21 Ocak 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

21 Ocak 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Mağazalarımızın Prensipi: Yangın Hayat Nakliye Kaza Otomobil ANADOLU va SİGORTA ŞİRKETİ Teşkilâtr tamamen Türktür Müessisi İş Bankasıdır ADRES: Telefon: Telgraf ; 4 üncü Vakıf Han 20531 İmtiyaz Deniz Levazımı Satın Alma Komisyonundan: 4765 Adet Kılavuztı ve Süngülü muhtelif Elektrik Ampulu | açık münakasası : 6 Şubat 932 cumartesi günü saat li de. Yukarıda miktarı yazılı Elektrik ampullerinin hizasındaki gün ve saatte açık münakasası icra olunacağımdan şartnamesini görmek isteyenlerin her gün ve vermeğe talip olacakların mü- nakasa gün ve saatinde muvakkat teminatlerile birlikte Ka- sumpaşada Deniz Levazımı Satın Alma Komisyonuna müra- caatları. (183) Ziraat Vekâletinden: Vekâlet ihtiyacı için (11) adet selektör makinesi müs- tacelen ve pazarirkla mübayâa olunacaktır. Bedeli muhammeni (15,500) liradır. İhalesi 26-1-932 tarihinde icra kılınacaktır, Ta- Jiplerin şartnameyi almak üzere her gün ve bedeli muhamme- nin 96 7,5 ğu olan (1162,5) lira teminatı muvakkateleri ile iha- le günü usulü dairesinde Ziraat Vekâleti Mübayaa Komisyonu na müracaatları ilân olunur. (256) Darülâceze Müdürlüğünden: Müessese için iktiza eden 200 kiye 12-2 4-2 numaralı pa- nuk çorap ipliğinin 31 Kânmusani 932 pazar günü saat 14 te kapalı zarfla münakasası icra edilecektir, Talip olanların temi- nat akçelerile müesseseye müracaatları, (112) MAARİF VEKÂLETİ Terzilik mektebi müdürlüğünden: Mektebimiz sipariş Atölyelerinde her nevi erkek kostümleri, kadm manto ve tayyörleri âzami itina ile ucuz fiat mukabilin- de dikilmektedir. Her gün öğleden sonra mektep müdürlüğüne müracaat, Adres: Sultanahmet Dizdariye mahallesi.Telefon 22480 Devlet Demiryolları idaresi nlar 2000 M3 çam kerestenin kapalı zarfla münakasası 6 Şubat 932 Cumartesi günü saat 14,30 da Ankarada İdare Merkezinde yapılacaktır.Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer İira mukabilinde satılan şartnamelerde yazılıdır. * Lokomotif Alev, Düman ve Regülâtör boruların kapalı zarfla münakasası 13 Şubat 932 cumartesi günü saat 15 te An- karada İdare Merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Arikara ve Hay- 'darpaşa veznelerinde beşer lira mukabilinde satılan şartname- lerde yazılıdır, (185-186) İdaremiz matbaasında mevcut işler bir vaziyette 1 adet 57x82 eb'adında hurufat ve yine aynı eb'attabir adet taşma- kinesi ile 40>X30 eb'adında bir adet pedal makinesi bilmüzaye- de satılacaktır. Müzayede 1-2-932 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 te Haydarpaşa matbaa Müdürlüğünde icra kılına- caktır, Talip olanların her gün matbaaya müracaatla makineleri görebilecekleri ve matbaa ile Haydarpaşa mağazasından da müzayede şeraitini müş'ir şartnameyi tedarik edebilecekleri ve müzayede günü ve saatinde matbaa müdürlüğünde hazır bulun maları ilân olunur, (217) Istanbul Bel İtfaiye vesaiti hakkında: 21 kânunusâni" 1932 tarihiride ihalesi yapılmak üzere İki diy' müddetle münakaşaya konulmuş olan İtfaiye vesaiti hakkında- «ki şartnamede yapılan tadilât dolayı/le münakaşanm biray, -ehğddetle tehiri takarrüir ettiğinden bu husustaki teklif cnektup lârının 22 şubat'pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi En- elimene verilmesi