15 Ocak 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

15 Ocak 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Melba çikolat. fabrikası Müli Türk Sanayli himaye busu sunda hükümetin şayanı takdir te- şebbüsatından cesaret alan ve te- muhterem müşterilerini memnun etmek emelile mevcut zen gin ve müteaddit çeşitlerine ilâve- ten en Alâ kakao çekindeği ile Ak pullu fabrikasının birinci nevi ye- kerlerinden imal edilmiş Şekerli melba KA K AO KAKAOSU'nu ŞEKERLİ Piyasaya çıkmıştır. Vücudü beşe) ce nafi, anasırr gıdaiyeyi muhtevi olan şeckrli Melba kakaosunun ler- zeti nefis, kokusu lâtif ve flatı eb- vendir. Şekenli Melba kakaosu, kış mev- #iminde alınması tavsiye olunur. Bil EYİ KOKULU LEZİZ NEFİS ve KUVETLİD| Ra geldikten sonra Melba kakaosu bir fincan şekerli içtiklerr takdirde Faydalı bir unsuru gıdaidir koosunu bilimum gekercilerle bak kaliye mağazalarında arayınız. Harik (OHayat Kaza Otomobil Sirgortalarmızı Galatada Ünyon hanında kâin ÜNYON SİGORTASINA yaptırınız. Türkiyede bilâfasıla icrayi muamele etmekte olan ÜNYON kumpanyasına bir kere uğramadan sigorta yaptır. mayınız. Telefon: Beyoğlu 4886. ve Ziraat Vekâletinden: 200 kilo Sülfat dö istiriknin şartnamesi mucibince pazar hkla mubayaa olunacaktır. (Bu istirilenin, - kontenjan listesin- den hariç ve memlekete duhulü serbestir.) Taliplerin şartname- yi almak üzere şimdiden Ankarada Ziraat Vekâleti mubayaat Komisyonuna, İstanbulda Birinci Ziraat Müdürlüğüne ve pa- zarlığa iştirâk için de yevmi ihale olan 23-1-932 cumartesi günü saat on beşte bedeli muhammeni olan (10,000) tiranm yüzde 7,5 üzerinden teminatlarile birlikte mezkür Komisyona müracaat etmeleri, (147) Nafia Vekâletinden: Manisa Vilâyeti dahilinde bulunan Adali ile Marmara gölü arasında sulama ve gölün tağdiye kanalı ameliyatı kapalı zarf usulile münekasaya konmuştur. Münakasa 1932 senesi Kânunusani ayının 23 üncü cumartesi günü sat 15 te Nafia vekâletinde yapılacaktır. Münakasaya iş- tirak edeceklerin yüzde 7,50 muvakkat teminat ve teklif mek- tuplarını ve vesaiki saireyi mezkür saatte kadar Nafia Vekâ- leti Müsteşarlığına vermeleri lâzrmdır. Talipler münakasa şart- namelerini Ankarada Nafia Vekâleti Levazım idaresinden 5 W- | ra bedel mukabilinde alabilirler, (12). Jandarma Satın alma Komisyonundan: Jandarma için 10,000 metre boz renkte kaputluk kumaş ka- palı zarfla mubayaa olunacaktır. Taliplerin şartname ve evsafı | görmek için her gin ve münakasaya iştirâk için de teklif ve te- | minatlarile 25-1-932 pazartesi günü saat on altıya kadar Gedik- paşadaki komisyonumuza müracaatları, (14) Emlâk ve Eytam Bankası ilânları Satılık Emlâk ve Voliler Esas No Mevkii ve Nevi 322/323 Bürgazadasında Çarşı caddesinde 50, 50-1 No .İki bap hanenin nısıf hisseleri, Burgazadasında Kalpazankaya | No, 24dö nüm fundalık, Burgazadasında Kalpazankayada 2 No. 2i dönüm fundalık. Burgazadasında o Manastır volisi 45 Burgazadasmda Köyönü volisi 75— 406 Burgazadasında Petriç velisi. m Balâda muharrer emlâk bedelleri peşinen tesviye edilmek üzere bilmüzayede datılacağından taliplerin ihaleye müsadif 125 B36 34 25.