4 Ocak 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

4 Ocak 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Fosfatlı Şark Malt Hulâsası Beş dakika evel müthiş surette dişim ağrıyordu. Muhakkak dün akşam üşü- müş olacağım. İki tablet “ASPİRİN,, aldım, Şimdi tamamen geçti, * ASPİRİN, in sizin de ağrılarınızı ve #inir bozukluklarınızı böyle çabuk ge- çireceğine eminim » Nafia Vekâletinden: 190 adet meşe köprü traversi pazarlık suretile mübayaa edi- lecektir. Pazarirk 16-1-932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 16 da Ankarada Nafia Vekâleti Müsteşarlık makammda yapılacaktır. Pazarlığa iştirak edeceklerin altmış liralık teminatı muval- kate ve Ticaret Odası vesikasile birlikte ayni gün ve saatte ko- misyonda bulunmaları lâzımdır. Teminat olarak komisyona na- kit itası caiz değildir. Talipler şartnameyi gönmek üzere An- karada Nafia Vekâleti Malzeme dairesine, İstanbulda Haydar- paşa inşaat tesellüm ve muayene memurluğuna müracaat ede- bilirler. (4663) Büyükdere Kibrit Fabrikası İÇİN KADIN VE ERKEK İŞÇİ ARANIYOR. Büyükderede tesis etmiş olduğumuz Kibrit Fabrikası ya- kında faaliyete geçeceğinden imalât için muhtelif makinalarda çalıştırılmak üzre Millet mektepleri vesikasını haiz Türk ta- biiyetinde ve asgari 17 yaşında kadın ve erkek işçi fabrika hiz- metine alınacaktır. Yukardaki evsafı haiz olmak şartile maki- nalarda çalışmak arzu eden işçilerin 4 Kânunsani 1932 tarihine müsadif Pazartesi gününden itibaren kayıt olmak üzre nüfuz tezkerelerile Millet Mektebi vesikalarmı hâmilen Büyükdere Kibrit Fabrikası Müdiriyetine müracaat etmeleri ilân olunur. Jandarma Satın Alma . 4 Komisyonundan: Altı bin metre yerli heki yazlık kumaş kapalı zarfla satm ahnacaktır. İhalesi 24-2-932 tarihine müsadif pazar günü saat on altıda yapılacaktır. Talipletin şartnameyi görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak etmek için mezkür günün muayyen saatine kadar teminatlarile beraber Gedikpaşadaki Komisyonu muza müracaatları, (16) Jandarma Satın Alma Komisyonundan: Yirmi bin takım kısa kol ve bacak mamul çamaşır kapalı zari la satın almacaktır. İhalesi 24-2-932 tarihine müsadif pazar gü- nü saat on bire kadar yapılacaktır. Taliplerin şartname ve mü- muneyi görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak için mez- kür günün muayyen saatine kadar teminatlarile beraber Gedik paşada komisyonumuza müracaatları, (15) Adana Nafıa Başmühendisliğinden Adana - Karataş yolunun 22-500: 26 4-000 K. arasında <3500) metre tulundaki şosa müceddeden inşa edilmek üzere (44088) Jira ve 80 kuruş bedelle 30-12-931 tarihinden itibaren 20-1-932 çarşamba gününe kadar kapalı zarf usülile münakasaya vazedil miştir. Talip olanlarm yevmi mezkürda saat 11 re kadar Adana Encümeni Vilâyetine ve keşfini görmek için de Nafia Başmü- dürlüğüne müracaat etmeleri ilân olumür. (35) * İstanbul BelediyesiRiyâsetinden: Belediye zabıtası talimatna mesinin lokanta, kebapçı Ve işkembeci dükkânlarile kahve ve çayhanelere dair olan 469 ve 595 inci maddelerine aşağıdaki fık ra tezyil edilmiştir. Alâkadarların malümu olmak üzere ilârir keyfiyet olunur. (Bu dükieâinla -ın içerisinde ayakkabı boyamak ve boyatmak yasaktır.) (33) Ona en Mükemmel mukavvi olan * EMULSİYON SKOT içiriniz. Balıkyağı o derece müessir olmadığından çocuklarınıza her halde yüksek derecede tabil olan Emulsiyon Skot kuvvet gurubunu vermeğe itina ediniz. Bütün dünyada” Doktorlar ta- rafından yapılan tecrübelerle ( Emul- siyon Skot ) un balıkyağından üç defa daha kuvvetli