3 Temmuz 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

3 Temmuz 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Emniyet Sandığı emlâk | "Türkiye ziraat Müzayedesi Kati karar ilânı MERHUNATIN CİNS VE NEV'İLE MEVKİ VE MÜŞ TEMİLÂTI hı Çakmakçılarda, Dayahatun mahallesinde, — 5 j 9448 4 E & z z 000 kemerli, zemini tahta döşeli önü ustor kepenk li bir dükkânın tamamı. Makrina H. Unkapanında, İbnimeddâs mahallesinde, Sa. lihpaşa sokağında eski 16 yeni 22 numaralı altmış arşın arsa üzerinde ahşap üç kattan i- baret olup altında bodrum, birinci (kat: bir taşlık, bir oda, bir mutfak, ikinci kat: bir oda, bir sandık odası, bir sofa, kat: ikinci katın ayni ve yüz otuz ile bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı. Mehmet Salih Ef. vekili Mustafa Fehmi B. 400 440 18794 Süleymaniyede, Taşodalar sokağında, eski 11, 11 yeni 19, 21, 23 numaralı üç yüz arşın arsa üzerinde ahşap kismen iki kismen üç kattan (o ibaret Oolup 19 numaralısı birinci katı (o bir taşlık ,bir ocak ikinci kat: üç oda, bir sofa, bir helâ, 2i numa ralısı birinci kat: çini koridor; çimento taşlık bir oda, bir mutfak, ikinci kat iki oda, bir sa- hanlık, üçüncü kat: bir oda, bir helâ, bir sa- hanlık 23 numaralısı birinci kat: bir taşlık, bir mutfak, bir oda, ikinci kat: iki oda, bir sofa, bir helâ; üçüncü kat: iki oda, bir sofa, bir helâ, bir balkonu elektirik tertibatlarını ve derunine cari suyu ve yüz on arşın bahçe ile seneden in tamamı (binaların Bozdugankemeri iğer senetle tasarruf olunur ve İsrın havasından yüzü mev- cuttur 23 numaralı hanenin bu yüzde iki çık. ması vardır.) ) Zencirlikuyuda, atık Alipaşa mahallesinde, Çukurbostan sokağında eski 85 ve yeni 83 numaralı kırk arşın arsa üzerinde kârgir üç katta, üç oda, (biri ufaktır) iki sahanlık, bir ufak mutfak, merdiven altı, ufak bir antre, bir gusülhane, ve altında bir dükkânı o havi harici sıvasız bir hanenin tamamı, Mustafa Efendi 2000 55633 3846 Üsküdarda Hocahesnahatun mahallesinde, Paşalimani sokağında, eski 87 Mü. 87 Mü. 89 Mü., 88 Mü. 81, 1 ve yeni 104 (o numaralı beş yüz doksan altı arşın arsa (o üzerinde bir katı kârgir, iki katı ahşap (olmak üzere üç kattan ibaret olup birinci kat: bir taşlık, üç oda iki helâ, odunluk kömürlük, on sekiz ar- gm arsa üzerinde bir mutfak ikinci kat: altı oda; iki antre, iki helâ iki sandık odası (bu odalar mutfağa tahvil edilmiş) bir salon, üçün cükat: dört oda,bir salon,iki belâ, iki sandık od (bu kattaki salon bir oda, ve bir sofaya tahvil edilmiştir.) bir kuyu, bir sarnıç, terkos tertibatı, gayet büyük tabaka tabaka lâkl: bir havuz, ve dört bin üç yüz seksen altı arşın bahçe ve ayrıca doksan üç bin beş yüz seksen iki arşın fazla a- raziyi ve bu arazide dişbudak, meşe, petirnal, argavan, tefne; fıstık çam ağaçları serisini ve erik, kızılcık, ceviz, dut; ayva; armut; malta- eriği, kestane; Sakızkavak, ihlamur, ağaçla- rile, ormanlık halini almış bir köşk ve müş- temilâtın tamamı ile arazinin kırk hisse itiba rile on bir hissesi. (o Ayşe