10 Kasım 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

10 Kasım 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

İstanbul ve Trakya Şeker Fabrikaları Tü ürk Anonim Şirketinden: Fabrikamızda çıkarılmağa başlanan yeni sene mahsulü toz ve kesme şekerler 29 Tem:zuz torikinden itibaren bin kilodan az olmamak | üzere her İsteyene satılmaktadır. Fiatlarımız eskisi gibidir. Yani İstanbul'da Sirkeci istasyonunda veya depolarımızda araba veya kayıkta teslim çuvalda Kristal Toz Şekerin Kilosu 36,75 fala Küp Şekerin Kilosu 39,50 İırışlır. Ancak en az keş vagon şekeri birden alanlara vagon başına beş lira indirilir. İstanbul haricindeki yerlerden yapılacak siparişler be- delin yüzde yirmisi peşin ve üst tarafı hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren bütün masraflar ve mes'uliyet müşteriye aittir. Gönderilecek mal şirket tarafından müşteri hesabına sigorta ettirilir. Sipariş bedelinin tamamını gön- derenler için sigorta ihtiyari olduğu gibi en uz beş vagon sipariş ederek bedelinin temamını peşin ödeyenler vagon başına beş lira tenzilâttan istifade ederler. Adres: İstanbul'da Bahçekapıda Dördüncü Vakıf Han. No. 40-30 Telgraf adresi: İstanbul, Şeker Telefon No. 24470. Memlekette Bayram nasıl geçti 300 den fazl mektep, bir çok yollar açıldı ANKARA, 9 .A.A. — Cümhuriyetimi- zin onuncu yıl dönümünün üç gün süren kutlulanışı etrafında bize aşağıda isimle- rini yazd ımız yerlerden gönderilen ve bugünlerin en geniş bir surette m-mle- | ketimizin her köşesinde sevinç çoşku -Tuk' lar siçinde kutlulandığını bildiren yüzler- ce telgraf gelmiş ve bunların mühim bir kısmını evvelce neşretmiştik. Neşrine im ân bulamadığımız bir kısım telgraflar- da da büyük yıl dönümünün en küçük | köylerimize varıncıya kadar her yeri milli renklerimizle, yeşilliklerle, taklarla, temsili resimlerle on cümhuri- yet yılının Türk ine karşı çok açık bir surette verimini gösteren tablolar ve inkilâbimızı o manalandıran levhalarla lenen Türk toprakları üzerinde kalp birliğiyle kutlulandığı, yeryer adedi üç- yüzü geçen mekteple bir çok hükümet müesseselerinin yolların, hastanelerin, çocuk bakım vleri ve bahçelerinin, halk evlerinin açılış ve kuruluş merasimi bildi- rilmektedir. Her yerde kurulan halk kür- #ülerinden binlerce vatandaş halka hitap etmiş ve yaşanılan günün yüksek kıymet ve manasi anlatılmış, her yerde umuma mahsus temsiller verilmek, halk toplan» tılarında şiirler, destanlar okunmak su- retiyle bayram günlerinin eğlenceli bir suretle geçmesi temin edilmiştir . Her yünü ayrı ayrı canlı bareketli ve Geli elen Hope Su öyesik Gözlek de Türk milletinin büyük Gazisine karşı bağlılığının ve bütünlüğünün ifadesi otan | toprak alma merasimi bütün Türk milleti sin bu yoldaki bağlılığını ve bütünlü- zünü en canlı bir surette gösteren te- zahürata meydan vermiştir: Adana, Osmaniye, Ayancık, Antalya, Andirin, Ulucra, Ayas. Adapazarı, Adi- yaman, Arga, Akçaabat, Bartvin, Afyon, Ardahan, Avanus, Eskişehir, Bafra, ,Ban- dirma, Bergama, Bühaniye, Beypazarı, Bursa ,Bayburtğ Boyabat ,Bayındır, Bah- çe ,Bolu, Bartin, Besni, Bünyan, Birecik, Balikesir, Balya, Bogazlıyan, © Buldan, Bozeogan, Cizre, Cumra, - Cide, Çorlu, Çal, Çenakkale, Çiflik, Çarşamba, Çiçek dağı, Çorum, Çivril, Çermik, Düzce, Da- day, Dinar. Devrek, Demirci, Denizli, Düzçe,Divriği, Diyaribekir, Eruh, Edir- ne, Erbaa, Erzincan ,Ere'ş, Erdek, Es- kifoça, Eskişehir, Ereyli, Emet, Ergeni, Fatsa, Fethiye, Gercuş, — Gebze, Geyve, Gerun, Görele, Gediz, Gölpazarı, Gümüş- hane, Giresun, Göl gerze, - Harran, Hafik, Hozat, Hendek, Hayrebolu, İm- voz, İspir, İsparta, İskilip, İzmit, Igdir, İlgaz, Keşan, Koraköse, Kemah, Karsi- | #alı, Karasu. Kızılcahamam, o Koçhisar, Kirşehir, Kırkağaç, Kandıran Kütahya, Kâhta, Kuruçay, Köşk, Kırıkkale, Kızel- K we m, Kayseri, kin | Mihalıççık, — Mar. | maris, Mersin, Mucur, Mesudiye. Mal. | kara, Mudanya, Merzifon, Manis», Mi durmu, Mihalıççık, Muş, Nazli, N İ bin, Osmancık, Orhaneli, Olti, Osmani- ye, Orhangazi, Öğden, Payas, Punarbaşı, Petürke .Siverek, Saimbeyli, Saray, Sa- vur, Serik, Sinop, Seydeşir, Sivas, Sun- gurlu, Sandıklı, Samsun, Söke, Se-dişe» hir, Seferihisar, Şiran, Şirnak, Şark, Şar- köy, Reşad'ye, Tavas, Tire, Turgutlu, Van, Vakfıkebir, Yoz- | a, Zonguld.k Z he, İzmirde tahliye edilenler IZMİR — AF kanunundan istifade ederek hapisaneden tahliyeleri icra ki- inan 211 mahküm ve 12 mevkuftan sonra umumi hapisanenin mevcudu 870 olarak kalmıştır. Bunlar meyanda bir çoğunun ka- Bundaki sarahat mucibince dan birer miktar tenzil edilmiştir. Tah- Biye muamelesi ikmal edilmiştir. Kanunen tabliyelerin on beş gün zarfında yapılabilmesine cevaz verildiği halde müddeiumumi Asım Beyin gayro- tile bütün muamele bir hafta içinde ik- mal olunmuştur , Gemlikte bu seneki zeytin GEMLİK — Gemlikte bir milyon- dan fazla zeytin ağacı vardır ve bu a- #açların mahsulü Gemliğin yezâne ser. vetini teşkil etmektedir. , Bu sene zeytin mahsulünün kurak- İsğa maruz kalacağı sanılıyor ve korlku- luyordu, Fakat bayramdan sonra yağan devamli yağmurlar mahsul üzerinde Şok iyi tesirler yapmışlardır. Taneler irileşmiştir. Bu sene mahsul çok bere ketli olacaktır. Yakında mahsulün top- lanmasına başlanılacaktır, Yatla memnu mıntakaya giren Amerikalı milyoner İzmirden yazılıyor: Geçen hafta Si- teter Beyfer Nevyork adlı 15 tonluk bir yat i; imanına gelmiş ve yat ile seyahat eden Amerikan milyonerle- rinden birinin oğlu Bergama harabele- rini ziyaret edeceğini söyliyerek Ber. gamaya gitmek istemişti. Fakat mem- nu mntakaya girmesi üzerine yakalan» miş ve Foça mahkemesince hakkında tevkif kararı verilmişti. Yapılan tahkikat neticesinde, muma- ileyhin salıverilmesine ve hudut hari- cine çıkarılmasma karar verildiğinden milyoner Amerikalı yatile sularımızdan aşılmıştır. Yatta, milyonerin arkadaş- larından birisinin karısı ile muhtelif tebaalara mensup taifeler vardı Urla davası Urla hâkimi İhsan Ziya Beyi öldür. mek ve dövmek suretile ölümüne sebe- biyet vermekle maznun Hüseyin Avni