Ömer Ef., mütekait (Birinci sahifeden mabait) miralay Halil Rüştü B., tüccardan Halis edecek olan bu hareket bilhassa B.. Hasan B., bahriye müteahhidi Hasan Amerika'da ve İngütere'de çok Sadi B., muhtar Hayri B., muhtar Hayri büyük bir alâka ile karsılanmış B., tüccar Hüseyin B., bahkane memurlarmdan Hüseyin Şefik B., tüccar İshak B., tir. M. Corcis Kodak mühim bir Seyrisefain meclisi idare azasmdan Hüpara vererek gayenin tahakku samettin B., muhtar İsmail Hakkı B., kuna hizmet ettiği gibi bir çok muhtar İsmail Hakkı B., müskirat mü zevat ta bu isin neticelenmesine dürü İsmail Hakkı B., Seyrisefain levazım çalısıyorlar. Yeni takvimi Katomüdürü İzzettin B., Bomonti memurin müdürü Kâmil B., mavnacı Kalafat oğlu likler ve hatta Papa kabul etmişMehmet B., tüccardan Kâzun B., Polis tir, Ortodokslar da kabule meybeşinci şube müdürü Kenan B., Polis ü yaldir. çüncü şube müdürü Kerim B., gazeteci Tek takvim dinî bir vaziyetle Mekki Sait B., kayıkçı Mehmet Ali B., tüccar Mehmet B., müderris Mehmet Tev alâkadar değildir, malî ve siya fik B., tüccar Mehmet Yusuf B., mütekait sî bir mahiyettedir. Faydalarını Mustafa B., tüccar Mustafa Nezih B., zabıt braşürlerimizde uzun uzadıya kâtibi Mustafa Sıtkı B., Ticareti bahriye izah ettik. Bu takvim ile senenin muavini Müfit B., Tütün İnhisan mi her hangi bir günü geçen sene man Naci B., eczacı Nail B., doktor Ne cati B., eczacı Nizamettin B., kâtip Oslerdeki ayın ayni gününe tesa man B., tüccardan Ömer B., Deniz amele düf edecektir. Binaenaleyh bu cemiyeti azası Ömer Ef., muhasip Remzi itibarla malî ehemmiyeti çok B., Müskirat inhisarında Rüştü B., mubuyüktur. allim Rüştü B., tüccar Sadullah B., tücHariciye Vekili Tevfik Rüştü car Suat Karaosman B., müteahhit Sü leyman Saim B., Galata hamallar âmiri Şakir B., tüccar Şerif B., mavnacı Şiş man oğlu Mehmet Ef., mavnacı Şişman oğlu Mustafa Ef., vize memuru Şucaettin [Başmakaleden mabait'} B., mütekait Tevfik B., muallim Tevfik için bir halâskâr telâkki ettiği ko • Ömer B., Mavnacılar şirketl müdürü Yakup B., Tütün inhisan sabık meclisi azaoperatifler de bu cemiyetlerden dosından Yusuf Münir B., kâtip Zeki B. ğar. Ziraat işletmelerinin yekdiğerüıe olan müsabeheti, yeknasaklığı Usüdar Merkez nahiyen ziraat meslektaşlannı kooperatif namzetleri sirketleri içinde çalışmağa şevket • İstanbul Belediyesi reis muavini Şerif mektedir. Halbuki, sanayide isti • B., İstanbul Umumî Meclisi azasından mal olunan sermayenin, zekâ v» Vehbi B., eczacı Celâl B., İsmail Şevket vukufun, faaliyet teskilâtının miiB., Belediye sertabibi Mahmut Celâl B., savi olmaması rekabete kapı aça • nikâh memuru Ali Rıza B., avukat Mu rak diğerlerinden ziyade müşteri harrem Naili B., mütekait İsmail Hakkı teminini istihdaf eder. B., sulh hâkimi Şakir B., Rüsumat vezHalbuki, bir çiftçinin diğer komnedan Akif B., Kumusyoncu Vahdet