22 Haziran 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

22 Haziran 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

ER a. e He > de izmir kooperatifleri murahhası İZMİR, 20 — Kooperatifler murahhaslığına Ziraat o Bankası ikinsi müdürü Salâhaddin Beyle yedek azalığa müdür Nall Beyler intihap edildiler. Salâhaddin ve Nail Beyler âi iktisat meclisi içtimama gideceklerdir. Adapazarında: ceviz cesametinde dolu ADAP, Z 19 — pa ir an yal — fırtına haa hilinde silire şayan bazı köylerde çek büyük zararla: sa, sebebiyet © vermiştir. Kasaba dahilinde bulunan köylerde güz- Tük ve yazlık mahsuller harap ol- muştur. Hayvanlardan © bazıları ölmüş ve yaralanmıştır. z Düşen dolu uhsumiyet itibarile ceviz cesametinde ; idi. Tarlalar siyah bir toprak manzarası arzet mektedir. Mülhak bütçeli dai- relerde mütekaitler Mülhak bütçelerle idare edi- İen devair ve inhisarlarda çalışan mü: tekmüt maaşlarının fevkalâde tahsisatları — kesilmek üzere meelise bir teklif yapıldığı anlaşılmıştır. Bu idarelerde müs- tahdem mütekaltler, Meclis riya” setine müşterek bir telgrafla mü- tacaat ederek tekaüt | maaşları tahsisatlarının kesilmemesini rica stmişlerdir. Malâl gazilerin eşya piyangosu Malülgaziler cemiyeti umumi hakkında malümat almak isteyen malül arkadaşlarımız Pazardan manda her gün öğleden sonra ce- t merkezine müracaat ede- bilirler; 2 — Evvelce yapılan ilânat mu <ibince vazedilen tecdidi o kayıt müddet iran 932 nihayetine temdit edilmiştir. Haziran 932 nihayetine kadar arkadaşi rımızın âcilen merkeze müracaat menin ahkâmı mahsusası tatbik olunacağı tebliğ olunur. | RADYO | Bugünkü program İSTANBUL (1200 m.) — 18 gra melon, 19,5. alaturka saz, Bodayi musikiye heyeti haberleri, saat ayarı, 19,8 gramofon ile opera parçaları, 21 alaturkn sar, Münir Nurettin Bey ile arkadaşlar. ları tarafında 22 cazbant. BÜKREŞ (394 m.) — 20 piyano konseri, 20,45 konferana, 20,43 ka- Yüksek Mühendis Mektebi Mübayaat Komisyonundan Erzakım © Cinsi Münakasa güm Şekli minakasa ve saati Sade yağı 13/7/932 5. 14,30 Kapalı zarf | Kok kömürü » » 15 “ | Odun ve mangal kömürü » » 15,30 Aleni mü- nakasa Yumurta, soğan, patates 18/7/932 » 14 “ İ Zeytinyağı sabun zeytin tanâgl, » » 1430 5 , » 15 ” Beyaz ve Kaşar peyniri İl #60. Un; makarna, şehriye; irmikp 18/7/9832 » 14 “ pirinç unu > Pirinç » » 114,30) » Sür; kâse yoğurdu * »15 b Ekmek 15,30 ç » », n Mektebin Mayıs 933 gayesine kadar ihtiyâcı olan yukarıda | gö kasalarda behemehal Ticaret odasmdan vesaik ibraz etmeleri ilân olunur. (2748) Geditpaşada Jandarma Satınalma komisyonundan: Bin adet hayvan velensesinin kapal zarfla münakasası 7 Temmuz 932 perşembe günü saat onda yapılacaktır. Taliplerin şartname ve nümuneyi göfmek üzere her gün ve münakasaya iş- | trak için teminat ve teklifnamelerile mezkür günde. muayyen | saate kadar komisyona müracaatları, (2700) | Müzayede tehiri Bakırköy Malmüdürlüğünden: 22 Haziran 932 tarihinde müzayedeleri icra edileceği ilân olu- nan milli emlâkin müzayedeleri görülen lüzuma binaen talik e- | dilmiştir. Yevmi müzayede ayrıca ilân olunacaktır. (2823) | Kiralık Dükkân Eminönü Malmüdürlüğünden: Sultanahmette: Divanyolu caddesinde Sıhhiye müzesi altında ki 150 No, kı dükkân senevi 180 lira muhammen kira üzerinden açık arttırma usulile ve bir sene müddetle kiraya verilecektir. 