ve Zeynel zade Hüseyin Beylerle Mu- harrem, Arif ve değirmenci Mehmet E- fendilerin ağır cezada nakzen devam et- mekte olan muhakemeleri son safhaya girmiştir. Son celsede iddia makamını işğal e- den müddetumumi muavini Ali B. idiia- #inr serdetmiş ve maznunların suçu iş- lediklerine dair kat'i deliller bulunma- dığından bernetlerine karar verilmesini istemiştir. Ma munlar, ilk muhskemele. rinde yedişer sene altışar ay hapse mah- küm edilmişlerdi. Mazmunların wüdafaalarını serdet- meleri için muhakeme başka güne bi- aklar. Balta ile başını parçaladı URLA — Kazamıza morbut Yelki köyünde feci bir cinayet olmuştur. Vak'a şudur: Yelki köyü muhtarı kadaşları bayram ikinci akşamı köy. de bir kasap dülikânınm önünde akı içiyorlar. O kadar içiyorlar ki bürun- larını bile görecek halleri kalmamış tır. Gece yarısına doğru muhtar Hüse. yin, kasap dükkünındaki satır kapın- ca karşısında oturan Mehmet Ali isimli birisinin kafasma keskin tarafile indi- riyor, Mehmet Alinin kafası derhal ikiye ayrılıyor ve biçare varlanıyor. Katil Hüseyin bidayeten kaçmıştı. Fakat. jandarmamız tarafın- dan yakalanmıştır. Cinayetin sebebi de pek fecidir. Hü. seyin iki gün evvel bir başka şahısla kavga etmiş ve ayrılırken: — Ben sana gösteririm, demiştir. O akşam sarhoş olunca zavallı Mehinet Alinim elbisesini, iki gün evvel kavga ettiği adamm elbisesine benzetiyor ve (bu adam odur) diye bayma satırı in- diriyor. Zavallı adam bu berbat mü şahebetin kurbanı olmuştur. İlki çoban bir tekçiyi öldürdüler Akhisardan bildiriliyor: Akkhisarın Gediz çi rahim çavuş | ette öldür Bekçi İbrahim çavuş iki gün evvel hayvanına binerek çiftlik hududunu gez meğe çıkmış, ileride çiftlik mer'asına bir sürü koyun sokulduğunu görerek hay- vanmı sörünün yanına sürmüş ve ora- da hayvandan inerek çobanlara derhal mer'adan çıkmalarını söylemiş. Çohan- larla İbrahim çavuş arnamda bu yüzden kavga çıkmış ve on sekiz yaşında Ha- san elindeki sopayı bekçi İbrahimi ça vuşun kafasına vurmuş, diğer çoban da bıçağını zavallı beliçinin kalbine ve bo- darma saplamış. Sonra da öldürdükleri biçareyi mer- keplerine yüldiyerek civardaki kör ku- yuya atmışlar. Ibrahim çavuşun hayvanı başıboş olarak çiftliğe geliyor. Bu vaziyetten şüphelenen çiftlik sahibi zabıtaya ha. | ber vermiş, zabıta da derhal takibata başlayarak katilleri yakalamıştır, Ka. tiller Dramalı Salih © kâhyanın çoban- ları dır. : Adanada bir cinayet Adanan Bahçe kazasında teşrini- evvelin 31 inci günü akşamı bir cina- yet olmuştur. O akşam bir kahvede 6 turan Adnan efendi ile Arif efendi iş- minde İki kişi arasında sarhoşluk yüzün- den kavga çıkmıştır . Adnan Efendi vakit geciktiğinden limbanın söne lerek herkesin yerli yerine gitmesini istemiş, Arif Efendi buna itiraz etmiştir. Bu yüzden çıkan kavga epice büyümüştür. Bir aralık Adnan Efendi dışarı çık» mış ve elinde bir bıçak olduğu halde içeri girerek Arif Efendinin üzerine a- tılmıştır. Arif efendi aldığı yaranın te- sirile ölmüştür. Derhal yetişen jandar. ml lr een e