24 Kasım 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

24 Kasım 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

Birinci Kontenjan isteleri ( Başı 1 inci sahifelde ) nisbeti nazarı itibara alma mensucat kontenjanı verilmiş bundan tasarruf edilen mikdar | miştir. Yarın neşredilecek olan karar- enin ihtiva ettiği esaslar şun- e i— A ve B listeleri tevsian ta edilmiştir. Zf Jisterindeki eşya Sıhhiye N eşya V listesinde eee Di — Madenler ihtiyacı için ge ek eşya İktısat Vekâletinin mü- | hadesile girebilecektir. 5 — Eski kararnamede takas eş İhsr mayanın kömürden başka | iter madenler de idhal edilmiş. | i İ8—- Gümrük antrepolarnda- | İK fevkalide sebeplerle hasara ui müsadere edilmiş veya sahipleri rafından gümrüklere terkedil- Nis eşyanın idhali Iktısat veküle- in müsandesine bırakılmıştır. 7 -- Gümrük tarife numarası- in 377 inci maddesinin C ve B içntlerile 381 inci maddesinin C ÜR. bentlerinde yazılı eşya pe hesabile taksim edil | Gümrük © tarifesinin 7 | ahli faslmde yazılı bazı eşya Nin da bu suretle memleketler hi Mabile gelecek kontenjan listele- ide taksimine Iktısat vekkletine | Nlâhiyet verilmiştir. Yüksek sıhhat Şürası (Başı birinci sahitede) in sıhhat işlerine sit çok mühim Maddeleri içinde | toplamış bulunu- Yar. Bir hafta kadar o süreceği tah- Nin edilen bu toplantıda son zaman- lede görülen bulasık | hastalıklar, Hemlekette zaman zaman görülen ve nü çabuk alman | salpımlar ve bun ir için alınan tedbirler, fuhşu müra Hibe esasları ve gayri sıhhi müesse- **ler nizamnamesi müzakere oluma- taktır, Bundan mada tababet sanatmın ic atından mütevellit cürümlere ait da yüksek sihhat şürasının mü- sorulur Miraya, gelmiş 8 muhtelif iş vardır. Sira bunları da tetkik etmektedir. Yüksek Sıhhat şürası âzâsı şun- i De. Asim Bey. Derleme Faaliyeti vi Başı 1 inci sahifefde ) Heyet Muhittin B., üçüncü ko »du kumandanı Şükrü Naili Pş., İaarif müdürü Haydar, Sıhhiye büdürü Ali Rıza Beylerle şehri- Mizdeki lise, mua sp müdürleri Sa iraat mektepleri Mürekkeptir. Talimatname gelince söz derle- Me heyeti hemen ilk içtimamı ya- Pacak ve vazifeler taksim edile- ktir, Ayrr ayrı çalışma komitele Vücude getirilecektir. Komiteler Ser gün toplanarak kendi kolları Ma ait şleri takip edeceklerdir. min heyeti haftada bir defa içtima yapacak ve komite Dem işlerini tetkik ettikten son- i&; hafta sonunda neticeler Vekâ- te bildirilecektir. Vilâyet derle- Ne heyeti kaza ve ocak derleme iyetlerinin faaliyetlerini 'de ta- ip edecektir. Türk sözlerini toplamak sa- loy müdürlerinden ii, cemiyet merkezine bildirecek- Kaza ve nahiye ve köylerde de Yrca derleme ocakları teşekkül Kaymakamlar kaza der- e riyaset edecekler âtmdan çok istifade e- , bütün muallim ve müfet- muhtelif vazifeler verile- İSyan eşyanın veya gümrüklerce (â | yakında bitirileceğinden, bu | denbourg'a tevdi edilecek olan ce Sahifeden Geçen Yal 7 Mali işler | Görüşülüyor (Başı 1 inci sahifede) kabiliyeti olduğunu, hangisi- nin olmadığını hülcümet etraflı- ca tetkik ederek mütalcasını fr. ka aralarına bildirecek ve karar alacaktır. İnhisar vekilinin izahatı ANKARA, 23. AA— C.H Fırkası Grupu bugün dahi öğ- leden sonra Afyon meb'usu A- | heyeti ve Oda tarafından yapılan nin verdiği izahata göre bu bap- ta alınmış