B. susunun mahsulünü Utirkap etmesi mühendis İhsan B., tüccar Turan B., nadirdir. Demek ki; ziraatte koo muhtar Ali B., doktor Sıbkatullah B., peratif şirketlerinin intiçarı daha maliye murakıplarmdan Mehmet B., İskolaydır. tanbul meb'usu Hamdi B., muhtar Hilmi B., müteahhit Mehmet Ali B., maliye meBurada, çiftçi cemiyetlerinin bümurlarından Şücai B., Üsküdar tarmvaytün yaptıklan işleri saymağa ye ları müdürü Necmettin Sahir B., maliye rimiz yoktur. Makalemizin izah etmemurlarmdan Rüştü B., Üsküdar kaza mek Utediği şey, çiftçi cemayetle veznedan Ali B., Polis üçüncü şube mü rinin yalnız münevver ve âlimlerdürtif Kerim B., adliye memurlanndan den değil, ekseriyetinin çiftçiler Hurşit B., ressam Cevat B., mütekait Cevden, toprak »ahiplerinden ve bun • det B., Belediye memuru Ziver B., Bele ların büyük çocuklarmdan teşek diye veznedan Bedri B., Ticaret Bankası kül ettiğidir. veznedarı İsmail Hakkı B., muhtar MehÇiftçi cemiyetleri diye söyledi met B., Üsküdar tramvay memuru Mahmut Sadrettin B., fen memuru Emin B., ğimiz (Comices agricoles) ler, aTıbbiadlî reis muavini doktor Fahri Can lelâde ziraat cemiyetlerinden faa B., sabık veznedar Cemil B., kaptan Ahliyetlerinin daha mahdut olmaaile met B., Ticareti bahriye müdürü Zeki B., de farkeder. Bunlarm faaliyetleri: Noter Servet Yesari B., Belediye hazinei Tohum ve ziraat makineai almak, evrak şefi Şükrü B., Noter Kâmil B., Sıhkövün iyi mahsullerini, iyi yetişti hi müze müdürü Dr. Hikmet Hamdi B., rilmis hayvanlannı teşhir ederek avukat Macit B., Maarif müfettişi Şefik mükâfat vermek gibi çok mahdutB., kaymakam izzettin B., Dr. Hüsnü Şatur. Cemiyetin hududu da bir kankir B., Eczaneler müfettlşi İsmail Hak tonu tecavüz edemez. kı B., mütekait Şefik B., eytam muavini Türk köylüsü ve çiftçisi için de Nazmi B., muallim Kadri B., müderris bu kâfi bir nimettir. Muhterem ismail Hakkı B., rüsumat memurlann dan Enver B., maliye memuru Nahit B., Halk Fırkasının bu teşkil&tı vücu [Muhterem karilerimize bir hizmet olmak üzere askerî mü tekaidin, malulin, eytam ve eramilin Ankara'da Millî Müdafaa Vekâleti Tekaüt şubesindeki ma aş işlerini takip ederek neticelerini bildireceğimizi yazmıştık. Işi olup ta gazetemize bildiren karilerimizin evrakı Ankara'da muntazaman takip olunuyor. Bunlardan tahkikatımızı ikmal ettiğimiz bir kısmını dün ve ev velki gün neşretmiştik. Bugün de diğerlerini dercediyoruz. Bundan başka son zamanlar da Askerî Tekaüt şubesi tara • fındn muameleleri ikmal edile rek tanzim edilen senetleri Muntazam Borçlar müdiriyetine verilmiş olan zabitan, eytam ve eramilinin listelerini de neşre devam edeceğiz.] Muameleleri ikmal edilenler 8 Vnkapanı postanesi tevzi memuru Arif Niyazi Ef. ye: ^Tahkik ettirdik. Nüfus kayıtları nızın suretinin gönderilmesi lüzumu Tekaüt şubesi tarafından 22'3'931 tarih ve 29 10607 numara İle Araç Askerlik şubesine yazılmıştır. Bu cevabm vürudünden sonra diğer muamelenin Tekfüt şubesi tarafından derhal yapılacaŞı şüphesizdir.