28 Ekim 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

28 Ekim 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

ANADOLU CİHETİ Elektrik Fiatında Tenzilât Eski fiat 21,20 kuruş 7. 10 TENZİLÂT Yani kilovat saat başma 70 para ki aynı meblâğ ile eski- sinden daha fazla elektrik sarfedebilirsiniz. Bundan başka muayyen bir sarfiyattan sonraki kilovat Yeni fiat: tenzilâta tabidir. Bu hususta daha fazla malümat almak için Ameli Elektrige ve atideki bürolarımıza müracaat ediniz: Mühürdar caddesi No 73-75 Kadıköy. Telefon: Kadrköy 783 Şirketi Ha iskelesi No 10 Üsküdar. Tel. Kadıköy 312 Dr. HORHORUNİ mbak sokak No.41. Cilt ve emrazı zühreviye gün sabahtan akşama kadar. Taksim,Za tedavihi Zafiyeti umum ye, iştehasızlık ve kuvvetsizlik halâtında büyük faide ve tesiri görülen FOSFATLI ŞARK MALT HULÂSASI kullanınız. Her eczanede satılır. Türkiye Ziraat Bankası idare meclisinden: Türkiye Ziraat Bankası Umumi Heyeti alelâde olarak İkin si Teşrinin 29 uncu pazar günü saat on beşte Ankarada Banka Binasında içtima eyliyecektir, Vilâyetlerden intihap edilmiş olan hhas Beylerin yukarıda zilkrolünan gün ve saatta Bankayi teşrifleri rica olunur. İçtima rüznamesi berveçhiatidir: 1) Türkiye Ziraat Bankasının 1930 senesi müamelâtı hakkın da İdâre Meclisi ve Murakıp raporlarının kıraati, 2) 1930 sehesi Blânço ve kâr ve zarar hesapların tasdiki ve İdare Meclisi azasının ipkası, 3) 1930 senesi Murakıplarınn ücretlerinin tayini ve 1932 sene- si için Murakıp intihabı, 4) Zirai İkrazat menbalarımızın tezyidine matuf tedabir ve te- şebbüsat hakkında Mecisi İdareye salâhiyet | itası, (3485) İdare Mecisi Burdur Vilâyeti Nafıa Baş mühendisliğinden: Burdur - Baladız yolunun (17305) lira bedeli keşifli mer- kezden itibaren 14-4-660 - 18--300 kilometroları arasındaki (2439) kilometroluk kısmının tamiratı esasiyesi 15/10/931 ta- zihinden itibaren yirmi gün müddetle 4/11/9831 tarihinde çar- şamba günü saat” on altıda ihale edilmek usuli ile münakasaya konulmuştur. Talip olanlar: | — Keşif bedelinin yüzde yedi" buçuğu - nıspetinde mu- vâkkat teminat akçası veya aynı miktarda banka mektubu ita- sin, 2 — İnşaat ve ameliyatm devamı müddetince müteahhidin bir fen mızmuru bulunacak ve iş hususunda müteahhit derece- sinde mes'ul olacağından mukavelenameye müteahhidin ken- disile birlikte imza eyliyeceğini, 3 — Ehliyet vesikası almak ve kaydettirmek için müna- kasa şeraiti umumiyesinin birinci ve ikinci maddelerinde ya- zili vesaikin münakasa gününden lâakal sekiz gün evvel vili yet Başmühendisliğine tevdiini 4 — İnşaat ihale tarihinden itibaren allı ayda hitama erdi- rilecek ve fakat bedeli 932 senesi haziranında verilen istihkak caporları tarihlerine göre faizi resmisi ile birlikte tediye olu- nacağını. 5 — Münakasaya iştirak eyliyeceklerin münakasa ve ihale kanunu ile şartnameler ve teferruatı dairesinde hazırlıyacakla- rı teklif mektuplarmı 5/11/931 tarihinde saat on altıdan evvel Vilâyet Encümeni riyasetine verileceğini, 6 — İnşaat ve teferruatı hakkında fazla malümat almak is- tiyenlerin evrakı keşfiye, şeraiti fenniye sureti musaddakaları beş lira mukabilinde vilâyet Nafia Başmühendisliğinden alr- mabileceği — Münakasadan mütevellit bilümum ilânat, dellâliye ve sair tekâlifin mütcahhidine ait olacağını kabul eyliyecekleri ân olunur. (3362). üzere kapalı #arf Bahriye sevkiyat müdürlüğünden: 30 ton silindir yağı, 5 teşrinisani 931 perşembe günü saat 10,5 da açık müzayede usulile satılacağından şartnamesini göremk isteyenlerin hergün, müzayede ve satın almak isteyenlerin