— 20-1-932 çarşamba günü saat on altıya kadar Şubemize müra- | caatları. (E.) (4656). SATILIK ARSA Mevkii ve Nevi Gedikpaşada eski Esir Kemal yeni Mimar Hay Es 412. “Teminat 33—| Öksürenlere: Katran HAKKI EKREM Tasarruf haftası sizin için bir başlangıç olsun: A, EYİ BIR VALIDE Evlâdının sihhatini düşünen, her “hangi bir rahatsızlık sebebile zaif düşdüğünü gören, bu münasebel- İ ie kansız kalan, iştihasız bulunan çocuklarına lâtif lezzetli ve mü: kemmel bir kuvvet ilâcı olan ânoferrd vermelidir de Daima Daha Kuvvetli | Emufisiyon Skot ile inkişaf eder yavrular daima daha kuvveti olurlar. Onu ne kadar severler Ve bumu içmekle ne kadar dü tümt ve gürbüz büyürler ve her nevi öksürük ve nezleden vika- İye edilmiş olurlar. Hattâ çocuk- ların mutat çocuk zahatsızlıkla. r1 bile onlar için meçhul kalır. Emulsiyon Skot içirilen çocuk. larda kızamık, difteri, skarlatin, İbümma gibi sari hastalıklar pek Liseler mübayaat komisyonundan: Kandilli Kız mektebinde yapılacak tadilât ve tamirat 2-2-932 salı günü'saat 15 te ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile mü- nakasaya konulmuştur. Taliplerin proje ve şartnameyi görmek Üzere komisyona müracaatları, (78) mm lm msm 100 kuruş yüzü ile kuştüyü yastık İstanbul'da Çakmakçılar,sandalyacılarda Küştüyü fabrikası yüzile gilte ia,yüzile yorgan 15, yağlıboya yastık 5 liraya, küştüyünün kilosu 100 ku- ruştan başlar. Kuştüyü kumaşların her rengi vardır.Ucuz gatılır.Tel2.3027. PERTEVNIYAL VAKFINDAN: Şişlide İzzetpaşa sokağında Valde apartmanının 8 No, 1 se- ne müddetle, Aksarayda Nalmcı 80. 14 No.hane 1 sene müddetle Köprüibaşında Valde hanı tatıtında 9 No. mağaza 3 sene mid- detle Köprübaşında Valde hanı tahtında 6-1 No.odalar 3 sene müd- detle Köprübaşında Valle hanı Helvacı s0. 26 No. mağaza sene müddetle Köprübaşında Valde hanı Helvacı s0. 28 No. mağaza | sene müddetle, Köprübaşında Valde hanı derurunda 7 No. oda. 1 sene müd- detle Köprübaşmda Velde hanı denununda 17-16 No, mağaza 3 sene müddetle Balâda rmiharrer ömlâk pazarlık suretile müzayedededir. Yevmi müzayede şehri halin 23 cü cumartesi günüdür. İsticar etmek istiyenlerin yevmi mezkürda saat on altıya kadar İstan- bul Evkaf müdiriyetinde Pertevniyal idaresine veya encümene müracaat etmeleri. (202) istanbul Belediy Kadıköy Belediyesinden: Sahipsiz bir keçi bulunmuştur. Sahibi zulnur etmediği takdirde satılacağı ilân olunur, (208) İ Devlet Demiryolları idaresi ilânları | İdaremiz matbaasında mevcut işler bir vaziyette 1 adet 57X82 eb'adında hurufat ve yine aynı eb'atta bir âdet taşma- kinesi ile 40530 eb'adında bir adet pedal makinesi bilmüzaye- de satılacaktır. Müzayede 15-2-932 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 te Haydarpaşa matbaa Müdürlüğünde icra kılına» caktır. Talip olanların her gün matbaaya müracaatla makineleri görebilecekleri ve matbaa ile Haydarpaşa mağazasından da müzayede şeraitini müş'ir şartnameyi tedarik edebilecekleri ve müzayede günü ve saatinde matbaa müdürlüğünde hazır bulun maları ilân olunur, (217) Sıhhat ve İsvvet için EMULSIYON SKOT Her yerde eminirren ömteyimiz. MAMA 5 Dr. Hakkı Şinasi Yavrımuzın en sıhhi gıdasıdır. Ecnebi memleketlere siden tüccar ve | Banka Konmerçiyale | ITALYANA Sermayesi 700,000,000 (İhtiyat akçesi: 580,000,000 Liret) li emniyetle taşır ve her za- man isterseniz dünyanm her tarafında, şehirde, otellerde, vapurlarda trenlerde bu çek- leri en küçük tediyat için nakit makamda &olaylıkla istimal edebilirsiniz. Travel- lers çekleri hakiki sahibin- den başka (kimsenin