24 Kasım 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

24 Kasım 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

MİLLİYET SALI 24 TEŞRİNİSANI 1931 iSTiFADEYE 'KOŞUNUZI- EMSALSİZ ve BÜYÜK FIRSAT Galata'da Karaköy'de “Börekçi fırınının ittisalinde büyük mahallebicinin üstünde kâin meşhur EKSELSIOR Büyük Elbise Fabrikasında Erkeklere Meşhur İngiliz fabrikasının asri biçimde imal olunmuş her renkte Müflonlu pardesüler Meşhur J. Mandelberg İngiliz fabrikasının en birinci malzeme ile imal olunmuş şık ve her renkte su geçmez (Empermeabilize) Pardesüler İngiliz kumaşları Çevrilebilir muşambalar 12'/, Mill le Gabardin Parlesiler Trençkotlar İngiliz biçimi kostümler Diş tabibi Paris Tıp fakültesinden mezun Cağaloğlu Halk Fırkası karş smda M . Rifat ZekiB.apartıman No.7 Istanbul Evkaf müdürlüğünden: Bir sene müddetle icar için müzayedeye vazolunan em'âk 1 — Anadoluhisarında Çavuşbaşı çiftliği otlakiyesi 2 — Anadoluhisarında Çavuşbaşı çiftliği arazisinden 270 dönüm tarla, 3 — Anadoluhisarında Çavuşbaşı çiftliği arazisinden 195 dönüm tarla Üç sene müddetle icar için müzayedeye vazolunan emlâk 4 — Sayımocağı müştemilâtından mandıra ve otlakiyesi e > keçi mandıra ve otlakiyesi 6— arazisinden 245 dönüm tarla 1— arazisinden 105 dönüm tarla 8s— arazisinden 100 dönüm tarla 9— arazisinden 100 dönüm tarla 10 — 95 dönüm tarla üu— 84 dönüm tarla ız — 20 dönüm tarla 3 — 15 dönüm tarla 4 — arazisinden 14,5 dönüm tarla 15 — Vidös Kariyösinde 80 dönüm tarla. 16 — Üsküdarda Seyit Ahmet deresinde 20 dönüm tarla 17 — Üsküdarda dağ hamamında 3 dönüm tarla 18 — Paşabehçesinde Sultaniye çayırında 30 dönüm tarla 19 — Hasköyde Piripaşa mâhallesinde dere sokağında 43 Nö. nısıf bostan 20 — İçerenökyünde hamam sokağında bostan 2i — Beykozda Hünkâr iskelesinde tabakâne ittisalinde çayır ve kır kahveciliği Müddeti müzayede: 6 T.Sani 931 den 28 'T.Sahi 931 cumartesi günü, Balâda muharrer emlâk kiraya verileceğinden müzaye deye vazolunmuştur, Taliplerin yevmi ihale olan son günün saat on beşine kadar şartnameyi okumak ve teminatı muvak kate ita ederek müzayedeye iştirak etmek üzre İstanbul Ev- kaf Müdürlüğünde varidat müdürlüğü akarlar kalemine müra- caatları ilân olunur. Evsaf ve müştemilâtı hakkında malümat almak istiyenler bumüddet zarfında müzayede odasına müracaat ederek ecri misil raporlarını görebilirler. (3691). Mahsus 23'n.lin m 22'1, 134 18, Trençkotlar Sıhhatinizi muhafaza ediniz.. Asipin-Kenan Komprimeleri 3aş, diş ağrılarının, soğuk algınlığının en birinci iMârır'ır., Istanbul Liseler Müba- yaat Komisyonundan: Mektepler için satın alınacak kül- liyetli mikdarda Fizik, Kimya, Ma- rangoz ve Tesviye aletlerile Eczayı kimyeviye 19-1-931 tarihine müsa- dif Salı günü saat 15'de ihale edil- mek üzre kapalı zarf usulile müna- kasaya konulmuştur. Taliplerin ko- misyona müracaatla âlet ve eczala- rın mevcut listede muharrer evsaf ve mikdarlarını görerek münakasa- ya iştirak edebilmeleri için yevmi ihaleden asgari 15 gün evvel muka- bil teklif ve kataloglarını berayı tet- kik komisyona tevdi eylemeleri. (3799) tanki Evkaf Müdürlüğünden: Haydarpaşada Tıp Fakültesi doğum evinin kalorifer tesisa- tı kapalı zarf usulile 24 Teşrinisani 931 tarihinden itibaren mü- nakasaya