31 Temmuz 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

31 Temmuz 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

31 TEMMUZ — 1935 HABER — Aksam Postası iş B arkam” Kilinbara ikramiyelerini 10,000 liradan 20,000 liraya çıkararak bir misli arttırdı ! 1 Nisan ve 1 Birinciteşrinde verilen beşer bin liralık ikramiyelerden maada: Şubat, Haziran, Temmuz, Eylül ve Birincikânun aylarının ilk günlerinde kumbara sahipleri arasında çekilecek Kur'alâarla “er biri ikişer bin liralık,, Fevkalâde ikramiyeler verilecektir. (Bu ikramiyeli kur'alara iştirak için de kumbara sahi plerinin asgari 25 lira biriktirmiş olmaları lâzımdır) Istanbul Liseler Arttırma ve Eksiltme pozma 2 Ağustos Cuma akşamı manı Kurumundan: Harbiyede B E L V Ü bahçesinde “© CEMAL CüMBüşŞ GECESİ Mehter takımı, Çengi kolu ve sazlı monolog ile çok sevilen müziksel arka- daşların iştirakile. Masalarınızı temin ediniz. Tel. 49091 Satılık Fabrika Istanbul Ziraat Bankasından: Adanada yeni istasyon civarında Narlıca mevkiinde bulunan ve cem'an 57,915 metro murabbaı arazi üzerinden kâin ve Şina- siler fabrikâsı namile maruf koza ambarı, çevirme ve buhar dai- resi, kazan dairesi, 3 numaralı Dizel motör şifleme dairesi, çırçır dairesi, platforma 1 . 2 Dizel motörler dairesi, bu- dairesi, har kazanı dairesi, biderlik, çiğit ambarı, çiğit ambarı, balye am. * barı temizleme paçel ve prese daireleri, malzeme ambarı, zibil ambarı, otomobil garajı, kütlü ambarı, müberrit su deposu, mü- berrit kuyusu, “tamirhaneler, çember ambarı, (tahta kurutma dairesi, yazıhaneler, 1 numaralı paviyon “Fen Müdürü hanesi,, 2 numaralı paviyön “Sevk memuru hanesi,, 3 numaralı paviyon “Tamirat âmiri hanesi,, 4 numaralı paviyon “Ustabaşı hanesi, a- mele helâsı, su motörü dairesi, su deposu binalarından müte- şekkil içinde bulunan ve fabrikanm kuvvei muharrikesini teşkil eden 1-2. 3 numaralı Allâs markalı beheri 150 beygirlik üç a. ded Dizel motörü, çırçır makineleri, şifleme makineleri, te- mizleme ve prese makineleri, vantilâtörler, umumi transmis- yon, kırıcı makinler, pamuk pressi, nemleme âleti, kantar, kütlü kırması, su deposu, buhar kazanı, demirhane makineleri, marangozhâne makineleri, plât çırçırları, plât o çırçırlarının kuvvei muharrikesi, lokomobil, roller gin atelyesi, yedek alât e- 'devattan ibaret ve Pamuk ve Nebati Yağlar Sanayii Türk Ano- nim Şirketinin: 1 NUMARALI ÇIRÇIR FABRİKASI İstanbul 6 ncı noterliğince tasdik edilmiş 30/11/931 tarih ve 15,142 numaralı mukavele ile Pamuk ve Nebati Yağlar Sanayii Türk Ananim Şirketinin baikamıza olan miktarı malüm borcu- nun 10/4/935 tarihinde gönderildiği kayden müspet ihbarname üzerine tesviye etmemiş olduğundan işbu borcun ihale tarihine kadar 75 9 faiz ve 9; 3 kumusyon, sigorta ücreti, hesap masra- fr, nakli nukud, muamele vergisi, avukat ücreti ve sair bilümum masrafla birlikte tahsili için bu borç mukabilinde bankamıza i- potekli olup yukarıda hudud, cins ve sâir evsafı ve müştemilâtı yazılı Adana Tapu Müdürlüğünün 22/9/929 tarih ve 64 numa- ralı tapu senediyle şirketin tasarrufu altında bulunan ve 2280 numaralı kanuna tevfikan üç yeminli ehli vukuf tarafından ce. man 72,000 lira kıymet takdir olunan mezkür fabrika 1697 nu- maralı Ziraat Bankası kanununun hükümleri dairesinde 10/7/ 935 tarihinden itibaren bir buçuk ay müddetle açık arttırmaya © çıkarılmıştır. Muvakkat ihalesi 26/8/935 tarihine müsadif pa- .zartesi günü saat ikide İstanbul Ziraat Bankasında yapılacaktır. Teminat akçesi “© 7,5 tür, Şartname Galatada kâin Bankamız, Adana, Mersin, Aw kara Ziraat Bankaları kapılarına asılmıştır. (3696) Tahmin be- deli kuruş Erzakın Cinsi Mikdarı Teminatı | Sadeyağ 26000 1657.49 85 Kuru çalı ve barbunya fasülyala. (20150 208.25 rı * | Yeşil ve kırmızı mercimek 4500 o 6074 18 Nohut