1- halesi 30 Haziran 932 perşembe günü saat 14 buçukta yapılacak tır, (2560) Gedikpaşada Jandarma Satınalma komisyonundan: Dört bin adet çağ torbasının kapalı zarfla münakasası 7 Tem muz 1932 perşembe günü saat on dört buçukta yepılacaktır. T; liplerin nümune ve şartnameyi görmek üzere her gün ve müni kasaya iştirak için teminat ve teklifnamelerile mezkür günde muayyen saate kadar komisyonumuza müracaatları. © (2699) man solo, 21,15 flüt solo. BELGRAD (429 m.) — 20 kon. ferans, 21,10 şarkı, piyano ve ke man, 22,10 li, 2256 akşam könseri, ROMA (411 m.) — 21 Haber ve gramofon, 21,15 doktorun tavsiye- leri; 21,45 Zandoninin Die Gril is- mindeki, PEŞTE (550 m.) — 21 Roman- ik bir piyes, 22,45 haber ve Çiğan orkestrası VARŞOVA (1411 m.) — 20,18 muhtelif 2838 radyo gaz zı #adyo konseri, 21,55 edebiyat bahis- leri, 22,10 piyano konseri, 23 dans havaları. BERLİN (1638 m.) — 20,40 kon ser, 21 bir operet parçası, 22 şen ha valar, sonra cazbant. Bugün de Diyorlar ki. Edebiyat anketleri çıktı REMZİ KİTAPHANESİ Fatih sulh 3 üncü hukuk hâkimli- #inden: Fatihte çırçırda Arifzade s9 kağında 5 numaralı hanede mülkime sağire Abdullâh kızı Zeynep Gülter hanıma ayni hanede sakin arpacı ta tar Hasan efendinin vasi tayin edil diği alikadarann malümu olmak üz ve ilân olunur. İKTİSADİ VE SİNAİ TESİSAT VE İŞLETME TÜRK ANONİM ŞİRKETİNDEN : ILAN Şirketimiz hissedaranının 27 mart 1932 tarihinde sureti ndiyede akti iş tima eden hayeti urumiyesinde itti- baz kılınan kurana tevfikam beber hisse başına temettü olarak tevziine kürar verilen 80 ner kuruş bugün” den itibaren tediyeye | başlandığın-| dan hisşedaranın mebliği mezköru ahz eylemek üzere mezdlerindeki his Nafia Vekâletinden 1100 ton yerli maden kömürü kapalı zarfla münakasaya konul muştur. Münakasa 47/932 tarihine müsadif pazartesi günü sa- at 15 te Ankarada Nafia vekâl ni caktır.. Müna. kasaya iştirak edecklerin teklif mektuplarile birlikte Ticaret oda sı vesikaları ve teminat mektuplarını ayni gün ve saatte müna. kasa komisyonuna vermeleri lâzımdır. Taliplerin münakasa şartnamesini iki lira mukabilinde An- karada Demiryolu dairesinden, İstanbulda Haydarpaşa Liman işleri müdürlüğünden tedarik edebilirler. (2596) Tütün inbisarı umumi müdürlüğünden, 1 — 18,000 kil benzin, 6500 kilo motorin ve 2500 kilo vakum yağı: 30-6-932 Perşembe, K 2 — (Berliye) ve (Şevrole) marka kamyonlarımızla (Buik) marka otomobilimiz için eb'adı Komisyonumuzda mevcut (83) adet iç ve dış İâstik: 4-7-932. i 'Nevi ve mikdarları yukarıda gösterilen levazını itaya talip olanların hizalarında gösterilen günlerde yüzde yedi buçuk temi natlarinı hamilen saat 14,5 da Galatada Osmanlı Barkasinm kar şısındaki binada mübayaa komisyonuna müracaatlar... (2811) Tütün inbisarı umumi eeürüğünden Samsun fabrikamız