22 Haziran 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

22 Haziran 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

- Elma kurdu ile mücadele KASTAMONU, (Milliyet) — | On beş gün evvel başlıyan elma iç | kurdu ikinci mücadelesi bir hafta sonra bitecektir. Hemen her gün ilâçlama sahasına sağnak halinde ğmasına rağmen evvel- ce yüzde yetmiş beş raddesinde olan kurtlu elma nisbeti mücadele sayesinde yüzde beşe inmiş, tam mahsullü bir ağaçta (ancak 4-5 kurtlu elma kalmıştır. Kayseri Ticaret odası KAYSERİ, (Milliyet) — Mın kararlar almış, tarifelere ve tica- ret odalarının devlet müessesatı arasmda sayılmasına dair temen- nilerde bulunmuştur. Kazma ile kafasını parçaladı CEYHAN — Ceyhana iki saat uzakta bulunan Yılankale köyünde çok feci bir cinayet vak'ası olmustur. Koza tarlasına gören bir tay sebebile iki akraba arasın- da cıkan münazan kanlı bir şekle müncer olmuş, dede namında birisi elinde bulu- nan kazma ile Mustafanım başa vurup tasını parçalanmıştır. i 7 adam nezfi dimağiden der- bal ölmüş, katil yakalanarak hapse atıl. yanştar. Bir gazozcu karısını öldürdü CEYHAN — İslâmağlu çiftliğinde bir cinayet olmuş, Aziz isminde bir gazozcu karısını öldürmüştür. Bu gazozcu handa oturan Arap Azizdir. Öldü karısı da balıkcı Mehmet ağanın Arap Aziz karısı ve ortağı sucu İbrahim de beraberinde olduğu halde İslâmoğlu çiftliğine eğlenmiye gitmiştir. Arap Azi- zin, karısı ile ö â geçin ri ve ikide bir kavga ettikleri söylenmek- tedir. Bu geçimsizlik İslimoğla çiftliğinde de baş göstermiş, karı koca kavga etmiş- lerdir. Bu kavga neticesinde de arap A- ziz karısmı öldürmüş ve arkadaşı sucu İbrahimle beraber kaçmıya başlamıştır. Fakat cinayet derhal duyulmuş, jandar malar arap Âzizi ve sucu İbrahimi taki. be başlamışlardır. Her iki adam yakala nacaklarını anlayınca jandarmalar üze- rine ateş semışlardır. Bittabi jandarma- ler bu atese mukabele etmişlerdir. Vâki olan müsademe neticesinde sucu İbra- him yaralanmış, arap Aziz de teslim ol- «muştur, Her iki suçlu şehre getirilmiş- ler ve adliyeye teslim edilmişlerdir. Adanada bir tevkif ADANA 21 — Firari Abdülkadir Ke- melinin kayın biraderi Rifat, büyükleri- mize karsı duvarlara yazdığı münasebet- siz sözlerden dolayı polisçe y: adliyede sorguya çekildikten sonra tev- kif edilmiştir. Maç yerine kavga MUŞ 21 — Geçen seneki maçta mağ. Vip olan Bitlis sporcuları bir intikam maçı yapmak üzere. Muşun Alimova sporcularını Bitlise davet etmislerdi. Kabul edilen bu davet üzerinde Altı- nova ile Bitlis sporcuları arasında Bitlis stadyomunda hararetli bir mac başladı. Haftaymın daha yirmi beşinci dakikasın- da Sille, Tokat ve tekmelerle kavsa baş- Tamaştır. Halkın ve ileri gelenlerin müdahalesi İle bu tecavüzün önüne geçildi ve Muş gençleri sahayı terkettiler. Tayyareden korunma AYDIN (Milliyet) — Tayyareden korunma komisyonu dün valimizin reis- Jiği altında toplanarak, ihtisas komita. Tarı ve reisleri seçildi. Komitalar hemen | faaliyete soçecekler ve komisyon sık sık toplanacal let. Aydında konferanslar AYDIN, (Milliyet) — Evvelki lüğü dır. akşam binbaşı Remzi Bey tarafım- dan halkevi salonunda havacılık hakında ikinci konferans verdi. Ramzi Bey bu konferansında ze- birli gazlar, evsaf ve