olan tedbirlerin isa- betle devam etmekte oldüğu gö rülmüştür. Umumiyetle verilen ve verilecek olan takrirler de vam eden fırka müzaker nihayetinde tasnif edilerek taç olunacaklardır Müzakereye yarım dahi de- vam edilecektir. Tahsisat bu Ay bitiyor ( Başı | inci sal işler bitirilemediği gibi ihayetine kadar bitirileceği de biraz şüphelidir. Bu sebeple Mec- listen yeniden tahsisat istenecek. tir. Türk murahhas © heyeti reisi Şevki B. bu maksatla cumartesi yünü Ankara'ya gidecektir. Komisyon kadrosu günden güne | üçültülmektedir. . İstanbul'daki Li Rumlara 150 bin ingiliz li- | sından yapılmakta olan — İ le meşgul olan teknik büro ae | dilecektir. Bu suretle bu büro.me- murlarınn da vazifelerine niha- yet verilecektir Reisler komitesi dün toplandı Muhtelit Mübadele komisyonu reisler komitesi dün toplanarak Garbi işle etablilerine iade ©- rma mukabil 150 | rel tazminat 6- | lmrş olan tevzintı tas- | Hitler şart İstemiyor Hindenburg'un ileri | sürdüğü beş şartı reddetti BERLİN 23 A.A. — Havas A- jansı muhabirinde, erin bu- gün öğle vakti reisicümhur Hin-| vabı, parlamenter bir kabinenin in müşarünileyhin ileri şartların tamamen Oldukça uzun &sbaba mebni reddetmekte oldu- | Zu sarih bir tarzda izah olunacak | , bilmukabele Hinden- | ie M. Fon Papemin | kabines” teşkili tavsiyesinde bulu nacaktır. Hindenbourg'un cevabı BERLİN 23 A.A. — Hinden-| bourg, Hitlerin müstakar bir par | lanmento ekseriyeti elde etmesini istemektedir. Dün Hitlere gönder miş olduğu mektupta Hitler ken disine “müsamaha” — edecek bir| ekseriyet bulduğu takdirde parla menter bir hükümet vücude geti- ma aym yazmaktadır. Bu in ark, nasyonal - sosyalistler re isini kolaylaştıracak mahi- yerli BERLİN, 23 A.A. — Volff Ajan- smdan: Riyaseticümhur-müsteşarı M.Meissner'in Hitleri'n dün ak- sam sormuş olduğu suallere ce- vap teskil eden mektubu münase betile reisicümhurun Hitler tara- nesi” teşkilini derpiş etmemiş bel | Odası i İ bu fındıklar yüzde tam 18 tole- İ ir yerli mahsulât olan Ordu Ticaret çin Takibat ( Bayı 1 inci sahilelde ) na dair rapor vermiştir. Eim- dıklar İstanbula gelince acne satıcı arasında çıkan ihtilâf neti- cesinde fındıkların tekrar eksper öze edilmesi icap etmiş ve İstan bul Ticaret borsası eksperleri bu işi yapmıştır. Fakat yaptığı mua- yene ve tasnif neticesinde sayanı dikkat bir neticeye vâsıl olmuştur. Ordu Ticaret odasının yüzde 2 to- leranslı diye şehadetname verdiği ranalı çıkmakta idi. Borsa hâkem pertize hep ayni neticeyi ver- | | Bu vaziyet karşısında İstanbul Ticaret odası men'i tağşiş kanunu ve fındık nizamnamelerine istina den Ordu Ticaret Odasın ihraç maddelerimizin tağsişine müsa de etmesi noktasından, dün Cüm- huriyet müddei umumiliğine tev- di etmiş ve bir tarafftan da İhra- cat Ofisi ve İktisat Vekâletini va- ziyetten haberdar etmiştir. Fakat bu esnada fındıkların . sahibinin kimseye sormadan fındıkları ih- raç ediverdiği anlaşılmıştır. Son kararlarla ve alman tetbir- lerle dünya piyasalarında o Türk fındıkları en iyi bir mevki işgal etmişken, tutulan bu yol iktisadi imehafilde büyük bir tehevvür u- Haftası (Başı birinci sahifede) reisi Muhittin B. riyaset etmiş bir| çok müeseseler mümessilleri iştirak | etmişlerdir. Belediyeden reis mua- | yin Hamit Rıza B. fırka