kulla- | namayacağı bir şekilde ter- itip ve ihtas edilmiştir. İdaremiz için pazarikla satın almacak olan 43 kalem kum, mmm» Doktor amımumu| bezir, parafin, elektrik malzemesi, lamba şişesi, kurşun boru, Jandarma s ni komisyonundâ Jandarma için 12000 çift yerli yün çorap kapalı zarfla! nacaktır, Taliplerin şartnameyi görmek için her gün ve mü kasaya iştirak için de 4-2-932 perşembe günü saat on bire kal Komisyona müracaatları. (193) Istanbul Deniz Levazımı Satınalma komisyonundan: 5000 kilo yerli pirincin açık münakasası 6 Şubat 932 curl tesi günü saat 14 te, Yukarıda miktarı yazılı yerli pirincin hizasındaki gün Saatte açık münakasası icra edileceğinden şartnamesini gi mek İstiyenlerin her gün ve vermeğe talip olanların münaki gün ve saatinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpaşi Deniz levazımı Satınalma komisyonuna müracaatları. (200) Nafıa vekâletinden| 390 adet meşe makas traversi pazarlık suretile mubaya €İ lecektir. Pazarlık 16-1-932 tarihine müsadif pazar günü 16,30 da Ankarada Nafia Vekâleti Müsteşarirk makam pılacaktır. Pazarlığa iştirâk edeceklerin yüz elli tu muvakkate ve 932 senesine ait Ticaret Odası vesi likte ayni gün ve saatte Komisyonda bulunmaları lâ; Talipler şartnameyi görmek tizere Ankarada Nafiâ Vekt Malzeme dairesine, İstanbulda Haydarpaşa İnşaat Teselli ve muayene memurluğuna müracaat edebilirler, (153) Şark Demiryolları SADIK ZADE Biraderler vapurları Karadeniz Postası DUMLUPINAR vapuru 17 mahalle tevakkuf noktası: | Banliyö hattı üzerindeki seyahat- lerinde muhterem Ahaliye yeni s5- huletler temin etmek maksadıyla 76 İkinci Kânan 1932 Cumartesi günün den itibaren berayı tecrübe ve iş'arı ahire değin aşada tasrih edilen mu- karreratın 6 ikinci Kânundan beri tatbik edilmekte olan ahkima ilâve edilmiş olduğu ilân olunur. 1.— Yenimahalle tevakkuf nok- tasımda durmakta olan 11,13,15,17,19, 24, 2, 27, 26, 28, 30, 32 ve 34 numm-- ralı katarldindan mada 12, 23 ve 24 numarah katarlar da merkür ma halde hirer dakika tevaklaf edecek- Kânunusani Pazar günü akşam sedat 17 Sirkeci o Rıhtımmdan hi seketle, (Zonguldak, İn lu, Ayancık, Samsun, Ordül ayni . iskel lerle Görele, Vakfıkebir , Ünyeye uğrayarak avdet 2.— Aşadaki munzam katarlar ber ilât içi gün İstanbul Bakırköy arasında ve mütekabilen seyredeceklerdir. “A” KATARI İstanbul - Bakırköy İstanbul bareket Kumkapı ” Yenikapı Samatya Yedikule Yenimahalle 1047 Bakırköy © müvaselât 1049 “B” KATARI Bakırköy - İstanbul Bakırköy O hameket Yenimahalle rma tında e müracaâ! Tel. 22134. 1022 1030 10.33 1037 1041 Alemdar Vapurları Karadeniz Postası MİLLET vapuru 16 K. CUMARTESİ akşamı saat 17de Sirkeci rıht İnmdan © hareketle (Zof guldak, O İnebolu, sun, Ordu, Gireson, Traf zon, Rize ve Hope) ye af met ve ayni iskelelerle (Gö rele ve Ünye) ye uğrayar avdet edecektir. Müracaat mahalli, İsta bul Meymenet Han Ale dar Zadeler. Tel. 2.1154. ZAYİ KÖPEK (Dok) ismine cevap veren © boylu kahve senginde ve bo; tasmas: bulunan bir köpek Sirk de Altay otelinden «kaybolan Bulan zet otele | getirdiği takdil memnun edilecektir. 