7 Ocak 1939 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

7 Ocak 1939 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

Tü rkiye Cumhuriyet On sene ve daha fazla mtiddettenberi sahipleri tarafından ara gılmadığından dolayı 2999 sayılı kanun mucibince muhtelif banka ve müesseseler tarafından Maliye Vekâleti hesabına muhafaza edil mek üzere Bankamıza devredilen paraların mikdarı aşağıda göste rilmiştir. İşbu paralar bankamıza devredildikleri tarihten itibaren iki sene içinde sahipleri veya varizleri tarafından evrakı müsbite ib razı surelile idare merkezimize veya şubelerimize müracaat edile rek alınmadıkları takdirde 2794 sayılı kanunla teşkil olunan amor tisman sandığına intikal edecektir. Bu müddetin hitamından sonra vaki olacak müracaatların hükümsüz addolunacağı ilân olunur. (115) Osmanlı Bankası Yenicami Şubesi 19 /5/937 tevdiatı 1SM Hrissi Bt. Paraskeva İbrahim Şevki Fevziye Zilha Hidayet B. Mehmet Odabaşı Hasan Tah. sin Yusuf Ziya Ahmet Çavuş B. Meh- met Mehmet Arif B. Reşit İbrahim B. Hüseyin Nimet Bt. Ahmet Zarife bt. Halil İbrahim Hakkı b. Mustafa Feyzi B. Şüktü Rukiye Emin Ömer Faruk B. Hay- dar Hacı İbrahim b. Ab. dullah Fatma bt. Ali Hüseyin b, Mehmet Mihrinaz bt. Halil Abdillkadir b. Halil Ayşe Cemal bt. Ab- dullah Abdillkadir b. Meh met Mehmet Fahrettin Dr. Fethi'b. Eyüp Dirichi Cizneciyan Paraskevi Strati Mavrozini İsmail b. Mehmet Çerkeşli Ayşe dudu bt. Abdul. İah Mustafa b. zevcesi Hafiz Mehmet Emin B. Abdurrahman, İ- mam Hacı Ahmet Nazi? b. Ali Halil b. Hacı Mehmet Fatma Ruhsar bt. Ce mal Emine Bediha Nigar b. Cemal Şevki b. Hüseyin Mustafa Saim b, Mus- tafa Mustafa b. Mehmet Hacı Hafız İbrahim b. AN Hasan b. Mustafa Mustafa b. Emin Emine Vasfi b. Aziz İlyas b. İbrahim Mustafa b. Hüseyin Nesim Leoi, eczacı Hüseyin b. Ahmet Fahrettin b. Abdullah Rıza b. Osman Mehmet Emin b. Sa- Tar Bayram Tevfik b. Sa. dık Yaşar b. Mehmet Mehmet b. Abdullah Akâber Bahal Fatma Hafize bt. Ali Dilademhan b. Abdul- lah Mehmet Şerif b, ADRES Yenimahalle Beşiktan Meçhul Bahçekapı Güm. de zaptiye Molla Gürani Sami pa. şa arsası demirhanesinde döke - mei Sultan Beyazıt Kâbasakal Bal sokak Horhor Hamidiye S. Aksaray Sirkeci İsmail EL han Süleymaniye medrese « sinde Erenköy Kadıköy Veznedar 80 * kak Güm. kapı memuru Ayasofya Beyaz Çömlekçilerde ahçı Şehzadebaşı Kırkçeşme Cad, 42, Fatih Çarşambada ho - ca Sarıyer Yenimahalle Koska Soğanağa Mah. No. 13 Ortaköy Fehime Sultan nez. Çemberlitaş Dizdariye Hasköy bademlik Yaz. macıoğlu sokak İmbros adasından Mülâzimi sani Kastamonu Şehzadebaşı Kırıktu - lumba Cad. No. 9 Beşiktaş Davutpaşa Çukurçeş me No. 6 Yenicamide kahveci Mülâzimi evvel Süleymaniye Sarı Be yazıt Mahal, No. 14 Bebek Beyant İbrahimpaşa . Cad. No. 24 Çanakkaleli Sinoplu. Beşiktaşta a * rabacı Üsküdar Selimiye No. 3 Fatih Eminbahri Cad, 39 Selimiye Mülâzimi s9- ni (topçu) Balat Ayvansarayda Profesör Beşiktaş Kasımpaşâ Vela Sarıbeyazıt Ebci Çeşme sokak No. 6 Vanlı Eskişehir Anadolu hat tında şef'dö tren Fırka 4 alay 28 Tb,1 Bursali Mhul Unkapanı Atlama 5. No, 12 Şehzade Mahal, Fev - ziye No.5 Fatih Emini No, 20 Alay emini mütekaidi r.L 17.87 5.03 104. 