zayede gün ve saatinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasim paşada Bahriye Sevkiyat Müdürlüğünden müteşekkil müzaye- de komisyonuna müracaatları, (3195) MILLIYET ÇARŞAMBA | Haydarpaşa Emrazı istilâiye has- tanesi Baştabipliğinden: Müessesemiz için lüzumu olan on beş takım maa kasket ei- bise hakkmda 26 Teşrinevvel 931 tarihinde icra edilen aleni münakasa neticesinde en son olarak teklif edilen fiat Komi- syonumuzca gali görüldüğünden münakasanın bir hafta tehir- “le 2 Teşrinisani 931 tarihine müsadif pazartesi günü (tekrar münakasa icrasıma karar verilmiş olduğundan taliplerin mez- kür elbiselere ait şartnameyi görmek üzere Hastane İdare mc- İ murluğuna ve münakasa günü saat 14 te Galatada Karamusta- fa Paşa sokağında kâin İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye Mer- kezinde müteşekkil komisyona müracaatları ilân olunur.(3488) Vakıf Paralar Müdürlü- i günden: Vadeleri hitamında borç ödenmemesinden veya yenilenme- mesinden dolayı satılığa çıkarılan gayrı menkul emval borçlu larına kati ihaledehi sonra bir haftalık son bir ihbarname tebliğ olunmakta ve bu müddet zarfında yüzde on zam için müşteri ler tarafından vüku bulan müra edilmekte idi Eski icra kanımundan-alınan bu usulün hâlen devamı tatbikına mahal görülmediğinden badema bu kabil müracaatların kabul edilmiyeceği ve borçluların kati ihale kararı çekilmezden ev- vel borçlarını ödemiş veya usulü dairesinde yenilemiş | bulun- | maları lâzım geldiği ilân olunur. (3490). aatlar kabul İstanbul Deniz Levazım satın alma komisyonun- dan Kilo 45000 Yaş sebze açık münakasası: 22 - 2'Teş. 931 saat 10,5 da. Deniz Kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda miktarı yazılı muh telif cins yaş sebze hizasmdaki tarihte açık o münakasası İcra olunacağından şartnamesini görmek için her gün ve ver talip olacakların münakasa gün ve saatinde muvakkat temi natlarile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazımı Satın Alma Ko misyonuna müracaatları, (3434). KARON Pazar günü Alman kitaphanesi Boyoğlu Tünel meydanında 523 Satın alma komisyonun- dan: Kilo 257678 Ekmek: apalı zarfa münakasası: şembe günü saat 10,5 da, 41040 Sığır eti: Kapalı zarfla münakasası : martesi günü saat 10,5 da. 19-2.Teş. 931 21-2.Teş.931 Cu- martesi günü saat 10,5 Deniz Kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda cins yazıli mevaddı iaşenin hizalarındaki tarihlerde kapalı zarfla münakasaları"icra olunacağından şartnamelerini görmek her gün ve vermeğe talip olacakların hizalarmdaki münaka gün ve saatlerinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpa- şada Deniz Levazımı Satın Alma Komisyonuna müracaatla: (3435) ve dan: Kilo 46322 Ekmek: Açık münakasası: 19 - 2'Teş.931 11401 Sığır eti) Saat Perşembe günü 13,5 da ) Kapalı münakasası; 21 2Tcş931 2264 Kuzu eti) 11000 Yaş sebze 9000 açık münakasası: 22 2.Teş. 931. Pazar günü 135 açık münakasısı: 23 2/Teş931 Pazartesi günü 10,5da Deniz Harp Mektebi ve Lisesi Talebe ve Efradının ihtiya ct olan yukarıda cins ve miktarı yazılı snevaddı İaşenin hiza- larındaki tarihlerde açık ve kapalı münakasaları icra oluna” cağından şartnamelerin görmek için her gün ve vermeğe talip İ olacakların hizalarındaki münakasa gün ve saatlerinde mu- vakkat teminatlarile birlikte Kasrmpaşada Deniz Levazımı Sa- tın Alima komisyonuna müracaatları, (3436). İstanbul'da Çakmakçılar,sandalyacılarda Küştüyü fabrikası yüzile şilte I2,yüzile yorgan 15, yağlıboya yastık $ liraya, küştüyünün kilosu 100 ku- tuştan başlar.Kuştüyü kumaşların