olduğu anlaşılmıştır. Emulsiyon Scot, vücut'arı sağlamlaş- tırır, kemikleri kuvvetlendirir ve kanı zenginleştirir. Öksürüğü, romatizma ve sair hastalıkları def ve izale eder. Kuvvet ve sıhhat için EMULSİYON SKOT Mg Mücevher satış ilânı Emniyet sandığı müdürlüğünce x Hesap No, 182 562 Merhunun cins ve nev'i Borçlunun ismi Bir çift pırlanta küpe, bir pırlanta pantantif, dört roza gıravat iğnesi Ulviye H. İki çift pırlanta küpe, iki roza iğne,' bir elmaslı saat, bir altm şadlen, bir çift altın bilezik, bir altm madalyon: Mın. Kıleopatre Bir pırlanta kol düğmesi, takımı dört parça Abdurrahman Bey Beş buçuk miskal inci, bir çift roza küpe. Zahide H Bir bilezik, bir pırlanta yüzük, bir roza yüzük, bir altın bilezik, bir altın iğnelik, bir altın kolya Mın, Terehüoler Seher H. Mehmet B. “9241 Bir çift roza küpe Bir roza yarım gerdanlık İki altın saat, iki altın köstek, Abdullah B. Bir gümüş ayna Meliha H. Bir elmaslı saat maa şatlen 975 dirhem gümüş Fatma İhsan B. Ayşe H. Ramiz B. Bir roza lokum madalyon Bir pırlantalı gerdanlık Bir pırlanta yüzlük, bir pırlanta pantantif Mın, Kıleopatre Nesibe H, Kâfiye H, Ethem B. Ali Bey Saim B, dütfiye H. Ziya Bey Ayşe Saniye H. Bir pırlantalı iğne bir inci noksan On miskal inci Bir pırlanta yüzük Bir çift roza küpe Bir çift pırlanta küpe İki pırlanta iğne Bir çift roza küpe Bir pırlantalı gerdanlıi Bir çift roza küpe Recep Süleyman B. On dört miskal inci Faik B, İki çift roza küpe, bir roza bir yakut yüzük bir al tın iöstek Emine H On iki miskal inci Fikri B. Bir roza madalyon, bir altın saat Hanife H. Bir çift roza küpe, bir çiftroza küpe altı Nazmiye H Bir pırlantalı yüzük, bir elmaslı kol saati Yusuf B. Bir çift pırlanta tektaş küpe, bir pırlanta yüzük Vasfiye H. Bir roza yüzük Mm. Akseviya Bir pırlanta pantantif, bir pırlantalı kol düğmesi Kâmil Bey Bir pırlanta tektaş yüzük Müzeyyen H. Yedi gümüş zarf Hatice H. Bir pırlanta yüzük, dört taş noksan, bir altın saat masköstek Mardiros Ef, Bir çift roza küpe İsmet H, İsi miskal inci Hakkı Bey Bir çift roza küpe Saime H, Bir roza iğne, bir roza yüzük Nadide H, Bir roza yüzük, Celâl Bey Bir çift roza küpe Abdürrahim B. Bir çift roza küpe Ayşe H. Bir elmaslı kol saati Keten Et, Bir çift pırlanta tektaş küpe Aliye H. Bir pırlanta yüzük Raife H. Bir roza pantantif bir pırlanta yüzük (Handan H. Bir çift roza küpe, iki roza iğne Saadet H. Bir roza kuş iğne, bir altın saat bir ro: iğne dört yüzük, bir roza madalyon iki miskal inci, bir altın sa at, 110 dirhem gümüş Meliha H. 35810 (Bir altm hurda bilezik (250) dirhem gümüş Ruşen H Yukarıda isimleri yazılı zevat gümüş ve mücevherat muka- bilinde Sandığımızdan istikraz etmiş oldukları meblâğr vade- sinde tediye etmemelerine mebni kendilerine alelusul ihbarna- me tebliğ edildiği halde gene tesviyei deyn; etmemiş oldukla- | rından ecnası yukarıda gösterilen merhumattan deyne kifayet &decek mikdarı Sandık Satış Heyeti huzurile 21 kâmunusani 932 | tarihine müsadif perşembe günü saat 14-te şehremaneti Sandal bedesteni mezat idaresinde bilmüzayede satılacağından talip olanlarm müzayede mahallinde ve tesviyci deyn ve tecdidi mua mele etmek isteyen medyunların Sandık idaresine müracaat ey | lemeleri lüzumu ilân olunur, Gillat ve içlimai muavenet vekâletinlen İthalâtm tahdidi hakkındaki (11986) No.lı kararnameye merbut (F) listesinde dahil trbbi müstahzarlar ve sair madde- lerin memleekte girmesi için vekâletten müsaade almak lâzım geldiğindön bunlardan evvelce sipariş edilip gümrüğe gelmiş | olanların