29 Kasım 1930 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

29 Kasım 1930 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

40 | karzNo: AYR EZA Istanbul Ziraat Bankasından: h > > e Tapo senedine göre merhunun semti meş- huru ile cinsi ve miktar dönümü ve hududu ve borçlunun isim ve ikametgâhı. Edirnekapıda Perakende Kasımağa mahallesinde Çu- kurbostanda mükim Hüseyin ağa ve Hatice H. 16-9-340 tarihli ve İ-11 ve 1-2 ve 1-1 rakamı ebvap kıt'a tapo sene dile uhdesinde mukayyet Edirnekapıda Perakende Ka- sım ağa mahallesinde 12 dönümü havi ve hududu sağ tarafı bostanın set dıvarı ve sol tarafı bostanın deresi arkası Şehremanetine ait arsa cephesi Mehmet ağa s0- kağı ile bostan dıvarı ile mahdut bostan gediğinden münkalip elyövm. mutbak ve ahır ve iki bap haneyi müştemil bostanın dört hisse itibarile üç hissesi Erenköy Kozyatağında Kazazker mahallesinde 33 nu- maralı hanede fetvahane müsevvidi Abdullah Fahri Efendinin 11-12-336 tarihli ve 33 rakamı ebvab tapu se- nedile uhdesinde mukayyet Erenköyünde Kozyatağı mevkiinde iki dönüm bir evlek 111 arşını havi hududu bir tarafı Hüsnü Beyin uhdesinde ibka eylediği tarla ve bir tarafı Hafız Ahmet Efendi menzil bahçesi tarla- 81 ve bir tarafı Nüzhet H. menzil bahçesi ve tarafı tabii sahibi senedin menzil bahçesi ile mahdut bir kıt'a tar- lanm tamamı, Bulgurlu Ümraniye kariyesinde İbrahim oğlu Kahra- man ağanın 20-5-326 tarihli ve 9 rakamı evbap tapu se nedile uhdesinde mukayyet Bulgurluda Kireç fırmı caddesi mevkiinde 15 dönümü havi hududu bir tarafı dere ve bir tarafı Kirişçi Emin ağa ve veresesinin bağı ve bir tarafı Hayriye hanımın harap bağı ve bazan tariki haz ve taraf rabii tarikiâm ile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı, Pendikte Kale sokağında 10 numaralı köşkte mukim İhsan Bey kerimesi Ayşe Saliha hanımın Kartalın Ba- wbüyük kariyesinde kariye civarı mevkiinde temmuz 929 tarihli ve üç rakamı ebvab tapu sehedile uhdesinde mu- kayyet hududu şarkan Bakkalköy tariki şimalen Pınar- altı garben Narlıdere cenuben Süreyya Paşa çiftliği ile mahdut 930 dönümü havi bir kıt,a tarlanın tamamı, Bakırköyün Safra kariyesinde mukim Beytullah oğlu İbrahim ağanın 16-4-927 tarihli ve 18 rakamı ebvab tapu senedinde uhdesine mukayyet kariyei mezkürenin kari- ye altı mevkiinde beş buçuk dönümü havi hududu şar- kan tarik tarikıâm şimalen Ali Naki Efendi ce- nuben İbrahim Bey tarlasile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene mumaileyhin uhdesinde 16-4-927 ve 13 rakamı ebvab tapu senedile mukayyet beş buçuk dönümü havi ve kariye altı mevkiinde de hududu şarkan tarik garben tarikıâm şimalen Feyzullah oğlu Sinan Efendi cenuben Sefer oğlu Emin çavuş ile mahdut bir kıt'a tar lanın tamamı, Ve genc 23-9-341 tarihli ve 3i rakamı eb- vab tapu senedile uhdesinde mukayyet kariyei mezküre| nın Halkalı yolu mevkiinde 10 dönümü havi hududu garben Halkalı yolu şimalen Ha in oğlu İs lâm Efendi cenuben Zülfükar oğlu Akif Efendi ile mah- dut bir kıt'a tarlanm tamamı ve gene 27-9-341 tarihli ve 29 rakamr ebvab tapu senedile mukayyet mezkür kariye nin Kapanarya yolu mevkiinde