konulmuştur. Taliplerin şeraiti anlamak O üzercher gün öğleden sonra İnşaat Heyeti fenniyesine ve ihale tarihi o- Jan 15-12-931 Salı günü saat on dörtte İdare Encümenine mü- racaatları. (4036) Yünlü Paltolar Hanımlara Mahsus Kürklü veya kürksüz Tüit (Tweed) ve Düvetin İngiliz kumaşlarından Gayet şık mantolar Her renkte Ingiliz biçimi kumaşlardan Pardesüler ve Terençkotlar Deri taklidi mütenevvi ve müntehap renklerde 2'11,Jip | Çevrilebilir Muşambalar Müflon ile Gabardin pardesüler Ipekli muşambalar Çocuklara İngiliz Muşambaları 17'/, Lira 17'/, "” Liradan itibaren 10 217, Va Mahsus 47: lim 8'h > 8. , n Sıhhat ve içtimai muavenet vekâletinden: 1— Erzurum, Çorum, Konya, Kars ve Malatya Doğum ve Çocük Bakım Evleri için şartnamesine merbut listelerinde ayrı ayrı isim ve miktarları yazılı cem'an 122 kalem Cerrahi alât ve malzeme, 2 — Sivas ve Erzurum Nümune hastaneleri için keza şart- namesine merbut cerrahi alât ve malzeme kapalı zarf usullerile münakasaya konmuştur. İhaleleri 29-11-931 saat 15 te Ankâra- da Sıhhat ve İçtimai Muavenet Vekâletinde komisyonu mah- #susunda icra olunacaktır. Şartname ve listeleri görmek istiyen- lerin Sıhhat ve İ, M. Vekâletinde İçtimai Muavenet Umum Müdürlüğüne (o veya ( İstanbul OSdhhat ve İ. Mi Müdürlüğüne müracaatları. ve taliplerin şartnamelerine tev- ” fikan ve her liste mukabilinde teklif ettikleri fiatları ayrı ayrı | göstermek suretile tanzim edecekleri teklif mektuplarını vak- ti muayyeninde Vekâlete tevdi etmeleri, (3798) gi. HORHORUNİ Cile ve emrazı zühreviye tedavihanesi. Her gün sabahtan akşama kadar. Taksim Zam bak sokak No. 41 İstanbul Ziraat mektebi müdürlüğünden Talebeye imal ettirilmesi tekarrür eden 29 dahili, 29 kat harici, elbise 23 adet palto le (53) çift iskarpin 25/11/931 tari- hine müsadif çarşamba günü saat on beş buçukta ihaleleri ic- ra kılınmak üzere kapalı zarf usulile münakasaya konulmuş- tur, Taliplerin şeraiti münakasayı anlamak ve yevmi ihalede | ZN KARTAL Sağyda MARKA HUTGHINSO Depo ve acenlası Moreno Algrant İrini Sirkeel ya pie 87 ANIN EİT İT YİN TT TEYİT —————— İLÂN Yüzde üç faizli, 1911 tarif “Credit Foncier Egiptien,, villerinin, 1 könunmevvel 195 tarihinde icra kılmacak keşidesinde başa baş tediye tehlikesine karşı Osmanlı B* iştirak etmek için Galatasaray Lisesi dahilinde Liseler muha- | kası Galata Nierkezi ile Ye sebeciliği nezdinde müteşekkil İstanbul Ziraat Mektebi müba- | cami ve Beyoğlu şubeleri tf” Yaat komisyonuna müracaatları ve teklif zarflarmın mezkür | İndan pek müsait şeraitle # Saate kadar tevdii, (3564). Istanbul Ziraat Mektebi Müdürlüğünderi: Mektebimize lüzumu olan bir adet kamyonetin 16-12.03) tarihine müsadif çarşamba günü saat on beş buçukta ihale edil. mek üzere kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. Ta- iplerin şeraiti münakasayı anlamak ve yevmi ihalede iştirak etmek üzere Galatasaray Lisesi binası dahilinde kâin İstanbul Ziraat mektebi mübayaat komisyonuna müracaatları. (3828). garta edileceği mezkür tah Jât hamitlerinin malünmu Emrazı cildiye ve zühreviye mütehassısı Dr. izzet Kâmil Şant ikiden altı buçuğa kada” Bahçekapı Hacı Bekir dükkân” karşısındaki apartmanda. MİLLİYET MATBAA 2 — 5 di —EEma ENT İYEFSTEREEEŞİ ZE izi 7 EFEEEAS EEE IŞ