30 Eylül 1930 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

30 Eylül 1930 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

i Tai sn enli müzayedesi 5 Kati karar ilânı Borçlunun ismi Merhünatin cins ve nevi ile mevkii ve müştemilku İkraz Na 650 Hasköyde Halıcıoğlunda Turşucu mahallesinde eski kumbarahane ve yeni fabrika sokağında eski: - 131: mükerrer ve yeni «8» elyevm «6» numaralı yüz beş arşın arsa üzerinde bodrumdaki oda ile beş oda iki sofa, bir çini taşlık, bir sarnıç, bir kuyu, bir mut- fak ve on beş arşm aralığı havi tamire muhtaç bir hanenin tamamı Haykanuş, Şimâvon, Mahil, Ha- çador. EK. varisleri, AAnadolukavağında İskele Meydanı sokağında es- ki 91, 89, 93, 957 ve yeni 12, 13, 14, 13-1, 13-2, 13-3 numaralı yüz altmış beş arşın arsa üzerinde biri üç oda, bir küçük koridor ve hariçte bir icüçük halâ önünde adi bir balkon ve altında kayıkhane diğer hane yeni olup iki oda, bir halâ, bir küçük avluyu ve iki dükkânı havi maa müştemilât ki hanenin ta- mamı, Hasan Ef. 1279 Samatyada Sancaktar Hayrettin mahallesinde Sa- matya caddesinde eski 190, 192, 194, ve yeni 216 216-1, 216-2, 216-3, 216-4, 216-5, 216-6, 216-7, 216-B 216-9 numaralı beş yüz arşın arsa üzerinde soğuk- yüz elli arşın arsa üzerinde sıcaklık ve su hazine- si ve kırk arşın arsa üzerindekülhan mahallini ve iki bin beş yüz on arşın kadar bahçeyi havi (Ağs-; hamamı). namile maruf bir çift hamamın otuz iki hisse itibarile on yedi hissesi Ayşe Şaziye, Emine Habter H. larla Ali, Osman, Hayrunnas ve Ali Süleyman Hadimünnas Beyler. 17079 Kumkapıda Çadırcı Ahmet Çelebi mahallesinde Asmalı sokağında eski 7 ve yeni 9 numaralı elli dokuz arşın arsa üzerinde kârgir üç buçuk katta birinci katta bir mermer avlu, bir mutfak, bir sar; nıç, oda içinde iki dolap, ikinci ve üçüncü katlarda| birer oda, birer sofa, birer halâ, ikinci katın bir odasmda, üçüncü katın Sofasında birer yük dolap! üçüncü katın bir şahniş, en üst katta bir tavan ara- sı, bir sofa, sofada yük, bir balkon, bir daraçayr havi bir hanenin nısıf hissesi. Cabir Ef. 17150 Uzunçarşıda Yavaşçe Şahin mahallesinde Gazne- vi Mahmut Efendi sokağında eski li ve yeni 19 numaralr doksan üç arşın arsa üzerinde kârgir bir katta iki oda, bir mutfak gibi kullanılan bir ocak- sız mahalli havi harapça bir hanenin nısıf hissesi. Fatma Hanım 18242 Tophanede Karabaş Mustafa mahallesinde eski Lüleci arastası ve yeni Lüleci arastası ve Kale s0- kağında eski 26-26 mükerrer ve yeni 26,3 numaralı on altı arşın arsa üzerinde mukaddema iki dükkân! bir ahır elyevm bir ahırın tamamı. Şevki Ef. i 18355 Kadıköyünde Osmanağa mahallesinde eski ve ye- ni Misk sokağında eski 2 mükerrer yeni 36 numa- ralı biri yüz on arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta yedi oda bir sofa iki mutfak ve diğeri keza yüz on arşm arşa üzerinde ahşap bir katta iki oda ve yüz yirmi arşm bahçeyi havi tamire muhtaç iki hanenin tamamı. Mehmet Saffet Bey ve Nezihe Mümine Lâtife Hanımlarla Mustafa Kemal, İbrahim Necati Beyler. 