11 Kasım 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

11 Kasım 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

20, 000 adet Müflon ile Empermeabilize Gabardin Pardesü Gelmiştir. Galata'da Karaköy'de Börekçi fırını ittisa”'nde büyük mahallebicinin üstünde kâin meshur EKSELSIOR Büyük Elbise Fabrikasında 3'/> Liraya Satıimağa Başlanmıştır. Erkek, Kadın ve Çocuklara Mahsus Kostüm, Palto ve Muşamba ların Müntahap çeşitlerinden mürekkep büyük bir stok katıyyen rekabet kabul etmez fiatlarla satılmaktadır. Fırsattan istirade Ediniz Muhterem Istanbul. halkına Yalova Millet ve Baltacı çiftliklerinin satış mağazaları pek yakında açılıyor. Pangalti Halâskirgazi caddesi No 171 de açılacak olan birinci satış mağazasında ; (bir ve yarım litrelik şişelerde) Pastörize edilmiş halis inek sütü İnek sütünden mamul nefis tereyağı Ankara Orman çiftliğinin leziz kaşar peynirleri Günlük ve taze yumurtalar ve çiftliğin diğer #ahsulâtmı bulacaksınız. Flatlar rekabet kabul etmi yecek derecede ehven olacaktır. Mahsulâtımızın mazhar olacağı rağbet nazarı dikkate alınarak SÜT için şimdiden abone kaydma başlanmıştır Edirne Erkek Muallim mektebinden: 1 — Erkek Lisesile, Erkek, Muallim Mektebi arasında ya- pılacak «19785» liralık bedeli keşifli lâboratuvar binası inşaatı yirmi gün müddetle ve kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Proje artnamesi mektepte mevcuttur, 2 — İhale 19-11-931 perşembe günü saat 14 te hükümette dairci mahsusunda icra edilecektir. 3 — Talipler, diplomalı mimar veya mühendis, yahut diplo- malı mimar veya mühendis işe memur edecek müteahhitler olabilir, Bu takdirde müteahhit istihdam edeceği mimar veya mühendis için metkep idaresine Noterlikten omüsaddak bir | teahhütname verecektir. 4 — Talipler miizayede ve münakasa kanunundaki ahkâmr- na tevfikan kapalı zarilarını ihale günü içine ehliyeti fenniye ve yaptıkları bu nevi işlere ait vesikalarını ve teminat mektup veya makbuzlarını koyarak imza mukabilinde komisyona tev- di edeceklerdir. (3677). İstanbul Deniz Levazımı Satınalma Komisvonun- dan; 23000 metre efrat elbiseliği keten kirpas: Kapalı zarfla müna- kasası: 26-11-9031 perşembe günü'saat 10,5 da, Yukarda miktarı yazılı kumaşın hizasındaki gün ve | kapalı zarf usulü ile münakasası icra olunacağndan şartname- | sini öyrmek istiyenlerin her gün ve vermek istiyenlerin müna- | kasa gün ve saatinde Kasımpaşada Deniz Levazım Satınalma Komisyonuna müracaatları. (3580). | İstanbul Ds Levazımı Satın alma komisyonun- Em İ Kilo 46322 Ekmek: Açık münakasası: 19 - 2'Teş93i | 11401 Sığır eti) Saat Perşembe günü 13,5da ) Kapalı münakasası: Z1 2.Teş93l 2264 Kuzu eti) | 11000 Yaş sebze: açık münakasası: 22 2.Teş. $3i günü 13,5 9000 Süt açık münakasası; 23 2.Teş931 Pazartesi günü 10,5 da Deniz Harp Mektebi ve Lisesi Talebe ve Efradının ihtiya- cı olar yukarıda cins ve miktarı yazılı mevaddı İaşenin hiza- larmdaki tarihlerde açık ve kapalı münakasaları icra oluna- cağmdan şartnamelerini görmek için her gün ve vermeğe talip olacakların hizalarındaki münakasa gün..ve saatlerinde mu- vakkat teminatlarile birlikte Kasrmpaşada Deniz Levazımı Sa- tın Alma komisyonuna müracaatları, (3436). Doktor ALİ VAHİT YILDIZ ÇOCUK UNU Çok besler. Çünkü madeni maddeleri, fosforu, vitamini, çöktür.Meme- deki çocuklar için yeğânebir gidadır. İçindeki tarifeyi dikkatle kayik | Deposu: Hasan ecza deposudur, mumu A ni Istanbul Deniz Levazımı Satın alma komisyonun- dan Kilo 257678 Ekmek: apalı zarfa münakasası: şembe günü saat 10,5 da: 41040 Sığır eti: Kapalı zarfla münakaşası ; 21-2.Teş.931 Cu-| martesi günü saat 10,5 da, | 1040 Kuzu eti: Kapalı zarfla münakasası; 21 - 2/Teş. 931 Cu- martesi günü saat 10,5 Deniz Kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda “cins ve miktarı yazılı mevaddı iaşenin hizalarındaki tarihlerde kapalı zarfla münakasaları icra olunacağından şartnamelerini görmek için Cumartesi günü 13,5, | | Pazar . . 