24 Ağustos 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 9

24 Ağustos 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 9

Korkunç Tilme reklâm Amerikada Miami'de bir sine- ma salonu sahibi yeni göstereceği 4 “Londra Vampiri,, adlr ve kor- * kunç mevzulu bir filmi #>klâm et- mek için gazetelere şöyle bir ilân vermiştir: ii CESUR BİR KADIN ARANIYOR! Kapkaranlık bir salonda müt- hiş korku filmi “Londra Vampiri,, ni tek başına seyretmek cesaretini “ gösteren kadına mühim bir mükâ- fat verilecektir. Bu kadının filmi seyrederken hiç haykırmaması, gözlerini ka © pamaması ve yerini değiştirmeme © si şarlır. Film bittikten sonra ise hislerini bir kâğıda yazacaktır.,, Bu ilân üzerine müracaat eden ilk kadın istenilen şartlar dahilin- de filmi seyretmiş ve Amerikan gazetelerinin yazdığına göre, film bittikten sonra hislerini şu cümle ile bitirmiştir. “Karanlıkta birisni gelip beni korkutacağını sanıyordum, hal buki beyhude beklemişim!,, Fahri doktor Greta Garbonun yeni filmi İsveçte bir kaza neticesinde a- yağı kırıldığı haber verilen Greta Garbo Birinciteşrinde Amerikaya dönünce “Sonth California,, üni- “ versitesinin fahri doktoru ünvan b nı alacak, bu münasebetle mera- e sim yapılacaktır. ya Garbonun gelecek filminin adı “Kami, dir. Bu film, Garbonun | Amerikada çevirdiği filmlerin yir- mi ikincisi olacaktır. Virjinya Brus'un güzel bir şapka mödeli, mama ve. ram ii | Kısa Haberler | * Fransada Piyer Brassör, Joz4 Dey ve Maks Revol'ün iştirakiyle “İnekler İmparatoru!,, adlı bir film çevirmektedir. Filme neden bu ad verildiği henüz malüm de- ğildir. * Fransız aktörü Gaston Jake sinemayı bırakmış, otel ve lokan ta işletmeğe başlamıştır. * Amerikalı yıldız Janet Gay nor bir film çevirirken başına ka za gelmiş, oldukça ağır hastalan- mıştır, Artist bir açık hava sahnesinde koşarken, diğer bir artistle çarpış mış, bu çarpışmanın ertesi günü beyin hummasına yakalanmıştır. Bunun üzerine filmdeki rolü Raşel Hudtsona verilmiştir, Predrik Marş ile Meri: Oberon — “Karanlık meleği, filminde ,