185.74 38.40 331 300.24 5.32 338 161 921 16.01 5.32 4.08 HABER — Akşam postan, Yusuf ii b. Ab. dülkadir Vahiye b. Hamdi Hüseyin b, Halil Dr. Suat b. Hakkı Hüseyin Remzi O, İz. zet Ferahsima bt. Abdul lah Kıymet bt. Hamdi Abdi paşa b. Tahir Hüseyin Şevki b. Ha- cı Nuri Vahan Güleryan Abdullah b. Şemsi Hasan ağa b. Ahmet Halil b. Mehmet Halime b, Mustafa Mehmet Sadık b. Ali Dr. Mahmut Nedim b. Ahmet Kâmile, b. zevcesi Ali çavuş b. Mustafa Gülfidan bt. Abdullah Mustafa Fevzi b. Ha. cı Yusuf, Selma bt. Neyir Beyza b. Neyir Hikmet b. Osman miralay Ali Ahmet Ziyaettin b. Veli Yakup Sabri b. Mus tafa Hoşkadem b. Abdul. lah Elektevois 'Tomadis Acakel Stepan Ali ağa b. Ahmet Mehmet Meki, Mülâ. zim Sait Fettullah b. Mo- hammed, Hüseyin b. Hasan Hafız Abdullah b. Yusuf Abdurrahman b. Ab- durrahman, Dr. Mehmet Rıfkı b. Halil Kolağası Fatma Mediha b. Ö. mer, Emine B. Abdullah Mehmet Arif b. İzzet İbrahim b. Ali Çavuş Ahmet b. Ha- san Hasan b. Mehmet Hatice Nuriye b. Meh met Hakkı b. Ahmet Ülfet Ayşe b. Ali Rı. za Akif b. Raşit N Salih Eşref b. Ahmet Asım b. Numan Dr. Reşit b. Recep Şerife b. Zekeriya Dram Gağamyan Mehmet Ziya b. Os man Fatma b. İsmail Top. çu Musbah Mustafa Kemal b. Rüştü Hayriye b. Tevfik Liman reisi Hacı Mehmet Selim b. Ahmet Hasan b. Şakir Suphi b. Mehmet İsmail Hakkı b. Meh met ! Hasan Fuat b. Sait Hafız Şakir b. Davut Süleyman Hikmet b. Hamza Ömer Fevzi b. İbra him Aksaray Hobyar No. 9 Piyade mülâzimi Doktor kolağası Al, 18 Tb.I Beşiktaş Eyüp Otakçılar Hac Şükrü sokak No. 10 Kuyumcular Horhor Aksaray Odacı, Galata Arapca, misi Nine sokak No. 5 Karagümrük Karabaş Cad. 10 Kocamustafapaşa cım- baziye sokak No, 2 Niğde ilk mektep hoca- sr Kolağası 1. ci fırka 8 alay Ayasofya Seoğukçeşme Sarıhan Mebusu Fatih Haydermah Fe rader camisi Fatih Tophane Medre- Tesesi Elâziz 98 AL 1. Tb.i. TAMI Cihangir Sormagir ma * hal, 25 Limon iskelesi No. 45 Vezirhan No. 17 Harem iskelesi hamal Alay 9 Tb. 2 Bölük 1 Bağdatlı hoca Belediyede hademe Tt daire Kumkapı Mülâzim redit tapuru Kadıköy Otan S. 22 Çubuklu Abacı sokak No. 3 Yüzbaşı Zeytinburnu fabrikasın ii ” Beşiktaş Kılıcali Mah. Balmumcu 8, No, 2 Mt'üzim Tavşantaş asli İsak mah. Na. 22 Mülâzümi sani 3 cü re dEAL2ATb.3CBI Ferhadağa Zeyrek Cad. No. 31 Redif Serez fırkası piya de Tb. Askeri doktor Aksaray Taşkasan Top kapı Cad. No, 229 Ortaköy Kabataş Fındıklı Maç. ka, Medine jandarma Tb. Mül, evvel Sultanselim Türbe kapı sına karşt No, 54 Anadoluhisar Asmaaltı No, 60 Fatih - Kurumlumescit Yorganer Yüzbaşı Mülâzimi evvel 2ALAITb.