14 Haziran 1929 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 4

14 Haziran 1929 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 4

illiyet Dün hava azami derece id. Bugün hava ekseriyetle açık ve «7 bulutlu olacaktır. Rüzgâr büzün - muhtelif istikametlerde ve yese süretle FELEK Kum! Filuryanın kumlarının artık satılmamasına karar verilmiş. Çok isabet! Çünki, Ha! deyince insan oynayacak kumsal kola- ylıkla bulur, Nezaman?! Birisine sordum: — Ne zaman vapura biner gi- bi tabii şekilde tayyareye bine- ceğiz? — Ne zaman suda yüzer gibi ihavada yüzmenin de yolünü bu kurlarsa" Mecbüri hamam! Lehistanda yeni bir kanun vaz'olunmak üzredir. Bu kanu- sna göre her Lehli ayda bir defa yıkanmaya mecburdur. Sıhhiye «mazareti bu işi temin için mec- cani ve kontrollu hamamlar aça caktır. “Ben Lehistanı gezdim, orala- «rine bizim kadar sıcak ne bizim “kadar tozludur. Böyle bir mec büriyet belki bizde fazla su sar- fm: mucip olur fakat bunu yal- nız ayaklar için tatbik etsek pek çoklarmızm meclis” arâlıkları, artar, arkadaşlıkları daha çok kabili tahammül olur! Hele üç «aylarda camiler eskisinden 5 | misli fazla dolar. Ticaret odasının yumurtası Allah kimin varsa yi “bizim de bir Ticaret odamiY var! Bu meşhur müessesenin en mü- “him işi tüccardan aylık ve geci- “kenlerden ceza almaktır, fakat-— ehyanen — hayat pahalılığını tetkik gibi vahi (!) şeylerle de uğraşır ve şayani hayret bir isa- betle Istanbulda hayatın pahalı olmadığı neticesine varmıştır. İşte buna akar sular durur de- gil, akar sular incimat eder, FELEK Mektepliler müsabakası Yeşil ay Mektepliler müsabakasında beşinciliği Darüşşafaka isesin- den 929 Nurettin Nuri bey ka- zanmıştı, Bu yazı şudur; * Kiymetli gezetenizde bu gün beni memnun etiği kader her kesi “dikadar eden nlak fakat ebemmi- şerli bir haber gördüm “Yeşil ay, Du isim İetafetiyle bizde bir sandet mefhumü uyandınyor. Münevver bir “Türk xitmresi bu gün bemcinslerinin yuvarlandıkları mühim bir uçurumu bütün kudretiyle deldurniağa çalışı miş bu iğrenç içki bogün artk eski mevksini kaybetti sefaletin ilk basa mağı olan gezin ve meyhaneler ya- » Bir mesli inkira za sürükleyen bu içki daha devam ederse yarın İçin her cihetle zinde bir nesil nesil yetişir. Hilye ede terası ÇAPKIN KIZ Alman Darülfünunu ( İktisadi- yat doktoru, altı! Sonra kim vardı? Ha! evet uzun boylu E- tem İzzet, yedii! Eski Meb'us kırtipil zade, sekiiz! Birde An- karada İhsan bey, dokuuz! Be- mim o hatımıyamadıklarımı da sen say. İ Bu kadar aşıklarım içinde Sallıyoram. Yoksa yeçi Üçok seni seviyorura cicim ANI|ğm, çişüğin ve baharın bir mev Aşık maşık olnıadığın, sadece dost oluduğun için. Birde baba dostu Hayret be- © yi seviyorum, aşıklık — kaşıklık | devrini aştiği için. © “Ve en çole, en çok halacığını seviyorum. Çünki o beni -senin “gibi- benden bir şey bekleme- den seviyor. | Ivazsız, garezsiz sevgilerin Hasanın cürmü 98 inci mustantiklik