11 Haziran 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

11 Haziran 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

amana Süt veren annelere Yeşilköy Hava Maki- nist Mektebi .. .. ..y müdürlüğünden: » Kayseri tayyare tamirhanesi için aşağıdaki evsafı haiz işçi- ler ve memurlar Yeşilköy makinist mektebinde bir Amerikalı ve bir Türk mühendisinin iştirak edeceği bir heyetle imtihan edilerek muvaffak olanlar hizalarında gösterilen yevmiyelerle istihdam edilecektir. TALİP OLANLAR Türk olmak, Polis vesikası, sıhhat vesikası, Askerlik vesi- kası, tahsil derecesi, İki sene hizmet edeceğine dair, kadro tatbikatı veya ihtiya- sebebile ve yahut başka bir sebepten hizmtine niha. aman hiç bir hak istemiyeceğine dair vesika (kâ. ikten tasdikli) İşbu vesaiki haiz bir istida ile Yeşil. köy makinist mektebi müdürlüğüne müracaat edeceklerdir. Matlüba uygun vesaiki haiz olanlarsmektep müdiriyetin- den bir vesika alacaklar ve 12 Haziran 932 saat 14 te Yeşil. köyde mektebe müracaatla imtihanları yapılacaktır. İyi ve tecrübeli işçilere ihtiyaç olduğundan ancak bu ikti- darı haiz olanlar müracaat etmelidirler. Çünkü Kayseride bir ay çalıştırılacaklar ve imtihanda muvaffak olmalarına rağnden ümit edilen işçilik kudretini göstermiyenler iade edilecekler. dir. Tesviyeci — Çelik Tayyare parçaları veya ona mümasil in- İce çelik işlerinde tecrübe görmüş olacaktır. Tesviyeci — Çelik kalıp, model, âlât yapabilecek iktidarda Makinist — Torna, freze ve Oniversel taşlama idare edebi. lecek iktidarda, Kaynakçı — Asetilen fabrika veya tamirhanelerinde tecrü- be görmüş olacaktır... Bunlar aylık ücretleri iktidarına göre 90 « 150 liradır. Depo memurları — İngilizce bilir, fenni malzemeden anlar olacaktır, Ücreti 75 : 100 ücretli, 2 - Şasör - İngilizce bilir gençlerden olacaktır. 50 lira. 1 - Makine ressamı - İngilizce okuma bilmelidir. 100 - 150 Lira, 2 - Tekniş - İmal olunmuş parçaları muayene edecektir. Fenni tahsil görmüş olmalıdır. İngilizce bilecektir. 100 - 150 lira ücret. (2499) jp Devlet Demiryolları idaresi ilânları | Font boru ve teferrüatının kapalı zarf ve takas kaydı ile mü. nakasası 24 Temmuz 1932 Pazar günü saat 15.30 da Umum Mü dürlük binasında yapılacaktır. Fazla tafsilât Ankara ve Haydar. paşa veznelerinde üçer liraya satılmakta olan şartnamelerde ya- zılıdır. (2497) 395 adet bandajın takas kaydı ve kapalı zarfla münakasası 24 Temmuz 1932 Pazar günü saat 15 te Umum Müdürlük binasm. | da yapılacaktır. Fazla malümat Ankara ve Haydarpaşa veznele- rinde beşer liraya satılan şartnamelerde mevcuttur. o (2496) Hmek, ve sair erzak münakasası ALE, Fosfatlı Şark Malt Hülâsası Fourisi. ISTANBUL, GALATA ÇİNİLİ RIHTIM HANİ 8. 5. C. İ ( Rusya ) Seyyah için memleketidir. Bu memleket ler fazla bir alâka uyandırıyor. dünyanın en merakaver bir hafta ve hatta ber gün daha BERNARD SHAW Sovyet İttihadını yalnız bir defa ziyaret etmiş olan her seyyah ve iş adamı da bunu tasdik ey'er. Çünkü 5. S. C, İ, de: Fevkalâde güzel cak tabii manzaralar, ve bilhassa, seyyahlarda büyük bir alâka uyandıra- Yeni bir hars ve mahiyeti itibarile dünyanın yegâne harsi müesseseleri. Muhteşem inşaat, yeni fabrikalar, vüsatleri itibarile bütün dünyanın iktesadi hayatında âmil olan elektrik ve hidrolielektrik fabrikalar, Dünyanın en büyük zirai çittiikleri, Yeniden inşa edilmiş Sosyalist şehirler, Sovyet İttihadında yaşayan yüzlerce kavimlerin ve müstekil milli mın- takaların hayat, hars ve adetlerini ve ilh.. görebilirsiniz. Bütün bunları görmek için her mevs'mde Sovyet İttihadının bütün ölkelerine seya- hatler tertip İNTURİ 8. SCI (Rusya ) nm en iyi otel ve lokantalarını, lüks otomobille, rini, seyyahların ve “İNTURİST,, in hizmetine müricast e bulundurmaktadır. $. S” C, |, nin şayanı temişa