altı dönümü havi hudu- da şarkan Zülfükar oğlu Akif garben İslim ve Cavit Efendiler şimalen tariklâm cenuben Zahit oğlu Meb- met çavüş ile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene 27-9-341 tarihli ve 18 rakamı ebvab tapu senedile mu- kayyet mezkür kariyenin Çekmece yolu mevkiinde 9 buçuk dönümü havi hududu şarkan tarik garben tarikı âm şimalen Akif Efendi cenuben İslâm ve Cavit Beyler le mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene 27-9-341 ta- rihli ve 20 rakamı ebvab tapu senedile mukayyet mez- kür kariyenin Bezirgân bahçe mevkiinde dört buçuk dö- nümü havi hududu şarkan İslâm ve Cavit Efendiler ve Zülfikar oğlu Akif Efendi cenuben Mehmet oğlu Ham- di Efendi şimalen Hasan oğlu İsmail ağa tarlasile mah- © — sarya ile mahdut bir kıt'a tarlanın ve gene 13-2-929 tarihli ve rakamı ebvab tapu senedile uhdesinde mukayyet kariyei mezkürenin kariye altı mevkiinde beş buçuk dönümü havi hududu şarkan garben tarik şimalen 15 numaralı tarla cenuben tarik ile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı Bakırköy Safra kariyesinde mukim Hacı Hasan oğlu Ali Efendinin 11-2-929 tarihli ve 6 rakamı ebvab tapu senedile uhdesinde mukayyet Safranın Bezirgân bahçe mevkiinde dört buçuk dönümü havi hududu şarkan Zira at mektebi tarlası garben Feyzullah Ethem ağa şimalen Arif cenuben Abdullah Efendi tarlasile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene 13-2-929 tarihli ve 4 numaralı tapu senedile mukayyet Safranın Kapanarya mevkiinde altı dönümü havi hududu şarkan Arif ağa garben Abdu" lah Efendi şimalen Tahir oğlu Mehmet cenuben Kapa ile mahdut bir krt'a tarlanın ve gene 13-2-930 toarihli ve 6 rakamı ebvab tapu senedile uhdesinde mukayyet Saf. ranın Ayastafonos şosesi mevkiinde dört buçuk dönü- mü havi şarkan tarikı âm garben Filorya arazisi şima- Jen Abdullah Efendi cenuben Arif ağa ile mahdut bir kıt a tarlanın tamamı ve gene 13-2-929 tarihli ve 6 rakamı ebvab tapu senedile mukayyet Safranm Halkalı yolu mevkiinde on dönümü havi hududu şarkan Halkalı yolu garben Keleme tarlası şimalen Abdullah Efendi cenu- ben Hasan oğlu Arif ile mahdut bir kıt'a tarlanm tama- mı ve gene 11-2-929 tarihli ve 14 râkamı ebvab numaralı tapu senedile mukayyet Safranm Alemberdos caddesi #mevkiinde dört buçuk dönümü havi hududu şarkan İb- “rahim oğlu Mustafa tarlası garben Alemberdos çayırı Şimalen. Halil veresesi tarlası cenuben Tahir oğlu Meh- met ağa ile mahdut bir kıt'a tarlanm tamamı ve gene 11-2-929 ve dört rakamı ebvab tapu senedile mukayyet Safranın Soğuksu mevkiinde dokuz buçuk dönümü havi hududu şarkân Abdurrahim ağa tarlası garben Garip Hasan veresesi şimalen soğuksu çiftliği cenuben Halil veresesi tarlası ile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene Kapanarya mevkiinde 11-2-929 tarihli ve 1 rakamı ebvaplı tapu Senedile uhdesinde mukayyet 6 bdürrahim t dönümü havi hududu şarkan Ab garben Halil veresesi tarlası şimalen mera cenuben Abdürrahim ağa tarlası ile mahdut bir kıta tarlanın ta- mamı ve gene 11-2-929 Ke ec ve numa- ralı tapu senedile mukayyet Çel aştepe mev linde dört buçuk dönümü havi