idare he- yeti reisi Cevdet Kerim B. ticaret odası, Halkevi, maarif ve mektepler. | matbuat, milli sanayi birliği, milli İ bankalar mümessilleri | ile alâkadar | bir çok zevat iştirak etmişlerdir. Bu | sene kânunu saninin 12 sinde başla- yacak olan tasarruf haftasının daha parlak olması için yeni bir çok ted-| birler ittihaz edilmiştir. Haftanın de vamınca milli tasarruf ve iktisat ce- miyetine muavenet etmek üzere bir de komisyon teşkil edilmiştir. Bu se e mekteplerde propagandaya çok İ ehemmiyet verilecektir. o Tasarruf haftasında iktisadi fikirleri telkin ©- den piyeslerin temsil edilecektir. Ge celeri mahyalar kurularak iktisada İ dair vecizeler yazılmak için evkaf İ müdürlüğüne (tebligat yapılmıştır. Vecihi Beyin o tayyareden atacağı yerli malı hediyelerin hazırlanması- na başlanmıştır. Cemiyet idare he- yeti yapılacak tatlı musabakası için alâkadarlarla temasa geçecektir. Tat | üzüm incir, fındık ve bademden imal edilecektir. Bu şekilde en iyi tatlı yapana mü. | hâtat verilecektir. | | Taksit günü Yaklaşıyor Roosevelt,Hoover'le başbaşa görüştü VASHİNGTON, 23. AA. —- İni İ şı iyi netice vermiyeceği zannolu- | | Avrupa futbolu nasıl bir sistem takip ediyor? Geçen hafta çıkan Sunday Ex- de Arsenalin meş- hur antrenörü ve dü iyi futbol münelkitlerinden biri 0- lan Chapman'ın Fransız futbolü- nün profesyonelliği dolayısile bir yazısı çıktı. Bu makalede Arse nal'in hocası Fransız — fütbolanü kritik ettikten sonra Avrupa füt- bol taktiğine or ve aşağıya derçettiğimiz fikri müdafaa edi- yor: Fransız futbolunun profesyo- nelliği kabul etmesinden bekleni- len terakki pek &z zamanda ken dini göstermeğe başlamıştır. Arse nalin üç senedir karşılaştığı Ra- cing Club de France mütemadi- yen (yükselmektedir. Bu ti kımının bize göstermeğe muvaf- fak olduğu oyun — kabiliyeti, hiç şüphesiz ki geçen haftalarda yap- tığımız. son maçtakidir. - Nihayet takım olarak oynamanın temelini atmağa başlamışlar; amatör oyun | cuların takımları aleyhine netice | | İ Hasım bir faada göze çarpıyor. topu eyice oyuncunun kaptığı kontrol etmeğe vakit bırakmıya- rak © ayağından almağa teşeb- ve gayret etmenin kıymetini ir etmiyorlar. Top has- mın ayağına geçince, bilfül deği amma, bareketlerile şöyle söylü- gibi görünüyorlar. “Evet, op senin. Gel, ne yapabil. göster bakalım”. Hasım i- ierledikçe onlar geri geri gidi lar. Avrupanın her memleketinde | tatbik edilmekte olan bu müd. usulünün İngiliz takımi nur. Fakat İngiliz futbolcularının hiç de alışmadıkları bir tarz oldu- ğundan kargaşalığı mucip olabi- Diyebilirim ki Avrupada tatbik edilmekte olan bu müdafaa usulü hücumu bir nel kadar kolay- İaştırıyor. Müşkilât, hücum penal- tt (ceza) sahasına girince başlı yor. Hücum hattı bur saha dahili- ne gelinciye kadar.bütün müda- fan oyuncuları orada toplanmış | bulunuyorlar ve muhacimler “ya | iarke ediliyor yahut tn topla ma nevra edebilecek kadar yer bula- mıyorla, Hemen hemen bütün Avrupa takımları, saha ortasmda bir boş- luk bırakıyorlar. ve bü serbest mıntaka dahilinde hasım hafları- bin topu 'yuvarlanırken. (bo: ken) ayaklarına — geçirmelerine | münaade ettikleri gibi, aşağı yu- karı otuz yardalık bu — boşlukta topla istedikleri gibi oynamaları- müdahale etmiyorlar. İşte, çok müsait olan bu