20007 Unkapanında haraççı Kara Mehmet mahalleside Fener caddesinde ve han derunu sokağında eski 1 ilâ 28, 21, 23, 23 mükerrer ve yeni, 33, 35, 37,39 numaralı üç yüz altmış arşın arsa üzerinde kârgir Üç kattan ibaret üstünde yirmi yedi odayı ve altm- da üç dükkânı havi bir han (tbezkür bir numaralı odanın tamamı ve 2 ilâ 28, 21, 23, 23 mükerrer nu- maralı üç dükkânm nısıf bissesi) Muhterem Edip B. 20346 Üsküdarda Murat reis mahallesinde Köprülü Ko- nak sokağında eski 10, 10, 10, mükerrer ve yeni 22 24-26 numaralı yüz otuz iki arşın arsa üzerinde ah- şap bir katta bir küçük olmak üzere, iç oda, bir so- fa, bir mutfak, diğeri 104 arşın arsa üzerinde ah- K r sofa, bir mutfak ve altında ikkân ve sekiz yüz kırk dört arşın bahçeyi ha- vi iki hanenin tamamr, Emine, Bedriye, Necmiye H.lar Yukarıda cins ve nev'ile semti ve numaraları muharrer emvali ri menkülenin icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizala- Ja gösterile bedellerle müşte: zerinde takarrür etmiş ise de ür bedeller hadi lâyıkında görülmediğinden tekrar on beş & müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 20 Teşriniev- el 930 tarihine müsadif Pazartesi günü kat'i kararlarının çekil- tekarrür eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dört- en on altıya kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzu- ilân olunur. Hiç beklenilmediğ! bir zamanda (birdenbire zengin olmak ancak Tayyare Pi en Dar kabil, . TAYYARE PİYANGOSU BİLETİNİ ALINIZ, 3 ÜNCÜ KEŞİDE 11 TEŞRİNİ EVVEL 1930 DADIR. Büyük ikramiye 40.000 Liradır luk mahgilllini ve altında dokuz dükkânı ve dokuz n Bilmecemiz 3456789 10(1 bilmecemizin halledilmiş şekli 011 1234567589 Bugünkü bilmecemiz Soldan sağa ve yukardan aşağı: 1 — Devede küçük, Eşekte büyük (5). İç kumaş (5). 2 — Asiler (4). Müvakkaten emanet etmek (4). 3 — Nota (2). Şir(5). fül(2) 4 — Cet (3). Yalnız ona racı (3). Caka (3). 5 —Şart edatı (2): Yama(2) 6 — Sakat (4). Beraet (4): 7 — Beygir (2). Nota (2). 8 — Diş (3). Bulut (3). Kirli (8). Nota (2). Zehirli bir ha- yvan 5). Nota (2). 10 — Bilen (4). Bilgi (4). 11 — Rüştürü ispat eden (5) İsimler (5). ltanbul Dördüncü lere Memur tuğundan: Pertevniyal — vakfından © Seniye, Refle, Fatıma Fahire, Hacer Sabahat hanımlarla İsmail Ferit bey zimme- tindekl alacağından dolayı. vefaen melruğ bulonsn Mahmut Paşadz Hoca Kasımi Günanl lesinde Hoca banı sokağııda stk 11 crdir 8 Na mukaddema bene elyevm derununda. cari misf masura Halkalı il leziri havi atsa kırk beş gön müddetle müzeyideye vaz olunarak 1000 bin lirada talibi uhresinde olup bedeli miizayide haddi liyıkında gö rülmtdiğinden bu defa bir mah müd. detle temdideri müzayedeye vaz olun- muştur. Huğadu Şerif Aptullah paşa veresesine arsa, sol tarafı hoca hanı ve arka tarafı Âcı Musluk sokağı ve ön rafı Kasım oğlu sokağı ile mah tültur. Derünunda harap bir hamam ve bir mutbah ve kömürlük ve su hazinesi ile iki kuyu ve iki incir ve bir eyva ağicı . Mesahası tah- minen 2500 *iki bin beş yüz, arşın olup kıymeti 15000 “on beş bin, liradır. Talip olanlar kıymeti muham- minesinin yüzde 10 mu nisbetinde pey akçesi ve 926-8447 dosya No. 3-11-080 tarihinde; fazla malümar isteyenlere memüriyetimizce ita edi lecepinden bizzat veya bilvekâle inat 14 ten 16 ya kadar müracası eyle- meleri ilân olunur. ii Doktor HAFIZ CEMAL Camadan manda günlerde öğle den sönra sast ( 14-16 ) da İstan- bul Divanyolanda ( 118 ) numero- hu husus kabinesinde