28 Mayıs 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

28 Mayıs 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

mansızıck, momauzma, >2d7'8, Damar, Verem hastalıklarına, diş çıkaramayan çocuklara genç ve ihtiyarlara memik, Sınır, yürümeyen, Zafiyeti umumiye, iştihasızlık ve kuvvetsizlik halâtında bü- yük faide ve tesiri görülen vasıtasilz ELEKTR tesisatı 3g temin e aptıracagı AZ KETULUMBA sinde bol su Miesimiz5. VERESİYE Bursa Tayyare şubesi Sinema ve Gazinosunun müzayede müddeti temdit edildi Bursa Tayyare şubesi reisliğinden: 10 Nisan 932 tarihinden itibaren bir ay müddetle müzayedeye | konulan Bursa Tayyare Şubesi Sinema ve gazinosu için verilen fiyatlar şube idare heyeti tarafından kabule şayan görülmediğin- den, müzayede müddeti | Haziran 932 tarihine kadar temdit edil miştir, Müzayede aleni yapılacaktır. Şartnameyi görmek isteyen- ler, Ankara, Tayyare Cemiyeti merkezile İstanbul, Bursa şubele. rine müracaat etmelidirler. (2120) | Evkaf müdiriyeti ilânları | i — Beykoz'da Hünkâr iskelesinde çayır otiyle ar kah. seciliği -3- sene müddetle bedeli muhammenesi (12) lira, 2 — Anadoluhisarın'da Çavuşbaşı çiftliğinde köşkün ön : de (20) dönüm tarla bir sene müddetle (20) lira bedeli muham || menesile. 3 — Şilede Tepeceüren yanık orman kıt'asından (200,000) kilo kömür bir sene müddetle beher kantarı | (17) kuruş kıy. (200,000) kilo kömürün müzayedesi neticesinde talibi zuhur *tmediğinden 6/6/932 tarihine müsadif Pazartesi günü pa. zarlık suretile ihalesi icra kılmacağı ve taliplerin yevmi mez- kürde İstanbul Evkaf Müdüriyetinde Orman ve Arazi Vakfi. ye İdaresine müracaatları. (2290) İstanbul Deniz Levazım Satınalma komisyonundan: Ton 7 Yağlama yağı açık münakasası; 4/6/932 Cumartesi günü | saat 14 te. — 7 Makine yağı açık münakasası: 4/6/932 Cumartesi saat 15 te, 21 Tarbin yağlama yağı kapalı zarfla (ihalesi: 6 6932 Pazartesi günü saat 14 te. Deniz kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda cins ve miktarı yazı. hı yağların hizalarında yazılı gün ve saatlerde © münakasaları cra edileceğinden şartnamesini görmek istiyenlerin her gün ve vermeğe talip olanların münakasa gün ve saatinde teminat vektuplarile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım satınalma «omsiyonuna müracaatları. (1970) Gedikpaşada Jandarma Satınalma komisyonundan | Sekiz bin sekiz yüz adet mamül yastık kılıfının kapalı zarfla | münakasası 7 Haziran 932 salı günü saat onda yapılacaktır. Ta- şartnameyi görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak için teminat ve teklifnamelerile mezkür günde muâyyen saate kadar komisyonumuza müracaatları, (2088) | İni EYE Lil A Lladi gem Kızkule Park , Haziranda açılıyor Tini Yalin KAPLAÇALARI Büyük Otel - Büyük Lokanta - Büyük Gazino 1 Haziranda açılacaktır. Radyoterapi - Fizyoterapi - Elektroterapi - - Hususi banyolar - İstanbul'un en iyi orkestra ve cazbandı Otel vs yemek fiatlarında büyük tenzilât vapılmıştır. Yemek. mecburi değildir. Nafia Vekâletinden 3000 ton katran yağı pazarlık suretile mübayaa edilecektir. Pazarlık 4/6932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 15 te Nafia vekâleti müsteşarlık makamında yapılacaktır. Pazarlığa iştirak ve in 11250 liralık teminatı muvak- sinden, İstanbul'da Haydarpaşa Liman işleri mü darik edebilirler. (2126) | Gedikpaşada Jandarma Satınalma komisyonundan: kasası 2 haziran 932 perşembe günü saat on beşte yapılacaktır. Teliplerin şartnameyi görmek üzere her gün ve münakasaya işti- rak için teminat ve teklifnameleri mezkür günde muayyen saate r komisyonumuza müracaatları (2006) Deniz Levazımı Satınalma Komisyonundan: Kile İ Tahminen 6000 Eski işbaşı ) Pazarlıkla müzayedesi " 1000 Eski lâciveri şayak ©) 30 Mayıs 932 pazartesi 1000Beyaz pamuklu kırpıntı) günü saat 11 de, 75-932 tarihinde bilmüzayede ihale olunan yukarıda cins ve İ miktarı yazılı eski ve kırpıntı parçaları için müteahhidi vakti muayyeninde taahhüdün etmediğinden dolayı şartnamesi | mucibince mezkür eşyalar müteahhit nam ve hesabına pazarlık. İla satılacağından talip olanların yukarıda yazılı gün ve saatte muvakkat teminatlarile birlikte Kasımp: tınalma komisyonuna müracaatl Büyük m Piyangosu 12ci TERTİP 5 ci KEŞİDE 11 Haziran 1932 dedir. “Büyük ikramiye SOO0Olİnir! Ayrıca: 15.000, 10.000 liralık büyük ikramiyeler ve 20.000 liralık mükâfat vardır. kinakiğl Sıhhi Mü üiznelir Mübayaa komisyonu riyasetinden: Sıhhi müesseselere 1 Haziran 932 tarihinden 31 Mayıs 933 İ tarihine kadar lâzem olan bir senelik sadoyağı, et, ekmek, pirinç | şeker, sabun, süt, yoğurt ve alelumum Kuru erzak ile taze seb. | ze ve mahrukat ve mekülâtı hayvaniye ve aşı bayvanatı tanzim edilen olbaptaki şartnameleri veçhile ve kapalı zarf usulile iha- le edilmek üzere münakasaya konulmuştur. Bunlardan et, ekmek, süt, © yoğurt ve sadeyağı 7 Haziran | 932 salı saat 14'te yaş sebzeler ile şeker, pirinç, sabun ve | emsali kuru erzakile mekülâtı hayvaniye 8 Haziran 932 Çar. şamba günü saat İ4 te ve alelumum mahrukat ile dana ve sair aşı bayvanatı 14 Haziran 932 Salı günü saat 14 te fiatlar had. | di lâyik görüldüğü takdirde ihale edilecektir. Bu baptaki şartnameleri görmek ve fazla izahat almak is. tiyenlerin mezkür komisyona müracaatları ilân olunur. (1963) ve Plâjı Dört bin dört yüz otuz yedi çift yemeninin kapalı zarfla müna | HASAN KUVVEİ ŞURUBU 5 e Şark Mait Hulâsas KN LEZİ z (viral AŞ £ eN — ereği 'nun en edilecektir, İstanbul asliye mahkemesi 3 ün- cü hukuk dairesinden: Arnavutkö- yünde Sarraf burnunda 8 No. lu yalıda mükim Muazzez hanımın Şiş lide mükim iken (halen ikametgâhı | meçhul bulunan Belediye Esbak mü | fettişi umumisi kocası Emcet bey 2- | leyhine ikame ettiği tescili akit de-| vasımın tahkikatı 10 Mayıs 932 ola- | rak tayin ve ilân edildiği halde mez kür günde gelmediğinden talep üze rine hakkında gıyap kararı ittihazı- na karar verilmiş ve tahkikat 19 Ha | ziran 932 pazar saat 14 te talik e dilmiş olduğu ilânen tebliğ olunur. senedir. 3 caatları lüzumu ilân olunur, Bilecik deposu ZAYI — 931 - 932 senesi Da- vutpaşa orta mektebi son smıfın- dan almış olduğum tasdikname mi ve nüfus ki in merkezinde yapılacaktır. Irdır. üleüimeü; mektebi sınıf & 101 Rıza Ali, Satılık arsa (8000 M 3 balastin kapalı Fatih Malmüdürlüğünden Eyüp osari Kasın mabellesi- nin Çömlekçi sokağında (32) No. lı arsa açık arttırma sure- tile © satılacaktır. e Müzayede Haziran /932 tarihine kadar Hatiran/932 tarahine Okadar yirmi beş gündür. o Taliplerin 7/Haziran/932 tarihine müsa- Gif sali gülü inüneyede ve'l İle komisyonuna müracaatları. | M 3 (2139) yonu civarında 479- - 200 kım, Kütahya - Balıkesir mele 28 300 emi ocağından 3 — Kütahya - Balıkesir SEYRİSEFAİN Büyükada iskelesi 8 mu- maral dükkân müzayede ile kiralanacaktır. Teminat *, 10 Dur. İhale 1-6-1932 saat 16. ENİ EVET KARADENİZ POSTASI ERZURUM Vapuru 30 Mayıs caktır, satılmakta olan şartnamelerde Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma komisyonundan: Yedi bin beş yüz adet mamul yatak kılıfının kapalı zarfla | kasası 7/Haziran/932 Salı günü saat on birde yapılacak- r. Taliplerin şartnameyi görmek üzere her gün ve münaka- | saya iştirak için teminat