30 Eylül 1930 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

30 Eylül 1930 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Bu münasebetle Yeni Galatada Karaköyde börekçi (fırını EKSELSİOR En mükemmel kumaşlardan en son modaya muvafık ve kusursuz biçimde olarak imal edilmiş zengin ve mütenevvi geşitlerde müntahap elbiseleri muhterem müşterilerinin enzarı ERKEKLERE MAHSUS Trençkotlar " ERKEKLERE MAHSUS İngiliz muşambaları || 9'/s im Kabilitebdil muşambalar 14'/, ,, 19'/.. 17'4 Muşambalar öiverin astar Hagilizbiçimi Muşambalar kiaşisim Gabardin ı 254 Meşhur Mandelberg marka empermeabilize Gabardin pardesüler 2'n, Mandelberg pardesüler 37'/, , MUFLON ile Pardesüler MUFLON ile İngiliz biçimi kumaşlar- 22'/, , DAN PARDESÜLER Hagiliz biçimi spor ve salre Lâdivert siyah ve “air Deri taklidi muh- telif Son moda biçimde Muhtelif renklerde İyicins yünlü paltolar Kostümler wee Kostümler HANIMLARA MAHSUS Muşambalar 13'/, , Muşambalar 14'/,, Trençkotlar 17'/, , renklerde ve kabili tebdil gabardin isrifadelerine Liradan 1 SU a, 187, arzetmektedir. OÇCUKLARA MAHSUS Kauçuk muşambalar Bivertin muşambalar Trençkotlar Trençkotlar muflon ile Yünlü paltolar büyük O mahallebicinin Büyük Elbise Fabrikası 4! Mevsim e Yaklaştı mammmmmnzzz itisalinde üstünde Liradan 2 itibaren Th oi Bh 9'/., Ayni zamanda erkeklere mahsus gayet şık pardesüler, paltolar, kos- tümler, ve muşambaların müntehap çeşitleri ve hanımlara mahsus man- tolar ve ipekli muşambaların mü- tenevvi çeşitleri mevcuttur. Zarafet ve istifadeyi mezcediniz Cihanşümul bir şöhreti haiz MANDELBERG marka müflonlu veya müflonsuz ( yün astarlı ) en mükemmel EMPERMEABİILiIZE PARDESULER ile kadın ve çocuklara mahsus PALTO, MUŞAMBA ve Ki ve Hanımlara mahsus muhtelif renklerde deri taklidi MUŞAMBALARIN en müntehap çeşitleri Toptan Fiatine Perakende Satış — Tediyatta Büyü Tlân Devlet demiryolları umum idaresinden: 1:10-930 tarihinden itibaren 34 numuralı katar Pendik - İçme Ve 43 numaralı katar İçme - Pendik arasında mülgadır. Ebali “| muhteremenin maldmatı olınak üzere ilân olunur. Şürayrderlei esliğindn: Şürayıdevlette tendül kanununun 10 uncu derecesine dahil üç mülâzımlık münhaldir. İşbu dereceye tayin edilebilmek için mektebi âli me'zunu ok makla beraber garp lisanlarından birine vâkıf olmak lâzımd zamanda Galiplerin otuz yaşını şeraiti haiz olanlar arasında teşrinlevvelin 20 nci pazartesi saat (4 de Ankarada Şörayidevlet dairesinde yapılacaktır. Talip olanların mezkür tarihe kadar memürin kanu- nunan dördüncü maddesinde yazılı vesikaları hamilen bir arzuhal ile Şürayıdevlet baş kâtipliğine müracaat etmeleri ilân olunur. İktisat vekâletinden: Ankara'da telsiz telgraf civarında inşa edilmekte olan Ziral ve baytari enstitiilerin ikmali inşaaandan harici sıva, kapı, pencere gibi otuz bir kalem aksamı inşaiye ile tesisatı sıhhiye namı verilen Sicak, souk su boruları, lavabo abdeshane taşları gibi yedi kalem İnşaat iki kısım halinde ve beher kısmı ayrı, ayrı pazarlıkla ihale olunacaktır. Pazarlığa 5 teştinlevvel 1930 pazar günü sast on dörtte başlanarak intaç edilecektir. Evrakı fenniye inşaat mevklin- deki heyeti fenniyeden yirmi beş lira bedelle ve evvelce evrakı fenniye alanlara meccanen ita olunacaktır. Taliplerin o gün mezkür vekâleti ziraat müsteşarlığı dairesinde müteşekkil” müraçaatları ilân olunur. Gümrükler Mublza Mudarlağnden; Gümrük Muhafaza memurları için 9 milimetre çapında müna- Sip mikdarda pazarlıkla parabellum tabancası mübayaa olunacaktır. Talipleri müdüriyette mahfuz şartnamesini şimdiden alabilirler. Pazarlık günü olan 6 teşrinicvvel 930 pazartesi günü sant 14 de Gümrük Muhafaza müdürlüğünde “müteşekkil