Mediha, Ayşe Gü- zide Fatma Nazan, Alime Sadiye, Fatma Nüvire Hanımlarla Rauf B. Erenköyünde, atık Bostancı, cedit Kozyata- ğı, mahallesinde Arifpaşa sokağında, eski maklup 10, 13, 29; 33 ve yeni 27; 27 numa. rakı, yüz kırk sekiz arşın arsa üzerinde, bir katı kârgir diğerleri; ahşap olmak üzere üç kattan ibaret olup zemin kat: üç oda, ve elli arşın arsa üzerinde bir mutfak, bir oda, bir helâ; ikinci kat: harici dahili antre bir sofa, üç oda, bir kiler, bir hel üncü kat: bir s0- fa, üç oda bir sandık odası bir helâ, bir bal- kon, dokuz yüz seksen dokuz arşm bahçeyle tulumbalı kuyu, ve bahçede çam ağaçları, ve bağ mahallerini havi bir hanenin tamamı, Mehmet Ağa Boğaziçi Bebekte, eski Hamamcı kuyu ve ye ni, Yeni sokakta eski 1 yeni 12/9 numaralı üç yüz otuz arşın arsa üzerinde ahşap üç kat. tan ibaret olup, birinci kat: dört oda, bir mut iki taşlık, iki helâ, İn; birer antre; birer salon, ikişer he- lâ, merdiven altı kömürlük, bahçede ayrıca mutfak, tatlı suyu ve bin iki yüz yetmiş arşın bahçe ve ayrıca on bir bin beş yüz altmış üç arşın fazla bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Cevat B. Boğaziçi, Bebekte, Küçükbebek caddesinde eski 22 ve yeni 29 numaralı elli dokuz arşın arsa üzerinde ahşap üç kattan ibaret olup ze- mini malta döşeli taşlık bodrum, mutfak, as. ma bir oda, birinci kat: bir sofa, iki oda, bir helâ, ikinci kat: bir sofa; bir oda; helâ, ve çinko döşeli daraçayı havi bir hanenin tama- mı. Bilesale ve bilverase Mehmet Nuri B. ile bilverase Atifet H. ve Necdet B. Beyoğlunda, Kamerhatun mahallesinde, As- lan ve Aynalrçeşme sokağında atık 1,2 nu- maralı altmış arşın arsa üzernde kârgir dört buçuk kattan ibaret olup birinci kat: mermer taşlık: bir mutfak, bir helâ, dolap, bir sarnıç, ve zemini mermer önü demir; kepenl bir dükkün altımda bodrum, ikinci kat, iki oda, bir asma sofa, üçüncü kat: iki oda, bir kiler, ufak sofa, bir balkon, dördüncu kat: iki oda, bir ufak sofa, mutfak olarak müstamel kiler. 500 9231 7471 Elek Halil İrfan B. * Bankasından: Ziraat Bankası Müfettiş Namzetliği için 20 Temmuz 1932 çarşamba günü sabahı Ankara ve İstanbul Ziraat Bankalarda | bir müsabaka imtihanı açılacaktır. İşbu tahriri imtihanı kazanan | lar Ankara'da yapılacak şifahi bir imtihana tabi tutulacak ve bun da da ihrazı ebliyet eyliyenlerden altı Müfettiş namzedi alınacak tr. Müsabakaya iştirak edeceklerin Mülkiye mektebi, Hukuk ve- ya İktısat Fakültesi veya Ulümu Âliye Ticariye mektebi mezunu ve yahut sonsınıf müdavimi olması lâzımdır. Diğer Fakülte veya | yüksek mektep mezunların müsabakaya iştirak eyliyebilmeleri için en az iki sene mali müesseselerde çalışmış olmaları şarttır. İmtihan programı ve şeraiti saireyi havi matbualar Ankara, İstanbul ve İzmir Ziraat Bankalarından tedarik edilebilir. Talip. | ler bu matbunda yazılı fotoğraf ve vesikaları bir mektuba leffen | Ankara'da Ziraat Bankası teftiş heyeti Müdürlüğüne nihayet | 14/7/932 akşamına kadar bizzat vermek veya göndermek sure. | tile müracaat etmiş bulunmalıdır! (2782) Nafia Vekâletinden: Ulukışla - Niğde hattı üzerinde 42 inci kilometrede kâin taş ocağından ihraç edilecek (15000) metre mik'ap balâst (kapalı (zarf usulile münakasaya konulmuştur. Münakasa 24-7.932 tarihine müsadif pazar günü saat 15 te Ankara'da Nafia Vekâleti Müsteşarlık makamında icra edilecek tir. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektupları ve 1800 liralık muvakkat teminatlarile Ticaret odası © vesikalarını ayni 'onuna vermeleri lâzımdır. mesini bir lira mukabilinde An- m bir helâ, üzerinde üç oda, bir sahanlık, - bir daraça, elektirik, terkos tertibatını havi maa dükkân bir hanenin tamam, yağlı boya, üçüncü kattan dır.) Annik H. vekili Antuvan Ef. Sultanselimde, Çırağıhamzı mahallesinde, &- tık Sakızağacı cedit bodrum sokağında, eski 34 Mü. 34 Mü. ve yeni 25, 27 numaralı yüz oluz arşın arsa üzerinde kârgir maa bodrum | iki buçuk kattan ibaret olup birinci kat: bir taşlık, bir oda,bir mutfak, bir helâ, ikinci kat: üç oda; bir sofa; bir helâ, bir sahniş, yirmi do kuz arşın bahçeyi ve bir kuyuyu havi bir ha- nenin tamamı, İsmail Ef. Gülsüm H. Balatta, Hocaali mahallesinde, Hamam s0- kağında, eski 33 ve yeni 35 numa; bir arşın arsa üzerinde kârgir (dahil tır) üç kattan ibaret olup birinci kat lu, bir ocak, bir helâ, müşterek bir kuyu i- iki oda, bir sahanlık; üçüncü kat: bir sahanlık, ve bir halâyı havi bir hanenin tamamı, Ahmet Hamdi B. Kocamustafapaşada, Saricaktarhayrettin ma- hallesinde, Kocamustafapaşa sokağında, es- ki 142 ilâ 162 ve yeni 186 ilâ 196/1 numaralı yüz dört arşın arsa üzerinde kârgir üç kattan ibaret olup birinci kat: bir oda, bir taşlık, mer diven altı, 25 arşın üzerinde bir mutfak ve ittisalinde, ahare ait müfrez hanenin altın daki dükkünla, ortasında bölmesi bulunmı yan ufak bir dükkân ikinci kat: iki oda, bir sofa, bir helâ, üçüncü kat: iki oda, bir sofayı, ve bin yüz yirmi sekiz arşm bahçeyi elektirik terkos tertibatını havi bir hanenin tamamı, Fatma H. Bakırköyünde, Zeytinlik mahallesinde, Ye. dinci sokakta yeni 1, 7, 9 numaralı yüz kırk beş arşın arsa üzerinde bir kattan ibaret olup, kârgir ve altında bodrumu olan kapıdan gi- rilince, koridor şeklinde bir'sofa, dört oda, bir belâ, bahçede harap bir mutfak; bir kuyu, ve yüz seksen bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Mm. Polimya Pendik Çatramevkiinde, Umumi 661/15 ce- dit 15 numaralı iki yüz yirmi dört arşın arsa ir iki buçuk kattan ibaret olup çimente taşlık beş | oda, (ikisi natamam) diğer bir taşlık, bir mutfak, ikinci kat: zemini kersömen döşeli etrafı mo- zayık korkuluklu harici bir antre, bir sofa, dört oda, bir hamam, bir helâ (termesifonlu) çatı altı bir sahanlık, bir oda; bir balkon, iki sandık odası, harici seksen arşm arsa üzerin- de bir ahır, ve bin iki yüz doksan © altı arşın bahçe (ayrıca dört bin iki yüz yirmi beş ar. şın fazla bahçesi vardır) tulumbalı bir kuyu, natamam havuzu, su hazinesi, yemiş ve çam, ve zeytin havi ve harici sıvasız bir in ta. mamı, Ali Vasfı