dairesi, İstin tak hakimi, hademeye emreder: — Esnayı vazifede, belediye memurunu tahkir eden Hasanı çağır. Hademe koridorda haykırır: Hasan efendi... Hasane- fendi . Hasanla avukatı girerler — Hasan sen misin?.. Siz de avukatı mısınız? — Evet efendim. — Hasan efendi, bir zabıta- yı belediye memuruna, esnayı vazife halinde sıpanm büyüğü- ne verilen ismi vermişsiniz. Doğru mu? Hasan yutkunur —Müsaade ederseniz, müvek kilimin yerine bendeniz cevap vereyim. Kendisi ilk defa huzu- ru hakime çıktığından, heyeca- 'na kapıldı... Evelâ, müşteki memurla muvacehe edilmelerini rica ederim. — Peki... Mustantik bademeye emreder. İ- çeri. zabrtayı belediye memurların. dan 9999 numaralı Aslıyok efendi gi ver. — Hasan efendi sizi tahkir et t öylemi? — Evet efendim. — Anlat bakalım, sana nasıl olduda E... dedi. — Affedersiniz efendim. E. . demedi, eşek dedi. — Malüm, malüm... uzat- ma. Biliyoruz. Şimdi vakayı an- lat. — Efendim bendeniz işaret memuruydum. Akşam üstü yol kalabalıktı. Bu adam geldi tam yolun ortasında durdü. Yürüme! 8i için işaret ettim. Ters ters su- ratıma baktı, «Oradan çekil!» diye haykırdım. İşitmemezlik- ten geldi. Nihayet yerimden in- dim, kolundan tutup kaldırıma çektim, Bu esnada E... dedi. Hasan efendi gülümser. Mustantık: — Hasan efendi gülümseme- yiniz, hakkımızda hayırlı olmaz. Avukat söze karışır: slıyok efendiden, yanlış işidip işitmemek ihtimali olup olmadığını soracağım... Keli- meyi aynen duymuş mu? Belki müvekkilim, kendi kendine « ki şüphem yok» demiştir. Belki «şek» ile biten her hangi başka bir kelime sarfetmiştir. — Aman efendim, benim ku- laklarım sağır değil... E. sözünü tamamiyle duydum. Hasari efendi gene güler. — Hasan cindi gülmeyin... İşte yeşil ay bu mukaddes emel le yapıldı. ve içkisiz eğlenmenin kabil olduğunu da İspat etti, İşte yarının sağlam © evladımı tahattur etrikçe kalbim sürurla çarpıyor ve gözlerim gayrı ihtiyari sulanıyor. İçtimai hayatımızda “kapanmaz yara Jar açan, aileler yıkan bu mü. içkiden kurtulursak ne mutlu “Tür ke,!. Türk sefil değildir. Asil ruhünu, eğlendirecek eğlenceyi ak şamları pür Şetatet kendini karşılıyan sağlam yavrularının tl v8 sicak pusesinde bulur. Yazan: AKA GÜNDÜZ li, İnsanlar birbirlerini sevdikle ri için sevselerdi..... Aşk hakkında neden bu kadar virgülün solunda kaldım bik mem, (Müze greven) in balmumu insanlarından değilim. Bunu an in, başa simi geldiği gibi, bende aşk mevsiminimi bilmeden bekliyo- rum? Yoksa bununla meşgul o- lacak zamanmı bulamıyorum? Çapkınlıktan baş aldığım yok ki sevda peşinde şoförlük ede- yim. Bununla beraber hazı hisle-| Hem güzel, hem iyi bir kültür rim yok değil. Meselâ bazı er- kekler hoşuma gidiyor. ya kaşı Aslıyok efendi, size E... diye- nin bu zat olduğuna emin misi- niz? — Tamamiyle eminim efen- dim. Yüz kişi içinde olsa, der- hal tanırım. — Peki, oturunuz... Şimdi sen söyle bakalım Hasan efendi ne diyeceksin? Hasan