çaşitlerini ve bunlardan korunma usul ve çarele- | rini anlattı. Remzi Bey konferan- | sına devam edecektir. | A KAM Lİ A Istanbul ikinci ticaret mahkemesin- den : Mustafa oğlu Mehmet ef, tarafından Beyoğlunda Taksim civarmda Taksim müâcar caddesinde 8 No. hu hanede sakin Milliyet'in romanı: 1 BİRİNCİ FASIL | Şu srada biraz vaktim olduğu için gene gün de i yazmağa başlıyo- rum. Evvelâ büyük emellerim var. Ben şu kanaatteyim ki bir genç kız — evlendikten sonra, bahusus ev işlerini hizmetçilerine gördürecek kadar zen- ğin olursa, mutlaka bir'meslek sahibi olmalıdır. Hele Henry gibi bir adam- © la da evlenmiş olurlarsa... Henry o ka dar evciment bir erkek ki şayet kaza- ra karısı da kendisi gibi evciment bir kadın olsaydı, muttasıl kocasının aya- Zina dolaşırdı. Onun için istediğim er- © keğe vardım bahanesile her şeyi, her- © şeyi yüz üstü bırakacak yerde hayat- ta Tüzumsuz kalmamağa çalışıyorum. Sonra her çeşit insanla tanışmak her halde iyi bir sey. Bahusus kocam SAFİYE HANIM & ÇİFTLİK PARKINDA Akşam | Devlet Demiryolları idaresi ilânları | Banliyö tipi makas göbekleri ve . teferruatının kapalı zarfla münakasası 2 Ağustos 933 çarşamba günü saat 15 te İdare binasında yapılacaktır. Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde onar Tiraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (2768) 3737 8-10 adet ray otobüsünün kapalı zarfla münakasası 5 Ağustos 933 cumartesi günü saat 15 te İdare binasında yapı lacaktır. Fazla tafsilât Ankarada Malzeme Dairesinden . ve Haydarpaşada Tesellü mve Sevk Müdürlüğünden bilâbedel temin edilebilecek şartnamelerde yazılıdır. (2834) 1 — Asgari 10 kişilik Türk ve ecnebi izci ve sporculara, iş bulmak üzere seyahat edecek ırgatlara, 2 — Bilümum mektepler ve birlikler, Turing klüpler, ec nebi memleketlerdeki seyahat şirket ve acentaları tarafından tertip edilen tenezzüh veya tet kik seyahatlerine iştirak ede- cek asgari 25 kişilik gruplara, 3 — Haydarpaşadan Fevzipaşaya veya mütekabilen gi- decek asgari 25 kişilik seyyah gruplarına esas tarifeler üzerin. den yüzde 50 tenzilâtı, 4 — Belediyeler, Halk evleri umumi menfaatlere ha- dim cemiyet ve birlikler, - mesleki birlik ve o teşekküller, resmi ve gayri resmi müesseseler “bankalar, fabri gibi” tarafından. tertip edilecek seyahatlere iştirak edecek 25 ki- şilik yolcu grupları için esas tarifeler üzerinden yüzde 40 ten zilâtı havi 57 numaralı hususi tarifenin (1 Temnruz 933 tarihinden itibaren (o tatbikine (başlanacaktır. İstasyonla ra asılan ilân varakalarında ta fsilât ve şerait yazılıdır. (2878) 650 ton yerli kok kömürünün münakasası 12.7.9933 ta rihinde Ankara'da Devlet Demiryolları işletme Umum Mü- dürlüğünde © yapılacaktır. . Tafsilât beşer liraya Haydarpaşa ve Ankara'da İdare veznelerinde satılmakta olan © şartnamelerde yazılıdır. (2875) Evkaf Umum Müdürlüğünden: Taşdelen suyuna son senelerde pek ziyade artan rağbet- ten istifade emelile bir takım suların Taşdelen suyu namı al“ tında satıldığından şikâyet edilmesi nazarı dikkate 3 bunun kat'i olarak önüne geçilmesi için damacanaların ağzi na Evkafça da bir kurşun vurulması muvafık görülmüş, tak- lidi müşkül, takibi kolay olan bu mühürler arzuya tabi olmak üzere vurulmağa başlanmıştır . Kurşun