hududu sarkan Hasanoğ Tu Osman tarlası garben Keleme tarla şimalen İbrahim ih tarlası ile mahdut bir kıt'a tari im 252 2512 » ben Abbas Efendi ve 29 numaralı; tarla ile mahdut bir dile uhdesinde mukayyet Safranm ' Köyaltı mevkiinde beş buçuk dönümü havi hududu şarkan Ali oğlu Osman tarlası garben tarik şimalen Abdurrâhim ağa tarlası ce- puben Halil veresesi tarlası ile mâhdüt birkıt'a tarla- nın tamamı, Bakırköy Safra kariyesinde Hasan oğlu sessiz Hüseyin ağanın 14-7-929 tarihli ve 40 rakamı ebvaplı tapu senedi le ühdesinde mukayyet Safra kariyesinin Ayastafonos şvsesi mevkiinde on dönümü havi hududu şarkan Yaşar oğlu Eyip garben Fehmi ağa şimalen vakıf tarla cenu- ben Kaleme tarla ile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene 14-7-929 tarihli ve 22 rakainı ebvaplı tapu sene- dile mukayyet Safranın köy civari mevkiinde beş buçuk dönümü havi hududu şarkan tariktâm gârben tarikiâm şımalen Fehmi ağa cenuben Yaşar oğlu Eyüp tarlalarile mahdut bir kıt'a tarlanm tamami ve gene -14-7-929 ta- rihli ve 38 rakamı ebvaplı tapu senedile mukayyet Bapa narya mevkiinde 6 dönümü havi hududu şarkan garben tarik şimalen Yaşar oğlu Eyüp cenuben Mehmet oğlu Fehim tarlalarile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene 14-7-929 tarihli ve 40 rakamr ebvaplı tapu senedile mukavyet Halkalı yolu mevkiinde ondönümü havi hudu du şarkan Alemberdos tarlası garben tarik şimalen Ya- şar oğlu Eyüp cenuben Fehim ağa ile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene Bezirgân mevkiinde 14-729 ta- rihli ve 39 rakamı ebvaplı tapu senedile uhdesinde mu- kayyet dört buçuk dönümü havi hududu şarkan Lebiş| Hanım garben tarikiâm şimalen Bezirgân deresi cen kıt'a tarlanın tamamı, Bortancı topçu binbaşısı Sami Beyin zevcesi Dümev Hârnmın beş teşrinievvel 334 tarihli ve 3 rakamı ebvaplı tapu senedile uhdesinde mukayyet Maltepenin Bakkal- köy yolu mevkiinde üç dönümü havi hududu şarkan Ta- lat paşa zevcesi Gülmisal Hanım tarlası garben Musta- fa Efendi tarlası şimalen tarik cenuben Anastas tarlasi. le ınahdut bir kıt'a müfrez tarlanın tamamı ve gene 21- 5-334 tarihli ve 2 rakamı ebvaplı tapu senedile mukay- yet Başıbüyük kariyesinden Narlı çiftliği mevkiinde 3 dönümü havi hududu şarkan sahibi senet garben 1 nu- maralı harita elyövm Osman Bey şimalen yeni açılan yol cenuben 5 numaralı Danyel tarlasile mahdut bir ” vu müfrez tarlanın tamamı, Erenköy Kozyatağında 39 numaralı hanede mukim Sa- lih zade Ömer Lutfi Efendinin 9-7-337 tarihli ve 39 cedit ve 5B atik rakamı ebvaplı tapu senedile uhdesinde mu- kayyet 12 dönümü havi Kozyatağında kâin hududu şar- kan Hacı Ahmet ağa veresesi Hatice ve Adile hanımın köşk ve tarlası ve bazan Hüseyin ve Hasan Efendi tar- İası garben tariki has şimalen Aziz've Ali Riza Efendi- le: tarlası ve köşkü cenuben tarikrâm'ile mahdut tasar- ruf kanununun neşrinden mukaddemmuhdes maa tarla köşkün zemin ve ebniyesinin tamamı. Bakırköy Safra kariyesinden Ali Osman ağanm 11-1- 34i tarihli ve 11 rakamı ebvaplı tapu senedile uhdesinde mukayyet Safranm Bezirgân bahçe mevkiinde dört bu- çuk dönümü havi hududu şarkan Osman