8 Aralık 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

8 Aralık 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

MILLIYET Kral Alfons, başına geleceği biliyormuş! Onun için İngiliz ve Fransız banka- Ey arına evelden 250 milyon min -Bir Fransız gazetesinden- Cortös'ler meclisi 19 - 20 teşrini Sani gecesi, İspanya kralı On üçün- cü Alfonsü, vekili sabık âyan reisi | Conte de e Romanones'un o parlak | müdafaasıma rağmen giyaben mah- küm etti. Bereket versin gi İam İngiliz ve Fransız bankalarına 250 milyonu daha çok evelden yatır. meç Jupanyayı terkedip. (a, alli ve beraber Fransaya geldiği wn, indiği otlede günde 24,000 İranga yükselen bir masraf puslası- mı ödüyordu. Görülüyorki kıral, ser- Yet noktaj mazarından acınacak bir vaziyette değildir. Fakat cümhuriyet kimler, şedit davrandılar, başka türlü davrammalarına da ihtimal ve- rilemezdi. Kiral hakkında verilen hülemün vataniye ile Bone Bütün bukk köndisinden mezedilmiştir. Eğer #a- Ün hükümdar İspanyol topraklarına takip Cümhuriyet ideresi Eli vazi ri edecektir. İspanyol toprağma girdi. $i takdirde her vatandaş kemi tevkife mecburdür.,, Bu karar kralın felâketine birşey ilâve etmiyor. Sadece 14 nisan 931 den beri bilfiil mevcut bir vaziyeti resmen teyit ediyor. Z nisan kuralın Madı tetm kaçıpta yerini Alevla Za “nn muvakkat hükümete ter kettiği gündür. Kıral böyle bir sukuta zaten da- ha çok evelden hazırlanıyordu. Yal. hiz sukut ederken, fazla incinmemek İçin yapılması lâzımgelen ne varsa, p Böyle bir hâdisenin vukun İeceğini sadece A meşhur he değil, bizzat İspanyollar'da söylüyorlardı. Çünkü Madrit'teti krallar tür. besinde en son tabut, onun tabuttu- Ydu. Çünkü Alfons on üçüncü kıral meş'um rakam! Madritte çıkan Crisol'den On üçüncü Alfon, hâkimiyet için derin bir meyli vardı Meşruti idareye sadakat - sözde bir kın dileğine en haşin bir tarzda mu halefet eden insanlardı. Kıralın baş ca hedefi, şahsi hâkimiyetini talevi- Ye eylemekti. Askeri tayinler opun elinde idi, Orduyu kendine bendet. in, aflar, mükâfatler ondan gelirdi. 1976 kanunu esasisine naza- Yan, parlamentoya verilen salâhiyet- lere aldırış etmezdi. Eğer efidâr: umu miyenin tazyiki ille, mecclisi milli arzulardan birinin tahakkukuna ön ayak olursa, derhal meclisi dağıtırdı. Fas harbi Hükümetin Fas'taki müdabalesi- pi halk aran etmiyede, Vi ka çöllerinde kullanmakta bole gör-! müyordu. i Fakat Fas'taki askeri hezimetler 1909 dan itibaren, milli haysiyeti han efkârr huzurunda hiçe indirdi. Salâhiyetsiz, fakat kralın istediği ve mülkâfatlandırdığı bir askeri teşkilâ- tın idaresi altındaki Fas harekâtı 921 “ felikete müncer oldu. O zaman umumiye ayaklandı. Kanını Serdiği Lr işte yapılan hataların mes iyon send ve Bu Keder şi: det karşısında kralın hükümeti mev kinden çekildi. Bütün İspanya öğrendi ki, Wi ba- siretsizlik ve ihtiyatsız hareketin mes'ulu bizzat kıraldır. Binlerce İs- panyol'un can verdiği bu muharebe İğrde, Meclisi vükelâ arkasında aş- keri harekâtı idare eden kıraldır. Kıral yine medlisi dağıttı, Biz bü kümdarın meşruti | vazifelerindeki gayrimeşru hareketlerinin sayısız te. İcrrüatından bahsedecek değiliz. Ye- di sene İspamyayı zulum içinde bıra kan darbej hükümetler hep kralın elinin altından çıkmıştır. Ceneral Perimo dö Rivera'nın, sa rayın cenarallerile boraber Baralon?