mühürler dört köşe- lidir. İçinden tel dört defa dol aşmaktadır. Üzerine vurulan damğanım bir tarafında üstünde ufak bir ay ve altında “Ev kaf”, diğer tarafında Taşdelen yazılıdır. Taşdelen suyu sa- tıcılarınm ve behemahal Taşdelen suyu içmek O zaruretinde olan ve sularından şüphelenm ekte bulunan zevatın nazarı dik katine arzolunur. (2698) 3629 GÜZEL ORMAN ÇiFTLİ: VE PARKI Kadıköy Küçük Çamlıca: Nişantaşında Hava, manzara, su, havuz, müzeyyen ve tarihi salonlar, zarif çamlık, cesim ormanlıklarile ısviçreye muadil en tabii ve en sıhhi sanatoryomdur. Sıhhat ve neşe kaynağı bu lâtif çiftlikte Cuma ve Pazar mükemmel ince saz ve caz 6 Temmuz 933 perşembe günü saat 15 den itibaren gece sabâha kadar büyük ve mutantan kır balosu ve m:htaplı gecede orman tenezzühü Her vapurun Kadıköyünden ciftliğe muntazam otobüsleri vardır 14813) Muazzez H. ve Şükran H. aleyhine ika ine olunan alacak davasının cereyan e gün müddetle tebliğat ifasında ve tah- kikat günü olarak 15-6-933 © perşembe saat 14 te karar verildiği halde möfkür günde Muazzez H. isbatı vücut eyleme diğinden ilânen gıyap kasarının tebii. ğine ve o muhakemenin 18-7-983 saat 14 te tahikine karar verilmiş — olmakla keyfiyet ilân olunur, (4811) den tahkikatında evvelce Müazzez H. ikametgâhimi terk eylediğinden elyevm nerede ikamet tttiği meçhul bulundur ğuma dair davetiye zahrine mübaşir ta rafından yazılan meşruhat üzerine 25 gelince o da: Eserin sonunda büyük bir ahlâk dersi olsun, benim için kâfi! - diyor. Benim için haya hoşi miye ağacm etrafında dönerek beni yakalamağa çalışsın.. Lilian Gish gibi ona muziplik edeyim... Böyle bir kaç küçük güzel sahne olduktan sonra üst tarafı umurumda değil... Muhteşem saz heyetine iştirak edecektir. yay 4785 MENMNİN 3787. tu, Jön prö- da zengin bir adam olduğu için bazı akıllı fikirli seir ya menin kolayına bakmalıyım. Bu suret le dünyada olup biten şeylerden haber. dar olacağım ve Henry ile buluştu- um zaman daima ona yeni bir şey öğreteceğim, Halbuki hep bir arada oturacak olursak zekâmız inkişaf €- demiyecek. Halbuki bir evin ocağını tüttüren ve aşkın çiçeklerini talakla solmaktan koruyan zekâ değil midir? Onun için izdivaçtan sonra sinema- cılığa başladım. İlk eserimiz, Dolly Madison zamanmda cinsiyet mesele- sine ait bir Superfilm oldu. Maalesef senaryoda çok müşkülâta tesadüf et- tik. Senaryo müellifi, senaryonun ala- bildiğine psikolojik olmasını istiyor. Halbuki vâzr sahne de figüran'la de- kora ehemmiyet veriyor. Henry'ye Meşhur film fabrikatörü Mister Goldmark: — Canim, dedi, niçin üzülüp duru- yorsunuz?.. Öyle bir ge yapınız ki, bunların üçünü birden ihtiva etsin! Olmaz mı?... Neticede senaryo cidden nefis ol- du. Çünkü tam manasile psikolojik güzel bir aşk hikâyesi olduktan baş- ka o devirde şiddetli bir isyanı göste- riyor, ayni zamanda gayet güzel de- korlar içinde bir ahlâk dersi teşkil e- diyordu. ai Filmin en psikolojik sahnesinde Dolly Madison nişanlısını düşünürken onu bir hayal halinde bir banyo için- de görüyor; o sırada da pencereden o devrin isyanına ait sahneler görünü Yor. Doliy Madison Washington'lu bir kiz olduğuna göre film tarih noktala- Malmüdürlüğünden: Fenerde Tevki o Caferma hallesinde Ulah kilisesi soka- ğında 36 