Efendi ve Arif ağa tarlaları garben Ziraat mektebi tarlası şimalen Meh mut oğlu Ethen ağa tarlasile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene 11-1-341 tarihli ve 7 rakamı ebvaplı ta-| pu senedile mukayyet kariye altı mevkiinde dokuz bu- çuk dönümü havi hududu şarkan* Alemberdos tarlası garben Abdurrahim ve Ali ağa tarlaları şimalen Mah- mut oğlu Ali ağa tarlaları cenuben Hacı Mahmut oğlu Ethem ağa tarlalarile mahdut bir kıt'a tarlanın tama- mı ve gene 11-1-341 tarihli ve 9 rakamı ebvaplı tapu se- nedile mukayyet Kapanarya mevkiinde 6 dönümü havi bir kıt'a tarlanm tamamı hududu şarkan Mahmut oğlu Ali ağa garben Hacı Mahmut oğlu Ethem şimalen Yu- suf oğlu Hasan Tahsin Efendi tarlaları cenuben Kapa-| »arva arazisi ile mahduttur ve genc 41-1-341 tarihli ve 11 rakamı ebvaplı tapu senedile mukayyet Ayastafonos ceddesi mevkiinde dört buçuk dönümü havi hududu şar kan Ayastafonos caddesi şosesi garben: tarik şimalen Hacı Mahmut oğlu Ethem cenuben: Mahmut oğlu Ali|, ağa tarlalarile muhat bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene 111-341 tarihli ve 11 rakamı ebvaplı tapu senedile mu- kayyet Halkalı yolu mevkiinde on dönümü havi hudu- du şarkan Halkalı şosesi garben keleme tarla şimalen Hacı Mahmut oğlu Ethem tarlası cennben Mahmut oğ- Ali ağa tarlalarile mahdut bir kıta tarlanın tamamı ve gene 11-1-341 tarihli ve 14 rakamı ebvaplı tapu senedile uhde 242 , dile nhdesinde mukayyet Safra kariyesinin “kıt'a tarlanm tamamı ve gene 28-5-929 tarihli ve 50 ra- sinde mukayyet beş buçuk dönümü havi hududu şarkan "tarik garben tarikıâm şimalen Mahmut oğlu Ali cenu- ben Hacı Mahmut oğlu Ethem tarlaları ile mahdut bir kıra tarlanın tamamı, Bakırköy Safra kariyesinde Abdurrahman oğlu Hasan ağanın 28-5-929 tarihli ve 15 rakamı cbvaplı tapu sene- Çekmece yolu mevkiinde dokuz buçuk dönümü havi hududu şar- kan Cafer Efendi tarlası garben Haşime Hanım şima- len Sadık oğlu Maksut cenuben Eyüp Sabri Bey Celâl Bfendi tarlalarile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı vel. gene 28-6-929 tarihli ve 4 rakamı ebvaph tapu senedile mukayyet Alemberdos çayırı civarı mevkiinde dört bu- ewkx dönümü havi hududu şarkan keleme tarla garben Haşim oğlu Ali tarlası şimalen Hüseyin oğlu Halil Ra- git Süha Hall Bey tarlaları cenuben Mehmet oğlu Cafer ile mahdut bir kıta tarlanın tamamı ve gene 28-5-929) tarihli ve 45 rakamı ebvaplı tapu senedile mukayyet Kapanarya mevkiinde 6 dönümü havi hududu şarkan Haşime hanım şimalen keleme tarla garben Çıtak Meh met ailesi Zeliha H. tarlaları cenuben Yusuf oğlu Musa tarlasile mahdut bir kıt'a tarlanm tamamı ve ge-| ne 28-5-029 tarihli ve 47 rakamı ebvaplı tapu senedile| * mukayyet Ayastafonos şosesi mevkiinde dört buçuk dönümü havi hududu şarkan mübadil kısımdan bir nursi maralı tarla garben Cafer Efendi şimalen bir numaralı mübadil tarla cenuben Çekmece yolu ile mahdut bir 'kamı ebvaplı tapu sencdile mukayyet Halkalı yolu mev'r: dönümü havi hudud kiinde tank Yikiyeinlen İnşaatı noksan kalmış olan ,Sürmene kazası hükümet konağınm 13000 lira tahmin olunan o mütebaki nevakısı münakasaya vaz- olunmuştur. . Taliplerin tafsilât almak üzre 25-11-930 tarihinden 5-12-930 ta- rihine kadar Trabzon Başmühendisliğine veya Sürmene Kayma- kamlığını mür Iemeli 25-5 tarihli ve 29 rakamı ebvaplı tapo senedile mu- kayyet köy civarı mevkiinde beş buçuk dönümü havi hududu şarkan garben tarik şimalen Haşime Hanım cenuben Mehmet oğlu Cafer Efendi tarlasile mahdut bir kıt'a tarlanm tamamı. 