pullu orijinal faturalarının bir istida ile vekâlete gön i derilmesi ve henüz yolda bulunanların mikdar, cins ve fiatnı | gösteren bir listenin ve eglmiş ise gene pullu orijinal faturaları- | | nm irsali icap eder, Vekâletçe verilecek müsaade faturaların | arkasma işaret edilerek o suretle gümrüklere ibraz edileceğin- | den faturaları gönderilmiyen malların girmesine im- kân yoktur. Bundan sonra sipariş edilecek bu gibi müstahzarlar ve sair maddelerin siparişinden evvel cinslerini ve mikdar ve Hatlarını ve nereden getirileceğini bildiren bir istida ile vekâ- kete müracaat edilerek evvelâ müsaadesinin alınması ve oriji- nal faturasının vürudunda da müsaade edildiği işaret edilmek üzere bunun da vekâlete tevdii lâzım geldiği alâkadarlara ma- Kullanınız sütünüzü arttırı! Çocukların kemiklerini Kuvvetlendirir. Mühim keşif , ADEMİ İKTİDAR mağlup oldu VİRİLİNE Erkekler için) Fertılıne Kadınlar için) bi monlarından tirekkeptir Münakasa ilânı Çimente boru kanallarına mab lüm olmak üzere ilân olunur. ( 34) Hademei hayralın kânunuevvel uaaşları Istanbul Evkaf Müdürlüğünden: Cüzdan No. 25—1 50—26 75—51 100 —76 125 —101 150 —126 ia —1SI Tarih 4-1-932 5-1-932 6-1-932 71-932 9-1-932 10-1-932 11-1-932 Pi c Pazartesi Salı Çarşamba erşembe 'umartesi Pazar Pazartesi Hademei hayratın kânünyevvel vezaifi balâdaki eyyamda şu belerince verilecek ve müddeti mezkürede müracaat etmeyenle rin vazifeleri ayn yirmisinden sonra müdiriyet veznesinden te- tediye edilecektir, (22) Peynir Ustası Bulgaristan muhacırlarmdan © Map beyaz peynir ile Balkan veya Sıramalı kaşer peyniri ustalarını, fabrikalarını veya çıraklarmı temin etmek isteyenlerin Uzirdeki adrese | müracaatları; Eyüp Sultan civarında Ramis'te Cuma mahallesinde Bosna #oka- ğında 13 mwmerolu hanede Ahmet ustaya müracaatları. Dr. A. KUTIEL Cilt ve zührevi hastalıklar mü tehassısı, Karaköy, büyük mahalle- bici yanında 34. BONO alır satar. Balıkpazar Maksudiye Han No. 35 M. Derviş Üsküdar Birinci Sulh Hukuk Mahkemesinden: | Şaziye Hanımın Sabiha Hanım ve Evkaf dairesi-ile şayian ve müştereken mutasarrıf olduğu Üsküdarda Kefçedede ma- hallesinde Karacaahmet caddesinde 367 ve 369 wumaralarla murakkam, ve iki kısma taksim ve iki bin lira kıymeti mukaddereli bir bap hane- Bin izalei şuyu euretile mahkeme mizce birinci açık arttırma suretile satılığa çıkarılarak bin hira mukabi linde hissedarı Şadiye Hanım tatip olmuş ise de bedeli mukadderi tu- tar ve başkaca bir talip zuhur etme diğinden satış muamelesi tekemmiil edemiyerek ikinci arttırma suretile yeniden satış icrasına karar veri. miş olduğundan mezkür müşâm ta rihi ilândan itibaren 20 gün müddet ie mahkeme kaleminde açık bülun- durulan satış şartnamesinde muhar ror şerait dairesinde ve peşin para ile 30 kânumusani 952 cumartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar Üskü dar Sulh Mahkemesinde açık arttır ma suretile satılacağından talip o- lanların yüzde on teminat akçesi i- ta etmeleri iâzsm olduğu ve icra ka zamunun 119 uncu maddesi mucibin ce merkür müşa üzerinde bir hak iddia edenlerin ve fazla malümat almak İsteyenlerin satıştan mukad- dem mahkeme (kalemine müracaat- ları lüzumu ilân olumur, Doktor Rusçuklu Hakkı Beyoğlu, İstiklâl caddesi Büyük Parmak kapu, Afrika hanına bitişik o Apartıman No 21.