No. arsanın müzaye desi 26 Haziran 933 tarihine kadar bir hafta temdit edil miştir. Taliplerin 26 Haziran 933 tarihine müsadif pazarte si günü saat onda Fatih Mal- müdürlüğünde müteşekkil ko misyona müracaatları. (2821) Beyoğlu dördüncü sulh hukuk mah ketmesinden : Mütsveffa Ahmet Şükrü efendinin vhdesinde bulunan £ 1) Kasımpaşada Yahya Kethuda ma hallesinde Sipahi furunu sokağında 39 numaralı hane 27 haziran 933 salı günü #aat 15 te açık artırma ile kiraya verile cektir. Talip olanların mezkür gün ve anatta Beyoğlu dördüncü sulh | hukuk sunmaları ve almak isteyenlerin emine 1 Yüzümü ilân olunur. (4766) İstanbul ikinci iflâs din : mermirluğur« Tamamına beş bin lira takdir edilen ve ipotekli bulunan Bo: gaz içinde eski mirgün yeni uluköyde mirgün caddesinde eski 33 mükerrer İ yeni 60 numara ile murakkam ikisi ça ti arasında olmak üzere onbir | odayı, çamaşırhane, mutbah, termesifonlu ban yo, terkos ve elektrik tesisatı, altında kayikhane, ön ve arkada bahçeyi havi balkonlu ve ahşap akşamı yağlı boyalı ve cephe pencereleri pancurlu iki yan vu arka duvarları kârgir cephesi ahşap, zemin kati döşemesi kârgir — diğerleri ahşap yan poyraz ciheti duvarı tahta kapi: bir sahilhanenin tamamı açık art tırmaya vaz edilip 6-7.933 (tarihinden itibaren arttırma şartnamesi o dairede herkese açıktır. 24'teminuz 933 tarihi- ne müsadif pazartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul ikinci iflâs dai- resinde açık arttırma ile satılacaktır. Arttırmaya iştirak için muhammen kıy metin yüzde yedibuçuk teminat akça- sı veya milli bir bankanın teminat mek tubu elmır. Müterakim vergi Belediye ve vakıf itaresi müşteriye aittir. Art- tırma bedeli muhammen kiymetin yüz İlde yetmiş beşini bulduğu takdirde iha * İlesi yapılacaletır. Alesi halde en son art tıranın tadhhüdü baki kalmak üzere art tırmanın 15 gün daha temdit edilerek B-8-933 tarihine müsadif salı günü ay- Bi sastte en çok arttırana ihale edilir. Daha fazla malümat almak isteyenlerin 832.51 dosya numarasile daireye müra- <aatiarı ilân olunur. (4806) ist. Mr. Kumandanlığı Satınalma kom. ilânları Harbiye mektebi ihtiyacı i İ çin (5500) kilo yoğurtun pa zarlığı 25-6-933 pazar günü saat on altı buçuktan on yedi ye kadar yapılacağından is teklilerin şartnameyi görmek için her gün ve pazarlığa giri şeceklerin belli | vaktinde ko- misyonda hazır bulunmaları. 6D (2874) vx Merkez Kumandanlığına merbut müessesat için sekiz bin iki yüz altmış çeki odun 22-6-933 perşembe günü saat 11 de pazarlığa konmuştur. İsteklilerin şartnamesini gör- mek için pazarlığa girişecek. lerin belli vaktinde komisyon da hazır bulunmaları. (30) (2879) rından doğru olsun diye hepimiz Was Kapitol civarında bir sahne çevir- mek için şöyle sakin bir yer buluyo- rüz... Haddin varsa sahneyi çevir: Â- yan azasmdan Berrer veya diğer bir büyük adam gelip makinenin karşısı- na dikiliyor! lan Washington'da bir sine ma fotoğrafı görmesinler. Büyük a- damlar derhal gelip karşısma dikil- medikçe rahat edemiyorlar. Fakat şunu da kabul etmek lâzım ki, bizim çevireceğimiz filmde yan azâyi kiramınm da hiç bir rolü yok- tu. Vakıa elbiseleri her ne kadar bu günün modasma uyğun değilse de Dolly Madison zamanının elbisesi ad- dolunacak kadar da eski değildi. Nihayet Dorothy'ye baş vurmağa mecbur oldum: — Kuzum Dorothy, şunun bir ko- layını bul da şunları yanımızdan w- zaklaştır! - dedim. Bunun üzerine, Darethy onlara ne dese beğenirsiniz?. — Dikkat edin, psikolojik bir film çeviriyoruz. Vaka Dolly Madison za- İ leri. (211) üncü K. O, ve 1 F. kıt'alarından İstanbul cihetinde (Obulunan kıt'at için 4380 parça ve Üs- küdar cihetinde bulunan kıt?