248 Bakırköyün Safra kariyesinden Hüsmen oğlu İbrahim ağanın 4-1-341 tarihli ve 13 rakamı ebvaplı tapo sene- dile uhtesinde mukayyet Safra kariyesinin Kartal tepe mevkiinde dokuz buçuk dönümü havi hududu şarkan | garben tarik şimalen Ömer oğlu Hüseyin tarlası cenü- ben Hüsn veresesi tarlasile mahdut bir Ukrta tarla- nın tamamı ve yine dört kânunusani '341 tarihli ve 24 rakamı ebvabir tapu senedi ile mukayyet Kapanarye | mevkiinde altı dönümü havi hududu şarkan Hüsnü, veresesi tarlâsı, garban Ömer oğlu Hasan ağa tarlâsı, şimalen tarik, cenüben Behçet oğlu Naki-Efendi tarlâ- sı ile mahdut bir kıt'a tarlânm tamamı ve gene 4-1-341 tarihli ve 26 rakamı ebvablı tapu senedi ile mukayyet Ayastafonos şösesi mevkiinde dört buçuk dönümü ha- vi hududu şarkan, garban tarik, şimalen Ömer oğlu Hü seyin, cenöben Hüsnü veresesinin tarlâsı ile mahdut bir kıt'a tarlânım tamamı. Ve gene #-1-341 tarihli ve 26 rakamı ebvablı tapu senedile mukayyet Halkalı! yolu mevkiinde 10 dönümü havi hududu şarkan tarik, garban şöse, şimalen Ömer oğlu Hasan ağa, ocenüben| Hüsnü ailesi Münevver Hanımın tarlâsı ile mahdut| bir kıt'a tarlânın tamamı. Ve gene 4-1-341 tarihli ve 8 rakamı ebvablı tapu senedile uhtesinde mukayyet köy civarı mevkiinde beş buçuk dönümü havi hududu şarkan tarikiâm, garban Hacı Ali oğlu Âdem ağanm tarlâsı, şimalen Hüsnü veresesi tarlâsı, cenüben lek oğlu Hasan Efendi tarlâsı ile mahdut bir kıt'a tarlânm tamamı 138 Altmermerde Hekim oğlu Alipaşa civarında Seyit Ö- mer mahallesinde Mecidiye karakolu karşısında H1 nu- maralı hanede rmikim İmam İbrahim Hakkı Efendi bin Mümin Efendinin nisan 340 tarihli ve 38 âtik ve 42 cedit numaralı tapu senedile uhtesinde mukayyet Altı- mermerde Seyit er mahallesinde Servi meydanı s0- kağmda 10796 zira miktarmda hududu bir tarafı zenci- ye Hatice Hanımın menzili ve bahçesi ve bazan Peş- temalcı Ömer Efendinin veresesi bahçesi ve bazan Ali Beyin arsası, bazan Lâlezar bostanı ve bir ta- rafı Türkçü dergâhı ve bahçesi, bazan Seyit Mithat E- fendinin hane bahçesi ve bazan Faik Beyin bahçesi, ba- zan İbrahim Efendinin bahçesi, ve bir tarafı Eda Hanı- mn menzili ve kahve dülkânı ve bazan Mehmet ağanm vereselerinin bahçesi ve bazan İfakat Hanımın hane bahçesi, van Sadık Efendinin menzili ve tarafı rabii , Servi meydanı caddesi ile mahdut bir kıt'a bostanm ta- mamı, 292 Bakırköy Safra kariyesinden Murat oğlu Kerim ağanm 26-12-929 tarihli ve 2 âtik ve 18-2 ve 6İ numaralı tapu senedile uhtesinde mukayyet Safra kariyesinin Saray mer'ası mevkiinde dokuz buçuk dönümü havi hududu simalen Sadık oğlu Maksut, şarkan tarikiâm, cenüben Fehmiye Hanım, garban köy mer'ası ile mahdut bir kıt'a tarlinm tamamı, Ve gene kariyei mezkürenin Hal kalı yolu mevkiinde