12 Kasım 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

12 Kasım 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Avukat, tüccar, memur ve herkese lâzım olan Her yerde arayınız. Deposu: YERLİ Si e Lai 33 Senesi Yeni Muhtıra Defterleri Ankara caddesi No. 111 Afitap mağazası Mehmet Sadık Beyoğlu £ İstiklâl E MÜJDE Muhterem Ankara halkının göstermiş olduğu fevkalâde rağbet ve teveccühten cesaret alarak yalnız bir aya mahsus olmak üzere Ankara - Anafartalar caddesinde 28 No. da MODAPAZARI Salonunda küşat edilen sergimizi bu kere bir müddeti muvakkate için temdit eylediğimizi arzederiz. EKSELSİOR Sıhhat ve İçtimai Muavenet Vekâleti Hudut ve Sahiller Sıhhat Umum Müdürlüğünden: Evvelce 16 Teşrinisni 932 çarşamba günü saat 14 te İstan- bul limanı sahil sıhhiye markezinde müteşekkil mübayaa komis- yonunda kapalı zarf usulile ihalesi icra kılmacağı ilân edilen motör teknesinin görülen lüzum üzerine ihale tarihi 23 Teşrini- sani 932 çarşamba günü saat 16 olarak değiştirilmiştir. Taliple- rin bu tarihte mezkür merkezde müteşekkil komisyona ve şart- namelerini almak isteyenlerin her gün Ankarada Hudut ve Sa- hiller sıhhat umum müdürlük ayniyat muhasibi mes'ullüğüne ve İstanbulda Galatada Karamustafapaşa sokağında mezkür merkez İevazım memurluğuna müracaatları, (5755) Ziraat vekâletinden: Ankara Yüksek Ziraat mektebi, Erkek talebe kadrosu dol- uğundan müracaat edilmemesi ve ancak mezkür mektep kadrosunda (4) Hanım talebe için yer bulunduğundan Lise mezunu olan hanımlardan talip olanların evvelce ilân edilen şartlar dairesinde bizm olan evrak ve vesikalarile hemen Yük- sek Ziraat Mektebi rektörlüğüne müaracaatları ilân olunur. (5816) Liseler alım satım Komisyonundan: İstnbul Erkek ve Kız Muallim Mektepleri talebesi için alı- nacak elbiselik lâcivert kumaş 30-11-932 tarihine müsadif çarşamba günü saat 16 da ihale edilmek üzere kapalı zarf usuli- le münakasaya konulmuştur. Nümuneleri görmek için İstan- bul Lisesi kalemine ve talip olanların ihale günü Maarif Daire- sinde komisyona müracaatları. (5831) MEMELERİNİ AMELİYATSIZ KURUDUR KANI KESER OUNYADE EMSÂLSIZ DEVADIR HER ECZANEDE BULUNUR 933 Banka, Şirket ve Tıca- rethanelerde müstamel İ u s nşaat münakasası Edirne Erkek Muallim mektebi Müdürlüğünden: Mektep binasının (12,378) lira keşif © bedelli | tamirat ve tadilâti yeniden kapalı zarf usulile ve 4-11932 tarihinden iti- | baren (20) gün müddetle münakasaya konulmuştur. . Telip. lerin mali iktidarı ve ehliyeti fenniyeyi haiz diplomalı mühenk | dis veya mimar olmaları şarttır. Şartname ve projeleri görmek üzere İstanbulda Erkek mu- allim mektebine ve Edirnede mektep müdürlüğüne ve üne: kasaya iştirak edoceklerin tekliflerinin 10 94, yüzde onu “hisbe' | Sende teminat mektuplarile ve münakasa kanununa uygun tek- H# mektuplarını ihale günü olan 24 teşrinisani 9325 perşembe günü saat on beşe kadar Edirnede Hükümettö “müteşeldkil ko- misyona ptüracaatları ilân olunur. (5835) Hariciye vekâletinden Elyevm Hariciye Vekâletinde 14 üncü dereceden mevcut münhal memuriyetlere talimatnamesine tevfikan müsabaka ile| memur alacaktır. Müsabaka imtihanı 1 Kânermevvel 932 de saat 10 da Hari- ciye Vekületinde yapılacaktır. Müsabakaya iştirak için, teliplerin © memurin kanununun 4 üncü maddesindekilerden başka aşağıda yazılı ovsafı da haiz olmaları lâzımdır: Hükük, Mülkiye, Ulümu Siyasiye, İktisadiye ve İçtimaiye ve Fakülte derecesindeki Yüksek Ticaret mektepleri veya Ha- | riciye Mesleği ile alâkası bulunan mümasil Yüksek mektepleri veya Hariciye Mesleği ile alâkası bulunan mümasil Yüksek mekteplerden birinden mezun olmak; Müsabaka imtihanı şöyledir: 1 — Hukuku Medeniye, Hukuku Düvel, Hukuku Husuk Mufassal olarak zarif şekillerde i 12 cins üzerine çıkmıştır. Bundan böyle DENİZ KIZI Eftalya Sadi Yeni eserlerini ve Kemani Sadi Beyin Taksimlerini yalnız COLUMBİA 'Ğ Plâklarında dinliyeceksiniz. Sabırsızlıkla bekleyiniz. Eftalya Sadi İstanbul “e Trakya Şeker