6 Haziran 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

6 Haziran 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Niçin Sizin de Güzel Bir Eviniz Olmasın?. e a Ken İİ Birçok kimseler üç dört senedenberi kumbaralarında azar azar biriktirdik- leri para sayesinde bugün güzel birer ev sahibi olmuşlardır. Türkiye İş Bankası Konya Vilâyeti Muhasebei Hususiye Müdürlüğünden: Konya'nın Dereköyünde Delikli taş mevkiinde | Maarif değirmeni namile maruf un fabrikasının O mülkiyeti satılmak üzere 22/6/932 tarihine kadar kapalı zarf usulile & müzayedeye konulmuştur. Talip olanların encümeni vilâyete & müracaat. ları, (2161) Tuz İnhisarı İstanbul baş müdürlüğündeu — : Tea mala! Adres: ANKARA Caddesi İ MİLLİYET Kitap Kısmı Çamaltı memlehasından 932 mali senesi zarfında Foça amba rına gelecek tuzların mavnalardan ihraciye nakliyesile diğer mü rettebat ambarlarına sevki ve teferruatı sairesi kapalı azrf usu- ile İzmir Başmüdiriyetince münakasaya vzedilmiştir. 13 Hazi- ran 932 tarihinde saat on beşte ihalesi icra edileceğinden talip olanların mevcut şartnameyi görmek üzere Tuz İnhisarı İstan- bul Başmüdiriyetine müracaatları. SU-DO-RONO PERTEV TERLEMEYE MANi OLUR. Tuz İnhisarı İstanbul baş müdürlüğünden Çamaltı memlehasından satılacak veyahut mürettebat ambar larına sevkedilecek azami altmış bin ton tuzun çuvallara doldu- ulması ve teferruatı sairesi kapalı zarf usulile münakasaya ko- aulmuştur, İhalesi 9 Haziran 932 tarihinde saat on beşte icra edileceğinden talip olanlar mevcut şartnameyi görmek üzere İs tanbul Tuz inhisarı başmüdiriyetine müracaat eylemeleri ilân olunur, (2423) İstanbul 6. Müeetumumiliinden; İstanbul, Üsküdar hapishane ve tevkifhaneleri ibtiyacatı için muktazi ekmek kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiş oldu- ğundan taliplerin şartnameyi görmek üzere ber gün Adliye le- vazım dairesine ve münakasaya iştirak edeceklerin 26.6-932 pa. zar günü Defterdarlıkta müteşekkil komisyona müracaatları, Sİ (2463) Büyük Tayyare Piyangosu 12d TERTİP Sel KEŞİDE 11 Haziran 1932 dedir. | İİ Ayrıca: 15.000, 10.000 liralık büyük || N ikramiyeler ve 20.000 liralık ” dendiye müracaat (etmeleri ilân © (2424) | YILDIRIM Terzihanesi | Yeni Postane sırasında Piyango Müdiriyeti karşısındaki Gi mağazaya nakletmiştir. R ANADOLU Türk Sigorta Şirketi 4 Üncü Vakıf Han İstanbul İhtiyat ve Sermayesi: (1.000.000) Türk Lirasıdır. £İ Nama muharrer hisse senetlerinin (60) ı Türkler elindedir. Türkiye İş Bankası terafırdan teşkil olunmuştur. İdare meclisi ve urları kâmilen Türklerden mürekkep yegâne Türkiyenin her tarafında (200) ü geçen acentalarının hepsi Türktür. Türkiyenin en mühim müesseselerinin ve bankalarının sigortalarını icra etmektedir. Yangın, Hayat, Nakliye, Kaza, Otomobil sigortalarını en iyi şeraitle yapar. Hasar vukuunda zararları sür'at ve kolaylıkla öder. Telgraf: İMTİYAZ - Telefon: İst. 20531 Mecmua Mektep Kitapları ROMAN Fenni Kitaplar HER NEVİ Duvar Afişleri Mektupluk Kâğıt - Zarf - Kartvizit - Fatura - Elilânları TABEDİLİR Defteri kebir, Yevmiye ve | Kasa deftörleri mevcuttur Her Müesleseye Elverişlidir. İ dan: Fatma Aliye ve Hatice Hanım ların Fatihte Mimarsinan mahalle. sinde Hafızpaşa caddesinde atik 32 (mahcuz ise de keyfiyeti malüm de ğildir) diye bir işaret olup . haczin