her rengi vardır.Ucuz satıler.Tel 2.3027. Tıp Fakültesi Reisliğinden: Tıp Fakültesi Seririyatı asabiye asistanlığı münhaldir. Ta- Jiplerin Fakülteye müracaatları, (3461) TEŞKİNTEVVEL Istanbul Deniz İLevazımı Per. | 1040 Kuzu eti: Kapalı zarfla münakasasi; 21 - 2.Teş. 931 Cu- | miktarı İstanbul Deniz Levazımı Satın âlma komisyonun- Cumartesi günü 13,5 100 kuruş yüzü ile kuştüyü yastık wa —— —> Istanbul Belediyesi ilânları Vilâyet Hususi dairelerinin 926 sen kapal zarfla münakasaya konmuştur. Talipler şartname al- mak üzere her gün Levazım Müdürlüğüne müracaat etmeli- dir Münakaşaya girmek için tahminen 71 forma itibarile yüzde 7,5 nisbetinde teminat lâzımdır. Bu teminat nakden ka- bül edilmez. Ya Belediyeden irsaliye alınarak Bankaya yatı- rılıp almacak makbuz ve yahut Hükümetçe müteber tanınmış bankaların birinin mektubu ile olur. Bu şekille teminat mak- veya mektubu, şartname, teklif mektubu ve Ticaret Oda sında kayıtlı olduğuna dair vesikayı bir zarfa koyarak ihale inü olan 19-11-931 Perşembe günü saat on beşe kadar Daimi icümene vermelidir. (3507). bütçelerinin tab'i Beher metro murabbama 150 kuruş et takdir olunan mahallesinde 1513 1505/1 harita numaralı arsalar arasında Fatih yangın yerinde İskenderpaşa ve 130 harita numaralı yüz metro murabbar sahasında Belediye malı arsa satılmak üzere açık müzayedeye konmuştur. Talipler şartna- meyi görmek için her gün Levazım Müdürlüğüne müracaat et melidirler, Müzayedeye g in 250 kuruş teminat lâzım— ul edilmez. Ya Belediyeden irsaliye rak Bankaya yatırılıp alınacak mal hükümetçe her tanınmış bankalardan ile olur. Bu şekilde teminat mektubu veya makbuzu ile ihale günü olan 19-11-931 perşembe günü saat on beşe kadar Daimi Encümene müracaat edilmelidir, (3508). mit Mübayaasına lüzum görülen 45000 kilo benzin kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talipler şartname almak için her gün Levazım müdürlüğüne müracaat etmelidirler. Münakasaya gir nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alı | nacak makbuz veya hükümetçe müteber tanınmış bankalardan birinin teminat mektubu ile olur, Bu şekilde teminat makbuz veya mektubu ile şartname teklif mektubu ve ticaret odasın- da kayıtlı olduğuna dair vesikayı mühürlü zarfa koyarak iha- le günü olan 19-11-31 perşembe günü saat on beşe kadar Dai- encilmene verilmelidir. (3505). mek için 844-lira teminat lâzımdır. Bu teminat Bedeli keşfi 435 lira 93 kuruş olan Haseki. hastanesine yâptırılacak demir kapmın münakasası Teşrinievvelin | 31 inci cumartesi günü saat on beşe tâlik edilmiştir. Taliplerin şartna- me almak ve resmini görmek üzere Levazım müdürlüğüne ve münakasaya iştirak için bedeli muhammenesinin yüzde 7,5 uğu nisbetinde teminat teslim ettiklerini müsbit makbuz ve ilmü- haberi veya hükümetçe muteber tanınmış bir banka teminat mektubu ile muayyen saat kadar Daimi Encümene müracaat- . (3504). Eminönü Kaymakamlığndan: Bayazıtta Hasanpaşa cad- de belediye malı 112-114 No. lu üzerinde odası bulunan k eceğinden talip olanların şehri hâlin otuz aat on üçte müracaat eylemeleri ilân | olunur (5503) Fatih Daire: Ayas camii kai Müdiriyetinden: Saraçhane başinda Mimar şı köşesinde ely nav sergisi olan iki par- çadan ibaret tarik fazlası mahal yeniden icara | verileceğinden | talip olanların Teşrinisanin 16 cı Pazartesi ogünü saat 14 te Daire encümenine müracaatları ilân olunur. (3509). İnönü Şehir Yatı mektebi için lüzumu olan 2200 kilo sade yağı pazarlıkla alınacaktır. Talipler şartname hergün LevazımMüdürlüğüne müracaat etmelidir.Pazarlığa