hastaların kabul eder. Telefon: Istanbul 2389 Orman ve muadin idareleri için 8969 adet defter ve 6179 adet cilt, 50700 ade: cetvel minalzemesi İs- tanbul orman müdüriyetinden rilmek şar ile tabı teclit ve imali 12 teşrinlevvel 930 tarihine müsadif pazar günü ihalesi ice edilmek üzere münakasai “aleniye | suretile #sünakasaya vazolunmuş nümüne) pi görmek ve şersirini unlamak İste- yenlerin İstanbul orman müdüriye- wine müracasılari ve yevmi mezkör- da bedeli mobammenin “75 gu nispetinde pey ( akçesini “Bamilen saat üçte defterdarlıkta müteşekkil ihile rm hazır bulunma: mahı ve- ANADOLU SIGORTA ŞIRKET! Türkiye İş Bankası tarafından teşkti edilmiştir. Yangın - Hayat - Nakliye - Kaza - Otomobil « mesuliyeti maliye Sigortalarım kabul eder. Adres: 4 üncü Vakıt han istanbal Telefon: a — 83! T. gra İmtiyaz Pazarlıkla ari all ve edeval Yüksek Baytar mektebi rektörlü- günden: Mevkii münakasadâ bulunup yevmi ihale olan 24-Eylül 930 tarihinde teklif olunan fiyatlar hatt Jâyıkında görülmediğinden do- layı ihalesi kalem icra kıleymı; alât v2 edevat 1- ın yüksek Baytar mektebine alt yüz beş 'eşrinievvel-930 Çarşamba günü saat 14 te pazarlıkla ihalesi icra kılınacağından talip olanların Defterdar- hk binasında Müessesan İktis caatları, diye mübayast ir. Nafıa Vekâletindn: Münakasusının kapalı zarf vsuliyle 20-9-990 cumartesi günü saat 15 de koms'vonuna müra- 4400404909909 İTTIHADI MİLLİ Türk sigorta şirketi Harik ve hayat üzerine sigorta muamelesi icra ejle'iz. Sigortaları halk için müsait şeraiti ha Merkezi idaresi: Galatada Unyon Hanında Acentası bulunmayan şehirlerde acenta aranmaktadır. 0440552b Telefon Boyoğlu 2003 4490999 icra edileceği “ilân edilmiş olan. Sondaj takımı ve eşyayı #xirenin görülen lüzum üzerine münakasasının 5 ceşcinievvel GöD pazar günü sat İSte ayni şeralt dahilinde olmak üzere pazarlık suretile Ankarada Vekâler Mu- büyan komisy nunda icra edileceği ilân olunur. ARNAVUTKOYU NDE Leyli ve Nehari - Kız ve erkek Feyziati Liseleri Ana sımfı, ilk sınıfları ve ayrı teşkilât dahilinde kız ve erkek orta ve lise kısım larını muhtevldir. 1 Teşrinievvelde derslere başlanacaktır. Tel. İst, 2867 İstanbul sıhhi müesseseler müba- Rebek 910 yaa komisyonu riyasetinden: Mayıs 1931 nihayetine kadar Sıhhi müesseseler için lüzumu olan gaz, benzin mazot vakom- yağı ve sairenin tanzim edilen şartnamesi evvel 1930 sali günü saat mek üzre münaka caatları An olunur, veçhile ve 24 teşrini 16'da kapal zarf usulile ihale edil ya vazedilmiştir. Bu baptaki şartnameyi gör mek ve fazla izahat almak isteyenlerin mezkür komisyona müre- Emvali metruke müdürlüğünden: Salık maa 07sa bir hap mağazanın yeri msi hissesi tada Mehmetpaşa mahallesinde eski destereciler yeni kalafat sokağında eski 16, 6. 8, 10, murakkam maa'ârsa bir bap mağazanın hazi 19 yeni 16, 18 numaralarla © ait misil hissesi bedeli sekiz taksitte ödenmek üzre 10000 lira bedeli muhammen ile ve kapalı zarf usülle 18-10-930 tarihine müsadil cumartesi günü saat 14 de icrayı müzayedesi mukarrerdir. teminat havi tekli mektuplarını vevm ve saati muan diplerin 267,50 yenden evvel İstanbul milli emlâk müdüriyeti satış komisyonuna tevdi eylemeleri. 