ve teklifnamelerile mezkür günde ve | muayyen saate kadar komisyonumuza müracaatları. — (2087) Pazartesi Tüccar! ve Banka muamelâti- na vakıf — yeni ve eski Türkçe, Fransızca, İngilizce ve İtalyanca Tiaanlara malik olup gerek muba- İ ip gerek muhabir vazifesini de- rühte eylerim daimi yahut vize rajtle. | | aa gele Istanbulda, Ba- İ ker hanında No 19 - 20.C. M. Ru- muzile müracaat eylemeleri mer- ewdur. ne ve Rize) ye gidecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Yel İkenei hanındaki acentalığına mü- racant. Tel: 21515 İPEKİŞ nerededir?. ve Plâjı my Mağazanın yerini en iyi tarif edene beğeneceği en güzel kumaştan bir elbiselik hediye edecektir İpekiş muvakkat satış mağazasının yeri: 1 — Tünel ile Galatasaray arasındadır. — İngiliz kız mektebinin altındadır. — Türkuvaz'ın karşısındadır. — İstiklâl caddesinde 355 numaralı mağazadadır. h şeklinde tarif edilebilir. Fakat bunlardan hiç birisi veciz değildir. (İpekiş) in bulunduğu yer en kis? |, ve en az kelime ile yani en veciz şekilde nasıl tarif edil. meli, hiç bilmiyen birisine nasıl anlatılmalıdır? İpekiş müessesesi, muvakkat satış mağazasının bu- lunduğu yerin en güzel ve en kolay taifini arıyor. Bunu en iyi tarif edene mağazada beğeneceği en güzel kumaş tan bir elbiselik ve eğer erkek ise bir gömleklik hediye Cevaplar 10 Haziran akşamına kada Ş mağazası müdüriyetine gön- derilmelidir. Netice 12 Haziranda ilân edilecektir. EE ERE EA A SR Sİ baziayınlap 6. Müddeiumumiiğinlen 1 — Gaziaymtap hapishanesınin şehri (25000) yirmi beş kilo miktarndaki ekmek ihtiyacı mevkii münakasaya konmuşt 2 — Kuntrato müddeti 1 Haziran 932 tarihinden itibaren Müddeti münakasa (21) yirmi bir gündür. ü rf 1/6/9332 tarihine müsadif çarşamba günü saat (16) raddelerin Müddei umumilik dairesinde icra kılmacaktır. 6 — Münakasaya talip olanlarla şartnameyi öğrenmek istiy. lerin müddei umumilikte teşekkül etmiş olan Komisyona mü: (2166) Devlet Demiryolları ömür tahmil ve tahlisiye: la münakasası 11 Haziran 932 Cumartesi günü saat 15 te İda! Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerile Bilecik istasy: müdürlüğünde birer liraya satılmakta olan şartnamelerde Yy: da 108 000 inci kilometrede vaki taş ocağından zarfla münakasası 14 Haziran 932 İr günü saat 15 te İdare merkezinde yapılacaktır, Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde İm liraya tılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. - | yonu civarında 97 ve 99 kilometreler 4 — Eskişehir - Konya hattı üzerinde Meydan - Pınar - başı istasyonları arasında 397 - zarfla münakasaları ayrı ayrı olarak saat 15 ten itibaren idare merkezinde ypılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beheri beş€f! liraya satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. 10000 ton kömürün havzai fehmiyeden Derince, Haydarps! | ve Mersin limanlarına nakli münakasası 16/ Haziran perşembe günü saat 15,30 de Ankarada Bir sene zarfında Derince limanına gelecek malzemenin ts” mil ve tahliyesinin kapalı zarfla münakasası Ankara'da İdar merkezinde 16 Haziran 932 perşembe günü saat 15 te yapıl” Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer lireY” Kullanını Her ecza de satı yık mağazasıdır, | ulile olacaktır. akdirde ihalei kat'iye 1 Hazir (2150) çıkarılı 78) battı Ma kemi civi 3000 M3 hattı üzerinde Değirmisaz isti arasındaki ocaktan 400 km. Bozdağ © ocağın 14/Haziran/932 Salı gü: kapalı zarf usulildi. Umu! (2244) BONO Gayrimübadil ve mübadil hazine bonoları satar © ipotek yi Balıkpazsr Maksudiye “Han No. 35 Uğurlu zade M. Derviş ma ey MİLLİYET MATBA yazılıdır.