vaziyetten is. tifade edecek yerde İngiliz oyunu cularının hataya düşmeleri muh- temeldir. Burada top ayağa geçin ce kaptırma tehlikesi olmadığım. dan dribling yapılıyor ve pas ve- öd Şimdi alınan malümata göre, M..Hoo ver ile M. Roosevelt görüşmeleri bit | wikten sonra 10 dakika kadar yalnız kalmışlardır. İ Başbaşa vukubulan bu mülükat| hakkında birçok faraziyeler ileri vü rülmektedir. Fakat bu mülâkat esne- | i sında nelerden & babsedildiğini. hiç| kimse tamamile ve doğru olarak bil. | memektedir Bu görüşmenin müşterek bir ha rökette bulunmağa matuf bir anlaş- ma ile neticelenmediği zannedilmek İ tedir. M. Rootevelt'in bugün reisi cümburluk vazifelerini filen ifa eden İM. Hoover'in mesuliyetlerinden bir kısmını kendisine tahmil etmesini ka hakkında bir komisyonun içtimaa da veti, yahut borçlar meselesine dair herhangi bir tedbirin alınması tavsi- yesini mutazammm olarak M. Hoo- ver tarafından kongreye hitaben bir ini M. Roo- seveli'in resmi surette terviç ve ilti- zam etmiyeceği tahmin edilmekte dir, Esasen kongre, borçlara sit tedi- yatın tecilini kabul etmiyecektir Şu halde M. Hoover, kongreye kendi fikirlerini kendi mesuliyeti al- tında olarak bildirmek mecburiyetin de kalacak gibi görünmektedir. Bu vaziyet, M. Rooscevlt'in iktidar mev küme geçtiği vakit kendi. vazifesini ki parlamento (esasına müstenit bir kabine teşkilini istemiş olduğu | beyan olunmaktadır. Hitler, nas- | komisyonunu, tarafından teakıben bu şartların parlamenter İ bir hülcümet teşklini imkânsız bir hale getirmekte olduğunu beyan eden bir muhtıra tanzimine me- Bu muhtura, varın re kolaylaştıracak bir hal sureti ara yıp bulmağa demokrat liderle bera ber çalışmıyacağı manasını tazam- | mun etmez, M. Roosevelt, bu akşam kongrede ki demokrat aza ile iştişareye balıya arelere / yarm da de:| vam edecektir. Ondan sonra M. Roo seve yarın saat 14 te Varmmaprime vi NE Hoover; â âyan maliye encüme pi ve mebusan meclisinde müteşek- | am ildiği zaman bi yuncularının ceza sahaar d. de toplanmış oldukları görülüyor. Gelecek ay Avusturya ile © bir maç yapılacağından. Avrupa ta- kımlarınn bu taktiğine nazarı dikkati celbediyorum. Buna karşı kolay ve semere verecek bir çare vardır. İngiliz hafları saha ort sında topu sürmeleri için kurulan larmı, hasim müda! oyuncula- rının ceza sahasına rüc'at etmele- İngiltere - İrlanda milk maçın: | da İrlandalılar mer benzeyen bir atbik ettiler, İn- lanma Şe bocaladı. Ümit ederim ki son zamanlar da beynelmilel kupayı kazanan ve hiç şüphesiz Avrupanın en kuv takımı olan Avusturyaya kar | sı da gafil davranmazlar, sile müşavere edecektir. İtalga, tediye etmek niyetinde VASHİNGTON, 23. A.A. — İ-| talyanın 15 K. Evvelde vadesi hü- lül edecek borcu tediye niyetinde bulunduğu söylenmektedi. İngiltere, istikraz mı akledecehk NEVYORK, 23. AA. Nev York Times yazıyor: İngiltere'nin . icabında 95.500.000 doları ödemek için mukabilinde bir kredi teminine uğraşmakta oldu. Londrada altın depo ederek burada unun pek okadar asıl ve esası yok- | bütün dünyada propaganda yap- | tr. Ancak, bu tarihten beş gün ev | boksör, kı İ zatöre verdiği sözü ç, ini kabul etmiş bi .Dünyanınensportmen AL. Brovn boksörü: Bu hafta — Palâis'de öport'da dünyanın belki bir daha seyrede- miyeceği bir dram