- atm 2750 parça bakır kapları açık münakasa ile kalaylattı- rılacaktır. İhalesi 6 temmuz 933 perşembe günü saatli dedir. İsteklilerin şartnamesi- ni görmek üzere her gün ve münakasaya girmek için o gün ve vaktinden evvel Fındıklıda 3.K.O.SA. AL. KOM. nuna gelmeleri. (200) (2668) 3578 ... İslâhiye Askeri SA. AL. KOM. dan: İslâhiyedeki kıt'a- tn ihtiyacı için 190,000 kilo Ekmek kapalı zarfla münaka saya konmuştur. İhalesi 2 tem | muz 933 Pazar günü saat 14 tedir. Hariçten ihaleye iştirak edeceklerin ihale zamanından evvel teklif mektuplarını bu- lundukları yerlerdeki Satmal- ma Komisyonlarına vermeleri şartnameyi görmek için her gün İstanbul'da 3 K.0. ve İslâhiyede Askeri SA. AL. KOM. nuna müracaatları. (3094) (2674) 3578 İstanbul, Beyoğlu ve Üs- küdar cihetindeki tekmil kıt'a lar ve mekteplerin Un, ekmek, erzak ve yemlerinin ambar lardan kıt'a kilerlerine kadar bir senelik nakliyesine pazar- hıkta teklif edilen fiat pahalı görüldüğünden ihalesi 24 Ha ziran 933 cumartesi günü saat 11 e bırakılmıştır. İstek lilerin şartnamesini görmek üzere hergün ve pazarlığa girmek için o gün ve vaktin- den evvel Fındıklıda 3 K. O. SA. AL. komisyonuna gelme (2666) 3769 ... K. O. Merbut kıt'alarile 1. F. ihtiyacı için açık münaka saya konan 4,800 kilo zeytin yağına teklif edilen fiat paha İı görüldüğünden ihalesi 24 | Haziran 933 cumartesi günü saat 11,30 a bırakılmıştır. İs teklilerin şartnamesini gör- mek üzere her gün ve pa- zarlık için ogün ve vaktin den evvel Fındıklıda 3. K. O. SA. AL.KOM. nuna müra- caatları. (215) (2421) 3801 ... K.O. ve 1. F. için kapalı zarfla omünakasaya konan 9,000 kilo sade yağma teklif edilen fiat — pahalı görüldü- günden pazarlıkla ihalesi 24 Haziran 933 cumartesi gü- nu saat 14 e bırakılmıştır. İs teklilerin şartnameyi görmek üzere her o gün ve pazarlığa girmek için o gün ve vaktin- den evvel teminatlarile Fm dıklıda3.K.0. SA. AL. KOM. nuna gelmeleri, (212) (2439) 3802 sz > Haydar Paşa Hastahane sinde mevcut olup müzayede- ye konan 9 kalem alât ve mal zemeye talip çıkmadığından ihalesi 24 Haziran 933 cumar tesi günü saat 14,30a bıra manında cereyan ediyor. Vakıa çok eski amma sizin kafalarnız bu kadar yeniliğe tahammül edemez... mid... Canım şu Dorothy hiç olmazsa â- yan azasına karşı olsun biraz daha sayğılı hareket edemez mi?... Film bittiği zaman şu ismi koy. Bu ismi Mister Goldmark'ın yazı- hanesinde çalışan çok zeki bir dakti- le buldu. Filmden çıkan ders al ki, bütün genç kızlar, durup annelerini daima faziletkâr kalabilirler. Son sah- nede ben tam vaktinde durup annemi düşünüyordum. Tüller içinde, hayal meyal görüyordum. Manzara koltuk- larımı kabartacak şekilde idi. Filme devam edecektik amma, tam bu sırada bir enğel çıktı. Çocukları ötedenberi severim. Ba- husus bir genç kız Henry gibi zengin bir adamla evlenmiş olursa, analık o- na bir kat daha cazip görünür, hele gocuk babasma benzerse... Dorothy: — Babasma benziyen çocuk, âdeta şu idi du ilânları kılmıştır. İsteklilerin şartn meyi ve listeyi görmek üz€ her gün ve müzayedeye gif mek için o gün ve vaktinde evvel Fındıklıda 3. K.O, SA; AL.KOM. nuna gelmeleri 23 Gin) zi ... i Gümüşsuyu ve Haydarp? şa hastaneleri ve kıt'at içi" 7,000 kilo koyun eti pazarlık la almacaktır .