efendi. yutkunur, avukatı sözü ağzından kapar: — Müvekkilim yerine bende- nize söz veriniz efendim. Hasan efendi mahküm edilecek olursa, emsalsiz bir hatayi adli işlenmiş | olur, Müvekkilim, Aslıyok efen dinin iddia ettiği gibi, o sözü söylememiştir, çünkü söyleye- mez. Hasan efendi, anadan doğ- ma dilsizdir efendim! Nakieden SELAMİ İZZET İrtihal Merhum Ticaret mektebi Âlisi müdürü Mehmet Hikmet beyin zev cesi ve maarif nazın sabıkı Gelenbevi Zade sait beyin hemşiresi ve düyunu umumiye daire müdürü Eşref Hikmet ve ticaret mektebi Alisi müderrislerin den avukat Mekki Hikmet beylerin validesi ve osmanlı bankası tercüme kalemi | memurlarından ve tcsret mektebi Alisi fransızca musllimi Zeki beyin. kain validesi Katma Nimet hanım irtihali derubeka etmiştir. Ce- Daze bugünkü cuma günü saat 11.28 de Veşilköyden trenle Bakırköyüne nakl ve orada cenaze namazı bade eda aile makberesine defnedilecektir. Istanbul ikinci Ticaret mahkeme sinden; Istanbulda Sultan hamamında Katırcı oğlu hanında 40 numerüda mukim tüccardan Moiz Roso elen. dinin 13 Haziran 920 tarihinde ilânı iflâsına ve mesalihi Mlâsiyenin rüyet ve tesviyesi zımnında azayı mahke- meden Celâl Fuat “beyin: Jüri komi- ser ve avukat İsmall Ratip ve Ben siyon ve Nüzhet beylerin muvakkat sendik tayinlerine ve mağazasiyle depolarındaki emvali tüccariye ve eşyayl zaidei beytiyesinin temhirine ve evraku ( defatirinin celbine ve kefaleti musaddika irse edemediği taktirde hapis ve tevkifine ve bu baptaki karanın muvakkaten icrasına mahkemece karar verilmiş olduğun: dün kanunnamei Ticaretin yüzyet Mişinci maddesi mucibince demi #endikleri intihap olunmak üzre es- habı marlubun 1 temmuz 920 pazar tesi günü saat İ4te İkinci Ticaret mahkemesine gelmeleri ilân olu: Sultan Ahmet sulh icr: dan; Bir borçtan dolayı furuhtuna karar verilmiş olan bir adet beyaz boyalı kenarları yeşil aynalı dolap, ayna maa konsol bir adet büyük divar saatı bir adet müdevver boyalı tahta ms- kırmızı halı seccade bir adet kırmızı Avrupa se€- cadesi kadife bir adet ufak müsta- mel yün kilim Orta köyde çarşı bo- yunda 18 Haziran 929 tarihine mü- sadi? Salt günü saat ikide bilmüza: bir adet ceviz renginde sa bir adet müstamel yede satılacağından talip olanların yevm ve vakti mezkürda İcra rcemü- Tuna müracaat eylemeleri üzümü in olunur. Bugünkü yeni Soldan sağa: bilmecemiz Coğrafya karı(6)uzak nidasi(2) Üste gelmek (6) Istasyon (3) Mücevher () Dik başlılık (4) budala (4) Aşk mektubu (4) Sükürsl (4) kazanmıştır Sultan Ahmet Beşinci Hukuk mahkemesinden: Ça yu kebirde Divrik sokağında kâin dükkânda mukim iken vefat eden yalıkçı Tevfik efendinin terekesin- de zuhur eden iki adet pırlantı taş lariyle mürassa başlık bugünden iti- baren Şehremaneti mezat idaresinde teşhir olunarak 17/6/929 (tarihine müsadif Pazârtesi günü saat ondört te bilmüzayede satılacağı ilân olu- Bur. Şehremati ilânatı İ Şehremanetinden: Kadıköyün- de