Bezelya 5100 1000 18 15 68.85 11.25 Kurumumuza bağlı Galatasa- | dası ve mezkür kanunun 2 ve 3 ray, Haydarpaşa, Erenköy kız, | üncü maddelerindeki belgelerini Kandilli kız liselerile Çamlıca kız ! ve ticarethane namma hareket e- orta okulasının yukarıda cins ve | denlerin noterlikten verilmiş ve- mikdarlarile gün ve saat ve ek- | kâletnamelerini kuruma vermele- siltme şekilleri yazılı yiyecekleri | ri meeburidir. eksiltmeye konmuştur. ek lee in Eksiltme İstanbul kültür direk- ş N törlüğü binasında liseler muhase: | tenilen belgeler ve teminat mak: beciliğinde toplanan komisyonda yapılacaktır. Eksillmeye girecek- | koymak suretile zarflarının üze- ler 2490 sayılı arttırma eksiltme | rinde kanuni ikametgâhı yazılı | kanununa göre 935 yılı ticaret o. | ve üzerleri mühürlü olarak belli İ buzu veya banka mektuplarını | Eksiltme gün ve Eksiltme şekli “© saati ——— —— 13 —8 —935 salı saat 15 de OOO saat 15,30 da kapalı zarfla kapalı zarfla ” ” saat 19 da saat 16,15 de saat 16,30 da ” ” saatten bir saat evveline kadar makbuz mukabilinde kurum baş- kanlığmna vermeleri lâzımdır. İstekliler &ksiltmelerin ilk te- minatlarını eksiltme zamanından evvel kurum sekreterliğinden a- leçakları yazı ile liseler muhase- | beciliği veznesine yatırmaları ve eksiltme şartnamelerini ve almak üzere kurum sekreter- görmek (4211) liğine sormaları ilân olunur. SEKSÜLİN m ma e ram Bu kelimeyi iyi belleyiniz! Lr Kaka STİLL sie uzviyetinizde “MÜHİM değişmeler baş gösterecek lir sıcak Gençlik kanı İN Kİ gl LE Hasılı Bu gün sizde bulunmayan her şeyi... SEKSÜLİN de bulacaksınız! KUTUSU 200 Krş BEŞİR KEMAL - MAHMUT CEVAT ECZANESİ! SİRKECİ umuman İL A İN sernmemam! i Sünnetçi Ahmedi Sünnetçi Ahmet: İkametgâh ve iğ muayenehanesini Sirkeciden Sultan 4 ahmet Yerebatan caddesi 40 numa, raya nakleylediğini saygılı müşte - rilerine bildirir. in Lü aaa p23061 YAREN MUHASİP ARANIYOR Tecrübeli ve muktedir bir muhasip | aranıyor. Talip olanlar Balatta Sü » | reyya Paşa fabrikasına müracaat et - | sinler. | — İmza mühlirüml zayi ettim kim İ seye borcum olmadığından bu mühü- rüm muteber değildir. Galatada İthalât gümrüğü ambar | memuru Tahsin. bu akşam MÜNiR NUREDDİN ve arkadaşları Panorama BAHÇESİNDE, Telefon 41065 Istanbul Ziraat Bankasından: Adanada yeni istasyon civarında Narlıca mevkiinde kâin Zi” raat Bankasına birinci derece ve sırada ipotekli bulunan Şina * siler fabrikası namile maruf pamuk ve Nebad Yağlar Sanayii Türk Anonim Şirketinin malı olan 1 numaralı fabrikası dahilin- de mesken olarak kullanılan çimento bloktan inşa edilmiş se * kiz odalı ev. > İstanbul 6 ncı noterliğince tasdik edilmiş 9 - 11 -931 tarik ve 15142 numaralı ev, Beyoğlu Dördüncü noterliğince tasdik edil" mişli.2.933 tarih ve 640/33 numaralı mukavelelerle pamuk ve Nebati Yağlar Sanayii Türk Anonim Şirketinin bankamıza olan miktarı malüm borcun 10 - 4.935 tarihinde gönderildiği kayden müsbet ihbarname üzerine de tesviye etmemiş olduğun » dan işbu borcun ihale tarihine kadar 9 9 fair ve “ 3 komis - yon, sigorta ücrti, hesap masrafı, nakli birlikte tahsili için bu borç mukabilinde bankamıza ipotekii olup yukayda cins vesair evsafı ve müştemilâtı yazılı Adana Tapu Müdizlüğünün 2 - 4 * 930 tarih ve 87numaralı tapu senedile şirketin tasarrufu altında bulunan ve 2280 numaralı kanuna tevfikan üç yeminli ehli vu - kuf tarafından 8,000 lira kıymet takdir olunan mezkür ev 1697 numaralı Ziraat Bankası kanunu hükümleri dat esinde 10 - 7 « 933 tarihinden itibaren bir buçuk ay müddetle açık arttırmaya çıkarılmıştır. Muvakkat ihalesi 26 » 8 - 935 tarihine müsadif pa” zartesi günü saat 2 de İstanbul Ziraat Bankasında yapılacaktır. Teminat akçesi 95 7,5 tur. Şartname Galadada kâin Bankamızla Adana, Mersin, Arka” ra Ziraat Bankaları kapılarına asılmıştır, (3695)