June 8, 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 9

June 8, 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 9

sınema Anna Sten Sinema 1 Holivuttan gelen haberlere gö-| re Rus artisti Anna Sten M. G. M. şirketile olan — mukavelesini boımnçlur. Mukavelenin daha on sekiz ay müddeti yardı ve artiste haftada bin dolar temin ediyordu. nna Sten gazetecilere bu ka-| Cin Parker Amerıkadan ayrılıyor rarı verişinin sebebi — kendisine | vireceği film için otuz bin dolar- ' hep basit genç kız rolleri teklif| lık elbise yaptırılmış, bir çok mas-; edilmesi olduğunu söylemiş, böyle; raflara girişilmişti. rolleri ise beğenmediğini ileri sür- Bütün bunlar şimdi havaya git- müştür. miş olmaktadır. Yıldızın bu kararı sinema Anna Sten Holivutta — kaldığı kumpanyasını epi zarara sokmuş-| dört sene içinde üç film çevirmiş, tur. bunların beheri bır milyon liraya Artiste ingiıiıuw—w “mal ölmuştü. İ Kısa Haberler I * Dünyanın en pahalı şapka - ları, Moris Şövalyein — çevirdiği (Foli - Berje) filminin bir sahne- sinde kullanılan hasır şapkalar - dır. Bir insanın kolayca içine gi- rebileceği bu şapkaların — tanesi 200 dolara mal olmuştur. * Amerikalı komik — artist Li Trasi, geçenlerde bir — gazetecile, konuşurken çocukluğunda bir mağazanın camını taşlıyarak kırıp kaçtığını söylemiş, gazeteci de bunları yazmış... Artist, bu mülâkat gazetede çık-| tıktan iki gün sonra on dolarlık bir fatura almıştır. Bu faturada bir mağaza sahibi, camı kırılan mağazanın kendi mağazası ol - duğunu söyliyerek bedelini iste - mektedir. Artist bunu ödemeğe kalmıştır! * Renkli filmler çok pıhılıyıi mal olmaktadır. Amerikada son Becky milyon mecbur günlerde tamamlanan Sharp fılmi tam on bir franga mal olmuştur. Film âdi renkte yapılsa, bu mas raf beş defa daha az olacaktı. * Feriha imzasile mektup ya- zan okuyucumuza: Brig't Helme şu adresle mektup gönderebilirsiniz: Film — Aktienge- Saw 19, Kraw! Universum - sellschaft Berlin senstr. 38 - 39. * Karioka ve Kontinantal dans- larmı ortaya çıkaran Fred - Asteri ile Ginjer Roger son — filmlerile Pikkolino adir yeni bir dans çı - karmışlardır.