lâzım | İLAN İktisat Vekâleti ve tasfiye memurunun muvafakati mu cibince Londrada hali taafiyede bu- human “The Consolidated 288, Coci- pany Limited şirketinin bütün iş lerinin tasfiyesine ve tarafımza tev di edilen teminat Celilesinin akçesinden her bir sigortalmın hissesine ait meb- Yiğm tevziine memur edildiğimizi mezkür kumpanyanm bilü; gortalılarına 931 senesinin 30 Ağus- tos, 6 ve 13 Eylül 9 ve 16 ve 23 Teyrinievvel tarihlerinde &13 etmiş idik, İşbu son ilânmızla alâkadar larm nihayet 1 Mart 1932 tarihine kadar evrakı müsbitelerile birlikte aşağıda adresi irae edilen yazıhane- mize müracaat etmeleri büzumunu beyan eyleriz. Merkür tarihe kadar müracaat etmedikleri takdirde ber- vecbi balâ hususat hakkında vaki olacak metalebatın mazarı itibare a Imamayacağı ilân olunur. Consolidatet Sigorta Şirketinin tasfiyesine memur edilen lö Föniks s5 Viyen Şirketinin İstanbul Şube- si: Türkiye Milli Han, Galata Voy- voda Caddesi. in si Doktor Rusçuklu Hakkı Saat: 14-18, Doktor Ahmet Rasim Etfal hastanesi dahili hastalıklar mütebassısı Şişli, Yeni istasyon, Sebuhyani â- ISTAFİLOKOK. AŞISI; Stafilokoklardan mütevellit (er- İgenlik, kan çıbanı, koltuk altı çıbanı, arpacık) ve bütün cilt has talıklarma karşı pek tesirli bir aşıdır. Divanyolu No. 189 MAMA Dr. Hakki Şinasi Yavrunuzun en sıhhi gıdasıdır numın kocası İstanbulda Aksarayda Kürkçübaşı mahallesinde Çeşme 80- kağında 35 No. bu hanede sakin i- ken halen ikametgâhı meçbul bulu” nan İsmail Hakkı efendi aleyhine - ticesinde mümaileybimanın boşa G.-A. BAKER 1850 senesinde müesses Türkiyenin en eski ve en asri mağazalarıdır. | .Mevsim BÜYÜK SATI Şimdiden yeni fiatlarla mübayaa etmek | istanbul Asliye Mahkemesi 6 Dct | tam, bulmuş vetanzim kılan esra Hukuk Dairesinden: Münevver Ha- | defterin alacaklıları enzarı tetkiki kame olunan boşanma davasının £ | yacaklıların yevmi mezküzde Sulta yaben icra kılınan muhakemesi ne - | Ahmette Adliye sarayında | İki ğın tahahli hakkında icra Bay İstiklâl No 306 306 - “308 EN DUN FİATLARLA En iyi ve birinci nevi mallar -Cins itibarile geçen seneler mallarının aynı - Müstesna fiatlar En mükemmel ve iyi malları, her yerden ucuz satmaktır. Tasarruf haftası sizin için bir başlangıç olsun: Siz de Bir bura sym ASKERİ MATBAA MU- | 3 üncü Koiordu ilânları / alınacağı ilân “dilen 32 kalem İrontken malzemesinin görü- len lüzuma mebni ihalesindesi sarfınazar edildiği ilân olunur, (13) (67) İstanbul 3 üncü İera Memurlu- gumlan: Bir borçun temini âstifasi için mahçuz ve paraya çevrilmesi mukarrer Biskül 26 kâinunusani 932 salı günü saat 1 den sonra Galata da Beyazit Ağa sokağında 31 Numa ralı Biskül Fabrikasında açık artır- ma il satılacaktır. Taliplerinin ma- hallinde bulunatak memura müraca atları ilân olunur; Byoğlunda İstiklâl caddesinde Panaiya apartımanında kâin FEGARA | Wesrethenesi, modellerini 15 kâni- İ miseniden itibaren elden çıkarmağa başlıyacağını mubterem müşterile- rine arzeyler. Sultan Ahmet Dördüncü Sulh | İ Hukuk Mahkemesinden: Müddei İs tanbul hapisanci Umumi de mah- | pos Tokatlı Şükrü oğlu Mehmet ef. | yi Müddoaleyha Madam © Hayık| mulime bulunduğu © Yeşilköy de deniz kenarındaki hanesinden çı lap Avrupaya gittiği ve Müddeinin mezbureden alacağı olan mebali-| kalman #muhakemesinde mezbürenin ikamet Zâhu meçhul olduğu