İ mühreç ve mahiyeti hakkında baş- kaca bir malümat olmadığı gibi ver gi şubesi ile de yapılan muhabere neticesinde dahi haczin . sebebi ve sureti vaziyeti hakkında bir malü- mat olmadığı bildirildiğinden mez- kür hacizden mütevellit bir alâka ve iddiası olan varsa bir ay zarfın da İstanbul idaresine bizzat ve bil. vekile müracaat ve alâkası. isbat aksi takdirde mezkür işaretin hü- kümsüz bırakılacağı ilân olunur. BONO iğ) Gayrimübadil ve mübadil İİ ve hazine bonoları alır, sa- ipotek yapar. Balıkpa- Maksndiye Han o. 35 Uğurlu zade M. Derviş | DEVREDİLECEK İHTİRA BERATI İ “ Tahtelbahirler mürettebatının | tahlisine mahsus cihaz” hakkında ih ği. zar İİ) vira için takdim edilmiş olup Vilâ Biyükikraniye 5 OO OOlrair! yet evrak kalerninin 13 mayıs 1929 İ tarih ve 7066 numarası ile mukay- İ yet müracant üzerindeki hukuk bu | kere satılacağı veyahut icara verile- Hinden talip olan zevatm İstanbul- da Bahçekapıda Taş Hanmda 43-48 numaralarda köin vekili H. W. Stok İ ve 32 mükerrer mumsrah o emlikin | hane ve ittis #atış muamelesi için müracaat edil. | müddetle) Anadolukavağında (umuryeri) mevkiinde cami vak. miş ise de mezlrür emlâk kaydında fından kahvehane ve meydani L Beyoğlu, z Kitap ve mecmuaya sit klişeleri Ki/şehanesinde yapar Telefon: 24310 - 24319 - 24318 İ Evkaf müdiriyeti ilânları | Beykoz'da Yuşatepesinde kır kahveciliği için mevcut kahve- inde üç oda ile meydan mahalli ve tarla (üç sene ğı (üç sene müddetle) Sayim ocağında Taşlı köprü mevkiinde 25 dönüm tarla (bir sene müddetle) Balâda mevkileri ve cinsleri yazılı mahallerin icarı müzayedeye vazolunmuştur. 24 Haziran 932 tarihine mü- sadif günü ihaleleri icara kılınacağından talip olanların İstan. bul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve arazi idaresine müracata- Tarı ilân olunur. (2461) Satılık lokomotif parçaları ve kazanlar Eminönü Malmüdürlüğünden: Satışa çıkarıldığı 10, 16, 22 ve 28 Mayıs 932 tarihlerinde ilân olünan Sirkeci istasyonu ile Zeytinburnundaki muhtelifülcins hurda demir ve kazanların müzayedesi bir hafta temdit edilmiş- tir. İhalesi 6 Haziran 932 pazartesi günü saat 14 te yapılacaktır. (2466) Nafia Vekâletinden: Samsun - Sivas battı üzerinde kâin Kunduz civarından ihraç edilmek üzere on beş bin metre mik'ap balast kapalı zarfla mü- nakasaya konulmuştur. Münakasa 25-6-932 tarihine müsadif cumartesi günü saatl5 te Ankarada Nafin Vekâleti binasında yapılacaktır. Münal a iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve mu- vakkat teminatlarile Ticaret odası vesikalarmı ayni gün ve saat. te münakasa komisyonuna vermeleri lâzımdır. Taliplerin münakasa şartnamesini bir lira mukabilinde Anka rada demiryollar inşaat dairesinden, İstanbulda Haydarpaşa Li. man işleri müdürlüğünden tedarik edebilirler. (2474) Dr. HORHORUNI Zührevi ve idrar yolları tedavihanesi Taksim, Zambak sokak No. 41 Tel, B.O. 3152 || üzere her gün ve münakasala- Ü| lifnamelerile Sicaklarda, damar ağrisin. dan, bulantıdan, yarım baş ii ve sulhazimden mötevellit rahatsizliklardan masun kılmak İsterseniz ; tatli müleyyin, tabil tuzsuz müshil olan şekersiz Eno's “ Frnit Salt " gazözlü müs- tahzarindan sabah ve akşam bir bardak su deranunda bir kahve kaşiği mikdarında aliniz. Gedikpaşada Jandarma Satınalma komisyonunda On altı bin ilâ on