14 Nisan 1936 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 10

14 Nisan 1936 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 10

10 CUMHURİYET 14 Nisan 1936 REKORLARIN ŞAMPİYONU 2 tlt , 0 0 0 ZENGİN Her ay olduğu gibi son keşidenin en bliyük ikramiyesi olan ıN G i ^ ^ı'nönünde biletin BEŞTE BiR olarak Zindankapıda 383 No. da iplikçi Bay Daniş'e verdi. Gene gişemizden 12,000 liralık ikramiye 21,218 No. lu biletle Kasımpaşada Camiikebir caddesinde 90 No. da Bay Mahmuda verdi 2 0 , 0 0 0 Lirahk ikramiye 11,009 No. lu Biletle Tokatlıyan otelinde memur Bayan Emine ve Eleniye verdi. Ayrıca: Lirayı 10483 No.lu ZENGiN bilet alanlar günün birinde muhakkak zengin olacaklardır. Yeni tertip biletlerimizi Eminönünde, mahallebiciye bitişik GİŞESİNDEN G İ S E D E N alınız. zengin olursu BOTTER Işinin itina ve zarafetile şehrimizde tanınmış olan terzihaoem bu kere son moda mevsimlik ve yazlık hakikî Ingiliz kumas. çeşidlerini getirtmiştir. Fiatlarda son derece tenzilât. Kumaşım getirenlere de elbise yap'hr. Beyoğlu Botter Han 1 inci kat. Telefon: 40562 Açıkta duran ve mikroblar için en elverişli bjr melce olan Terzihanesinden: Çalışamıyor, devasız bir derde uğramış gibi meyustur Ûüşünmüyor ki bir iki kaşe Fırçanıza Dikkat Ediniz! Satılık Köşk Erenköy Tüccarbaşı camisi karşı smda Müneccimbaşı köşkü istasyona on dakika ve otobüse 5 dakika mesafede 14 dönüm arazi dahilinde maamüştemilât 20 oda ahşab köşk gayet ucuz fiatla satılıktır. Aşağideki ilândaki adrese müracaat. GRİPİN onu bu yarım baş ağrısile sinir ağrılarından kurtarmıya kâfi gelecektir. Kiralık Köşk Erenköyünde Şerafet sokağında 18 numarada tren ve tramvay istasyonlarına beşer dakika mesafede çamlı, bağh ve meyvah 9 odalı mükemmel köşk kiralıktır. îçindekilere müracaat. En hoş meyva usarelerile hazırlanmıştır. Hazmi kolaylaştırır. İnkıbazı izale eder. Kanı temizliyerek vücude tazelik ve canlılık bahşeder. ÎNGtLÎZ KANZUK ECZANESİ Beyoğlu îstanbul Eskişehir Sıtma Mücadele Komisyon Başkanlığınadn: Mikrobları Yüzde yüz öldüren GRİPİN Bütün ağrı, sızı ve sancıları derhal dindirir. Soğuk algmlıklarına, gripe, romatizmaya, baş ve diş ağnlarına, nezleye, sinir, adale ve bel ağrılarile kırıklığa karşı bilhassa müessirdir. Dişleri temizleyip beyazlatmadan evvel fırçanızı temizliyerek sizi bu tehlikeden kurtarır RADYOLİN 4 mayıs 936 tarihli pazartesi günü saat «14» te Eskişehir Vilâyeti Sıtma Mücadele Komisyonu odasında 9528 lira keşif bedeli Sazova Bataklığı kurutma kanah açılması işi açık olarak eksiltmiye konulmuştur. Bu hususa aid şartnameler ve evrakı keşfiye Sıtma Mücadele dairesinde her zaman görülebilir. Muvakkat teminat «715» liradır. İsteklilerin Eskişehir Nafıa Direktörlüğünden ihaleden iki gün evvel alacağı ehliyet vesikasile Ticaret Odası vesikasını ibraz et meleri lâzımdır. (1910) İstanbul Telefon Direktörlüğünden: Karacabey Merinos Yetistirme Çiftliği Müdürlüğünden: 1 A Merinos Yetistirme Çiftliği sun'î tohumlama lâboratuarları için 1690 lira 35 kuruş muhammen bedelli mikroskop ve mikrofotoğraf makina ve teferrüatı. B Ve gene tohumlama lâboratuarları için 3024 lira 80 kuruş alât ve edevat ile eczayı tıbbiye, açık eksiltmiye konmuştur. 2 Eksiltme günii 24 nisan 936 tarihine musadif cuma günü saat on beştir. 3 Eksiltme Istanbulda Baytar Müdürlüğünde teşekkül edecek Merinos Çiftliği Satınalma Komisyonunca yapılacaktır. 4 Istekliler mikroskop ve mikro fotoğraf için 128 liralık ve alât, ecyazı tıbbiye için de 227 liralık muvakkat teminat verdiklerine dair Malsandığı makbuzu ibraz etmeleri. 