için muhtelif eb'atta 310 metre mikâp ke reste 7-7-932 perşembe günü saat İ4 te pazarlık suretile alına- caktır. Taliplerin şeraiti anlamak üzere her gün ve pazarlık için de muayyen gün ve saatte teminat akçelerini hâmilen Galatada Mübayaa komisyonuna müracaatları. (2740) Gedikpaşada Jandarma Satınalma komisyonundan: ü i veçhile dokuz bin beş yüz hayvan tımar fırçasının Meler milnakasmsı 12 Temmuz 932 tarihine müsadif sale ünü saat on beşte yapılacaktır. iplerin şartname ve Bümu- © görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak için mezkür günde muayyen saate kadar teminat ve teklifnamelerile beraber komisyonumuza müracaatları. (2807) Beyoğlu, Taksim, Zambak sokak No. 41 Tel. B.O, 3152 Dr. A. KUTEL| . MAMA o kl e İÇ” De ak Şinasi da ACELE Satılık Yalı Boğaziçinde Büyükderede mükemmel bir yalı satlık: tır. İstiyen İstanbul: Anka- ra caddesi Kahraman zade hanında Resmi ilânlar şir- ketine müracaatları Eyüp icra memurluğutdanı Ba- latta Hizir Çavuş mahallâsinde Ye- hi çadilede kâin eski 47 yeni 73,mu- maralı nim kârgir dört kât üzerine mebni derünunda Terkos suyu — ile bir kuyuyu havi ve her katına ter- ko: #üyü cari ve her katında kiracı bulunan Akar apartmanın otuz iki | bisse İtibariyle tamamına ili bim bes | yüz lira kiymet takdir edilmiş ve bi tinci arttırmada dörüyüm lira teklif olunmuş ve hiç bir teriitan arteri mamış ve kıymeti #nühammnemesini dahi bulmamış olduğundan ikinci arttırmaya karar verilmiş ve Süley- maniye Kurbinde kâtip Şemsettin mahallesinin saatçı sokağında eski 23 yeni 23 numaralı iki oda ve bir | ufak matbah © ve bir abdesthane ve | bir bahçeyi müştemil ve bahçede bir iki bin beşyüz | lira keymet konulan üç yüz, yirmi hisse itibariyle tamamı birinci arttır | mada üç yüz elli lira teklif olunmuş | ise de arttiran bulunmamış ve kıy. | | | ! kuyu olüp temamma ieti mühamminesini dahi bulmamış clduğundan ikinci arttırmaya karar verilmiş ve çarşıyı kebirde Yarım | taş harmdaki - Taş han sokağında kâin eki 21 yeni 23 numaralı dük kân ma bodrumun otuz iki hisse İ- tibariyle tamamına beş yüz Fira kıy takdir edilmiş bunun da tama mı birinci arttırmada yirmi beş lira teklif olunmuş ve yetmiş beş liraya kadar arttırılmış ise de kıymeti mu- hamminesini bulmamış ve başka ta- | Bip dahi zuhur etmemiş olmakla kinci arttırmaya karar verilmiş ve Unkapanında Hoca Halil Aktar ma | hallesinin Cami sokağında eski 4 ye Bi 8 sumaralı tahıninen elli arşın #rsanın otuz ilki hisse itibariyle ta- | mamma yüz lira kıymet takdir edil- miş koza tamamı birini arttırmada | yirmi boş lira teklif olunmuş ve elli liraya kadar arttırmış ise de: Kıy- meti muhamminesini bulmadığı i- hetle ilinci arttırmaya karar veril miş ve Eyüp suli. mahkemesi icra- sından guysüm izalesi zımnında açık srtterma suretiyle satılacaktır. Satış yartaamesi 23 #azifan 932 tarihinde mahkeme divanhanesine talik edile. cektir. 