gir mek için248 liralık teminat lâzımdır.Teminat nakden kabul edil. mez.YaBelediyeden irsaliye almarak bankaya yatırılıp almacak kbuz yahut hükümetçe müteber tanınmış bankalardan biri- nin teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminat “ile beraber 2-11-931 pazartesi günü saat on beşe kadar - Dajmi Encümene müracaat edilmelidir. (3506). Istanbul Gümrükleri Mu- hafaza müdirliğinden: Asgari 350 azami 500 ton benzin mübayaasma ait) tir. 1 — Müdürlüğümüze ait merakip için asgari 350 500 ton benzinin mübayaası kapalı zarfla kırdırmağa muştur. azami konul ? — Kırdırma şartları kâğıdın tasdikli suretleri İstanbul Gümrükleri Muhafaza müdürlüğünden almacaktır. 3 — Kırdırma İstanbul Gümrükleri Muhafaza Müd ünde “ kurulacak alım satım komisyonu tarafından caktır, yapıla- 4 — Kırdırma 18/11/7931 tarihine raslıyan çarşamba (günü saat 14 (on dört) tür. 5 — Teklif mektupları kanundaki hükümlere göre gün ve saa tinden evvel İstanbul Gümrükleri M. M. müteşekkil komisyo- na verilecektir, 6 — Kırdırmaya girecekler benzinle resen iştirakleri ha- linde ticaret odasmdan vesaikini ve bir müesseseyi temsilleri halinde vekâletname ve ticarethane vesikası hakkında göstereceklerdir. 7 — Her istekli, biçilmiş bedelin 9p 7,5 ğu olan 9375 liralık muvakkat güvenmelerile teminat belli saatten evvel komisyo- na gelmeleri. 8 — Örneği şartnamelere bağlı evsafı kimyeviye ve fenni- ye hususu şartnamede yazılıdır. 9 — Belli olan saatte tutulması Âdet olan zabıt kâğıdı dol- durulduktan sonra hiç bir teklif kabul edilmiyecektir.(3471) vesika ——> Dr. İHSAN SAMİ GONOKOK AŞISI Belsoğukluğu ve ihtilâtlarma karşı pek tesirli ve taze aşıdır. Divanyolu Sultan Mahmut tül: No. 189 ES 9 UROLOG - OPERATÖR Dr. Fuat Hamit İDRAR YOLLARI Hastalıkları mü sr Türbe Babıâli caddesi No, İ Telefon: 22622. | Nezle, Grip las — besi, hasta'ıkları KURIZA le tedavi Her cezane ve ecza depolarında kulunur. Tıp Fakültesi cerrahi bevli seririyatı muallimi Uroloğ - Operatör Dr. Behçet Sabit muayenehanesini Beyoğlu Taksim bahçesi karşısında İnkilâp apartımanma nak- letmiştir. Muayene Cumadan maa- de her gün 15 den 18 e ka dar. Telefon. B.O. 3874. Iİ SANDALYA TAHTALARI Dejö oGiyarmati (Deszö Gyarmathy) İstanbul Ku- ru kahveci Han No. 2i Muayenehane Nakli DİŞ TABİBİ MehmetRifat Cağaloğlanda, Halk” Fırkası > Kar şısındaki Sıhhi spartmanı, 3üncü MN . rora nakletmiştir, Kiralık Apartıman Tramvay mevkiine yakm Büyük Pangaltı Cedidiye sokağında No. 4$ iki kat apartıman kiralıktır. Elektri gi, suyu, havağazı vardır. Altı odali kısmı 40 lira, Üç odalı kısı 25 ira“ dır, Halâskâr Gazi caddesinde “Us urla” apartımanı Dr. İsmail Kenan Etiıbba Muhadenet Cemiyetinden: Önümüzdeki Cuma günü saat İl buçukta aylık içtimai akdedilece ğinden azayi kiramın eski Türk O" cağı binasını teşrifleri rica olunur. Beyoğlu dördüncü sulh hukı mahkemesi : Terekesine mahkeme vaziyet olunari müteveffa Emrullağ| zade Ali beye ait olarak Galatad Danüp hanında 21 numaralı yazıha: nede mevcült masa, maroken költuki etajer , demir kasa ve öalreden mü rekkep eşya açık artırma suretile 7 teşrinsani 931 pazartesi saat 16 di satılacaktır, talip olanların gün ve saatta mahallinde ba İ lunmaları lüzumu ilân olunur. Beyoğlu dördüncü sulh hukuk mahkecmsinden: İstanbulda Neft sendikatta çalışmakta iken vefat sefit bankasında mevcut parasına mahkemece vari yet edilmiştir; Tarihi ilindan itibaren, esbab! matlap ve alâkadaranın. bir ay rın üç ay zarfında Beyoğ cü sulh hukuk mahkemesin! müracaatları lüzumu ilân olunur. İ © MİLLİYET MATBAA