11.00 11.03 107 1142 1143 Zeytinbu Yedikule Samatya Yenikapı 1149 Kumkapı 1122 İstanbul smavasalât 11.29 İstanbul, 18 İkinci Kânun 1932, MÜDİRİYET ——— İstanbul dördüncü icra mersurlu- ğundan: Temamına 4224 lira kıy- met taktir edien Boğaz içimde yeni köyde molla çelebi mahallesinde Tekke sokağında eski 18- ve 18-18 mülerter 20-22 #umaralarla mürak- kam 3 bap hane temamı 32 sehim iti bariyle 7 sehim olan Sıdıka hanı mın hissesi açık artırmaya vazeğil- miş olup 21-1-532 tarihinde şartne- wesi divanhaneye | talik (edilerek 11:2932 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 ten 16 ya kadâr İstan- bul dördüncü İcra dairesinde açık artırma ile satılacaktır. Artırma i- kineldir birinci artırmada 150 lire- ya talip çıkmış olup bu kerre en çok artıranın üstünde bırakılacak- tır. Artırmaya iştirak için yüzde ye di teminat alrmır. Müterakim vergi- lerle maliye resimleri vakıf icaresi müşteriye aittir, İcra ve iflâs kanu. nunun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapa icilleriyde sabit olmi- yan ipotekli (o alacaklılar (ile diğer (o alâkaderenm ve İrt fak hakkı sahiplerinin bu hale larını ve hususiyle falz ve masari- 4e dair olan hödialarını ilân tarihin itibaren 20 gün İçinde evrikı | Zühreviye, bevliye tedavihanefi Dr. HORHORUNİ Beyoğlu, Tarlabaşı, Taksim bak sokak No, 41 — “TeL3ISİ İstanbul birinci | iflâs memuf ğundan: Sukanhamammnda Çıng” oğlu hanında icrayı ticaret © ken iflâsına karar verilen Tirik? &ı Nikolâ Nikidis ve geriki gir! tarafından alacaklılarına konkul to teklif edilmiş olduğundan İİ teklifin müzakeresi için kayt ve kabul olunan alacakiılsi 31-1-932 pazartesi günü saat 13 çukta dairede içtima etmeleri ii olunur. İstanbul birinci iflâs memurluj dan: Çiçek pazarmda kundı eüflin Rafsil Şeul efendi iflâs sası tahkiki düyun muamelesini © mal etmiş ve bu bapta tanzim nan sıra defteri alacaklıların e fi tetkikine vazedilmiştir Müflis alacaklılarına kongurd Ahmet Rasim Etfal kestanesi dahili hastalıklar mütehassısı Şişli, Yeni istasyon, Sebuhyan & partımanı ikinci kat 4 numara, Hergün 3 den 8 e kadar basta kabul eder, rettin mahallesinde Tatlı kuyu sokağında eski 6 yeni 12 numaralı 21,50 M. M. arsa Gedikpaşada eski Esir Komal yeni Mimar Hay- rettin mahallesinde Tatlı kuyu sokağında eski 18 yeni 20-22 numaralı 74,550 M. M. arsa 38.— Balâda yazılı arsalar peşin para ile bilmüzayede satılaca- &ından taliplerin ihaleye müsadit 4-2-1932 perşembe günü saat on altıda şubemize müracaat edilmesi. (203) 12. lamba makinesi, matbaa levazım, deri göztaşı, rezidil yağı ve | “übieleylz bildirmeleri is saire gibi rmhtelifülcins malzemenin pazarlığı 18-1-932 tarihi» | dır. Alesi halde hakları tapu eicille- ne müsadif pazartesi günü mağazada icra kılmacağından ta | riyle sabit olmiyanlar satış bedeli. iplerin yevmi mezkfrda saat 9 dan 11.30 kadar isbatı vücut ede | nin pa; bariş kalırlar. rek tahriren fiat vermeleri, bu baptaki malzemenin müfroğat | Alikadarlerın işbu maddei kanını. listesi mağaza dahilinde asılmış olup mümüne getirilmesi icap | ye 1hkr0a gire veri eee eden malzerhe için pazarlık günü nümünelerinin beraber geti- | yak izceyenlerin 930-429 dosya m rilmesi, nimunesiz vaki olacak teklifatın kabul < edilmiveceği.| marasiyle memuriyetimize müracaat ilân olunur. (219) arı ilin olunur. maal MEME A üre teklif etmiştir, İkinci alacaki toplanması takarrür etmiş bulu” undan hususatı mezkürenin ve müzakeresi için alacaklar! inen veya'tamamen — kabul edil olen alacaklıların .4-2-932 pef be günü saat 14 te dairede hazif Junmaları ilân olunur. MİLLİYET MATBA