komisyona teminat İarile müracaatları, Fars viliyei menemeni; Yol inşaatında istimal edilmek üzere mübayaa ve imaline lüzum Asil olan iki buçuk kiloluk bir tarahı keskin diyer tarafı düz Olmak üzere bin adet taş kırma çeklei yirmi gün müddetle mik makasaya vaz'ına karar verilmiştir. Talip olanlar münakesa şart- İsmesini almak ve pey sürmek üzere İhale tarihi olan 13-10 930 ç Püzartesi günü saat ondörde kadar Kars encümeni daimisine di ğin mütecaviz olmamaları şı müsabaka imei! ZAYİ 435 numaralı yük arabamın plakasını galp ettiri, yenisini çıkara cağımdan eskisinin hükmü yoktur Enver Istanbul dördüncü icra dairesinden: Ali Galip beyin Hatice Hanım» daki alacağından dolayı mahcuz ve furuhtu mukarrer olan Ortaköyde Tarçın sokağında kâln eski 7.7 mü kerrer yeni (144 17 numaralarla marıkkam bir sara ermeni kilisesi mektebi babçesi ve bir tarafı pişmiş oğlu sokağı ve bir. tarafı menzili ve bazan oymacı bezan mümmileyhin arsası ve tarafı ağı ile mahdut 080 zıra # mülk 1550 zıra mahalli ile mablüt bir kıt'a arsa elyevm ikihanc ve bir barakanın antak sırf mülk muayyen mahalli otuz gün müddetle ihalci evveliye müzayedesine vaz olunmuştur. Mezkâr mahallin omum mesal esi tahminen bin üç yüz elli arşın terbilnde olup dere nunda arka tarafta 44 arşın terbinde bir kat ahşap kulübe ve önünde 56 arşın terbiinde taş mahzen mevcet olup bina harap ve sokak tarafında bir kat divarı kârgirdir, Öndeki ha- nenin zemin katında elvan çini faş- lik ve iki aralık Üzerinde bir mer.” diven altı, bir held, yüklü bir oda zemini kırmızı çini hârap mutbak, üst kata bir sofa üzerinde birinde camekân önünde tasa ve bir yükü havi iki odalı olup boştur. Arke taraftaki kulübede zemini çimento avluyu havi aralık Üzerinde iki ufak oda'bir halayı havi olup'derununda kontorstonun hitamına iki ay kalan mahiye üçer liradan al lira ile Kasbar ve Karabet efendiler sekin. dir. Diğer hanede mahiye On iki lira kira ile keza konturatosunun hitamına iki ev kalan kontaratla Kâmil elendi sakindir. Bahçede bir kuyu 4 erik ve armut ayva gibi 20 kadar*ağaç vardır. Kıymeti muham- minesi 458 dört yüz elli üç lirs olup talip olanların. kıymeti muham menenin *,,10 nisbetinde pey akçesi olarık 928-8036 dosya numarası ile 30-10-30 tarihinde sant ondörten onaltıya kadar Şultanahmette Adliye sarayı binasında Istanbul dördüncü icra memurluğuna bizzat veya bil- vekâle «müracaat © eylemeleri ilân olunur. Kadıköy Süreyya Sineması (En- dalin geli). pp ve ve Po dahi vardır. Istanbul” belediyesi ilânları de —.—.— İstanbul belediyesinden: Te- mizlik işleri için lüzumu olan ilikçı muşambasi kapalı zarfla münakasaya kon- aliplerin şartname al- mak için her gün levazım mü- dürlüğüne © müracentları teklif mektuplarını da ihale günü olan 21 teşrinlevvel. 930 salı günü saat on beşe kadar mezkür mü- dürlüğe vermeleri. ... Kaymakamlığından : Zeyrek caddesindeki 103 nu- marali fırın binasi müşahere suretile ve açık müzayede ile kiraya verilecektir. “Talip olan- ların 22-10-930 çarşanbe günü saat on dört buçukta Fatih be- lediye evcümenine gelmeleri ilân olunur. Fatih ... Fatih o Kaymakamlığından ; Zeyrek caddesinde. 