13 Temz 932 tarihine mü sadif çarşamba günü saat 14-16 ya İ ve itiberile bir hissesi 25-7.932 tari- | İLAN Matmazel Marie Louise Brot İ te'n ait Bursada kâin; 1 — Koca Naip mahalletin- İde Kaplıcalar caddesinde (Çı- İ nârönü nam mevkide) harap Sıhhi yemekler - Buzlu içkiler FRİGEC 18 4 vade ile bir ipek fabrikası, kozaklık ve | SATİE | arazisi, 2 — Örtülü çarşıda, Demir Kapıda bir bap mağüza, bilmü. zayede satılacaklardır. İhale tarihi 6 Temmuz 932 dir. Tahiplerin Bursa beledi ye bili; zayede memurluğuna Müracat. ları. dan: Kadriye Hanıma (550) lira ile masadifi mübakeme ve icariye vesağ <8 vermeğe börçlu Hüseyin Bali 6 fendinin uhtei tâsarrufunda bulunan ve mecmuuna (2529) lira kiymet takdir edilen Eyüp'te Zeynep Ha- tun mahallesinde kar yağdı sokağın da eski ve yeni Tİ murara ile mü- rakkam iki kattan ibaret ve mütend- dit oda ve sofa ve mutbah ve bahçe- İeri ve kuyu, sarnıç ve ahır, vessi yi muhtevi bir bap banenin dört bine müsadif pazartesi günü saat 14-16 da birinci açık arttırma ile sa: | tilacak ve şartnamesi 4-7-832 tarihim) de divanhaneye talik olunacaktır.Art | tırmaya iştirak için yüzde 10 temi nat alınır. Hakları tapu sicillerile sa bit olmayan ipotekli alacaklılarla di ğer alacaklıların irtifak hakkı sahip- lerinin bu baklarma ve hususile faiz | ve masarife dair olan iddeolarının i- | lân tarihinden itibaren 20 gün için- | de evrâkı müsbitelerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapın si- Gillerile sabit olmayanlar satış bede: | inin paylaşmasından bariç “kalırlar. Gayri menkulün müşteriye ihalesi ta rihinden itibaren işleyecek vergiler: le bilcümle sair rüsum müşteriye aittir. Alâkadarların icra ve iflâs ka- nununun 119 uncu maddesine göre tevfiki hareket eylemeleri ve daha | ziyade malümat almak * isteyenlerin | İstanbul $ inci icra memurluğuna | İsi 256-932 cumartesi 3 üncü kolordu ilânları K. O. kıtaatının ihtiyacı i- gir” 360,0004l0 ürükapalı 'Zârf ln ünaküsaya konmuştur; İha | lesi 25.6-932 — cuniartesi günü caktırs Taliplerin şartname almâk “üzere 7 Her gün v& münakasâya iştirak edecekle- | rin de yevmi muayyende temi- nat ve teklif mektupladile köz misyonumuza müracaatları . di (85) (2407) : Çatalca müstahkem mevki kıtantı için 50,900 kilo un ale. ni münakasa ile alınacaktır. İ- halesi 25.6.932 cumartesi nü saat 16,30 da komisyonu muzda yapılacaktır. Taliplerin şartnamesini almak üzere her gün ve münakasaya iştirak ede ceklerin de vakti muayyeninde komisyonumuza müracaatları. si (386) (2408) Birinci fırka ihtiyacı için 350,000 kilo un kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhale. sa at 16 da komisyonumuzda yapı | ktır, Taliplerin şartnamesi. ni görmek üzere her gün ve mü | nakasasına iştirak edeceklerin de yevmi muayyeninde temi- nat ve teklif mektuplarile ko. | misyonumuza müracaatları. (387) (2409) | . | » K. O, ve 1 inci fırkanın se- nelik ot ihtiyaçları ayrı ayrı şartnamelerle ve kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhale. leri 27-932 cumartesi günü K. 930-5734 No sile müracaatları ilân olunur, | Salama alm İstanbul 4 üncü icra memurluğun- dan: Kostantin Veledi Sotiri Griza | goridi efendinin Leonida Zarifi efen | diden 25 mayıs 338. tarihinde istile- Fax