> ¥ ¥ ¥ Çiftçiler cemiyeti Intihabat faaliyetleri {Birinci Sahifeden Mabaiti komisyon azahkları ve her hangi bir siyasî ve iktisadî, içtimaî konferansta murahhaslık gibi vazi • feler verilmiyecektir. Intihabı biten yerler Ankara S (A. A.) Son iki gün zarfında isimleri aşağıda yazılı kazalardan müntehibi sani intihabatı fırkamız namzetlerine rey vermek suretile hitam bulmuştur. Şimidiye kadar müntehibi sani intihabatı ikmal edilen kazalar 231 e baliğ olmuştur. Kazaların isimleri: Mihaliççik, Pazarcık, Sinop «merkez» Maydos, Tekirdağı «merkez», Darende, Bayramiç, Malkara, Suşehri, Kuşadası, Şarköy, Osmaneli, Serik, Mudurnu, Pütürke, Kurkudeli, Mraş, «merkez» Hendek, Manavgat, Yalova, Keşan, Bozcaada, Bodrum, Kavaklı, Tercan, Saray, Emet, Burdur «merkez», Seydigazi, Cihanbeyli, Ilçın, Hadım, Ereğli, Ermenak, Seydişehir. 9 İnebolu'da mütekaidini askeriyedert ağırtopçu yüzbaşısı Kâni Beye: mi senedin tescili için evrakımz 31 1728 numara ve 29 mart 931 tarih ile Divanı Muha?eba4a tevdi kılınmıştır.» * * * • Size tahsis kılman maaşa ait res 10 Erdek'te tüfekçi Hasan ustaya: 'Evrakımz Zayiat şubesinden 1424 numara ve 28/2'931 tarihli tezkere ile Bandırma Askerlik şube reisliğine gönderilmiştir.^ * * * // Kadıköy Kurbagalıdere Beşinci sokak No. 4 bahriye binbaşıhğından mütekait kap tan Niyazi Beye: «Balkan harbine iştirak etti^iniz dairei aidesince tevsik edilemediği i çin bu harpten size zam verilemiveceği 30 7574 numara ve 19.'10 '930 tarihli tezkere ile Kadıkoy askerlik şubesine bildirilmiştir.» ¥ ¥ ¥ Coğraf î tetkikat 24 kişiden mürekkep olan Fran•ız Coğrafya heyeti bugün İstan bul'a gelecektir. Bu heyet tstan • bul'da tarihî ve coğrafî tetkikatta bulunacaktır. de getirmesi memlekete büyük bir hizmet olacaktır. 12 Aksaray Yenikapı is tasyon karşısında 10 numaralt hanede mülâzim Ali Ef. kerimesi Ayşe Hantma: •rEvrakmızm muamelesi ikmal e dilmiş ve resmi senediniz size gönde rilmek üzere 29 2505 numara ve 27/ 3'930 tarihli tezkere ile Muntazam Borçlar müdiriyetine tevdı kılmmış tır. Yedi aydanberi size verilmediği anlaşılan resmi senedinizi malsandığından aramanız icap eder efendim.> * ** ALÂETTİN CEMIL MIIIIIIIIIIIIMIIIIIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIII BeyoğluDolapdere nahiyesi namzetleri Bahriye matbası müdürü Rifat B., mütekait Tevfik B., muavinlerden Osman B., mütekait Sabri B., sigortacı Melih B., "mütekait Apti B., mütekait Ahmet Nec mettin B.. Mustafa Necmettin B., mual lim Hasan Tahsin B., İstanbul Tayyare Cemiyeti muhasebecisi Muhittin B., telgraf memurlanndan Musa Kâzım B., telsiz memurlarmdan Hayri B., mütekait Hulusi B.. ashabı emlâkten Abdullah Zeki B., deniz amele sandığı veznedan Muhittin B., mütekait Mehmet Ali B., tüccar Hasan Tahsin B.. muhtar Hacı Salih Ef., Bahriye matbaasında Hüsnü B., muhtar Süleyman B., eczane sahibi Vasıf B., mütekait Nail B., ilk mektep müdürü Adü B., tahliye müteahhidi Zeki B., tüccar Ahmet Ef., manifaturacı Haşim B., şe kerci Halil Ef., eczane sahibi Müeyyet B., mütekait Süreyya B., Fehmi B., çimento fabrikası müdürü Süleyman B., şoför mektebi müdürü Mehmet Ali B., mütekait Nuri B.