altı bin beş yüz komple kışlık elbise imi in 31 Mayıs 932 de yapılan kapalı zarf münakasasına | tirak etmediğinden münakasası bir hafta temdiden 8 Ha || 932 çarşamba günü saat on beşe talik olunmuştur. Tali; E| teminat ve teklifnamelerile mezkür günde muayyen saate | komisyonumuza müracaatları. Ticaret İşleri Umum Müdürl 3 İkinci teşrin 330 tarihli kanun hükümlerine göre tescil © olan ecnebi şirketlerinden İsviçre tabiiyetini haiz (Nestele cot Süis Kondensci Milk Kompani - Nestelâ And angle Swiss Kond Milk Company) şirketi bu kere müracaatla şirketin Türkiye umumi Ni bulunan Mösyö Hanri Berer's verilmiş olan vekâletname ve ona teniden mumaileyh tarafından başkalarına verilmiş bilcümle vekâl melerin ref ve istirdat edilmiş olduğunu ve mumaileyhin yerine şirke | mma yapacağı işlerden doğacak davalarda bütün mahkemelerde «den, edilen ve üçüncü şahıs srfatlarile hazır | bulunmak © üzere M Francis Reisin tayin edildiğini bildirmiş ve lâzım gelen vesikayr ve tir. Keyfiyet kanuni hükümlere muvafık görülmüş olmakla ilân ole! İstanbul ikinci icra memurluğundan Bir alacağın temini zımnında mahçuz olup açık arttırma | retile paraya çevrilmesi mukarrer ev eşyası 12.6-932 taril müsadif pazar günü saat 10-11 e kadar Kabataşta İzzet paşa kağında 3 No. lı hane önünde satılacağından talip olanli mezkür gün ve saatte mahallinde hazır bulunacak memuruna racaatları ilân olunur. (24 SATILIK ÜÇ EV; Usküdar'da İmrahor'da D ğirmen sokağında biri İ odalı ve iki taraflı, bahçt Hi, diğeri altında bir dü kânı ve 7 odalı ve diğel 5 odalı ve bahçeli eleki trik, hava gari, su tesisal ve kuyulu üç hane satılıktı Gezmek isteyenler içel dekilere ve talip olanlı mezkür mahalde muki! Abukat Tahsin Beye ii racaat etmelidirler. Dr. A. KUTIE Cilt ve zührevi hastalıklar te: nesi Karaköy Börekçi firm da 34. K. O. ve birinci fırka kıt'a. ta hayvanatı ihtiyacı için arpa ayrı ayrı şartnamelerle ve ka- palı zarfla münakasaya kon- muştur. İhalesi 6 —6—932 pa- zartesi günü K. O. munki saat 15 te ve fırkanınki saat 16 da komisyonumuzda yapılacaktır. Taliplerin şartnamesini almak rına iştirak edeceklerin de vak | ti muayyende teminat ve tek- komisyonumuza müracaatları. (297) (2046) K. O. ve birinci fırkanın 20 günlük sığır etlerile Haydarpa şa ve Gümüşsuyu hastahanele. rinin koyun etleri ayrı ayrı şart namelerle ve pazarlıkla alma- caktır, İhaleleri 8-6-932. çar- şamba günü aşağıda gösterilen saatlerde komisyonumuzda ya- | pılacaktır. Taliplerin şartname | lerini almak üzere her gün ve Naim Vapur İdaresi İzmir sür'at posta (20 Sant) ADNAN pazarlığa iştirak edeceklerin de vakti muayyeninde komisyonu | (399) (2471) K. O: eti | 1. F. eti, | Hastahaneler | . Kırklarelinde — bulunan kı. | taattan çürüğe | çıkarılan 76 hayvan 1, 8, 15. 6 - 932 tarih. lerinde üç defada | satılacaktır. | Taliplerin yukarıda © yazılan | günlerde mezkür mahalde bu- İunan kıtaata müracaatları, (377) (2390) ——————— HACI FİDAN Merhumun halefi: Fenni sünnetçi M. EMİN Beşiktaşta: MüzdanHan No 4 e, Perşemb günleri Galata rıhtımından tam 18 de hareketle doğrs) muza müracaatları İhale saatleri 15 15,30 16 14 1/2 da hareketle İstanbul'a det eder. Tafsilât için Galata, Gü karşında Site Fransez Han 12 yazıhanesine müracaat. | Tel, B.O. 1041 Sadıkzade” Biraderle! MİLLİYET MATB