- da çıkardığı atkeri isyan neticesinde, Madrit'tet ilk direktüvar kuruldu. Yoksa kıral, milletin eline verdiği kuvvetlerden bilizitfnde bu isyanm önüne geçebilirdi.. Fakat yeminine ihanet ederek, möşruti yerine mevlti iktidare bir kabine getirdi. Don Alfonso de Bourbon İspan- yol eilletine karşı doğrudan doğru- hsan mes'uldür. Millet mü-| tam bir süki net ve selimeti fikir gösterdiler. Fakat İzpanyanın taraklki yolunda betmiş olduğunu görmek işinde seyrederken, baştakiler hata üzerine hata irtikâp ediyorlardı. Madritte çıkan La Voz'dan Sabık âyan reisi Comtede Rona nones millet mümessilleri buzurun- da kıralı müdafan ederken, çok müte zat noktalara düştü. Evvelâ millet ipümesslerimden merk göstermele Kıral biç bir zaman onları her ham- gi bir kararnamenin imzasma mec- bur tuttu mu? Kıralın Fas'ta hare- kât idare eden ceneraller üzerinde doğrudan doğruya tesiri olduğunu gösterecek deliller yoktur. Kıralm diktatörlüğü hazırladığını isbat ede cek hiç bir delil de yoktur. Fakat Pe rimo dö Rivcranm sesi yükseldikçe, kıral diktatörlüğe mâni olamadı. Burada Comte de Romanones bir vesika okudu. Bu ceneral Perimo dö Rivera'nın lurala gönderdiği bir tel graftı. Kıral alelâcele vaziyeti hallet meğe davet ediyordu. Telgrafın eddasının kırala verilmiş bir emir. den farkı yoktu, Efkârı umumiye ise siyasi teşek- küllere karşı duyduğu kin yüzünden, bidayette, her şeyi ıslâh edecek gil görünen direktüvara sesini çıkarma dı. Bundan sonradır ki kıral Corti leri dağıltı ve kanunu esasi mücibin ce yenisini çağıracaktı, çağırmadı. O zaman ben öyan reisi idim. Kon- gire reisi Don Alvorez ile birlikte tekrirat yazıp kurnla verdik. Fakat saraydan çıltığımız zaman yalnız kaldığımızı anlamıştık. Çünkü erkâ- rı umumiye diktatörü tasvip ediyor- du. Sonra Fas muharebesi başladı ve elde edilen muvaffakiyetler diltatöre müsait gitti. Kıralın, diktatörlüğü isteyip istemediğini bilmi yorum. Fakat isteseydi, kendisi dev rilirdi.,, İngilterenin en meşhur Tazısı LONDRA, 5 A.A, — Evvelki gün son koşusunu yapan ve sahibi lan İngilterenin en meşhur nın koşu hayatına artık sureti kati yede nihayet verilmiştir. o Hayvan bundan böyle istirahat edecek ve an- cak damızlık olarak kullanılacaktır. Bu köpek son üç (sene zarfında dokuz bin lira kıymetinde para mü kâfatından başka birkaç ta bap b zanmıştır, Girdiği 61 o koşudan 46 sında galip gelmiştir. Buzlar arasında kalan var NEVYORK, 5 A.A. — Bay Chi- ma vapuru iki aydan beri Alaskanın Point Barrow limanında buzlar ara- sında mahsur kaldıktan — sonra son müthiş kar fırtınası osnasında orta- dan kaybolmuş ya buz kitlelerinin tazyikile parçalandığıma veya buzlar tarafından cagine #ürüklenip battı. kına hükmedilmişti. Gemi dün ayı avından dönen bir Eskimo tarafından eski yefisden 4 mil uzakta bir noktada görülmüştür. | Vapur baraya kadar içinde sıkışmış | kaldığı bir buz kitlesile birlikte sö” rüklenmiştir, Kaptan gemide kalan veya üstünden Fazla olarak bu civarda gayet kor- kunç akıntılar ve girdaplar vardır. Vapura yaklaşmağa