cereyan etmiş tir. Halk, bu hadise © karşısında © kadar şaşırmış ve afallamış bir halde kalmıştır ki | ne alkışlıya- | iş mede aleyhine olarak lik çalabilmiştir. İ AL. Brown ile Fransız boksörlerin | den Pladner dünya şampiyonluğu için çarpışaeaklardı. Aylardan beri hazırlanılmış 0- ın bu müsabaka için, Jeff Dikson mış ve ber iki boksörün Ode 14| Teşrinisani akşamı Palais de Spo- | rt'da karşılaşması kararlaştırılmış vel dünya şampiyonu Al. Brovn birdenbire hastalanıyor o ve dört gün dört gece gözünü kırpmıyor. Bu şersit altında hiç bir boksör,. hele ünvanmı ortaya © koyan bir en çarpışmaz. Kar çamak yapabilmek için ortada mazeret te vardır. Halbuki Al, Bravn 41 derece hararetle antrenörüne ve organi- tutmak için ringe çıkıyor. Hususi doktoru bu vaziyet karşısında katiyyen çar- pışmasına müsaade © etmemesine rağmen şampiyon maç yapacağı- nı söylüyor. Mamafih, kendisini ve kal İyi tanıyanların yö- zünden 6 gün Brovn'ın iyi bir va- ziyette olmadığı da kaçmıyor. Dürüst ve tam manasile sport- men olan şampiyon köşesinde, çok yorgun ve halsiz bir vaziyette du- rurken bütün onu sevenler cere- yan edecek olan hadiseyi merak ve endişe ile bekliyorlar. Gonkla beraber iki rakip biri- orlar.Zenci bok | sörün umumi halinde işi çabuk bi | ve yalağına kavuşmak is- | vazıh bir surette belli olu- Buna rağmen iki ravunttan bir | az eksik süren müsabaka osmasn | de bir oyun sistemile seyredenleri gaşyetmi: Pladner hakkında bir şey söy lemek kabil deği Çünkü © gün daima ankesör vaziyette wn rakibini solu ile oyalıy: ve sırası geldikçe o müthiş sağ ruşlarını * Pladner'in vücudüne ya pıştırıyordu. Ravundun sonunda maçı seyre- den halk Pladner'in mağlübiyeti- | sekilde | Korakora girdikleri zaman b le Bravn aman vermeden çalışıyor ve müthiş bir surette yumruk vu- ruyordu İkinci ravundu başlatan gonkla beraber her ikisi gördü ki Bravn artık musaraayı bitirmek istiyor. Netekim de öyle oldu. Maç başlar başlamaz sol yumruğu bir piston gibi işlemeğe başladı. Ee Bu arad. sağ yumruğu da arasıra çakan bir imşek gibi çakıyor ve muhakkak Pladner'in can alacak bir yerine yapışıyordu. Bu arada beyaz bök- iki defa yere gitti ve zorlukla Ancak Bravn rakibine Dünyanın en iyi serbest güreşçisi o'duğunu bir daha | ispat eden Cim Londus. Stayn ile yaptığı müsabakada | ettikten sonra kısaca demiştir ki İner üçüncü ve son defa yere gidiyor. Buna da sebep tam çenesine yediği bir kroşedir. Artık maç bitti ve beyaz bok- sör bu suretle nakavt olmuş oldu. Fakat en hayretengiz hadise bun dan sonra cereyan etti, Ayağa kalkan halk dehşet için de gördü ki köşesine giden Bravn | iskemleye oturmadan yere düştü ve bayıldı. Herkes hattâ hakem- ler de dahil olduğu halde onu müş zannediyorlardı. Derhal ri ge atılan meneceri ve doktoru yardımları yaptıktan sonra Bravn u hastaneye kaldırdılar. Doktor halka sükünet tavsiye '— Bu dakikada göz Bünde dünyanın en bü nin maç yapmasına kat'iyyen mi saade etmediğim Bravn sırf verdi da düşüp bayıldı. Bu baygınlık hasta ve uykusuz bir vücudün ta» hammülünün son derecesine ka- şmasından mütevellittir.,, son ile konuşmuş ve o da şunları söylemiştir — Bu müsabakanın şekline, tar zı cereyanıma kat'iyyen ehemmi- yet vermiyorum. O Benim yegâne memnun ve müftehir olduğum ci- het dünya spor