mahallesi muh- tarı ile mubaşızı tarafından verilen müddetle ilânen liye icrasma, karar verilmiş olduğundan muhake- me günü.olan 20/2/932 cumartesi İ gürlü saat 10,30 da tayin kalınmış İ olmakla mezkür günde bizzat gel mesi veyahut bir vekili musaddak göndermesi aksi taktirde gıyaben muhakemeye devem olunacağı teb- liğ makamına kaim olmak üzere İ- Hân olunur, Istanbul 2 nei 14168 Memuzlağun dan: Sirkecide Cermanya hanmda icrayi ticaret eğön İsak Levi mah- tumlarına ait borçların tetkikatı hi- ve amade bulundurulmuştur, İkinci alacaklılar toplanmasının 1i gübat 932 tarihine müsadif per şembe “günü imat”14 de akti takar- #ür etmiş olduğundan mukayyet a- için |2 tedarik ve iğ i DİRİYETİNDEN: Matbaa için mücellit alma- cağından talip olanların 26- 2. Kâ. kadar Süleymaniyede Matbaa Müdiriyetine müra- caatlarr. (251) İstanbul 5 nci Tera Memurluğun- dan: Mahcuz ve paraya çevrilmesi- İ mc karer verilen “100 adet Mektep Şapkası 23-1-932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 12 den itibaren Beyoğlunda Tünel civarında Teklee sokağında 432 No. a şapkacı dük- kânı önünde açık artirma âle matıla- cağından, talip olanların mahallin. de hazır bulunacak memuruna müra çaatları ilân olunur, İstanbul $ inci İcra Dairesinden: Bir borcun temini için tahtı hacse alınmış olan bir âdet Kürüve mar- kalı piyano yubatın altıncı cumar- tesi günü saat 13 den itibaren çarşı kebirde Sandal Bedesteninde mü- zayede ile satılacağından isteyenle zin gün ve saatta ve mahallinde ha- zır bulunmaları ilân olanır, Kadıköyünde Hasanpaşa mahal- desinin Acı Badem Kızlar ağa cad- desi su terazisi karşısında 23 muma zalı hanesinde mukim iken elyevm ikametgâh meçhul müteveffa Hüs- nü paşa zade merhum (o Hakkı Bey İ mahdumu Hüsnü Beye: Istanbul Dördüncü İcra Memir- Juğundan: Salamon Yoda Kohen €- dendi Hakkı Beye hali hayatımda 14 teşrindevvel 337 tarihinde 6 ay va- de ile ve faizi nizamisi peşinen ver- mek suretiyle evrakı naktiye ola- rak vermiş olduğu 1000 liraya mmi- kabil vefsen ferağ eylediği. Kadı- köyümde Hasan paşa mahallesinin Ukı soluk çıkmazı sokağında atik İ dörcedit: 60 numaralı tarladaki hisse si Hüsnü Beyin ubtesinde olup İ (Merhum Hakkı Beyin mabdumu İ olmak dolayısile) uhtenizde bul man hisseniz alacaklı vekilleri tara- fından paraya çevrilme talep edil miştir. Meblâğı mezburu buğüne kadar maa İaiz resülmel ve ücreti vekâlet ve resmi tahsil ve masarifi saire ile beraber tediyesi hakkımda — tebliğ mmüktezl ödeme emri ikametgâhı. xw meçhuliyeti hasebiyle tebliğ e- dilememiş olduğundan tarihi ilâm dan itibaren 20 gün içinde 931/341 dosya numarasiyle İstanbul dördün cü icra memurluğuna mürecaatla borcun temamına veya bir kısmına veya alacaklının takibi iorası hak- kına itirazmiz var ise bildiriniz ve tarihi ilinden itibaren 60 gün zarfımda borcunuzu vermeniz aksi taktirde hakimıza âsabet eden mer- bunun açık artırma suretiyle pare- ya çevrileceği ödeme emri makamı İflâs dairesinde hazır - bulunmaları malarına karar verilmiş ve bu bapta | siân olunur. ki hülkmü avi 3-10-931 “tarihli ilâ- mın bir nüshası mahkeme divanha- nesine talik edilmiş olduğundan ta- ZAYİ - Vefa Sultanisinden al rihi ilânından itibaren bir ay zarfın | mış olduğum tasdilenamemi zayet- da ilâmı mezküre itiraz edilmediği | tim. Yenisini çıkaracağımdan zayi- tahtirde muamülel kânüniye ifa edi | in hükmü yoktur. 