— Tel: Beyoğlu 2797. Saat: 14-18. İ Dr, İHSAN SAMİ ÖKSÜRÜK ŞURUBU Öksürük ve nefes darlığı için pek tesirli ilâçtır. Divanyolu Sultan Mahmut türbesi No. 189. Her eczanede bulunur. İstanbul Dördüncü İcra Memur. Muğundan; Tamamına 42700 Sira kıy met takdir okunan İstanbul limanı- na mukayyet ve Haliçte lengeren- das bulunan 119 senedi bahri numa inşa olunmuş 300 kadem tul ve 36 - 25 kadem arzında ve 24 - 58 kadem umleunda ve 7098 numara ve 29 ma- M4 ve 1460 resim tonilâtoluk ve Kam paunt makineli İstanbel vapurunun tamamı 100 hisse ötibarile 50 hise- «i açık arttırmaya vazedilmiş olup 12:1932 tarihinde şartnamesi divan baneye talik alunarak 6-2.932 tarihi ne müsadif cumartesi günü saat 14 İcra Dairesinde açık-urttrrma ile sa tılacaktır. Artımmaya iştirek için yünde yedi teminat alınır. Mütere- kim deniz rüsumları müşteriye akt tir. İcra ve iflâs kanamam 119'n cu maddesine tevfikan hakları de- niz ticaret müdüriyetinin sicilleriy lar ile diğer alâkadaranm bu hakla rın ve humusile faiz ve masarife da ir olan iddialarını ilân tarihinden i telerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları bü sicillerle sabit ol- mayamlar satış bedelinin paylarışma sından hariç kalırlar. Alâkadarlerın işbu maddei kanıniye ahikâmına gö re tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malmat almak isteyenlerin 931-440 dosya mumarasile memuriye timise müracaatları ilân olunur. Doktor Hafız Cemal Dahiliye hastalıkları mütehassısı Cumadan maada hergün öğ- leden sonra #aat (2,30 dan Se) kadar İstanbulda Divanyolun- İda 118 numaralı hususi daire İ sinde dahili hastalıkları mua- İ yene ve tedavi eder. Telefon: sını beklememek isteyenler, İlefonla randevu almalıdırlar, .. ral: ve 1881 senesinde İngilterede | yıs 340 tarihli mesaha şahadetname | ten 16 ya kadar İstanbul Dördüncü | le sabit olmayan ipotekli elacaklır | tibaren 20 gün içinde evrakı müsbi | İstanbul: 22398. Sıra numara- kabineye müracaatla Veya t6- | mmammmammrmmmammmsanaz sw klape ve vanaların mübayansı Wayss ve Freytag A. Ş. tarafından mevkii münakasaya vazedilmiştir İşbu münakasaya mütedair vesaik Wayss ve Freytag A. Ş. nin Sir kecide Sirkeci Palastaki yazıhanele rinden tedarik edilebilir. Teklifat 25 kânunusani 1932 tarihine kadar İstanbu! Belediyesi Mecari Şubesi nin Sirkeci Palas ikinci kattaki me kamı mahsusuna tevdi olunmahdır 3 üncü Kolordu ilânları İstanbul Sıhhiye aktarma ambarında mevcut olup ordu- da istimale salih olmayan iki kalem ecza aleni müzayede ile satılacaktır. İhalesi 25-1-932 tarih pazartesi günü saat 14 te komisyonumuzda yapılacaktır, Taliplerin şartnamesini almak üzere her gün ve münakasaya iştirak edeceklerin de vakti mu ayyende komisyonumuza müra caatları, (8) (| (27) İstanbul Beşinci İcra Memurlu- Zundan: Mahcuz paraya çevrilme sine karar verilen kanape, koltuk, ve sandalya 6-1-532 tarihine mllsa. dif Çarşamba günü saat 12 den iti- baren Beyoğlunda Tünel başında $17 No. lu dükkân önünde açık art- tırma İle satılacağından talip olanla cın maballinde hazır bulunacak ee muruna müracaatları ilân olunur l SEYRİSEFAİN hi İZMİR - PİRE - İSKENDE | RİYE POSTASI İĞ (İZMİR) 5 Künunsani sa- İı TI de Galata Rıhtımmdan GE em Kp VATAN vapuru 6 K. sani Çarşamba İgünü akşamı Sirkeciden ha- -eketle (Zonguldak, İnebo- lu, Samsun, Ordu, Kireson, Trabzon, Sürmene ve Rize- ye gidecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Norjske Orient Linie Yakında muvaselet edecek vapur- lar: RİO vapurı $ könunssaniye doğru imanımızı o muvasaletle İs tanbul o ve Marmara limanlarından Anvers, Rotendani, Hamburg ve İs kandinavya limanları için emtial teariye tahmil edecektir. Tafsilât için Galeta o Frenkyan hanında Theo. Reppen vapur A- cuntalığma müracaat olunması. Tel B 0.22. MİLLİYET MATBAASI,