kâin 10 dönümü havi hududu şi- malen Mehmet oğlu Ahmet şarkan târik, cenüben Tay- yip oğlu Habip, garban Mühlise ve Nazmiye Hanım tarlalarile mahdut bir kıt'a tarlanm tamamı, Ve yine köy altı mevkiinde mukayyet beş buçuk dnümü havi hu dudu şimalen Fehime H. şarkan Feyzullah oğlu Sinan cenuben Maksut efendi tarlaları garben tarik ile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı ve gene Kapanar ye mevkiinde. altı dönümü havi hududu (o şarkan Fehmiye, pie Maksut Efendi, şimalen Hüseyin ça- vuş ailesi Zeliha, cenüben yol ile mahdut bir kıt'a tar- Yukarıda tarihleri yazılı tapu senetlerinden evsafı çıkarılan gayri menkul mallarm sahipleri borçlarını, yapılan tebliğata -ağmen vermediklerinden bu mallar satılmak üzere bir buçuk ay| . garkan Alemberdos! müddetle açık artırmaya konulmuştur, taliplerin ihale günü o- on zarb en mera cenuben Haşime H. | lan 13-1-931 tarihine müsadif salı günü saat 3 e kadar Ziraat tarlanm tamamı ve yine| bankası İstanbul şubelerine gelmeleri ilân okunu? . Iktısat Vekâletinden: Haşarat mücadelesinde kullanılmak üzer€ (25.000) çinko lavha (5) adet bir buçuk tonluk Fort kamyonu (5) ton hamızı arsenik (200) adet muhtelifülcins pülverizatör (2) ton arseniki- yetii sodyom (/3) ton göztaşı kapalı zarf usu- lile ve tarihi ilândan itibaren (24) gün müdde le münakasaya vazolunmuştur. Ihalei kat'i- yesi 15 Kânunuevvel 1930 pazartesi günü sax at /5te yapılacaktır. Bunlara ait şartnameyi! görmek vedahafazla izahat almak üzere tax liplerin şimdiden mübayaat kömisyonuna ve yevmi ihale olan günde de kanuna tevfikan yapacakları teklifatı verecekleri fiatin (yüz- de 7,9) uğu hesabile teminatı muvakkatesile birlikte İktısat vekâleti levazım mödürlüğü nde müteşekkil mübayaat komisyonuna tev- di etmeleri lüzumu ilân olunur. SEYRİSEFAİN Merkez seeötat Galata köprü Başında Beyoğlu 2462 Şube acentesi; — Sirkeci'de Mühürdar zade ham slunda Telefon İst 2740 Bozcaada postası (GELİBOLU) vapuru 20 teşrik nisani cumartesi 17 de idare $ rıbtımından kalkarak Gelibolü Lapseki Çanakkale İmroz Boz€ adaya gidecek ve dönüş Lpseki Çanakkale Geliboluys Şi uğrayarak gelecektir İzmir sür'at nostası (Gülcemal) vapuru 30 teşrini sani pazar 14,30 da Galatt rıhtimından kalkarak pazartesi sabahi İzmir'e ve çar şamba 14,30 da İzmir'dön kal karak perşembe sabahı gelir Pir - İskenderiye posası (Ankara) vapuru : ee e sanr 10 dı Galata rihtimmim dan kalkarak çarşamba sabahi İzmir'e perşembe sabahı Pk te'ye cumartesi sabahı İsken” deriye'ye varacaktır. İsken” deriye'den Pazartesi 15 de kalkacak Çarşamba Pire'yede Şi uğrayarak Perşembe İtanbul'4 gelecektir. İSKENDERİYE'DEN aktaf” ma PORTSAİT için de Eşyi kabul olunur. 1 kânunuevvelden itibare Adalar ve Yalova bata ta feleri değişmiş-ve yeni tarifeler Ş. İskelelere li i 3U teşrinisani pazar İzmir postası yapılmıyacakır. Theo Reppen vapur acen NORVEÇ BANDIRALI vi il Onl - Marie yapana kânunevvel pazartesi gö Kradenizden muvaseketle - AnYGÜ Hamborg ve Baltık denizi limanlar! > varır i : : mil edecektir. Fazla tafsilât içi lmta'da eski Koyd banda ©. Reppen azentalığına mİ vapnrü © cant. Tel O. S4 y.