29 Ekim 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

29 Ekim 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

CÜMHURİYET Bayramı şerefine Beyoğlu'nun yegâne Türk Müessesesi olan Yüzü güneş ve terin tahribatından korumak için Beşir Kemal Letafet Suyunu Kullanınız | Deposu: Sirkecide BEŞİR KEMAL ve MAHMUT CEVAT eczanesidir. EE Tekirdağ Vilâyeti ii Ya e Daimi Encümeninden: 11,631 liva 43 kuruş bedeli keşifli Tekirdağ - Malkara şosa- sının 23 |: 100 kilometrosu ile 31 4 250 kilometrosu arasındaki kısım ile 6581 Vira 99 kuruş bedeli keşifli ve yine ayni yolun 32-- 600 kilometrosu ile 55 -- 600 kilometroları arasındaki tamire müh taç mahallerin tamiri 17-10-992 tarihinden 6.11.932 pazar gü- nüne kadar 21 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münekasaya konulmuştur, 1 — Şartname keşifname ve proje suretleri Tekirdağ vi- lâyeti yollar başmühendisliğinden alınabilir. | 2 — İhalei kat'iye 6.11.932 pazar günü saat 16 da Daimi Encümence icra kılınacaktır. İ 3 — Müteahhitlerin gösterecekleri Mühendis ve Fen me. | murlarının ehliyeti fenniye vesikalarınmn ihale gününden evvel Tekirdağ yollar başmühendisliğine gösterilerek tasdik ettirile- cektir. 4 — Taliplerin 661 numaralı müzayede, münakasa ve ihale kanununun onuncu maddesindeki izahat dairesinde tanzim ede- cekleri teklif mektuplarına 9; 7 buçuk nisbetinde teminatı mu- vakkateye alt vesaikle Fen memuruna ait vesikayı leffederek 6.11.932 pazar günü saat on altıya kadar vilâyet makamına tev. di eylemeleri lâzımdır. (8679) -a 25 Teşrinlevvel 932 tarihinden itibaren İnhisarlar ida- resinin müsaade ve kontrolu tahtında uzun müddet fıçılarda bekledikten sonra Dinlendirilmiş Olarak satılmakıa olduğu muhterem müşterilerimize ilân olunur. İnhisarlar Umum Müdürlüğünden: İdareye Kizumu olan 45,000 çuvala kapalı zarf usulile veri- len fiyat haddi Iâyik görülmediğinden 31-10.932 pazartesi gü nü saat 14 te pazarlıkla mübayan edilecektir. o Taliplerin yüzde 75 teminat akçelerini bamilen Galatada Mübayaa komisyonuna | müracaatları. (5714) Kadıköy Malmüdürlüğünden: Kadıköyünde Papasoğlu bahçesi yanımdaki depoda bulunan tahrsinen 1500, 2000 adet boş mazot tenekelerinin açık arttırma | usulile satılacaktır. Müzayede günü 2 inci Teşrinin 1 inci salı gü mü saat 14,5 buçuktur. Talip olanların pey akçelerile © gün ko- misyona izahat isteyenlerin daha evve Malmüdürlüğüne müra- caatları, (5641) ŞIRA A ayy MUJD Muhterem Ankara halkının göstermiş olduğu fevkalâde rağbet ve teveccühten cesaret alarak yalnız bir aya mahsus olmak üzere Ankara - Anafartalar caddesinde 28 No. da Salonunda küşat edilen sergimizi bu kere bir müddeti muvakkate için temdit eylediğimizi arzederiz. EKSELSİOR Samsun Orman Müdürlüğünden: Samsun vilâyetinde Vezirköprü kazasının Ildırözü - Salak- geriş devlet ormanından her sene 506 gayri mamul metre mik'ap | hesabile bir senede 506 gayri mamul metre mik'ap karaçam eşça- ri beher gayri mamul metre mik'abı 237 kuruş muhammen be- i deli üzerinden talibine ihale edilmek üzere müzayedeye konul- İ muştur. Müzayede ve ihale açık artırma usulile ve 66) - 719 numa- Beynelmilel Tasarruf Günüdür Bu hafta bütün medeni memleketlerde ralı o kanunların ahkâmı Oumumiyesi veçhile 5 Teş- | rinisani 932 tarihine müsadif ocumartesi: günü saat 7m em m tasarruf hesapları artar. satış komisyonu huzurunda icra edileceğinden taliplerin beş bin lira sermaye vaz'ına mali iktidarlarını gösterir ticaret odası ve- sikasını ve muhammen bedelden aşağı olmamak şartile vereceği bir senenin bedeli mikdarının yüzde yedi buçuk aisbetindeki te- minatı muvakkatesini hâmilen ihale kanununun on yedinci mad. desi sarahati dairesinde mezkür saatte komisyonunda hazır bu- İunmaları