7-8 aylarından itibara #Otten kesilme zamanı | ve noşvü müması esnasında letimal edin ve — omsalez bir unsuru gıdalı cin —— PHOSPHATINE “FOSFATİN FALİER sayesinde temin edilir. Fosfatin Faller yavruların yüzlerine tazelik ve penbelik, âdelâta kuvvet verir, ve onları gürbüz kılar, Yatım bir #oattin vardır oda FOSFATİN FALİER dir. arka) FALIRRES Kanama 2 Beyoğlu Sirkeci” alunda. Mühürdar Telefon ke zade “hanı en itibaren Adalar; Ya Moda Kala: miş ve Ariadolu hat tarife- ve: Bostancı * tuda lağvedilmiştir. Yeni tarifeler iskelelere asıl- ıştır, Trabzon ikinci postası Karadeniz! vapuru 2 teşrinievel Perşembe akşamı Galata ihti mından kalkarak Zonguldak, İnebolu, Sinop, Samsun, Ünye Fatsa, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize Hopa'ya gidecek dönüşte Pazar iskelesile Rize, Of, Sür- mene, Trabzon , Polathane , Giresun, Ordu, Fatsa, Samsun, Sinop, İnebolu'ya uğrayarak gelecektir, İSKENDERİYE 25 sürat postası (İzmir) Wi cuma 10da Galata rıhtımından kalkarak cümartesi sabahı İzmi: re varır ve İzmirden saat 19 de kalkarak pazartesi da İskenderiy çarşamba İskenderiye'den kal- karak İzmir'e uğrayarak İstan bnl'a 12 de gelir. ISKEDERİYEDEN aktarma PORTSAİT için de Eşya ka- bul olunur. Mersin postası (KONYA ) © vapuru 1 Teşrinievvel çarşamba fide Galata, rıhtimindan kalkarak Çanakkale, İzmir, Küllük, Bod- rum, Rados, Fethiye, Finike, Antalya, Alâiye'ye uğrayarak Mersin'e gidecek ve dönüşte aym iskelelerle beraber" Taşu- Cu Anamor'a uğrayacaktır. Dalyan ve Marmaris yolcu ve yükü. gidiş ve gelişe Fet- i aktarma suretile alınıp . Çanakkale için yük va, postası CMersin ) vapuru 30 Hylgl sah 17 de Sirkeci rıhtamından kalkarak Gelibolu Çanakkale Küçükkuyu, Edremit, Burhani- ye, Ayvalığ'a gidecek ve dö- üşte mezkür iskelelerle birlikte) Altunoluğ'a uğrayarak gele. çektir, anonim şirketi İLAN sane Ti de nmda 4 öncü katta kâin man davet olunurlar. Esus mukavelenamesinin 53 üncü ve Ticaret kanununun 386 mc mad- desinin 1 inci fıkrası mucibince hey- eti umumiye mezkâr teklif hakkında müzakerar deketin üç eden histedaranın | huzuru ve müzakeratta dabi esale- vekâleten istimal olunan aranın sülüsanı ekseriyetinin. içtima Sureti müteberede icrayı edebilmek için sermayel rubunu — temsil ten veya şarttır. Ticaret kanununun 385 inci me desi ahkâmins cevfikan ikasına hakkı vördir. Hisse senedi tevdilni mübevvin olrak mhcssesât maliye tarafından etinmeler. hisse senedi. muta geli Ayvalık sür'at Türk çimentosu ve kireci Türk Çimentosu ve Kireci Ano- nim Şirketi hissedaranı €sas muka- velenamesinin 47,48 ve 53 üncü maddelerine tevfikan 30 teşrinievvel 1031) tarihine mtlsadif Pazartesi günü Galata'da Ağopyan ha- şirketin merkezinde şirket sermayesinin tez- yidi hasusunu görüşmek üzere fev- kalâde heveti umumiye halinde içti- müzakerara bir hisse sahibinin dahi iştirike ve tevdi edeceği senet mıkdarıncı tey ve Bahri $ ında azimet ve avi am postası: İlamburg. Brem, Sitetip, Anvers vo Hotorılam dan limanımıza muvaseleti beklenen vapurlar ; Yalta yapam — 25 eylüle doğru Tinos vapuru 2 teşrinevvele doğr lmbros » 6 » Dermeje , 9 ” . —— Burgaz, Varna, Köstence, Kalas ve İbreli için Timanımızdan hareket edecek vaporlari Yalta napura 25 - 26 eylülde tahmilde Tinos vapuru 2-3 teşrinesvide tahmilde