Fabrikaları TÜRK ANONİM ŞİRKETİNDEN: Alpullu şeker fabrikasının İstanbul depo. larından kristal toz, sandıkta ve çuvalda küp şekerleri atideki fiatlerle her isteyene bin kilodan eksik olmamak üzere satılır. Kristal toz, kilosu 36,75 kuruş Çuvalda küp, kilosu 38'/, kuruş Sandıkta küp, kilosu39”/, kuruş Taşradan vuku bulacak siparişler yüzde yirmisi peşin ve mütebakisi hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönde. rilir. Depodan itibaren bilcümle masarif ve mesuliyet müşteriye aittir. Müşteri isterse sigorta ettirilir. Adres: İstanbul, Bahçekapı 4 üncü Vakıf Han, 4 üncü kat, Telgraf adresi: İstanbul Şeker - Telefon: 24470-79 UROLOG Dr. FEYZİ FİDAN AMATÖRLERİNE FIRSAT Meyva, mazi, taflan ve yabani fidanlar meşhur nevilerinden siyei Düvel, İktisat. Maliye ve tarihi siyasi (o (1815 den zamanı- mıza kadar) hakkında talıriri ve şifahi sualler, 2 — Türkçe ve Fransızcadan tahrir ve tercüme, 3 — Müsabakada üsümizanı doldurmak şartile en fazla nil. mero alanlar kazanmış olacaktır. Müsavat halinde Fransızcadan maada bir ecnebi lisantna vu- kuf sebebi rüçhandır. Taliplerin mektep şehadetnameleri; askerlik vesikaları, hüs- mü hal ve sıhhat şehadetnameleri ile hüviyet cüzdanı veya suret. lerini istida ile 28 teşrinisani akşamına kadar Vekâlet Zat İşleri Müdürlüğüne tevdi eylemeleri ve 1 Kânunuevvel 932 de Anka” ra'da Vekülette hazır bulunmaları ilân olunur. (5845) yetiştirilmiştir. Garanti olarak Kaysı, şeftali, erik, armut ma. dide cinslerinden. Mazi ve taflan üçer cins, yabani at kestanesi çınar, dışbudak vessire. Fidan dikme mevsiminde bulunduğu- muzdan firsatı kaçırmaymız, fiatlar ehvendir. Büyükdere, Kibrit fabrikası karşısında eski fidan bahçesi Yervant ve Agop biraderler, Böbrek, mesane, idrar yolu mütehassisi Hergün 14 ten sonra Beyoğlu İstiklal caddesi Elhamra apartı manı No. 3 Tel, Bevoplu 2885 BONO Her türlü bonoları ve deyin il < sl : : J Deniz Levazım Satınalma e ei Komisyonundan: | bri erer ire No, 35. Telefom: 23397, Uğurlu Zade M DERVİŞ. Deniz kuvvetleri için bir adet Işıldak açık münakasa ile sa- Sıhhat ve İçtimai Muavenet Vekâleti Hudut ve Sahiller Sıhhat Umum Müdürlüğünden: Evvelce 13 T: Sani 932 tarihinde İstanbul limanı Sahil sıhhi. ye merkezinde müteşekkil mübayaa komisyonunda kapalı zarf usulile ihalesi icra kılacağı ilân edilen Dizel motörünün görü. len lüzum üzerine ihale tarihi 23 Teşrinisani 932 çarşamba gü- nü saat 14 olarak değiştirilmiştir. Taliplerin bu tarihte mezkür merkezde müteşekkil komisyona ve şartnamelerini almak iste- yenlerin her gün Ankarada Hudut ve Sahiller sıhhat umum mü- dürlük ayniyat muhasibi mes'ullüğüne ve İstanbulda Galata da Karamustafapaşa sokağında mezkür merkez levazım memur- luğuna müracaatları, (5766) Yeni Ticari Senesine mahsus Yüksek Mektepler Mübayaat tın almacağından şartnamesini görmek isteyenlerin her gün | ve münakasaya iştirak edeceklerin 14. 2. teşrin. 932 pazartesi günü saat 14 te Kasımpaşada Deniz Satınalma Komisyonuna Darüşşafaka Lisesi Müdürlüğünden: Talebe için 1300 metre yer” Hi alaca Bez, 540 tire fanili 1080 mendil, 1080 çift çoref münakasa ile alınacağından munelerini görmek istiyenl& rin her gün ve münakasaya İf” tirak edeceklerin 15 ikincite” rin 932 salı günü saat 15“ Nuruosmaniyede © Cemiyef Tedrisiye merkezine gelmel” ri. “5984” MİLLİYET MATBAASİ İntişar etmiştir. Her yerde rami Komisyonu Riyasetinden: Mülkiye mektebi talebesi için diktirilecek olan 120-125 ta- kım elbise aleni suretile münakasaya konulmuştur. Taliplerin mektep müdürlüğüne ve münakasaya iştrak için 30-11-932 çarşamba günü saat ikide Fındıklıda güzel san'atlar akademisinde mübayaat komisyonuna müracaatları ve teminat akçelerini daha evvel mühasebe veznesine yatırmaları ve müna- kasanm saat üçe kadar devam edeceği ilân olunur. (5887) Muhtıra Defteri Defterlerin üzerinde yeni ticari muhtıra ismine ve firmamıza dikkat edilmesini rica ederiz. Deposu: Ankara caddesi No; 111 Afitap mağazası Mehmet Sa, Hiti