çalışacak san ber an buz kitleleri arasında sıkışıp ezilmek, akıntılar tarafından engine alınıp veya gir. daplar tarafından denizin dibine çe- kilmek tehlikesine maruzdar. Papa yazı nerede geçirecek? ROMA, 5 A.A, — Papanm önü- müzdeki yazı Romadan on beş mil uzakta bulunan Gandolfo şatosunda geçireceği tahmin olunuyor. Burada yapılmakta olan telsiz istasyonunun inşası da buna delil addolunmakta- dır. Vaktile Papalık hükümetine ait bulunan Roma şebrinin elli sene €v- vel İtalyanlar tarafından zaptından beri hiç bir Papa Vatikan mahallesi hudutları haricine çıkmamıştır. Yeni neşriyat Avrupada tütün inhisarı Tütün işlerinde vukufu mal resi etrafında cak kiymetli bi 5 neşret- tir. Habip Edip Beyin kitabini, ütün işile meşgul olanlara tavsiye Oyunlar Çıkmaz yol Bu oyun çimentolu ve ya- hut döşenmiş bir avluda, yahut ta geniş bir yaya kaldırımında vee e oynanır, Evvelâ yere eN küçük bir (o murabba lir. (Şekil 1) bu murabba rin yolların merkezidir, bu murab- baanın etrafmda bir çok mün- kesir hatlar çizilir. Bu hatlar biribirlerini katederler. Yalnız hepsinin de birer ucu (o büyük bir murabbadan başlar, gene büyük murabbada biter. Sonra gene bir hat daha (çizilir. Bu hat resimde noktalı olarak gös terilmiştir. Fak; hakikatte poktalı değildi, ö farkı yoktur. Yalnız büyük murabbadan © başlayıp küçük murabbaın dılma mi olacaktır. Sonra büyük murabbaa ulaş mayıp ta, sadece küçük murab- badan başlayarak tekrar küçük murabbaa ulaşacak tarzda baş ka münkesir hatlar daha çizi- Tir. Bundan maksat çıkmaz yo- lu daha çıkmaz bir hale getir. Bu suretle (Şekil 2) meyda na çıkmış olur. Buna “çıkmaz yol,, derler . Ondan sonra oyunu idare eden zat, her oyuncuya büyük murabbadan, yani kenarından başlamak üzere birer hattı ta- kip etmesini söyler. Kim daha evvel hatları takip ederek mer- keze vâsıl olursa, oyunu kaza- nan odur (Şekil 3) Söyliyelim ki, bu oyunda hat tı takip etmek suretile merkeze vâsıl olmak çok güçtür. Aynı zamanda da eğlencelidir. Yolu daha iyi bulduklarını zanneden ler, bulamayanlara gülerler. Muayenehane n.ki Dr. Celâl Tevfik Frengi ve idrar yolu has- talıkları mütehassısı:S rkeci, Muradiye caddesi No. 35 Sa. 14-18 Doktor Hafız Cemal Dahiliye hastalıkları mütehassısı Cumadan maada hergün öğ- leden sonra saat (2,30 dan Se) kadar İstanbulda Divanyolun- da 118 numaralı hususi daire- sinde dahili hastalıkları mua- yene ve tedavi eder, Telefon: İstanbul 22398 Sıra numarasını beklememek isteyenler, kabineye müracaat la veya telefonla randevu ak malıdırlar, İstanbul $ İnci İcra Memurluğun dan: Bir borçtan dolayı mahcuz © Iup öztılması mükarrer bulunan ya- zıhaneye müteallik eşyanın 13-12. 931 T. ne müsadif Pazar günü saat 9-10 srasında Galatada Örer Abit hanında mübaysacılar cemiyetine alt odanın önünde birinci arttırma- $ı icra edileceğinden taliplerin yevm ve saatı mezkörde mahallinde hazır bulunan memuruna müracaat- Tarı ilân olunur. SALI Tiyatro, Sinema İstanbul Belediyesi —KANUNUEVVEL DARULBEDAYİ TEMSİLLERİ | BUGÜN AKŞAM Sant 21.30 de pi İ i mi ŞARLATAN (Doktor Knok) Komedi 3 perde Yazan: J. KOMA. Tercüme e 1 GALİP Talebe gecesi, Yakında: o MAYA Cumartesi ve pazar günleri