ve şartname ve mukavelename sureti musaddakaları- nım Ankarada Orman İşleri Umum Müdürlüğü ile İstanbul ve Samsun Orman Müdiriyetlerinden alınabileceği ilân olunur. (5660) Türkiyenin bu savaşta geri kalmamasını istiyorsan, sen de kendine ZIRAAT BANKASPnda Bir Tasarruf Hesabı Açtır. Eğer bir tasarruf hesabın varsa, ona bir miktar daha para yatır. Damlaya, damlaya göl olur. Ak akça, kara gün içindir. Atalarımızin bu güzel sözlerine lâyık Vatandaşlar olduğumuzu gösterelim. TÜRKİYE ZİRAAT BANKASI Bugün Cümhurivet Bayramı şarefine BİRAHANESİNDE >“* EFTALYA "SADİ &w Bu mes'ut gecede musiki muhiplerini | karşılarında görmekle bahtiyar olacaklardır. Deniz levazım satınalma komisyonundan 15,000 Kile Pirinç: o Açık münakasası: 932 pazar günü saat 11 de, 6,000 Kilo Sabun: £ Açık münakasası: 30 Teşrimievvel 932 pazar günü saat 14 te. ” 15,000 Kilo Kuru fasulya : o Açık münakasası; nievvel 932 pazar günü saat 158 te. 15,000 Kilo Nohut: o Açık münakasası: 932 pazartesi günü saat 11 de, 5,000 Kilo Kuru üzüm: Açık münakasası: evvel 932 pazartesi günü saat 13,5 ta. 5,000 Kilo Karpit: o Açık münakasası: (31 Teşrinievvel 932 pazartesi günü saat 14,5 ta. 5,000 Kilo Kazan Tutyası: o Açık münakasasr: rinievvel 932 pazartesi günü saat 15,5 ta, Deniz kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda cins ve mikdarları yazılı eşyanım münakasaları hizslarındaki gün ve saatlerde ya- | ği pılacağından şartnamelerini görmek isteyenlerin het gün ve ver. meğe talip olacakların da münakasa gün ve saatlerinde muvak- kat teminat makbuzlarile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım (5292) | 30 Teşrinievvel 30 Teşri- 31 Teşrinievvel 31 Teşrini- 3İ Teş- satmalma Komisyonuna müracaatları. Bevoğlu İstiklâl caddesi İş Bankası yanında 150 Nö AİLE BİRAHANE VE LOKANTASINDA Her akşam saat 6 dan 1 « kadar mükemmel orkestra çalmacaktır. Taze bira ve rakı ile berâber sıcak ve soğuk envaı mezeler veriliyor. Bu çocuk Fiatlarımız gayet ucuzdur. ga Yüksek Mektepler Müb t | ve ” EE YA | Mahzun duruyor? Türk Maarif Cemiyeti Menfaatine BÜYÜK Eşya Piyangosu İkramiye Miktarı: 9000 Lira Keşide tarihi 12 ikinci teşrin 932 - Biletin fiat BİR liradır. Biletleri bayilerden ve Tayyare piyangosu kişe- lerinden arayınız. Memurlar bulundukları daire ve Şir- ketlerden de tedarik edebilir. İstanbul'da tevzi mahalli: Cağaloğlunda Halkevinde Türk Maarif Cemiyetidir. Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: | Deniz kuvvetleri için bir adet Işıldak açık > münakasa ile sa- tn almacağından şartnamesini görmek isteyenlerin her gün ve münakasaya iştirak edeceklerin 14. 2. teşrin. 232. pazartöği | günü saat 14 te Kasımpaşada Deniz Satınalma Komisyonuna müracaatları. (5605) vel muhasebe veznesine yatırılması lüzumu ilân oluhur. Komisyonu Riyasetinden: Mülkiye ve Yüksek muallim mekteplerinin 932 mali senesi kesime ve toz şeker : aleni suretile münakasaya konulmuş- ni sak üzere mektep müdürlüklerine ve | tarihinde Fındıklıda Güzel san'atlar a- | inde yüksek r*ettepler muhasebeçiliğinde mübayaat ko. | una müracaatları ve münakasanın saat J5 ten 16 ya ka- | : devam edeceği teminatı muvakkatelerin ihale gününden ev- (8521) | Çünkü onun kumbarası yok! 29 teşrinievvelde bir Kumbara Hediye ederek onuda sevindiriniz Türkiye'de Cümhuriyetin kuruluşu günü, bütün dünyanın ( Tasarruf günü ) dür. Küçük, büyük. kadın, erkek herkes o gün para biriktirmeğe başlar. Bu hafta içinde İş bankasından alacağınız Kumbaraya para - atmıya başlayınız. Gelecek sene bu tarihte bir çok paranız olur Büyük Tayyare Piyangosu Bu keşidede büyük ikramiye 40,000 Liradır. Piyango şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir. Fırsatı kaçırmayınız İştirak ediniz..