( Sulhi B., mütekait Sabri B., Milliyet gazetesi tahrir müdürü Etem İzzet B., doktor Feyzi Ahmet B., manifesto memuru Sadık B., İdman klübu umumî kaptanı Nuri B., ilk mektep müdürlerinden Zihni B., mütekait Kâzım B., muh tar Şevket B., deniz muhasebesinde kâ tip Zihni B., muallim Remzi B., doktor Celâl B., muhtar Kemal B., kabzımal Bekir Ef., sandalcılar memuru Sabri Ef., şekerci Hasan Ef., tacir Bilâl B., avukat Sa mi B., avukat Hulusi B., Muhasebel hu susiye müfettlşi Naim B., muhtar Mah mut B., çofor mektebi memuru Fehmi Beyoğlu Hasköy nahiyen namzetleri Sabık Vilâyet azasından Mustafa Faik B., tüccar İsmail B., Nurettin B., müte kait Avni B., Hasan B., maliye memurlanndan Ziya B., Recai B., kumusyoncu Adil B., İstanbul Umumi Meclisi azasından Ahmet B. (Kara Mustafazade), Hayvan Borsası M. I. reisi Ali Ridvan B., maliyeden Yusuf B., Devlet matbaası muhase becisi Bahattin B., gümrük memurlarından Nazif B., Seyrisefain'de kontrol Yusuf B., Mezbaha muhasebecisi İhsan B., Mezat memurlarmdan Nail B., Belediye memurlanndan Nurettin B., tüccar Ata Üsküdar Beylerbeyi nahiyesi B., banka memurlarmdan Sait B., munamzetleri hasebei hususiyeden Hüseyin Hüsnü B., Hisar dairesi sabık müdürü Hasip B., muhtar Abdullah B., mütekait Azmi B., S. Şeker Şirketi veznedan Baha B., İstanmimar Aziz B., Kasaplar şirketinden Nubul Umumî Meclisi azasından Nazmi B., ri B., Ticaret Odası memurlarından Nemütekait Yusuf B., mütekait Abdür cati B., mühendis Osman Vehbi B., rahman Naci B., mektep müdürü Âdil B., Bakırköy Galata nahiyesi rüsumat başmemuru Mahmut B., memur Esat B., Müddeiumumi Kenan B., yağ namzetleri Kayıkçılar kâtibi umumisi Abdürrah 'tüccan H. Tahsin B., Serezii Ferit B., Beyazıt meb'usu İhsan B., mütekait Arif man Ali B., Nafia mektebi memurlann dan Abdürrahman Hulki B., mavnacı AhPaşa, muallim Ali Fevzi B., avukat H. Hilmetci oğlu Mehmet Ef., tüccar Alâettin mi B., Bedensetli Hüsnü B., memur Sa B., Ali Hayri B., kereste fabrikası mües lâhattin B., posta başmemuru Mustafa B., sislerinden Ali B., başmuallim Ali Rıza Şirketihayriye kontrol müdürü Necati B., B., muhtar Celâl B., Deni zamele cemi İcadiye muhtan Hüsnü B., müteahhit yetinden Cemal Ef, Amele cemiyeti reisi Münir B., Baro başkâtibi Eşref B., bak Emin B., serkomiser Enver B., Dr. Sahili kal İsmail B., lise müdürlerinden Salih sıhhlye müdürü Galip Ata B., muhasip Arif B., İstanbul Umumi Meclisi azasın Galip B., Gani B., Mavnacüar