yörlerinin ve müesseseler “ İNTURİST ,, (Devlet Seyahat Ofisi ) şirketine müracaat ediniz. ST rini, ber Jisanda konuşan rehberle ğer emrine amade nin ziyaretlerini tertip, şimendöler, eşhasın vapur biletlerini temin ve giriş ve çıkış vizelerinin alınması kölfetini derobte eyler hlar arzularına göre, seyyahetlerini münferiden veya grup halinde işiden az iştirak. etmemek Gzre tertip Edilen grup seyahatlerind mun tabebesi, müderris, muallim seyahat ücretleri. Bu gibi gruplar için her seyahate mahsus olmak Üzre Üzerine musyyen mevkilere de seyahatler te'tip olunur. $. 5. C.İ. ye yapılacak seyahate müteallik bütün h “İNTURİ İstanbul Galata. Çinili Telefon Beyoğlu 2358: Telgraf adresi icra edebilirler, fiatlardan de normal mühim bir bip, mühendis ve mümasil grup için bilbassa mutedil ve ehven © arzularına göre hususi program ısusatın öğrenilmesi için S T,, Şarkı Karip Mümessilliğine müracaat ediniz. Rıhtım Han İnturist İstanbul Nafıa Vekâletind Samsun - Sıvas hattı üzerinde kâin kalın civarından ihraç ©- | İ dilmek üzere on beş bin metre mik'ap balast kapalı zarfla mü- İ nakasaya konulmuştur. Münakasa 27-6-932 tarihine müsadif pa. zartesi günü saat ; 15 te Ankarada Nafia Vekâleti binasında ya- | pılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve mu- İükinek temi lere Hcapeb Odak yastkaknı Hreynl give dü | İ atte münakasa komisyonuna vermeleri lâzmüdir. İD Taliplerin münakasa şertnamesini bir lişa mukabilinde Anka İ rada Demiryollar inşaat dairesinden, İstar; ilda Haydarpaşa Li İ man işleri müdürlüğünden tedarik edebilirler. (2473) | Niçin Sizin de Güzel Bir Eviniz O AZ İstanbul Ziraat mektebi müdürlüğünden Mektebimizin 933 senesi Mayıs gayesine kadar ihtiyacatın- dan bulunan et, ekmek, goz, benzin ve sair erzak ve mahrukat 28 Haziran 932 tarihine müsadif çarşamba günü saat on altıda iha leleri icra kılınmak üzere kapalı zarf usulile münakasaya konul. muştur, Taliplerin şerai iünakasayı anlamak için her gün ve iştirak için de yevmi mezkürda İstanbulda İran sefarethanesi kar şısmda Maarif dairesinde kâin Liseler muhasebeciliğinde müte- şekkil İstanbul Ziraat mektebi mübayaat komisyonuna müraca. | atları ve teminatı muvakkate ile birlikte teklif zarflarını mezkür saate kadar verilmesi ilân olunur. Nafia Vekâletinden: (2433) | Samsun - Sivas hattı üzerinde kâin Kunduz civarından ihraç | edilmek üzere on beş bin metre mik'ap balast kapalı zarfla mü- nakasaya konulmuştur. Münakasa 25-6-932 tarihine müsadif cumartesi günü saat15 te Ankarada Nafia Vekâleti binasında yapılacaktır. ak edeceklerin teklif mektuplarını te münakasa komisyonuna vermeleri Taliplerin münakasa şartnamesini bir lira mukabilinde Anka rada demiryollar inşaat dairesinden; İstanbulda Haydarpaşa Li. man işleri müdürlüğünden tedarik edebilirler. (2474) İstanbul Sih Müesseseler Mübayaa komisyonu riyasetinden: Sıhhi müesseselerin 932 umum ihtiyaçları hakkındaki mukad dem ilânların hükmü yoktur. Mezkür müesseselerin Mayıs 933 gayesine kadar olan bir se. nelik sadeyağı, et, ekmek, pirinç, şeker; sabun; süt; yoğurt ve alelümum kuru erzak ile taze sebze ve mahrukat ve mekülâtı hayvaniye ve aşı hayvanları tanzim edilen ol baptaki şartname leri veçhile ve kapalı zarf usulü ile ihale edilmek üzere münaka- saya konulmuştur. Bunlardan et, ekmek, süt, yoğurt ve sadey: 21 Haziran 932 salı günü saat 14 te yaş sebzeler ile şeker, pirinç; sabun ve emi ru erzak, ile mekülâtı hayvaniye 22 Haziran 932 çarşamba günü saat 14 te ve alelâmum mahrukat ile dana ve sair aşı hayvanatın 28 Haziran 932 salı günü sast 14 te. Fiatlar haddi lâyik görüldüğü takdirde ihale edilecektir. Bu baptaki şartnameleri görmek ve fazla izahat almak iste- veplerin mezkür komisyona müracaatları ilân olunur. o (2340) ve mu | Birçok kimseler üç dört senedenberi kumbaralarında azar azar biriktirdik- leri para sayesinde bugün güzel birer ev sahibi olmuşlardır. Dr, IHSAN SAMİ İSTAFİLOKOK AŞISI stafilokoklardan mütevellit (er- genlik, kan çıbanı, koltuk altı çe banı, arpacık) ve bütün cilt has- talıklarına karşı pek tesirli bir — aşıdır. Divanyolu No. 189 BONO-, Gayrimübadil ve mübadil bonoları alır, satar, Balıkpa- zar Maksudiye Han No, 35 Uğurlu zade M. Derviş SEYRİSEFAİN Merkez acenta; Galata Köprü başı B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühürdarzade han 2. 