27 Ekim 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

27 Ekim 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

İPEKİŞ'in NEFİS MAMULÂTI İpekiş'in emsalsiz kumaşları ile yapılan hüsün ve san'at harika kaları Cümhuriyet bay- ramı şerefine fi- yatlarda büyük tenzilât yapıldı. 3 parçadan ibaret işlemeli kadıa çamaşırları pijamalar En son Paris modelleri üzerine kimonolar Kız ve Erkek Çocuk Elbiseleri İşlemeli perdeler, mendiller yastıklar ve saire İPEKİŞ Satış Mağazalari Ankara Beyoğlu | İstanbul Necati Bey caddesi İstiklâl caddesi | © Sultanhamamı İzmit Odum pazarı Bursa | Gazipaşa caddesi | | Komisyonundan kara Ticaret Lisesi CUMHURİYETİN | ONUNCU YILDÖNÜMÜNÜUN MES'UT BİR HATIRASI olmak üzre Viyanaya s mahsusada sipariş edilen oyunkâğıtları Teşrin 1933 tari en itiba 25Bi Hılâliahmer satış mağazasında aren yi Gümrük Muhafaza Umum Kumandanlığı Istanbul Satınalma Komisyonundan: | 1 — Muhafaza kıtaatı için satın alınacak (4600) metre astarlık bez kapalı zarfla münakasay konulmuştur. 2 -— Münakaşa şartları kâğıtlarınm — tasdikli süretleri İ Gümrük Muhafaz Umum Kumandanlığı İstanbul Satınalma almacaktır. 3 — Münakasa 6-11-933 tarihine rastlayan pazartesi gü İnü saat (14) te Gümrük Muhafaza Umum Kumandanlığı İs- İ tanbul Satranlma Komisyonunda yapılacaktır. | 4 — Münakasaya girecekler hangi ticarethane ve mües- se sahibi veya vekili olduklarını isbat'edecek vesaiki leyi ve biçilen bedelin yüzde 7,5 gu olan iğreti güvenmeleri- le teklif mektuplarını ihaleden evvel Komisyona verecekler- dir. 5 — Örnek Satmalma rada görebilirlet. (5640) Maarif Vekâletinden: Cümhuriyetin onuncu yıldönümü münasebetile Ankara Ticaret Lisesinde bir kitap teşhir ve satış sergi- si açılacaktır. Muhtelif kitap evlerinin hususi barakalarla iştirâk e- decekleri bu sergide müstakil baraka tutamayan tabilerle ken di hesabına tekf ve tercümeler yapan serbest muharrirler için de hususi bir pavyon bulunacaktır. Umumi pavyonda eserlerini teşhir etmek ve sattırmak is- teyen küçük tabilerden beşlira iştirâk bedeli almır. Serbest muharrirlerin eserleri meccanen teşhir ettirilir ve sattırılır. Sergi sonunda hesaplar ve iadeler sahiplerine gön derilecektir. Teşhir ettirmek ve sattırmak işleri sergi idaresi tarafından yaptırılır. * Bunun için ayrı ücret alınmaz. Bu suretle eserlerini teşhir ettirmek ve sattırmak arzu edenler nihayet ayın 24 üne kadar sergiyi idareye memur An- Müdürlüğüne müracaatları lâzımdır. (5838) 7842 ..: .. yes yesv es Tahlisiye Umum Müdürlüğünden: Bir adet daimi cereyanlı motörlü dinamo ile tevzi tablo- su kapalı zarf usulile mubayaa edilecek ve ihale muamelesi 27 Kânunuevvel 933 tarihine müsadif çarşamba günü yapıla- caktır. Talip olanların fenni şartnameyi görmel - lata'da Rıhtım caddesindeki İdarei Merkeziyeye müracaatla rt. (5881) Komisyonundadır. İstekliler o 7626 | caktır. makbu- | Istanbul Mr. Kumanda Satmalma kom. ilân İstanbul Merkez Kı | darlığına bağlı kıtaat ve sesat ihtiyacı için (160) un 11-11- 933 cu saat 14,30 d riacaktı |M belli sa de Mer mz Kumandanlığ tmalma Komisyonuna 1 mektuplarını vermeleri. (445) 56: “.. İstanbul Merkez Kun danlığına bağlı kıtaat ve saat ihtiyacı için (450) tc 11-11-5933 cumartesi gi saat 14 te kapalı zarfla al Şartnamesi her ; Merkez Satmalma Komi nunda görülebilir. Talip belli saatten evvel teklif r tuplarımı Tophanede Mer Satınalma Komisyonuna meleri, (446) (5677 ... Askeri tıbbiye mektebi tiyacı için 300 çift güderi diven 15-11-5933 çarşamb. nü saat 16 da aleni münak ile satın - almacaktır. Şarl mesini göreceklerin her gü pazarlığa gireceklerin belli tinde Merkez Kumandan Satm alma Komisyonun hazır bulunmaları. (462) (5747) ... di Haliçi oğlu Askeri Lises de teraküm eden 70 araba ; re aleni müzayede ile 28- 933 tarih