801 İbrahim Beh- (213) Jeceği ilin olunur. Ge. ga kaim olmak üzere ilân olumur. “Istanbul İkinci (flâs Memurlu. ğundan: Süwlücede Karaağaç cadde sinde toptancı Kasap Bandırmalı İsmail Efendi hakkındaki iflâs ka tarı alacaklıların taleplerini geri af maları üserine mahkemece iflâsm ref'ine karar e olduğu ilân olanar. HAYDEN Beyoğlu, İstiklâl ddesi No. 479 Ş N Devam ediyor temin etmek demektir. TURKUAZ Bu akşam: URIBARRI tarafından tertip edilmiş Tango Müsameresi Tango müsabakası - Kotionlar - Sürpriz'er | Emlâk ve Eytam Bankası ilânları | Kiralık Gazino, Voli, Tarla ve Arsa Esası MEVKİİ VE NEVİ .TEMİNAT u Beyoğlu Aynalı Çeşme Aşıklar meydanı 70- 12 No, gazino. 87/4 Çırpıçıda 2 Dönüm tarla, 5» 218 Beşiktaş Sinanpaşa mahallesi taş iskele | 10- sokağı, 23 No, arsa, 295 Büyükada Sadef adası mevkii, 75 Balâda yazılı emlâk birer sene müddetle bilmüzayede kira ya verileceğinden taliplerin ihaleye müsadif 4-2-1932 perşem- be günü saat on altıda şubemize müracaatları E, ©211) Nafia Vekâleti Ankara şehriiçme suyukomisyonundan: Hisarda inşa edilmekte olan su hazinesinin Kosünlar ve hir borularma raptedilmek üzere yapılacak kanalizâsyönü için font boru, dirsek, vana, su saati (Kontör) ve teferruatı ve yan- gm arnuslukları gibi malzeme ile bazı alât ve edevat satm alına- caktır, İşbu malzeme ve alât ve edevat yekdiğerinden ayrı altı | grup halinde olarak 16-1-932 tarihinden itibaren iki ay müddet- le ve kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir, Münakaşa 16 mart 932 çarşamba günü saat on dörtte İşik- lar caddesinde İçme suyu komisyonu dairei mahsusasında içra edilecektir, Teklifnameler ve taliplerden aranılan vesaik ve mü vakkat teminat bu husustaki münakaşa şartnamesinde izah edi- “ len tarz ve miktarlarda verilecektir. Talipler şartname ve teferruatını şimdiden Komisyon Fen bürosuna müracaatla mütalea ve tetkik edebilirler ve arzu eden ler matbu takımın | şubat 932 tarihinden itibaren beş lira muka bilinde komisyondan alabilirler, (250) Konya Ovası sulama idaresi işletme müdürlüğünden; Yarma nahiyesine tabi Hayrioğlu kariyesi civarında inşa olunacak bir adet bina âleni surette münakasaya vazolunmuş- tur. İhalesi 15 şubat 932 tarihine müsadif pazartşsi günü saat on beşte Sulama meclisi idaresi tarafından icra edilecektir, Ta- Jip olanların mezkür binanın bedeli keşfi bulunan 3860 iran yüzde yedi buçuğu vlan 290 lirayı nakden veya meblâğı mez- kür mukabilinde hükümetçe makbul ve muteber bir bankanm teminat mektubunu idare veznesine yatırarak alacakları mak- buzu meclisi idare riyasetine tediye eylemeleri ve bu hapta ma- Yümat almak istiyenlerin Sulama idaresine müracaatları. (270) tey l N eridi Müallim Mubahat Bey tarafından Tercüme edilen Ameli Hayat Alimi (HERBERT N. GASSON) 'un İDEAL BURO ve YENİ MÜSTERİ BULMAK SAN'ATİ Eserleri gayet güzel bir şekilde intişar etmiştir. Bütün İş adamlarma tavsiye ederiz. Tevzi mahalli: Milliyet Matbaası. Milliy et Matbaası sil VE. SERİ SÜRETTE Her nevi evrakı matbua tab'ını deruhte eder. Notere ait'bilcümle evrak, mektupluk kâğn, zarf, kartvizit, muhtıra, feçete ve fatürâlâr renkli olarak el ve duvar ilâfiları yapılır. Fiatlar mutedildir. ADRES: Ankara caddesi dairei mahsusa Telefon: 24310 - 24318 . 24319 MİLLİYET MATBAASI |