tenzilâtlı halk gecesi, oyundan | sonra hususi tramvay, Raşit Riza ve Arkadaşları 8 birinci kânun salr günü akşa- mı saat 21,30 da AKTÖR KİN Piyes 4 Perde 1 Tablo Tercüme eden: Mahmut Ye- sari Bey. Çarşamba Akşamı KUDRET HELVASI semi — Üsküdar HALE SİNEMASINDA BİNBİR ÇILGINLIKLAR BELEDESİ Mümessili : Jozefin Beyker e Fransız Tiyatrosunda RAŞİT RİZA ve ARKADAŞLARI 8 birinci Könünu salı günü akşamı 2130 te * o AKTÖR KİN Piyes 4 perde 1 tablo 9 Birinci Kânun Çarşamba akşamı KUDRET HELVASI Flatlar: 40, 75, 100, 150. Localar: 400-500 kuruş. Balkon talebeye tah- sis edilmiştir. 40 kuruştur. —a— Kadıköy Süreyya sineması Bu çarşamba günü Kalamış ' Pansiyonu Operet Salı gününden itibaren sinama fiyatlarında azami tenzilâtlı tarife kabul edil- mix o'up tatbikine Pasla- nacaktır. İstanbul 4 üncü © İcra memurlu- ğundan : Tamamı (18500) ira kıy. | meti mukaddereli Fatihte Dülger zade mahallesinde Kuyulu Nalbant sokağında eski , 1,1 Mü. 23 yeni 5, 79, 11, Namaralarie murakkam 3 bap Dükkân: müştemi! bir bap apar temanın tamamı açık artırmıya vaz- edilmiş olup 17412031 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik oluna rak 9-1-032 tarihine | müsadif Cu- martesi günü saat 14 ten 16 ya ka- dar İstanbul 4 cü İcra dairesinde a- çık artırma ile satilacaktır. Artır miya iştirak için yüzde yedi temi- | nat ekçesi alınır. Müterakim verği- ler ile belediye resimleri vakıf ica- resi müşteriye aittir. İcra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tev- fikan hakları tapu Sicillerile sabit olmıyan ipotekli alâcaklılar ile di- ğer alâkadaranm Ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve busu- sile faiz ve m-sarife dair olan id- dialarını ilân tarihinden itibaren (20) gün içinde evrâkı müsbiteleri- ie bildirmeleri İâfimdir. Aksi hal de hakları Tapu #icillerile | sabit olmıyanlar satış > bedelinin paylaş- masmdan hariç kalırlar. Alâkadar- ların işbu maddei kanuniye ahkâ- mma göre tevfiki | hareket etmele- ri ve daba'fazla malümat almak is teyenlerin 930-445-446 dosya numa- rasile memuriyetimize müracaatla rr ilân olunur. İstanbul İkinci icra memurluğun- dan: Bir borodan dolayı mahçuz ve furuhtu mükerrer İstanbulda Aşir efendi sokağında Katırcı oğlu ha- Bında mevcut beş adet eyi cins kay seri secaddesi bir halısı ve bir adet yazı makinesi ve sair eşyarım 10-12- 931 tarihine müsadif Perşembe gü- nü saat onda (10) açık artırma ile satılacağından taliplerin yevm ve saat muayyende mahalli mezkürde hazır bulunmaları ilân olunur. D. ANAGNOSTOPOULO ve C, SİSKİDİ Yunan vapur sirketi PİRE-MARSİLYA için seri ve doğru posta. (PATRIS II) Lüks vapura 10 Kânunuevvel perşembe günü 10'de Galata rıhtımından hareketle her sınıf yolcu ve eşyayı ticariye alarak (PİRE ve MARSİLYAYA) gide- cektir. Azimet ve avdet biletlerin- de azami tenzilt, Umum! acentaları: nili Rıhtım Hanında D. Anagnosto. poulo ve C, Siskidi. Tel. B. O. 2612 Galata ve Beyoğlu Tali acentaları: Bütün seyahat acentalıklarıdır. SEYRİSEFAIN Merkez acenta: Galata Köprü ba- # B. 2362. Sebe A. Sirkeci Mühür, dar zade han 2. 