şirketinden dan Salâhattin B., doktor Sabri B., mu mektep müdürü Bekir B., rüsumat me muru Celâl B., Belediye doktoru Talât B., hattat İsmail Hakkı B., avukat Nu rettin B., müderris Dr. Hulusi B., muallim Veysl B., sabık maliye memurlann dan Ahmet Reşit B., Bimarhane sabık müdürü Tevfik B., Denizli sabık mebusu Sadık B., muhtar Nevzat B., mütekait Ramiz B., Zat maaşlan memurlanndan Mustafa B., mütekait münir B.. et nakliyat memuru Nuri B., İstanbul haplsanesi müdürü Baha B., Iş Bankası muavini Yusuf Ziya B., İstanbul Umumî Meclisi azasından Hazım Paşa, İstanbul icra muavini Şekip B., mütekait Mustafa B., mütekait Ahmet Eşref B. rüsumat memuru Talât B., Darülfünun dahiliye müdürü Hilmi B., tapu müfettişi Agâh B., Zat maaşlan memuru İsmail Şevki B., mütekait İsmail Arif B., Maarif müfettişi umumilerinden Hasan Ali B., maliye memuru Hasan B., Üsküdar tramvay me muru Hüsnü B., Oktruva murakıbı Nuri B., posta memuru Mümtaz B., diş tabibi Behzat B., Samsun demiryollan muha sebecisi Salâhattin B., sıhhiye memuru Hüseyin B., maliye memuru Refik B., rüsumat memuru Behçet B. allim Nedim B., Bürhaniye muhtan Sami B. ... Üsküdar Kısıklı nahiyesi ... namzetleri Mektep müdürü Cemil B., Üsküdar kaza muhamminlerinden Sait B., memur Mehmet Ali B., zürradan Haydar Ef., sabık meb'us Hacı Arif B., mütekait Muhittin B., zürradan Ahmet pehlivan, mahkeme başkâtibi Macit B., memur Nuri B., zürradan Hamlt Ef. Beşiktaş Merkez nahiyesi namzetleri Meb'us Refik B., memur Ahmet B., tacir Şakir B., meb'us Ziyaettin B., Umumi Meclisi azasından Tevfik Âmir B., dok tor Halit B., tacir Nuri B. Havagazi şir keti memurlanndan Osman B., fınncı Mehmet Emin B., Milli saraylar idaresi muhasibi Mustafa B., kumusyoncu Mehmet Azmi B., muallim Kâzım Zafer B., Havagazi şirketi memurlarından Hayri B., memur Fuat B., müderris Ethem Akif B., Muhasebi hususiye sabık müdürü Cemal B., avukat Abdülkadir Ziya B., doktor Ali Rıza B., memur Şevket B.. eczacı Nail Halit B., Edebiyat Fakültesi başkâ tibi Sıtkı B., ziraatçi Davut B., avukat Ahmet Arif B., mektep müdürü Nuri B, İş Bankası veznedarlanndan Faik B., mütekait Osman Şekip B., Darülâceze müdürü Cemil B., Ameli Hayat mektebi müdürü Mustafa Zeki B., Defterdar Şefik B., muharrir Şeref B., İstanbul Umumî Meclisi başkâtibi Zühtü B., muallim Cavit B., sigorta müfettişi Canip B., doktor Salih Sait B., dahiliye mütehassısı Emin Şükrü B., Galata Gümrüğü başkâ tibi Muhittin B., Rıhtım Şirketi muha siplerinden Abdullah B., tuhafiye taciri M. oğlu Salâhattin B., Baytar Mektebi Âlisi muallimlerinden Salih Zeki B., İs tanbul icra reisi Suat B., muallim Faik B., başmuallim Ali Rıza B., Kapıcılar Cemiyeti kâtibi umumisi Fehmi B., doktor Salâhattin B., Belediye su şubesi müdürü Hüsnü B., mütekait süvari mirlivası Emin Paşa, İstanbul icra daireslnden Mü nir B., memur Suphi B., baytar Nevzat