5 İsteklilerin bu işlere aid malî, fennî şartnameleri İstanbul Baytar Müdürlüğünden veyahud Karacabey Merinos Yetistirme Çift liği Müdürlüğünden istemeleri ilân olunur. (1853) Kapalı Zarf Usulile Şehirler arası konuşması yapanlardan, şirket zamamnda ayrıca alınmakta olan mahallî konuşma ücreti bundan sonra almmıyacaktır. Binaenaleyh gerek kendi telefonlarmdan ve gerek umumî merkezlerden şehirler arası konuşması yapanlarm yalnız şehirler arası ücretini vermekle mükellef oldukları ilân olunur. (1760) Eksiltme İlânı GENEL DİREKTÖRLÜĞÜNDEN: ER BANK MEMORRON Ameliyatsız Basurları Tedavi edertesiri katîdir. Açık Eksiltme İlânı Karacabey Harası Müdürlüğünden: Karacabey Harasında inşa edilmekte olan Gurm Iâboratuarı için alınacak muhtelif eb'adda 15951 kilo keşebend demiri açık eksilt miye konmuştur. Eksiltme günü 1 mayıs 936 cuma günü saat on beştir. Eksiltme yeri Karacabey Harası Müdürlüğüdür. Muhammen kıymet olarak beher kilosuna on bir kuruş elli santim tahmin edilmiş tir. Teminatı muvakkate olarak yüz elli lira alınacaktır. İsteklilerin teminat ve vesikalarile birlikte eksiltme günü Hara Müdürlüğüne müracaatleri ilân olunur. . (1947) 1 Konya Ereğlisinde inşa edilecek bez fabrikası buhar kuvvet santrah inşaatı vahidi fiat esasile eksiltmiye çıkarılmış tır. Tahmin edilen inşaat bedeli 136,611 lira 10 kuruştur. 2 Bu işe aid eksiltme evrakı şunlardır: A Eksiltme şartnamesi B Mukavele projesi C Fennî şartname, ölçü usulü D Vahidi fiat ve keşif hulâsası E Projeler. İstiyenler bu evrakı 6,90 lira bedel mukabilinde Sümer Bank Ankara Şubesinden satın alabilirler. 3 Eksiltme 25 nisan 1936 cumartesi günü saat 11 de Ankarada Ziraat Bankası binasında Sümer Bank merkezindeki Ko misyonda yapılacaktır. 4 Eksiltme kapalı zarf usulile olacaktır. 5 İsteklilerin 8081 lira muvakkat teminat vermesi lâzım dır. Bundan başka eksiltmiye girecekler ilân edilen bu bina ce sametinde bir fabrika binası inşaatını muvaffakiyetle yaptık larını tevsik ederek eksiltme gününden üç gün evvele kadar Bankaya müracaatle bir ehliyet vesikası alacaklar ve bunu tek lif mektublarına leffedeceklerdir. 6 Teklif mektubları yukarıda yazıldığı gün ve saatten bir saat evveline kadar Sümer Bank Umumî Müdürlüğüne makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektubların nihayet ihale saatinden bir saat evveline kadar gelmiş ve zarfın kanunî şekilde kapatılmış bulunması lâzımdır. 1 5 4 9 3 6 tarihinde ihalesini ilân ettiğimiz Guleman Erganimaden arası maden nakliyesi münakasa tekliflerinin, alâkadarlara tetkik imkânı bırakmak için 2 0 4 9 3 6 tarihinde kapalı zarf usulile ve Erganimaden'de Eti Bank Guleman Bürosunda yapılmak üzere talik edildiği ilân olunur. "805,, "1951,, ETi BANK'dan: Erzurum Nafıa Direktörlüğünden: Erzurum İmar Birliğinin 150 lira üçretli fen memurluğu münhaldir. Talib olanların Erzurum Nafıa Müdürlüğüne müracaatleri. (1923) AMELıTATSIZ BASURDAN KURTARIR, İzmir Liman İşleri Umum Müdürlüğünden: fdaremizce açık eksiltme suretile 200 aded muşamba satın alınacaktır. Eksiltme müddeti 1 nisan 936 dan 1 haziran 936 tarihine kadardır. İhale 1 haziran 936 tarihine müsadif pazartesi günü saat 16 da îzmir Liman İşleri İdaresinde Müdürler Encümeninde yapılacaktır. Eksiltmeye girecek olanlar muvakkat teminat olarak 2625 lirayı idare veznesine nakden vermeğe veya millî bir bankadan bu miktarda teminat mektubu getirmeğe ve yahud devletçe çıkarılmış tahvilâttan bu miktar vermeğe mecburdur. Şartnameyi görmek ve fazla izahat almak istiyenlerin idaremiz Yazı İşleri Şefliğine müracaatleri. <l865>