B. Beykozyalıköy, Beykoz caddesi İshakağa 80 kağında eski 15 ve yeni 45 numaralı yüz ar. arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret o- lup, birinci kat: kırmızı çini üzerine bir antre, bir sofa, iki oda, bir helâ 25 arşın arsa üzerin de bir mutfak, bodrum, ikinci kat: bir sofa, üç oda; bir helâ, üç çıkma, bahçede yemiş a- gaçları, bir kuyu ve yüz kırk altı bahçeyi hı vi bir hanenin tamamı, o Hürmüz H. miras. çıları, Fahriye, Ahsen, Mürüvet, Müzeyyen H. larla Osman Nuri ve Ziya Beyler, Yukarıda cinsi ve nev'ile mevki ve müştemilâti yazılı em- lâk 61 gün müddetle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde tekarrür ede rek birinci ihalesi icra ve 31 gün müddetle müzayedeye dilmiş ve 8 ağustos 932 tarihine müsadif pazartesi güni on dörtten itibaren müzayedeye mübaşeret (o olunarak beş buçukta arttırma bedelleri muhammen kıymeti geçtiği tak dirde kat ararlarınm çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğun. dan talip olanların mezkür günde saat on - beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri ve'saat on beş buçuktan sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmeyeceği ve mez. kür emlâke evvelce talip olanların kat'i kararları esni zır bulunmadıkları veya başka talip zuhur eylediği tal velki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. 100 1330 9397 600 5210 9423 100 1470 601 —> av 330 1349 (415 Zeytin ve Delice palı zarfa esas olan Ş; den itibaren on beş gün müddetle yonuna müracaatları. PE e “Hayriye aker, Lisesinde 4 Bakalorya ve Sınıf Dersleri İkmal imtihanlarına hazırlık kursları ' Bütün Türkiye Lise ve Orta mektepler birinci ve ikinci devreler mezuniyet imf banlarma giren talebenin muvaffak olmadığı gruplarla diğer sınıflar talebesinin ikm kaldığı derslere hazırlık kursları açılmıştır. Hayriye Lisesinde açılan bu kurslar aşağıda isimleri yazılı memleketimizin kıy” metli muallimlerinin teşkil ettiği talim heyeti tarafından idare edilecektir. RİYAZİYE Hasan Fehmi ve Haydar Niyazi Beyler FİZİK - KİMYA Ali Hikmet ve Hulüsi TABİYE Doktor Ziya Cemal Bey TÜRKÇE EDEBİYAT Ali Sedat Bey Beyler FELSEFE - İÇTİMAİYAT Hilmi Ziya Bey TARİH - COGRAFYA Mükrimin Halil ve Necmettin Beylef YABANCI DİL Nurullah Ata ve Şeha Kurs 10 Temmuz Pazar günü başlıyacaktır. Fazla ta'silât, “mek isteve" Büyükadada Taksitle Satılık Arsalar Esas Mevkii ve Nevi Teminat 321 Büyükada Kevkep sokak 9 No. 128 m. arsa 10 329 Pervane ” 3,5,7No.34m. " 5 > e NR 7 Yalı mahallesi küçük karakol sokak 6 No. 10 m. arsa Maden Dalyan 1/8 hisse Karanfil mahallesi Timyano sokak 27 No. hane * Karanfil mah, Fıstıklı sokak 4 No, 1517 m. arsa Yeniyol Firuz sokak 14 No. 60 m. arsa yazılı emlâk sekiz tal 337 itle bilmüzayede satılacağın. günü saat 16 da şubemize mü- racaatleri, (3039) İzmir Ziraat Bankasından: eher dönümün kıymeti Lira K. 35 Muhammen K. Lira K. Dönümü adet 2500 6000 134 1948 Kabili zer arazi Mera ve Dağlık Bağ 7 52,51 8.75 Eşcarı Müsmire çiftliğin binaları Yukarıda evsafı yazılı olup İS