Dermaje vapuru O-12 teşrineve velde tahmilde Hamburg, Brem, Anvers, Roterda: ve Dançig için yakında İlmanımmız- dan hareket edecek vap Doyçland vapuru limanımızda Ostse vapnru 28-20 eylülde tahmiide yaa vapuru velde tahmilde Olimpos vapuru 6-7 teştinev velde tahmilde 23 teşrinev- Yakında Rodos, Anvers, No- terdam ve Hamburg limanları için bareket edecek vaptrlar, Doyçland vapuru 26 - 30 ey- lülde tahmilde Fazla tafsilât için Oyvakimyan 1 uri acenti Telefon? Hay İst, #üncü İcra memurluğundan; Açık artırma ile paraya. çevrile- cek gayri menkulün ne olduğu 87 dönüm tarlanın tamamı 9 rakkamz ebvaplr. Gayri menkulün bulündür ğu mevki, mahallesi, sokağı, numa rası: Üsküdar Altunizade mahilesi kartallı ». (Küçük Çamlıcanm kar. şısı) Takdir olunan kıymet 2173 Hi- ra. Artırmanın yapılacağı, yer, gün, saat: İst 4 cü ücra dairesinde 27/10/930 &. ». 14 ilâ 16 ya kadar. 1 — İşbu gayrı menkulun artırma" İşartnamesi 46/10/1930 tarihinden â- İtibaren 930/83 No. ile İst, #ncü iç re dairesinin muayyen numarasında herkesin görebilmesi için açıktır. İ- lânda yazılı olanlardan fazla malü- mat almak istiyenler, işbu gartna meye ve 930/83 dosya numarasile memuriyetimize müracaat etmelidir. 2 — Artırmaya iştirak için yukat da yazılı kıymetin yüzde yedi temi nat gösterilecektir. 3 — Hakları tapu sicillile sak mıyan ipotekli alacaklılarla diğer 2 likadarlarn ve irtifak hakkı sahip. lerinin bu haklarmı ve husesile faiz. ve masrafa dair olan iddalarını işbu ilân tarihinden itibaren yirmi o gün içinde evrakı müsbitelerile / birlikte #memuriyetimize | bildirilmeleri icap eder aksi halde hakları tapu sicilile sabit olmiyanlanlar satış bedelinin paylaşmasında hariç kalırla * — Gösterilen günde artırmaya iştirak edenler artıma şartnamesini okumuş ve lüzumlu malümatı almış bunlar: temamen kabul etmiş ad ve itibar ölunurlar. Üstünde birakelan gayri menkulün bedeli zamanında ve- rilmezse gayri menkul ikinci bir ar- tırma ile satılır ve bedel farkı ve mah İram kalnan yüzde beş faiz ve Zararlar ayrica hükme hacet kalmı sızın memuriyetimizce alıcıdan tahe sil olunur. Beş numaralı — fıkradaki şart tahhakuk etmek kaydile üç defa bağırıldık'aı sonra gayri menkul en çok arttırmanın üstünde birakılır. Şart tahakkuk etmezse artırma geri birakılıp alıcı taahhütlerinden kurtu lur ve teminatta kalkat $ —- Artırmanın birinci veya ikin- ci olmasına ve gayri merikule tealltik eden kanuni hakka ve satışm tarzım? it ok milşteriye aletir. ici artırmada en giyade 100 liraya talip çıkmıştır. Artırma 2 cidir en ziyade artıranın üzerinde bırakılacaktır. Yarılan 87 dönüm tari yükasda gösterilen 27/10/930 tarihinde İst, 4 cü icra memuşluğu odasında işbu ilân ve gösterilen arttırma şartname” si dairesinde satılacağı ilin olunur. stanbul birinci ticaret mâkeme- inden: © Felemenk' Bahrisetit Bankasına merbun olup-osatılması karargir olan 10 adet İİ ve'i adet 1903 m rihli Mer kredi Fonsiye ve 17 ader Şark“ demir “yollar tahvili 410-030 tarihine müsadıf cumartesi günü saat 18 te İstanbul Esham ve tahvilâr Borsasında satılacağı ilân olunur. Satılık apartıman Galata'da Sultan Beyazıt Kılıç Ali paşa caddesinde 174, Ceyet ebven fiatle apartıman — satılıktır. Aaparlımanın ind kanuna Lie