2740. AYVALIK SÜR'AT POSTASI (MERSİN) 8 Könunev- vel Salı 17 de Sirkeci Rıh- trmından. TRABZON POSTASI (KARADENİZ) 10 Kâ- ane terşembe 17 de. MERSİN POSTASI (KONYA) 11 Kânünev- vel Cuma 10 da Galata Rıh mından kalkarlar. hi ll KARADENİZ POSTASI Erzurum vapuru 9 K. evvel Çarşamba günü akşamı Sirkeciden hareketle (Zonguldak, İne bolu, Samsun, Ordu, Kire- son, Trabzon, Sürmene ve Rizeye gidecektir. Fazla tafsilât için Sir. keci Yelkenci hanmdaki acenteliğine müracaat, Tel 21515 Doxtor Rusçuklu Hakkı Beyoğlu, İstiklâl cad- İ desi Büyük Parmak ka- pu, Afrika o hanma bitişik Apartıman No 21.— Tel: Saz İstanbul Dördüncü İcra Memur- Juğundan : Tamamına 2600 lira kıy met takdir edilen Unkapanında Pa- paz sade mahallesinin Üsküblü 60 kağında atik 21 cedit 19 ve atik 23, cedit 23 numaralı bir sakaf altında iki bap dükkân: ve geçit mahallini ve fevkindeki katlarda dört oda i- helâsr bulunan haricen kârgir gayrı menkül açık arttırmaya vaze- dülmiş olup 10-12-9531 tarihinde şart Bamesi divanhaneye talik edilerek 29-12-4931 tarihine müsadif Salı gü- nü saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul dördüncü icra dairesinde açık ar- tırma suretile satılacaktır. Artırma iköncidir. Birinci artırmada bin Ji- raya talip çıkmış olup bu kerre en çok artıranın üstünde bırakılacak- tır. Artırmaya iştirak içim yüzde yedi teminat akçesi alınır. Mütera- kim vergi Belediye vakıf icaresi müşteriye aittir. Hakları Tapu si- cillerile sabit olmayan ipotekli alâ- caklılar ile diğer alâkadaranın ve işe tifak hakkı sahiplerinin bu hakları- nı ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden iti- baren yirmi gün içinde evrâkı müs bitelerile bildirmeleri lâzımdır. Ak si hakic hakları tapu sicillerile sa- bit olmayanlar aatış bedelinin pay- laşmamasından bariç kalırlar, İcra ve ilâs kanununun 119 uncu #pad- desi hükmüne göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malümat ak ma kisteyenlerin 931-102 dosya mu» #marasile memüuriyetimize müracaat ları ilân olunur. Sipahi Ocağından: Bakırköy koşu mahallindeki yüz dönümlük tarla toptan veya pe sakende olarak 20-12-931 tarihin. de ihale edilmek üzere icara verile» cektir, Taliplerin hergün Harbiye- de Ocak idare memurluğuna Omü- racaat etmeleri, Galatada Çi- | ittühnadı vi TÜRK SİGORTA ŞİRKETİ Harik ve hayat üzerine sigorta muamelesi a eyleriz. Sigortaları halk için müsait şeraiti havidir Merkezi idaresi: Galatada Ünyon Hanında Acentası bulunmayan şehirlerde acenta aranmaktadır. Tel: Beyoğlu — 2003 Hudut ve Sahiller Sıhhat Umum Yerli deriden bir oda takımı Müdürlüğünden: ile beş adet yazıhane koltuğu ve 24 sandalya aleni münakasa suretile imal ettirilecektir. Mü- nakasa 17 Kânunuevvel 931 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 te İstanbul limanı sahil sıhhiye merkezindeki komisyon tarafından yapılacaktır, Taliplerin şartname ve nümunelerini görmek üzere her gün Galatada imezkür merkez levazım memur Yuğuna müracaatları. (4092) İDEAL BÜRO BULMAK Eserleri gayet güzel bir Tİ Muallim Mubahat Bey tarafından Tercüme edilen Ameli Hayat Alimi (HERBERT N. GASSON) 'un YENİ MÜSTERİ SAN'ATİ şekilde intişar etmiş Bütün İş adamlarına tavsiye ederiz. Tevzi mahalli: Milliyet Matbaası. ANA AAA RA KAR Ra Milliyet Matbaası NEFİS VE SERİ SÜRETTE Her nevi