Hazlran 932 tarihinde ihale edilmek üzere pazarlıkla müzayedeye çıkarılan Gük Ağaç çiftli. ğine ihale günü haddi lâyikile talip ka- ame dahilinde 29 H i Bu çiftliğin an in- ğa çıkarıldığı. nm ilânma komisyonca karar verilmiştir. Yevmi ihale 14 Tem. | stuz 932 perşembe günü olduğundan isteyenlerin yukarıdaki mu hammen kıymetin üzerinden yüzde yedi buçuk teminat akçele- rile birlikte mezkür günde saat on dörtte Ziraat Bankasının Gazi | Bulvarımdaki İzmir Şubesinde müteşekkil Satış komisyonuna mü | racaatları, (2834) Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 17400 Metre yerli Kü ası 25 Temmuz 932 pazartesi günü saat 16 da, Deniz kuvvetleri ihtiyacı için satın alınacak olan o yukarda miktarları yazılı malzemenin hizalarındaki gün ve saatlerde mü kı aları yapılacğından şartnamelerini görmek istiyenlerin her ve münakasaya iştirak edeceklerin de münakasa günü usu- tevfikan hazırlıyacakları teminat ve teklif mek. taplarile birlikte Kasımpaşada Deniz levazım sakmabma koma: YARINI DÜŞÜN p Beyler ve tedris hakkında ma'ümül ler her cün Saraçhane başında Münür Paşa sokaömi'a Hsywr'wn Pie Miidörlüğüne müracaat etmeleri İ#>DİKKAT Her ilâç müessir değildir GLANDOKRATİ Alelâde bir ilâç olma) meşhur Prof, B. Segusfi ve Schteinach'ın keşfid Genç ve dinç hayvan tave ve zihayat hormol rile ihzar edilmiştir. ADEMİ İKTİDARA BELGEVŞEKLİĞİ Karşı kari tesirli devadır. EKİ Kadın farkı yoktur. bulunur. Kutusu 9 Umumi Istanbul ZAM ecza dej Dr. Be izerinde teeribe mukebilind. basta bir Ki göndi makbuz 3 üncü kolordu ânla şartnamelerle ve kapalı münakasaya konmuştur. si 5—7—932 salı günü 8 da gösterilen saatlerde kof yonumuzda yapılacaktır. İiplerin şartnamelerini alı üzere her gün ve münakasi rma iştirak edeceklerin de minat ve teklifnamelerile ti muayyende komisyonun müracaatları. (431) (2599) İhale saatleri: K.O. nunki 15 F.linn 16 i ».. K. O. ve birinci fırka ibtği ca için 30,000 kilo pirinç kapi zarfla münakasaya konmuş! İhalesi 17-7-932 pazar günü at 11 de komisyonumuzda 74! pılacaktır. Taliplerin şartnaf sini almak üzere her gün ve nakasasma iştirak edecek! İde teminat ve teklif mektu le komisyonumuza müri (480) (29) nin ihtiyacı için altı kalem sebze aleni münakasa ile 8 caktır, İhalesi 17-7-932 Pi günü saat 11,30 da komis) muzda yapılacaktır. Talip şartnamelerini almak üzere Pi gün ve münakasaya iştirak © ceklerin de vakti muayyende * misyonumuza müracaatlar!” (481) (291 ii MN a K. O. merkez kıtaat ve Pİ essesatı için 1,381,500 kilo 1 inci fırka için de 1,076,0005 lo mutfak odunu kapalı 28 İ ve ayrı ayrı şartnamelerle MÜ! " nakasaya konmuştur. İho 5-7.932 salı ü | misyonumuza ve münakasalfi! na iştirak edeceklerin de W muayyeninde teminat ve te” İ namelerile komisyonumuz# 0) racaatları, z (432) (2695 © Erka ibEliİ veri münakasa ile alacaktır. İP “i jlesi 97-932 cumartesi (o SÜ saat 11,30 da komüsyonumU”... aktır, Taliplerin şerti almak üzere her SÜ le tirak edeli rin de vakti muayyende Ki İ İ yonumuza müracaatları. (453) (2746Ü) |