Caferağa mahallesinin muvakki- tane caddesinde 8 eski 5 yeni numa- ralı kahvehane kiraya verilmek için açik müzâyedeye konmuştur. Talip- lerin şartnameyi görmek — için her gün müzayedeye girmek için. ihale günü olanı6 Temmuz 929 Cumartesi günü leyağım müdürlüğüne gelme: teri. “ e os Şehreihanetinden: Samatyada Erkek ve kadınlara mahsus olmak üzre inş edilecek deniz hamamı ka- palı zarfvusulile müzayedeye kon- muştur, Tsliplerin şartnameyi mak için her gün levazım müdürlü- ğüne gelmeleri ve teklif mektupla- rın: da ihale günü olan 6 Temmuz 929 Cumartesi günü saat 15 e kadar mezktir müdürlüğüne vermeleri. M. Kemal Pç. kazasının Hamza bey mahallesinden Mehmet oğlu Ö- mer usta tarafından maballei mez- küreden İken ahiren Soma kazasının Türk ili kariyesi imamı Rıza ef, ve rüfekası aleyhine İkame olunan ip- senet davasından dolayı gönde- rilen davetiyyenin zahrına mumai- leyh Rıza efendinin muallim bulun- | duğu mezkür kariyeden “gittiği ve elyevm bulunduğu mahal meçhul olduğu şerhiyle bila tebliğ iade edil mesine ve mumaileyhin ikametgâhi- nn meçhuliyyetine meboi | hukuk usulu muhakemeleri kanununun me- vaddı müteallikası mucibince tebli- ğatm İânen icrası karargir olmuş olduğundan 9 Termuz 929 Salı gü- Dü saat onüç buçukta M. Kemal Pş. kazası mahkemci asliyesinde isbatı İdak göndermeyi ilân olunur. yorum ki bu, tamamen fizyole-| ki gelir, ama ben onun işine gel jik bir. hoşlanma, Hemen başı- mı çeviriyorum. Sonra ben başka erkeklerin hoşuna gidiyorum. Eğer yüzü- me bakmasa belki anlamamaz- lıktan geleceğim. Faakt bakı- yorlar ve göz bebeklerinde içi- me iğrenti ve'en bir şik parir- yor, dudaklarının köşelerinde bulandırıcı bir uşukluk dolaşi- yor. Hemen arkanı dönüyo- rum. Hızla kaçıyorum. Beni korkutan en keskin duy gularımda hemen ya denize at- yorum, ya kürek çekiyorum, ya ata biniyorum. Su, hareket, hava bana dost oluyor Cicim Ali! İnsanlar, her his- lerni ap açık söyliyemedkleri müddetçe bataklıktan kurtüla- mıyacaklardır. İhsan bey fena genç değil, sahibi. Fakat (hakikat) bir göz olsa & derin bir tükenmezliği, ne öl gözü, ya endamı, ya nebileyim)| da vaziyete onunla bakabilşen e süz bir derinliği var cicim A-İher hangi bir tarafı. Sonra anlı- göreceksin ki o benim işime bel k Me mem, Çünki ben zeriyirm, o fa- kir. . ve çünkü güzel, kültür sa hibi bir genç erkek keridini kadr mına besletmez. Eğer buna ra- zı olursa, ozaman bu küçük duygulu, bozuk ruhlu insan be- nim harcım olamaz. İhsan beni çok, çok sevebilir. Çünkü aşıktır, taa... düğün gü- nüne kadar. Hayatın maddi iz- tıraplarının ben tehvine başladı- gım gün, benliğinin yaralandı- ğını duyacaktır. Benliği yaral hir koca benii, ve benim yüzüm- den benliği yaralanmış bir ko- cayı ben mesut edemem cicim Al! Hurra! Çapkın kız filosof ol- du yine! Ah bu Hayret bey ah! bunla- rı hep o ilham ediyor. beni çap- kınlığımda doğru dürüst bırak- sa ya, hayır, firsat bulunca