eylediği elli bin Tiraya mukabil merhun bulunan Mahmutpaşadn Su- rari Daya Hatun mahallesinin Su- Yavrunuzun ea sıhhi gıdasıdır. meleri ilin olunu! vari çıkmazı sokağında | atik d mü. kerrer 4, 4,4, 4, 4, 4, 4, 4, cadit 18, 20, 24, 26, 28, 30, 32, 34, mumerolu | dört bap bodrum ve dört bap mağa- zayi müştemil Handan Hande mekle arif bir bap hanın tamamı 30 gün müddetle ihalei evveliye ilâna konmuştur. Müştemilâti: Han altın. da boğrumlarım sokağa methali o- lup dördü mağaza (olarak ve hanın | kadar açık arttırma suretiyle ikinci İ arttırmaları icra edilerek satılacak- Lir, Arttrmaya iştirak için yüzde Yirmi teminat akçesi alınır. Mütera- | kim vergi, belediye ve vakıf icaresi ve dellâliyyı hiplerine sittir.Hak ları tapu siçilleriyle sabit olmadıkça | İ ipotekli alacaklıları diğer alâkadara- | İ min ve irtifek hakkı sahiplerine ilim | tarihinden itibaren yirmi gün içinde | İ evrakı müsbiteleriyle bildirmeleri 1& | gethali altında bodrum vardır. 26 | aradır. Aksi halde Hakları tapu si- | pumarada Ohannes Hacr Nazar efen | Ordununki saat on beşte ve fırkanmki saat on beş buçukta komisyonumuzda ya- pılacaktır. Taliplerin şartname | sini almak üzere her gün müna kasalarına iştirak edeceklerin de teminat ve teklifnamelerile komisyonumuza müracaatları. (411) (2520) » .» lca Mst, Mv. ihtiyacı i. kilo zeytin yağı müna kasai aleniye ile alınacaktır. İ- halesi 29.6.932 çarşamba gü- nü saat 16 da komisyonumuzda | yapılacaktır. Taliplerin şartna- melerini almak üzere her gün ve münakasaya iştirak edecek. | lerin de vakti muayyeninde ko misyonumuza müracaatları, | | (414) (2523) .. çin “ | cilleriyle sabit olmayanlar satış be- | di müstecirdir, 28 mumerolu dükkü- (delinin paylaşmasından hariç kalır- | px da, aşçı Boğoz efendi sakindir. | lar. Akikadarların “iern ve iflâs ka- | Zemin katları tahta döşemelidir. Han | Bunun 119 uncu maddesi hükmüne | derununde 3 ayak merdivenle çıkı | göre hareket etmeleri ve daba fazla | hır, Kapu demir olup burada zemini salümat ahrnk isteyenlerin memi- | karaşiman döşeli ante üzerinde mer riyetimizde mevcut 932.316 numara | given altnda enmekânlı kahve ocağı lı dosyaya müracaatları ilân olunur. odabaş'nın tahtı işgalindedir. Biri: ci ve İkinci, üçüncü katların zemini Zonguld İ karoşiman döşeli birer korider üze- İ Belediyesinden; rinde sekizer oda ve birer küçük 0- | İ da ve yalnız üçüncü katta küçük o-| İ da erine karoşiman döyeli bir ara- İ ik üzerinde alaturka üç halâ vardır. Zonguldakta yapılacak be. | pördüncü kat karoşiman döşeli bir | ton arme iskele Haziranın yir. | merdiven başı üzerinde taylıktan tah mirci gününden itibaren yirmi | ta bölmeli depoyu havi bir bali ve bir gün müddetle münakaşaya / zemin karoşiman döşeli üstü ahşap vazolunmuştur. Münakaşa tem | Satı örtülü teras halen şapka fabrika muz ayının on birinci pazartesi günü saat on beşte Zonguldak | Belediye encümeni huzurunda kapalı zarf usulile icra kılına. caktır, Münakasaya dahil olı ve merdivenler mozayık taşları ka- | roşiman döşemeli “olup odaların ay- rıca demir