B., hukukçu Nezih Reşit B.. komiser Aziz B.. müfettiş Süleyman Edip B., tüccar M. oğlu Nuri B., Sıhhiye müfettişi Halil B., Şirketihayriye azası Şevket B., Sıhhiye müdürü Ali Rıza B., başmuallim Recep Nuri B., Darülfünundan Şevket B., mü tekait Şerafettin B., Fener kaptanı Zeki B., avukat Sadettin Ferit B., Sanayi Bankası müdürü umumî muavini Ali Sami B., muallim Refik Necdet B., Binbaşı mütekaidi Fuat B., avukat Arif Sır rı B., müderris Memduh B., muharrir Baha Kâmil B., mütekait Osman B., meb' us Tevfik Kâmil B., bakkal Ahmet B., memur Osman Nuri B., kimyager Mehmet B., doktor Abdülkadir İsmet B., Elektrik şirketinden Fatin Tevfik B., eczacı Ali B., Beykoz fabrikasında Nafiz B., Seyrisefain kamara, iaşe dairesi şefi Muzaffer B., Maarif müdürü Haydar B., Milliyet gazetesinde Ali Saip B.. Haliç şirketinde İh san B., Emniyet Sandığında Dursun B., mütekait Sabri B., Nestle şirketinde Muammer B., muallim Ethem B.. tüccar Osman Hakkı B., mütekait ismail Hakkı B., başmuallim Nail B.. memur Mehmet Sadık B., ziraatçi Rüştü B., Defterdarlıkta Nuri B., Etfal hastanesi başhekimi Rifat Hamdi B., muallim Hasan Fehmi B., istanbul telgraf müdürü Sami B.. mütekait Ali Rıza R, 13 Samatya'da Çırapi Ha san mahallesinde Derviş Mehmet Ef. sokağında 23 numarada bahriye birinci mülâzimliğinden mütekit Habil Efendiye: «İşinizin takip edilebilmesi için, muameleli evrakınızın hangi tarih ve numara ile Milli Müdafaa Vekâleti Tekaüt şubesine gönderilmiş olduğunun sarahaten bildirilmesi lâzımdır.» * *¥ 14 Üsküdar'da Doğancı lar parkı karşısında 29 numara • lı hanede doktor yüzbaşı Nusrat Beyefendiye: Bugüne kadar size maaş tahsis edilmemesi hangi emvalden tekaüt maaşî alacaganıza ve ikametgâh ad resinize dair meşrut senedi verme menizden ileri gelmiştir. Binaenaleyh bu senedi bir an evvel vermeniz iktiza eder.> ¥ «; ¥ Beşiktaş • Arnavutköy nahiyesi namzetleri Meb'us Edip Servet B., Tayyare piyangosu müdürü Fikri B.. muallim Hulusi Hüseyin B.. Darülâceze sertabibi Tevfik Akif B., sabık Belediye azasından Salâ hattin B., Liman şirketinde Mahmut B., tüccar Hasan Vasfi B., tüccar Macit B., doktor Haydar İbrahim B., Mahkemei Temyiz sabık birinci reisi Ömer Lutfi B., Esnaf Cemiyetleri başmurakıbı Kadri B., bankacı Münif B., avukat Mehmet Emin B., mütekait Nurettin B., sabık Belediye memuru Lâtif B., Havagazi şirketi memuru Emin B., Ticaret Odası şeflerinden Şekip B., muallim Şükrü B. 15 Bergama'da İnkılâp oto tamiranesinde merhum Tahsin Ef. oğlu Niyazi Efendiye: «Müracaatinizin Tekaüt şubesile bir alâkası yoktur.o ¥ ¥ ¥ 16 Üsküdar'da Selâmi Ali Ef. mahallesinde 9 numaralı ha~ nede piyade birinci mülâzim Mehmet Fahrettin Beye: <?Evrakmızm muamelesi ikmal edilmiş ve resmî senediniz size gönderilmek üzere, 30 7949 numara ve 22 mart 931 tarihli tezkere ile Muntazam Borçlar müdiriyetine etvdi kılınmış ta...