ba- na hep ağdalı, pıtraklı, ısırgan- Ir hayat mevzularını teşrih eder. Iı hayat mevzularmı teşrh eder. Ama bir bakıma da fena et- vücut etmesi ve ya bir vekili müsad-| ERİ Dünkü bilmecemizin halledilmiş şekli Yukardan aşağı: Ayı yuvası (8) Kudurmuş (5) Müstesna (3. Baba kardeşi (5) Numune (5) Koyun bacağı (3) Nida (2) erkek Gi ı 2 3 ' 6 7-- Nişane (6) 8— Büyü (6) (Artist ressam ) JUL KANZLER Sanayii nefise fotografları stüdyosu, amatör, san'at ve ticaret içleri, 1998 senesi Paris beynelmilel sergisinde büyük mükâfat ve altın madalya Beyoğlu istiklal esddesi No ö7. Tel. Beyoğlu 4054 mmm ILAN Istanbul mülhakatından Ga- ile Beyoğlu beyninde Tah- telârz Demir Yolu Türk Ano- irketi: Istanbul mülhakatından Galata ile Beyoğlu beyninde Tahtelârz Demir Yolu Türk Anenim Şirketinin tedi. ye edilecek tahvilitinn 12inci keşi desinin 1 Temmuz 1929 tarihine mü- sadif Pazartesi günü ( badezzuhur saat 3 te Beyoğlunda, Tünel Meyda- nında, Metro Hanında Şirketin mer- kezi İdaresinde Noter huzurile icra edileceği Tünel Şirketi tahvilit ba- millerine ilân olunur. Amortisman cetveli mucibince a- morti olacak tahvilitin miktarı 465 ür. Arzu buyuran tahvilât keşidede hazır bulunmağa devet olu nurlar. Istanbul, 6 Haziran 1929 Müdiriyet. İLAN Türk Anonim Elektrik Şirketi Türk Anonim Elektrik Şirketinin tediye edilecek tahvilâtının 10 uncu keşidesinin 4 Temmuz 1929 tarihine musadif Pazartesi günü badezzuhur sânt 2 1/2 tw, Beyoğlunda, * Tünel Meydanında, Metro Hanında Şirke- tin merkezi İdaresinde, Noter huzu rile icra edileceği Elektrik Şirketi tabvilât bamillerine ilân olunur, Amortisman cetveli mucibince a- morti olacak tahvilâtm miktar: 680 dir. Arzu buyuran tahvilit hamilleri keşidede hazır bulunmağa davet olu Burlar, Istanbul, 6 Haziran 1929 Müdiriyet Istanbul İkinci Ticaret mah- kemesinden: 1i Mart 1929 tarihin: de ilânı iflâsına karar verilmiş olan İbrahim zade Lütfi ve Kemal Nasi efendilerin 22 Haziran 929 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 14 te tespit ve tahkiki duyun muamelesi icra edileceğinden eshabı matlubun ibraz edilmeyen vessikiyle beraber yevm ve vakti mezkürda Mahkemei Asliye İkinci Ticaret Dairesine 10- İzumu müracaatları ilân olunur. mior, ylemese, Çapkın kız cicim Alisine nasıl akıl fikir sa- tacak... Bir gün bütün bunları İhsa- na açık açık söyledim. Ne dersin? Hak verdi, kabul etti, hatta bana teşekkür etti, sonra gözlerimin içine baka- rak: — Yalnız bir şey rica edece- , Kalbimde size karşı bü- yük bir alev var, Bu alev daima sizden uzakta parlayacak ve si- zi incitmiyecektir. Madem ki güneş bile bir gün sönecek. Bu alev de ondan çok daha az za- manda söner gider. O vak te ka dar müsaade edinizde sizden u- zaklarda beni ısıtan bu alev ben de kalsın. İçime bir hüsün çoktü. Tip- kr Hayret beyin iç çekişi gibi içimi çektim ve elini sıkı sıkı tu tup öptüm. Bırakmak istemedi, — Bırakınız, dedim. Bu el ö- püş bir «savoir vivrevkaidesinin zıddı değildir. İç ii bir hareketidir. İhsan bey! ın!) hamilleri Jalevin; Bebekte seyarses : £ Tireli slime Bebeğin en mutena yerin- de mezrn bahçesi olan Saip bey yalısının mobiliyeli “bir kısmı yazlık olarak kiralık- tır. Görmek isteyenlerin biz- zat ve ya Bebek müezzini hafız Osman beye müraca- atleri, Istanbul Tramvay Şirketi Tramvay Şirketinin tediye edile- cek tahvilâtnın Suncu keşidesinin ine musadif Pa gârtesi günü badezzuhur saat 3,5 ta, Beyoğlunda Tünel Meydanında Met ro Hanında Şirketin merkezi İdare- sinde, Noter huzurile icra edileceği, Tramvay Şirketi tahvilât hamilleri" ne İlân olunur. Amortisman cetveli mucibince 8- morti olacak tahvilâtın miktarı 940 ter. Arzu buyuran tahvilât. hamilleri keşidede hazır bulunmağa davet olu nurlar. Istanbul, 6 Haziran 1929 Müdiriyet ama alm Istanbul Elektrik Şirketinden Istanbul Gaz, Elektrik ve Teyebbü- satı Sinaiye Türk Anonim Şirketi (Satgazel) Müdiriyet ve İdarehane- si 15 Hazirandan itiberen Beyoğlun da Tünel Meydanında Metro hanı- nın 6 inci katına naklolunmuştur. Müdiriyete ait bütün tebliğat ve iş'arat ile halkın şikâyetleri badema bu adrese vaki olmalıdır. Müşterilere ait musmeldta gelin ce, Kadıköy Gaz ve Elektrik işleri için Kadıköyünde Mühürdar cadde sinde 73 numaraya Istanbul Gaz iş- leri için de Beyazıtta Istanbul Lise- si karşısındaki mahal ile Ankarâ cad desinde 40 numaraya müraceat edi melidir. Darülâceze Müdürlüğünden: Altı ay müddetle narhtan noksa nına yevmi beş yüz kiloya ka- dar birinci nevi Ekmeğin kapalı zari usuliyle 10 Temmuz (929 tarihin de münakasası icra edi- lecektir, Taliplerin yevmi mez- kürda saat ondörtte teminat ak- çe ve teklifnameleriyle Darülâ- cezeye müracaatları. ... Darülâcezeye bir sene zarfın- da muktazi ecza ve âlâtı tıbbiye münakasası kapalı zarf usuliyle 15 Temmuz 929 tarihinde saat ön dörtte icra edilecektir. Talip lerin teminat akçe ve teklifna- meleriyle müracaatları. Ankara merkez (o mektepleri mubayaat komisyonu reisliğin- den: Ankara merkez mekteplerinin Haziran 929 dan Mayıs 930 gayesine kadar ihtiyacı olan Et, Ekmek, Seb- ic, Mahrukat, levazımı mütenevvia, Mevadı muştaile, Arpa, Saman, Süt, Yogurt ve Saire kapalı zarf usulile mevkii munakaseye konmuştur. Şartnameleri görmek ve almak is- teyenlerin Ankara Maarif öminliği ile mektepler muhasebeciliğine mü- racaatları; Ve iştirak etmek isteyen lerin de yüzde yedi buçuk teminatı muvakkate akçasını Arikara mektep- ler muhasebeciliğine teslim ederek alacakları makbuzlarla yevmü ebale olan 29/Haziran/929 Cumartesi gü- nü saat on dörtte Maarif emanetin. 