kapu ve pencerelerin ay- | ren demir kepenkleri vardır. Elekt- İ rik ve terkos tertibatını havi olup yı İ hududu bir tarafı daya Hatun camii evrakı İstanbul vilâyeti Beledi. | serifi ve hane arsan ve. bir tarafı ye reisliği fen müdürlüğünden | müezzin meşrutesi hane hane arsası ve Zonguldak belediye riyase. | ve bir tarafı müteveffa Şükrü efen tinden bedeli rmkabilinde ala- | di zevcesi hanesi ve tarafı rabii tari- İ bilecekleri ilân olunur. (2498) | ki âm ile mahtuttur. Sokak cihetim- de ikinci kattan itibaren bir şahni. Devredilecek ihtira beratı si vardır.Kiraer Osman Naci, Aram “ Kabili tebdil bıçak kullanan us- | Paroelo Juçato Hacı Polihron EF. ler turalar, traş makinelerine ait işlâ. | müstecirdir. Mesahası, alettahmin bat” bakkındaki ihtir, Sanayi w | 204 metro mürabbadır. Kıymeti mu | müm müdürlüğünden istihsal edil. | hamminesi tamamı 26520 lira kıy- | miş olan 5 Ağustos 1930 tarih ve | metlidir. Talip olanlar kıymeti mu» 116$ numaralı ihtira beratı üzerin. | hammininden © 104 nispetinde İ deki hukuk bu kere satılacağı gibi | pey akçelerini alarak 929-2220 dos- | icara dahi verileceğinden daha fazla | ya Burmerosu ile 25 Temmuz S2 ta malömat wlrsak (arzu edenlerin İz. | vihinde saat 14 ten 17 ye kadar İs- tanbul'da Bahçekapu'da Taş Hanın. | tanbul 4 cü icra memurluğuna mü- da 43-48 numaralarda kâin vekili racast eylsmeleri ve fazla malima. H. W. STOK Efendiye müracaat et ; tn dosyasından ita edileceği Hizu- İmü'ilân olunur sna kalbedilmiştir. Bina tem kâgir | la | saat 14 e tehir edilmiştir. Talip K. O. ve birinci fırka ihtiya. | & için 30000 zar bin kilo ün pa | 6-932 çarşamba günü saat 14 ve 1430da komisyonumuzda yapılacaktır, Taliplerin şartna- İmak üzere her gün ve pazarlığa iştirak edeceklerin de vakti muayyeninde komisyonu muza müracaatları. (457) (2773) lerin (2779 ) Sarıyer Malmüdürlüğünden: R. Kavağında | Telli tabya mevkiindeki arazil milliyeye a. it ağaçlık mahal bir sene müd. detle icara verileceğinden ta, iplerin 3/7/1932 pazar günü saat 14 te Sarıyer Malmüdürlü ğüne müracaatları. (2808) İstanbul birinci iflâe memurluğun dan: Müflis Yahya Kemal Beyin & kinci alacaklılar toplanması günü teklif eylediği konkurdato 27 Hazi- van 932 pazartesi günü sant 18 te müzakere olunacağından alacaklı. larin yevm ve vakti mezkürde daire. | de hazır bulunmaları ilân olunur. saat 15 te komisyonumüuzda va) İstanbul 8İnci icta mormurluğum-! pı İ cevrileceği ilin olunur, DEVREDİ Kİ 8 bi AM Lİ Zİ baldan Li nında 22 teme dim edilmiş 6 lilesinin 1440 kayyot müren uaranmenı arama bu kere başkasına © devir vöya'itar © verileceğinden fazla malümat edin. mek arzusunda bulunan zevatın: İş. tanbul, Bahçelâprda Taş haninde 43-48 numaralarda kâin ve HK. W. STOCK Efendiye müra, et» “meleri ilân olunur. zi DEVREDİLE BERATI “ Fişenk bağlarına ait hakkindaki ihtirna berat talebi zim- > ik 1930 tarihinde tak edilmiş olup İstanbul Vilüyet edlilesinin 14410 evrik numarasile mukayyet müracaat üğörindöki hu- kuk bu kere başkasma devir veya edinmek arzusunda | tn İstanbul Bahçekapü'da