124 numa- ralı hanenin enkazı açık müza- yede ile satılacaktır. Talip olan- ların 29-10-9030 çarşanba günü saat 14 de Fatih belediyesi en. cümenine müracastları ilân olunur. “.. Fatih Kaymakamlığından: 939 ira 64 kuruş keşifli Şehremi- ninde held inşası kapalı zarf ile münakasaye konulmuştur. Mü- nakasa 25-10-0930 cumartesi günü saat 14 de yapılacakur. Talip- İerin muayyen vakte kadar zarf. larını Fatih belediye encümenine tevdi etmeleri ilân olunur, Dr.Nami-.. Berlin tıp fakültesi serirya- tından mezun. Dahili hasta- lıklar mütebassısı. Şişli: Gezi halâskâr cad- desi No, 182 Nergileciyan eczanesi itrisalinde. İğne ves İ ballesinin Ar pazanı OSTÜMLERİN en müntehap çeşitleri dö peş TRENÇKOTLAR ve İstanbal dördüncü icra memur. luğundan Pertevniyal vakfının Süleyman Asaf ve Namık beyler ve Mebrure Nebahat banımlarla müteveffa Fatma Hadiye hanım varislerinde Bahire banımın ve Ihsan bey zimmetindeki alacağından dolayı mahcuz bulunan Fatihte Manisa Mehmet paşa me- sokağında atik 16-55-12 numaralı ve ( slu yüz | yetmiş iki ) ye ( döre yüz ) numa rah ve (on beş) ve ( dokuz? mı relik caddelerde vaki arsılanın Uç rubu hisseleri kırk beş gün müd- dele müzayedeye vaz olunarak her iki arsa yüz Jire bedel ile talihi ub tesinde olup bedeli müzayede haddi lâyıkında görülmediğinden bu defa bir mah müddete temdiden müze fh TABİİ MADEN SUYU FRANSIZ HUKÜMETİNE alt membalar İ VICHY CELESTİNS Tam yarım verceyrek şiselörde Damla - Şeker hastalığı - Alâmı mafsaliye VİCHY GRANDE-GRILLE izin Kesesi hastalıklan | VIGHY HOPITAL “çi Vichy yerin başka mörko almayınız.» , Menbawm tayininde dikkat ediniz. yedeye vaz olunmuştur. -10 No. arsanın . hududu bir tarafı 400 No. arşa bir tarafı Ear net malı ve bazen 73 No. arsı bir tirafı 400 No ve bazen Emanet malı ve 399 No. arsalarla ve cep heleri tarik ile mahdut bulunmuştur. Mesahası 134 metre 36 santimdir. 55-12 No. arsanın hududu bir tarafı Emanet malı ve. bazen 67? ve bir tarafı 436 ve bir tarafi bazen 408 405, 417, 410 ve bazen 409, 250 No. arsalar bir tarafı 390, 404 ve 423 No arsalara mahduttur. Mesahası 143 metre 19 santimdir. Her iki arsanın mesahası 277 metre 55 santimdir. Beher metresi üçer tabi Melezburun da yeniden in- şası kapalı zarf usulile münaka- sası ilân edilmiş olan kovuş ve İmiştir. Taliplerin bu baptaki tarassut mahalli için teklif edi- şartnameyi görmek üzre len fiat haddi lâyıkında görül-İda rıhtım caddesindeki idareyi memiş olduğundan 2 teşrini ev- İmerkeziyeye müracaatleri, Vİ » | Tahlisiye Umum Müdürlüğünden: | vel 930 tarihine müsadif perşem be günü saat 14 te âleni pazarlık muamelesinin icrası tekarrur ef Rumeli tahlisiye mmtakasma il Uradır. Talip olanların iki arsanın kıymeti muhsmminesinin *, 10 nu nisbetinde pey ukçesi ve 920-844/ dosya numarasile 3-11-030 tarihinde saat 14-16 ya kadar bizzet veya bül vekile idarcmizi müracaat etmeleri, Faz'a malâmat dabi elebilecekleri ve son müşteriden omadasının müs tenkif kalacağı ilân olunur. Adana sulh hukuk mahke mesinden: Müddel Adananın Sarı Yakup mahallesinden Zekeriya Efendi oğlu makinist Mehmet Fikri Efendi ile müddenaleyh Adananın Dyrsyz zade kariyesinden Şevki paşa zade Ahmet Kemal Bey meyanelerinde alacak davasın- dan dolayı müddei aleyh Ahmet Kemal Beyin ikametgâhı meçhul olduğundan Milliyet gazetesi ile ilân edilmesine karar verildiğinden mezür ilândan sonra ya kendisi bizzat veyahut bir vekil gönder. mediği takdirde kendisine teblig edilmiş addi ile muhakemenin gıyaben icra edileceği ilân olu- ları için yaptırılacak Kaputlara verilen Fiat haddi lâyik görülme Siri < diğinder münakasann pazarlık | 12 Gürirük Başmüdürli la icrası kararlaştırılmıştır. Pa.|sında müteşekkil komisyona mi zarlık günü 2 teşrinievvel 930 İracaatları, Gümrükler Umum | müdürlüğünden: “ Muhafaza ve mmtaka memur | Perşembe günüdür. Talipl ayni günde saat 14 te İstan | | 0 600 çeki olun mlnakasa Yüksek orman mektebi rektörlü-. 5 v. günden: Mektebimize lüzumu olan sekiz yüz çeki odun alent mün Kasaya konulmuştur. Taliplerin şartnamelerini görmek üzere gün, münakasaya iştirak içinde yevmi ihale olan 29 teşrinie 1930 tarihine müsadif çarşamba günü sast 1406 defterd binası dahilinde müessesatı iktirdir- y z