'de müteşekkil mubayaat komisyonun da hasır bulunmaları, olsun. Bu ayrılış feci değil mu- kadderdir. Hakikatin inzıbatı- dır, nizamıdır. Hayat (8) reka- mma benzer, döner dolaşır baş- layan noktada birleşir. Ne bilir- sin? Belki.. şey.. yani.. haya- tın (8) rekamma benzediğini unutma, Bir Çingene kızı krali- çe olmuş ve bir Jozefin malme- zona kapanmıştır. Hayat (8) rekamına benzer dedirya. Hur ra! Hayattaki (belki) ere! Hurra! Hayatm benzediği (8) rekamma! Yaşlı gözlerinin önünden sıy rıldım ve eniştemin tek atlı bri kine atlayarak dizginleri kas- tım, bastım zavallı ata kamçi- yı... Şaklattım hayatın, mukad- deratın sağrısında kamçıyı. . . Geçelim be'cicim Ali! Geçe- lim be! Türkçesiz şairler cüretile sen bolism, lirizm filân yapmağa yeltenmiyelim. Sen sensin, ben 'ben, hayat ta mendebur hayat... Ötesi lahana tarlası. . İzmir belediye setinden: n ve boruları ve aksamı ve venalif Hik muslukları İzecir beledi kapalı zarf ösulile mübaysa EĞİ tir. a Taliplerin tekliflerini veri iğ şarsiti münskasayı öğrenmek vi, Haziran 990 ta Haziran 930 zari dar İzmir belediye yonuna müracaatları ilân Tuyaux yahut dökme sU Metre 5000 möres 50 m/m Si 100 , 80 , « 1000 , 150 Manchons drolts Ade 6 #0 mim . 4 a9 . 3 159 vw 9; Manchons â tubulure Adet 400 m/m Ğ 400 5 150 100 8 Tes Ade * —i 6 Codes Ade S0 BO :mim vk ©. Bouts dextrömltö ku Adet 10 .» 10 w3 3 ete vannet sörle pori” det 10 S0 mili » 3 w Harikmusluğu Adet BO kuturunda — ?4 kolpile z İLAN * Mudurnu kazasında ikin“ ka dahilinde vaki abât « kırık kattasından senevi PL if mikâp çam ve 1806 metro ner hesabile 10 sene de 11940 metro mikâp çam V ,, metro mikâp kökner eyeifi ey ihrac edilmek Üzre çamın, ro mikâb: 295 köknerin bedelimuhammenle ve olbif. rait dairesinde 25/3/929 “4 25/6/929 tarihine kadar kap y usulile müzayedeye vat Taliplerin ve şeraiti m lamak isteyenlerin Arkarsfi müdüriyeti urnumiyesile ye müdüriyetine müracaatla” de Muallim Doktor Hafız Dahili, sinir ve çocuk talıkları mut # Cumadan mada Y (14-16) ya kadar DİVA? daki kabinesinde ve CU”. 14 Salı günleri (Rami) d€ © raddelerinde hasta Kabi Telefon: Istanbul 2398 Istanbul Mahkem©' birinci ticaret daire! Uv İSPİRTO ve İsPlRTON eg) LER UMUM MÜDÜRU ne DEVELÜ ZİRAAT ” NIN ISTANBUL şubesi “gifi şide ettiği YÜZELLİ yilin y tarih ve 7088 mumerolu Si. Kiş olduğundan bahisle ipi. Mi itası talebile Avukat İSME vi vukubulan müracaatı Ü e” kür senedin kimin yesin e beş gün zarfında Mabke” ve ibraz edilmediği taki, 6 karar verileceği Mi “ havadisle ilânına Mahi verilmişolduğundan b 3 mahkeme keyfiyet lee ” maddei mahsusası muf ğ önünceye kadar senin) lunur, a Lahana tarlası YA! geğik dın? Bu benim sözü, ai zim Sait Hikmetin © çel bir vecizesidir, : sana satıyorum. gi göbeğini şişirerek 4 lerek her vakıt der a. — Çapkın kız! ay tarlasına girme! Hi ti ya benzer; Katmer ade, Z kat iztıraplardan bücür 7 bir lahanadır. VE “a yat nihayet bir JA” göğe dır. Bak bana! Bö, Biyel hoşt! Ata tıs! Di (© rum. Şen ol çap, git Tarlanın dışmda üreti Sanki ben başk, im yorum. Değil m evdi Hişt! Bana bak > k rürsen sakın ona Yİ inde yl tuptan bahsetmf, de bei biliyorsun ” 3 bi kırılır, Nemize 18# kalpli insanlar SÜ ği sanlarm İri riayet ig” iairler. gi izi