İhalesi 24 Ha# ran 933 cumartesi günü sasi 15 tedir. İsteklilerin şartn# mesini görmek üzere her gü ve münakasaya iştirak için gün ve vaktinden evvel 3. K: O. SA. AL. komisyonuna £ meleri, (216) (2854) 3804 ... ş Haydarpaşa ve Gümüşsut yu hastaneleriile 1. F. için alınacak 68,000 kilo koyun etine talip çıkmadığından iha lesi 28 Haziran 933 çarşamba günü saat 1,30 a bırakılmıştır İsteklilerin şartnamesini göl mek üzere her gün ve pazarli ğa girmek için o gün ve vaki tinden evvel Fındıklıda 3. K. O. SA. AL. komisyonuna gel meleri. (214) (2630) ».. KO-lat'aları “ ile'1sF. ihl tiyacı için 44,000 kilo kuru & ğan satım almacaktır. İhalesi 8 Temmuz 933 cumartesi gü nü saat 15 tedir, (o Taliplerin şartnamesini görmek © üzere her gün ve münakasaya işti rak içino gün ve saatinden evvel Fındıklıda 3. K. O, SA. AL; KOM. una müracaatla rı. (217) (2865) ... K.O. ve 1. F. kıt'aları için 75840 kilo Patates açık münâ kasa ile satın alınacaktır. İha icsi & Temmuz 933 cumartesi günü saat 14 tedir. Taliplerin şartnamesini görmek © üzere Her gün ve münakasaya işti rak için o gün ve vaktinden evvel Fındıklıda 3. K. O. SA. AL. KOM. nuna gelmeleri. (219) (2864) ... VI.K.O.SA. AL. KOM. m: Kayseri garnizonu kıt'atı i çin 85,000 kilo sığır eti kapalı zarf o usulile omünakasaya konmuştur. İhalesi 18-7-933 salı günü saat 15 tedir. Talip lerin şartnamesini görmek i- çin, ve münakasaya iştirak edeceklerin de teminatlarile birlikte zarflarmın 14,30 a kadar Kayseride SA, AL. KOM. nuna müracaatları. (3118) (2863) ... ç İstanbul, Beyoğlu ve Us- küdar cihetindeki kıt'at (o ve müessesatm 790 tonluk erzak yem ve ekmek nakliyatı pazar lığa konmuştur. İhalesi 24 H ziran 933 cumartesi günü saa! 15,30 dadır. Taliplerin şartna mesini görmek üzere her gün ve pazarlığa iştirak edecekle- rin o gün ve vaktinden evvel Fındıklıda 3. K. O. SA. AL. komisyonuna gelmeleri. (218) (2866 bankada para demektir! - diyor. E Şu kız yok mu? Bazan öyle doğru sözler söyler ki, ., Bu sözleri söyliy cek zekâda bir kızın böyle vaktini hel ba etmesini bir türlü aklım almıyor! Bana gelince ben şu fikirdeyim: Bir kız evlendikten sonra ne ka dar erken anne olursa çocuğun baba sma benzemesi ihtimali o nisbette faz la olur. Zira genç kızın fikri başka bir şeye saplanacak vakit bulamam Dorothy'ye sorarsanız o başka bi mütalâada daha bulunuyor: Ben senin yerinde olsam bir ço cuktan fazla doğurmam... Henry'yej benzeyen insanların adedi ne kadai az olursa herkes hakkında o kada hayırlı olur!... Diyor. Bittabi sinemayı bırakmağa mec bur oldum. Tanıdıklarımdan bir sine ma yıldızı, küçük sırrını sinema kop yasına haber vermeğe lüzum görme den seri halinde bir film için kontol rat imza etmişti. Ben bu nezaketsizli ği yapmak ili ıkarmak hayli güçleşmi! ti. Çünkü aksi gibi yıldız şayet mari i (Arkası var:)