19-2.Teş, 931 Per- İstanbulda Jandarma satınalma komisyonuna müracaatları. İstanbul Deniz Levazım satın alma komisyonun- dan Kilo 45000 Yaş sebze açık münakasası: 22 - 2.Teş. 931 saat 10,5 da. Kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda miktarı yazılı muh telif cins yaş sebze hizasındaki tarihte açık ominakasası icra olunacağından şartnamesini görmek için her gün ve vermeğe talip olacakların münakasa gün ve saatinde muvakkat temi- natlarile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazımı Satın Alma Ko İ misyonuna müracaatları, (3434). s HORHORUNİ ii k No:41 ğ Cilt ve emrazı Istanbul Adliye Levazımından İstanbul Umumi hapishane ve tevkifhanesile Üsküdar ha- pishanesi için muktazi 50000 kilo mangal kömürü münakasaya vazedilmiştir. Şartndmeyi görmek enlerin her gün Leva- zem dairesine ve taliplerin de 26 Teşrinisami 931 tarihine mü- sadif Perşembe günü saat 15 te Defterdarirkta müteşekkil ko- misyonu mahstisuna müracaatları ilân olunur, 43724). Pazar günü Taksim Zam zühreviye tedavihanesi. Her gün sabahtan akşama kadar. Jandarma Satınalma Komisyonu Riyasetinden: Jandarma ihtiyacı için 164 kalem eczayi tıbbiye kapalı zatt usulile münakasaya konulmuştur. o Münakasa 26-11-931 perşembe günü saat 14 te Jandarma umum kumandanlığı le- vazmı müdiriyetinde yapılacaktır. Taliplerin şartname için Ankarada Jandarma umum kumandanlığı başhekimliğine | ve Devlet Demiryolları Haydarpaşa ve civarmda mükim demiryolları memurin ve müstahdemininin muayene ve tedavileri zımnında her gün gi- decek doktorlar için bir sene müddetle ve aleni münakasa ile sür'at ve matlüp salabeti haiz bir otomobil kiralanacaktır. Bu işe talip olacak otornobil sahiplerinin İşletme Müfettiş- hi aleminden 15 kuruşluk pul ilsak etmek suretile tedarik | her gün ve vermeğe talip olacakların hizalarındaki münakasa gün ve saatlerinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpa— şada Deniz Levazimı Satım Alma Komisyofuna müracaatları, (3435) edecekleri şartnameyi okuyarak 15 Teşrinisani pazar günü 3 üncü Kolordu ilânları 3. K. O; ve birinci fırka tiyacı için zeytin yağı ald münakasa ile satın almacakti İhalesi 19-11-93! tarih perşef be günü 14,5 da 3 K. O, Saff Alma komisyonunda caktır. Taliplerin şartname almak ve ihaleye iştirak etm üzere yevmi muayyende misyonumuza müracaatları. (498) (3497) 3. K. O. ve birinci fırka taatı ihtiyacı için soğan alefi münakasa ile satın alınacaktı İhalesi 19-11-931 tarih pe: be günü saat 14 te 3. K, O, tın Alma komisyonunda yapi lacaktır. oOTaliplerin şarta meyi almak üzere her gün ihaleye iştirak etmek üzere Ö yevmi muayyende komisyon! muza müracaatları, (500) (3499), ALLEĞRO laa Ape ve sale cm eeeş Yy Basur memelerinin kat'i | ilâcıdır Dr. A. KUTiEL| Cilt ve zührevi hastalıklar ted vihanesi. Karaköy, büyük mahalle ci yanmida 34. ZAYİ — 3130 numerolu si I yük arabamın plâkasmı sayi eti Kaydımı terkin ediyorum ve hi ği yoktur. Üsküdar At Pazarda Gİ saat 15 te Haydarpaşada icra edilecek münâkasaya yüz lira teminat akçesini hâmil oldukları halde iştirakleri ilân olunur. | (3783). baz Hasan Halil, MİLLİYET MATBAASİ|