evrakı matbua tab'ını deruhte eder. Notere & E—i ait bilcümle evrak, mektupluk kâğıt, E muhtıra, reçete ve faturalar renkli olarak el ve duvar ilânları yapılır. Fiatlar mutedildir. ADRES: Ankarme caddesi dairei zari, kartvizit, R mahsusa E— Telefon: 24310 - 24318 - 24319 eymen Şİ Askeri fabrika- lânları 80 TON TUTYA Yukarıdaki malzeme kapa- k zarfla 15-2-932 de saat on dörtte ihalesi yapılacaktır. Ta Uiplerin şartname için her gün ve münakasaya girmek için de o gün teminat (Teklifat) ile muracaatı. (4145). Kadıköy o Malmüdürlü- Zühtü Paşa mahallesinde Fener caddesinde Ayayani ki- lisesi ittisalindeki 50 No. gazinonun icarı müzayedesi bir hafta müddetle temdit € dilmiştir. Taliplerin 14-12-931 pazartesi saat 14 te Kadıköy Malmüdiriyetindeki | Komi- syonuna müracaatları ilân olu- nur. İstanbul İkinci İcra Memurluğun “dan :Mükaddema Kurtuluşta Hacıah met mahallesinde Saka sokağında G1 ou-lu hanede mükim iken halen ikametgâh: meçhul bulunan Ma- dam Domnaya: Yani Haralambos efendinin ba i- lâm simmetinizde matlubu olan (300) üç yüz liranım temini oiçin| saylan mutasarrıf olduğunuz Kum tuluşta hacı Ahmet mahallesinde 8- 3 üncü holordu ilânları İstanbulda bulunan kıtaat ve müessesatm ekmek ve er. zaklarının senelik nakliyatınm pazarlığı tekrar 10-12-931 tarih perşembe günü saat 16 da Ko- misyonumuzda yapılacaktır. Taliplerin şartnameyi almak üzere her gün ve pazarlığa iş- tirâk edeceklerin de yevmi muayyende Komisyonumuza muracaatları. (626) (4290) #.. Dolmabahçe hayvan hasta- nesinde müteşekkil hayvan sa- tın alma komisyonu tarafın- dan pazar - salı - perşembe günleri saat 9dan itibaren müsait fiatla yerli binek ve nakliye koşum hayvanı müba yaasına başlanmıştır. Satm a. lmacak bineklerin 5 ile 8 yaşın da ve asgari 1,43 irtilamda ve nakliye okşumların keza 5 ilâ 8 yaşmda ve asgari 1,37 irti- famda olmaları . ve hayvanla. rm bilcümle hastalıklardan ve kusurlardan ari bulunmaları lâzımdır. Diğer fazla malü- mat komisyona müracaatla öğ renilebilir. Bu şeraitte satılık hayvanı tik, 2, 4, 6, cedit 59, 61, 63, 65, mu-| olanlarm mezkür günlerde aralarla murakkam gayrı menkül emvalinizin hacız ve mahallen yapı lan vaziyet we takdiri kıymet mua melelerinde mezkür gayri menkt- ltmızı tamamma (250) lira kay- met takdir olunduğu ve alacaklı ta- rafından açık arttırmaya vaz sü-| retile paraya çevrilme talebinde bu- Junulduğu malumunuz bulunmak ve icra ve iflâs kanununun olbaptaki maddeli mahsusuna tevfikan vaziyet ve takdiri kıymet raporunun sure- tile satış talebinin âhbart makamı. na kaim olmak üzere ilânen tebliği keyfiyet olunur. ZAYİ — Bisikletim için Seyrise- fer merkezinden aldığım 394 nume- | rolu plâkayi | kaybettim. Hükmü yoktur. Onmik Papazyan. bayvanlarile birlikte o Dolma- bahçe hayvan hastahanesine müracaatları. (616) (| (4179) ... K. O. ve Nakliye taburunda mevcut 250 araba gübre sati-. lacaktır. oTaliplerin gübreyi mezkür taburda görmeleri ve satın almak için de 9-12931 çarşamba günü saat 15 te ko- misyonumuza müracaatları. (ın » (4200) ZAYİ — Nüfus tezkeremi kaybet- tim. Yenisini çıkaracağımdan hik-* mü yoktur. İstanbul, Çukurçeşme- de Taş Han 20 Noda Kirkor oğlu Mugırdıç.