Taş Ha- İl mında 43-48 numaralarda kin vekili * Öl H. W. STOCK Efendiye mürscnat etmeleri ilân olunur. aaa Nişantaşında Firuze apartmanın. © da müküm iken elyevm ikametgâhı | meçhul bulanan AK EkberHana İl İstanbul 3 üncü icrasından: Haci İk rahim E. vekili tarafından öld kata“ #önede müsteniden 1100 Tiraın —. faiz, 200 lira ücreti vekâlet ma me- sarifi icriyye tahsili hakkında ita eylediği 28-12.931 tarihli takip ta- | lebi üzerine adresinize gönderilen 8 Ül deme emrine mubaşiri tarafından ve zabitaya yazılan tezkereye #memuru tarafından verilen meşrahatlara ma- zaran ikametkâhinizin meçhul bu lunduğu anlaşılarak ilânen tebliğat #asına karar verilmiştir. Tarihi ilâm- dan itibaren bir ay zarfında müra- <natle bir itiraz dermeyan etmez ve onu takip eden 8 gün zarfında borca kâfi mal ve saire örne etmediğiniz takdirde hakkınızda | gıyaben mua melâti icralyeye devam olunacağı mezkür tebliğ makamına kaim ol. İl mak üzre ilân olunur. THT İstanbul üçüncü icra memurluğun | dan: Paraya çevrilmesine karar ve. rilen iki sandık top kumaş 256.932 tarihinde saat li den 12 ye kadar Tahtakalede Balkapan Hanında 56 Bumeroda birinci açık arttırma sü- retile satılacağından talip olanların“ vakti muayyende bazır bulunmaları ilân olunur. z li va İstanbul 8 inci icrasından: Bir dey © Mindan Halayi yokuşun. — | da çarkçı sokak 9 No: hu odada tah- ti hara alman zımpara kâğdı tel çi vi ve yumak eşyaların furuhtu te. karrür eden 25-6-932 günü cümar- tesi saat 12 de 13 mahallinde fu- ruht edileceğinden yevmü merkür. de memuruna müracaat edilmesi £- Hân olunur. 4 #lanbul Binci icrasından: Bir ' zarlıkla almacaktır. İhalesi 22. | Poretan dolayi tahtı hapse alınıp sar taşı takarrür eden Beşiktaşta köyü. | işinde Ortabağçe İhlamur caddenin. © | eryala- v1 27-46-1932 tarihinde saat 17 den || | 18 e kadar paraya. çevrileceğinden taliplerin mezkür günde ve mahal. linde bazır bulunmaları ilân olunur. —————— üinden: Elyevm ikametgâkları meç- hul Kostantin veledi Vasil ve Dimit ri veledi Vasil efendilere: Kostantin kama eylediği davada Beyoğlunda Feruzağn Terlikçi ve çorbacı sokak (|| atik 24 mükerrer 1, 3, 20, 22 cedid 24, 1, 1,3, 20, 22 No, lu nrâanim şu: | İ yanın izalesi talep edilerek ikametgi | hnızın moçhuliyeti hasabile tarafını 2a ilânen tebliğat yapıldığı halde mahkemeye yine gelmediğinizden ge * yabınızda devam ile gayri menkü- ün keşfi icra ve tapudan kaydi ta- lep ettirilmiş bü baptaki gıyap kara. © | rmen müzmeleli olarak tarafınıza 20 gün müddetle ilânen icrasma karar verilerek mahkeme 14 Temmuz 902 sant 14 te talik kılınınıştır. Tarihi || mezkürde itirazla bizzat mahkeme. | ye gelmediğiniz veya vekili şwnad. dak göndermediğiniz takdirde müd- deinin dermeyan . edeceği vaktaları | kabul etmiş adolunacağınız. tebliğ makamına kain: olmak üzere keyfi. || yet ilân olunur. ————— İstanbul yedinci icra memurlar ğundan: Bir borçtan dolayi mahcuz ve paraya çevrilmesi mukarrer bip © kasa ve daktilo makinesinin 272-6933 | pazartesi günü saat on iki ondört te Sirkecide Nur | han-sde oaraya