#cüfir ka Arnavutköy Tabur kâtibi 6 cı süva ri Or. Gümüşhane Merkez e 64 5 10.04 TL12 n792 32.73 161 5414 147 48.70 149— 100 Halil b. ii Mustafa b Ali İbrahim Etem b. Re. şit Ayşe b. Eyüp Asadur Papazyan Vartuk Papazyan Hacı Ahmet Hamdi b. Hacı Hasan Mustafa Vasfi b. Hü- seyin Naciye b. Hasan Mehmet Hakkı b. Hü- seyin Seit Ahmet b. Osman Mehmet Şevki b, A. rif Osman b. Mehmet Abdül Hafız b. Abdül Virgini Dürgeryan Al Ulvi b. Mehmet E- min Ahmet Rasim b. Os- man Yusuf İzzet Murat Mansur b. Mustafa Mehmet Sabri b. İz. mail Osman B. Arif Hüseyin Avn! b. E- min | Nedime bt. Mehmet İkbal Ali Rıza b. Mustafa Hatice ...Behice , bt. Kadri Seniha bt. Naci Dr. Sıtkı b. Ömer Mehmet Tahir b. Mus tafa Ali b, Hüseyin Mustafa Rıfat Kemal b. Rasih Ahmet b Süleyman Hayri Yaldızlakıs Tahir b. İbrahim Vartuhi Dantel Garabet 'T, Postahyan Abdülezel b. İbrahim Etem Mazhar b. İbrahim Etem Rüstem Tevfik b. Ab- dullah Mustafa Ihsan b. Ha. san Hüseyin ağa B. Davut | Mehmet Hamit b. Yu suf Hafız Tahsin b. Os- man Tahir Fatma Zehra bt. Ha. san Recop Rıza b.Sik leyman, Virjini Zaruk Hacı Halil B. Haci Şaban Menekpe bt. Abdullah Vefik b. Sadi Ömer Fikri b. Hasan Haci Mehmet b. Hacı Hasl XY. A, Hacı Abdonih Hasan Basri b. Abdul lah, Dimitrios Apotolos Ali Rıza b. Suit Viktorya Malki Marie Kiryako Arakel Semerciyan T İKİNCİKANUN — 1939 Bankasından ADRES Tıbbiye mektebinde Bağdatlı Kadirga Şehsuvar Ma- hal, hastane sokak No, 9 Usküklar No, 25 Kasımpaşa Yeniçeşme No. 50 Fatih Sırakahveler Bağlarbaşı Yüzbaşı Çarşıkapı Hüseyinağa mahal, No. 23 Cağaloğlu Sultan Beyazıt Hasan paşa caddesinde şekerci Mülâzimi ebvel Asker, İnebolu Edirne bidayet hâkim muavini Galata Şerbethane s0 kak 29 no, Fatih Abbas Paşa cx misi karşısında Mülâzimi evvel Rumeli Boğaz redif taburu Usküdar Yeh, Beyazıt Yahnika- pan mahallesi No, 22 Mülâzimi sani Alay 67 Tb. Bostancıkta Kundu. Unkapanı Hacıkadın Mah, İcadiye sokak No. 28 Çarşamba Behciyez - mah No. 13 Askeri doktor Şehre - mini Yahya Kurşunlu camii sürer Kapıağası Sa Medi Sineklibakkal Büyükdere Binbaşı Mülerimi sani Alay 128 Tb.3BI.3 Osmaniye oteli Sarıyerde bahçıvan Bahriye yüzbaşisı Ayasofya Çıkmaz ha- mam S.No. 5 ewrci Han, Samatya o Alümermer Külhan sokak No, 35 Samatya Altımermer Külhan sokak No. 35 Unkapanı Hızır B. Mah, No. 19 Edirne Sirkeci Kütahya oteli Çiftçi Sivas Tahir Yanyada imam Nişantaş Mülâzımısani Bakırköy İstasyon cad No. 38 Fatih Muhacır pazarı bakkal Çengelköy Sirkeci Gümrükte baş - kâtip Yzb. Sanayi mektebin. de muallim Sultanselim, İskeçeli çiltçi “Tüccar Binbaşı. Zeyrek Tekne ler Büyükçekmecede bak kal Mülüzrmeevvel Al, 124 Tb.1BL2 Sirkeci Kadıköy Çakmakçılar Rüştü Ef. Han (Devamı 15 indidil