efkârı umumiyesi- ne bu kadar büyük ve dürüst bir şampiyon kamıtmağa vasıta. oldu- #umdur. Bravn dünyanın yegâne boks artisti hattâ boks adar. an Milliyet. Bu hadise etrafın- da bizim de fikrimiz doktorun ve Jeff, Dikson'un çok haklı olduk- ları merkezindedir. Spor bunu is- tiyor, sporculuk bu demektir. een Korentian'lar da Avrupaya geliyor İngilizlerin yavaş, yavaş Avrupa ri anlaşılıyor. İngiliz gazetelerinde çıkan son bir haber bunu teyit etmektedir. Bu habere nazaran İngiliz amatör lerinin en kuvvetlisi addedilen İngi- liz (Korentinn) takımı Avrupada bir turne yapmak fikrindedir. Fakat şartları biraz ağır görünüyor. (Korentinn) İer tazminat istemi yorlar. Birinci sınıfta seyahat, birin ci sınıf ikamet ve yaptıkları her mü- yı teakip rakiplerile bir a- rada akşam yemeği teklif etmekte. dirl maları biraz güç görünmektedir. Su sporları klübü Memleketimizde su sporlarını teşvik ve amatörler arasında tar seçmek üzere müessisler 28 teşri- nisanide smat on © yedi buçukta Halkevinde toplanacaklardır. düşüp Floransa üzerinden muhtelif şehirleri şimdiden hap ve ilân etmiştir. Kadın Tayyareci Maryse Hilsz en çok yükseğe çıkan kadın tayyarecidir Fransadan Hindi Çiniye ve Ma dayaskara yaptığı büyük ve mü- him uçuşlarla tanılan Fransız ka- dın tayyarecilerinden Maryse Hi. bz tayyaresile 9791 metreye çı- karak bir yeni rekor (© yapmıştır. Tayyareci kadın bir müvellidül- humuza cihazı ile mücehhez bi- lunduğu halde Villacoublay tay- yare meydanından 10.200 met. ye kadar bir-iaat 25 dakika için de çıkmış ve inmiştir. Fransa ha- İ va klübü tayyarecinin baroğrafını muayene ettikten sonra derecesi- ni 9791 metre olarak kabul etmiş tir. Tayyareci, bu yükseklikte si fırın altında 50 derece hararetle mücadele etmiştir. Şimdiye kadar bu şubenin kadın rekortmeni 8761 metre ile o Amerikalı Miss Ruth Nicolle idi. Yeni rekor, es. kisinden 1030 metre ve İngiliz tay yarecisi Frank Üwinsin geçenler: de kırdığı 13404 o metrelik yeni dün ya rekorundan , 3613 metre noksandır. Tayyerciliği kendilerine meslek yaparak gayet güzel uçan, rekor lar kıran tayyareci kadınlar oldu ğu gibi serf iştihar kasdile bu yo- la atılap ölen kadmlar da vardır İngiliz ve Amerikalı tayyareciler arasnda Lindbergten sonra baş İ uyan bu yarışma merakı o zama- na kadar hiç tayyareye binmemiş kadınlara kadar salmıştır. Bu su- retle şimdiye kadar ikisi İngiliz ve ikisi de Amerikalı olmak üzre dört kadın ölmüştür. Bilhassa bun lardan üç tanesini çok yüksek lelere mensup tanılmış kadınlar teşkil ediyordu. İngiliz prensesle ayyaresile 9791 metreye çıkarak rekor yapan Maryse Hilaz müteveffa bahrımuhitin dalgaları arasında boğulan Miss Edna Nevcomer Bu kafileye sonuncu olarak girco Miss Edna Newcomer Amerikanın en iyi paraşütle atlıyan bir tayya- recisi idi. Geçen eylülün on üçünde Re- maya inmek üzre New - Yorktan “American Nurse,, tayyare- sine yolcu olarak binmişti. Denize poğulmasalardı tayyare geçerken disini paraşütle aşağı atacaktı. e. Dünya kupası başlıyacak mı? Dünya futbol kupası maçları- nın icrası İtalyada olması kabul | edilmiştir. Bu hususta İtalyanlar imdiden hazırlanmaktadırlar. İ alyanlar o maçların yapılacağı im Bunların içinde Başta Roma, Florans, Milân, Ceneve, Napoli, | Tiryesti; Nerel şehirleri bulumak;