3740. İZMİR - PİRE - İSKENDE- RİYE POSTASI (ZMİR) 14 haziran salı 11 de Galata rıhtımmdan kalkar. İZMİR EKSPRES postala» rında İstanbul - İzmir ücretleri Kr. 1500 1000 1. nci kama, 2. nci 3. ncü VE İşi KARADENİZ POSTASI ERZURUM vapuru 13 Hari; Pazartesi günü akşamı Sirkeciden bareket- Fazla tafsilât için Sirkeci Yel. kenci hanmdaki acentalığına mü racaa, Tel: 21515 Kullanınız sütünüzü artti Çocukların kemiklerin Kuvvetlendirir İPEKİŞ muvakkat satı mağazasının en iyi tarif bugünkü tasnif neticesindi anlaşılacak ve netice yarı! gazetelerle ilân edilecekti Belediye Riyasetinden: Yüz elli lira ücretli belediyemizin fenni mezbaha bi teryoloğ baytarlığı münhaldır. Yüksek Baytar mektebinden veya Avrupa mekti lerinden mezun ve yedinde Bakteryoloğ olduğuna d vesikası bulunanların bu vesikalarla birlikte iki kıt'at toğraflarını göndermeleri ilân olunur. Belediye mühendis aranıyor Adana belediyesi fen heyetinde münhal bir şehir m hendisliği mevcüttür. Talip olanlar, diploma ve ret evraklarının suretlerini birer adet fotoğraflar ile birli belediye riyasetine göndermelidirler. : Şirketi Hayriyeden: | Vapurlarımızın kahve ocaklarınm icar müddeti 12 Tems | 1932 tarihinde münkazi olacağı cihetle yeniden isticarına & olanların heyeti teftişiye riyasetine müracataları. biseler Mühayaat komisyonundan Mektepler için satn alman ve İstanbulda depo edilen 6 âletleri ve levazımı muhtelif vilâyet mekteplerine gönderile eleri 28-6.932 tarihine müsadif salı günü saat on b İmek üzere kapalı zarf usulle münakasaya konul tur. Taliplerin mikdarlarını ve sevkedilecekleri ve bulunduklü mahalleri öğrenmek üzere İstanbul lisesindeki kaleme ve ib günü teminat makbuzlari ile Cağaloğlunda Maarif dairesind liseler mübayaat komisyonuna müracaatları, (24 Mm. Üs. Bah. ve Müs| Mv. K. lıgından: Mikdarı Kilo Münakasa tarihi Günü 1000000 25-6-932 Cumartesi 200000 29.6-932 Çarşamba | Adana | Sureti ihale Kapah Ekmek Kapalı (koyun, Saat 4 4 kul 276-932 Pözartesi 28-6.932 Salı 28-6.932 Salı (Köse) Kumandanlık emrindeki kıtaat ve müessesat ile Sefain ve cükteki müessesat için 932 senei maliyesi zarfında lüzumu o cins ve mikdarı yazılı beş kalem muayyenatın münaka! ü i Talip olanların ti 250000 20000 7200 4 14 16 sikaları ve yüzde yedi buçuk teminat Üssü Bahri Kumandanlığı Levazım Şubesindeki satınalma misyonuna müracaatları ilân olunur. ( Ademi iktidar ve|l 3 üncü kolordu bel gevşekliğine ilânları karşı en müessir deva SERVOİN haplarıdır.Deposu, İstanbul'da Sirke | © Selimiye fırmında mevoi cide Ali Riza Merkez eezanesidir. | 730 kilo ekmek kırıntısı ve Wi Taşraya 150 kuruş posta ile gönde- | ne kazımtısı ile 3500 çuval P rilir. İzmir'de İrgat pazardaki, | zarlıkla satılacaktır. İhalesi ? Trabzon'da Yeni Ferah eczanelerin | Haziran 932 cumartesi gül de bulunur. İsnat 16 da komisyonumu! İ | yapılacaktır. — Ekmek kırmi ve çuval görmek isteyen” rin her gün mezkür fırma şeraiti anlamak isteyen komisyonumuza ve münaks! ya iştirak edeceklerin de vak muayyeninde komisyonum! | müracantları. o (415) (2541 MİLLİYET MATBA, Doktor Rusçuklu Hakkı Beyoğlu, İstiklâl enddesi Bü yük Parmak kapu, Afrika hami na bitişik Apartman Na. 21— Tel: Beyoğlu 2797. Sant: 14-18