cumartesi günü s4 10 da satılacaktır. Müzaye: sine gireceklerin belli saati de Merkez Kumandanlığı tmalma Komisyonunda hk zır bulunmaları. (490) (5925) Umumü Neşriyat ve Yazı İşler Müdürü ETEM İZZET Gazetecilik ve Matbaacılık T. A. Resimli Şark < EEE Mecmuasının fevkalâde nüshası Yaldızlı bir kapak - Gazinin 5 tane renkli tablosu - 300 resim - 108 büyük sahife On Cümhur'yet yılında yaptığımız büyük inkılâpların hepsini vesikalarile istatistiklerile, resim ve haritalarile gösteren mükemmel bir eserdir. Mekteplerde, içtimal verilecek konferanslar için en güzel bir mehaz yapılacak Gazi köşesi için en iyi bir yardımcıdır. RESİMLİ AY matbaası tarafından basıla bu eser matbaacılıhımızın terakki ve tekrâmülünü gösteren Kir saheserdir. > Tanesi 50 kuruş İstanbul Dördüncü İcra Memurluğundan: Emniyet Sandığı namına birinci derecede ipotekli olup tamamı 2656 lira kıymeti muhammineli Kartalda Üsküdar cad desinde 81,83 mükerrer No.lı 2 kârgir dükkânın tamamı açık arttırmaya konmüş olup şartnamesinin 28-10-933 tarihin den itibaren Dairemizde her kes tarafından (o görülebileceği yibi 29-11-933 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar Dairemizde açık arttırma ile satılacaktır. Arttırma bedeli muhammen kıymetinin yüzde yetmiş beşini bulmadığı takdirde en son © arttıranm taahhüdü bakı kalmaküzeze 19-12-933 tarihine müsadif (salı günü yine saat 14 ten 16 ya kadar Dairemizde yapılacak olan arttırmasında (o gayrimen kul muhammen kıymetin yüzde yetmiş beşini bulduğu taktir- de en son arttırana ihale edilecektir. Bulmadığı takdirde iha leden sarfı nazar edileceğinden taliplerin muhammen kıyme- tin yüzde yedi buçuğu nispetinde pey akçesini veya Milli bir bankanın teminat mektubunu hamil bulunmaları lâzımdır. Müteraki mvergiler ile vakıf icaresi ve belediyeye ait tenvirat ve tanzifat rusumları müşteriye aittir. 2004 numaralı icra ve iflâs kanununun (126) ci maddesinin dördüncü fıkrasına tev fikan bu gayrimenkul üzerinde ipotekli alacaklılar ile diğer a- lâkadaranın ve irtifak hakkı #ahiplerinin bu haklarını ve hu- susile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden iti baren 20 gün içinde evrakı müspitelerile bildirmeleri, ake: hal- | de hakları tapu sicillerile sabit olmadıkça satış bedelinin pay- laşmasından hariç kalacakları cihetle alâkadaranın işbu mad- denin mezkür frkrasma göre hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin (932-2496 dosya numarasile mü racaatları ilân olunur. (5901) | Cumhuriyet Bayramında Üsküdar Tramvaylarında Tenzilâtlı Tarife Üsküdar-.Kadıköy ve havalisi Halk tramvayları Şirketinden : Cümhuriyetimizin onuncu yıldönümünü büyük bir canlılıkla kutlulamak i- çin öç gün sürecek olan şenliklerde muhterem halkımızın gidiş ve gelişlerini ko- İaylaştırmak üzre 29,30, 31 Birinci Teşrin 1933 tarihinde Tramvaylarımızda ten- zilâtlı tarife tatbik edilecekt Mutat tarifemize göre vasati hesapla? 38 nispetinde tenzilâtlr olan bu tarife- de yolcu biletlerinde © 38 ve diğer biletlerde 59 a kedar yükselen büyük bir tenzilât vardır. Fazla izahat © için bekleme yerlerindeki tarifelere müracaat. (2825) (7759) ZAYI — Nüfus teskeremi | ve askerlik vesikamı zayi eyledim. Bulup Beyoğ- Tunda İstiklâl enddesinde 362 No. Lebon mağazasında Niko efendiye teslim edenle ro mükâfat verilecektir, (9168) Osman Paşa zade Hasan Hilmi SUMER BANK Misel Fesane Fabrikası Muhterem halkın Büyük Cümhuriyet Bayramında güzel ve nizami şekilde bayraklar asmak yolun- daki arzusunu tatmin için sağlam şali kumaştan Tenzilâtlı Ucuz Bayraklar yapmıştır Bayram yaklaştığı için bayrak fiatleri artmıştır. Buna rağmen, YERLİ MALLAR PAZARI büyük tenzilâtla satışa devam etmektedir. Fırsattan İstifade Ediniz erli Mallar Pazarı yoğlu: İstiklâl caddesi (| İstanbul Bahçekapı