Hüseyin ile ar- | İL 3 üncü kolordu ilânları | Çorlu Askeri SA. AL. KU. dan: Çorludaki kıt'at ihtiyacı i- çin açık münakasa ile 8800 ki- lo Lahana, 9,300 kilo Pırasa, 2,000 kilo Taze Bakla, 6,500 kilo İspanak alınacaktır. İha ! lesi 29-11-933 çarşamba günü saat 15 tedir, Şartnameyi gör-| 'mek veya almak isteyenlerin her i gün ve münaksaya gireceklerin de o gün ve vaktinden evvel te- minatlarile Çorluda Fırka SA. AL. KO. na müracaatları, (3376) (6100) » 4 Haydarpaşa ve Gümüş Su- yu hastaneleri için müteahhit nam ve hesabına * 745 ton la- İ vemarin kömürü pazarlıkla ak nacaktır, İhalesi 13-11-933 pa- | zartesi saat 16 dadır. İsteklile rin şartnameyi görmek üezere her gün pazarlığa gireceklerin de belli gün ve saatte Sa. Al, Ko. na gelmeleri. (478) (6158) K.O.V.1.ciF. ihtiyacri çin kapalı zarfla 30000 kilo şe- kere talip çıkmadığından 13- 11-933 pazartesi saat 11,30 da pazarlıkla ihalesi yapılacak tır .İsteklilerin şartnameyi gör mek üzere her gün pazarlığa gi! receklerin belli gün ve sâatte | K. O. Sa. Al. Ko. na hazır bu- lunmaları. (477) (6159) ... Kırklareli Hudut Taburları için 39,000 kilo un açık müna | kaas ile alınacaktır. / İhalesi 2-12-933 cumartesi saat 14 tedir. İsteklilerin şartnameyi görmek için her gün münaka sasma gireceklerin belli gün ve saatte Sa, Al, Ko. na gelme- | leri .(479) (6157) K. O. ihtiyacı için O pazarlı i ga konan 650 kilo salçaya ta- lip çıkmadığından tekrar pa-” zarlığı o 13-11-933 pazartesi saat İl de yapılacaktır. İstekli lerin şartnameyi görmek için her gün pazarlığa gireceklerin belli gün ve saatte Sa .AL Ko, na gelmeleri. (480) o (6156) ... Polatlı Askeri Sa. Al. Ko. dan ; Polatlıdaki Kıtat hayvana- tı ihtiyacı için 480,000 kilo ar- pa ile 310,000 kilo kuru ot ka- pal zarfla münakasaya kon muştur, Arpanm ihalesi 25- 11-933 cumartesi günü saat 15 ve Kuru otun ihalesi 26-11-933 pazar günü saat 10 dadır. Arpanm muvakkat te minatı 1440 ve kuru otun te- minatı 930 liradır. Taliplerin. şartnameleri görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak için o gün ve vaktinden evvel teklif ve teminat mektuplariyle Po latlıda Askeri Sa. Al. Ko. na müracaatları. (3381) (6155) —a an Konya İcra hakimliğinden : Konkor. dato teklifinde bulunan Konya üçüncü sınıf tüccarımdan halk kütüphanesi sahi- bi Murat oğlu Sabri efendinin iş bu tale bi kabul edilerek 28-10.933 tarihinden itibaren iki ay mehil verilerek Konya a- vukatlarından Ali Riza Beyin komiser ta yin ld il olunur (73) İST. MR. KUMANDANLIĞI SA.AL. KO, İLANLARI, Harbiye o Mektebi ihtiyacı için 100 ton kıriple ve 250 ton lavamarin kömürünün 11--11- 933 cumartesi günü saat 14 te pazarlıkla satın o alınacaktır. ei göreciklerin hür gün pazarlığa gireceklerin bel li saatinde Merkez Kumandan- lığı Satmalma Komisyonunda hazır bulunmaları. (518) (6161) İstanbul Merkez Matbaalar ihtiyacı için on bir kalem mal- zeme 11-11-933 cumartesi gü nü saat İ3'te pazarlıkla satm almacaktır .Pazarlığa girecek- lerin belli saatinde ve Merkez Satmalma Komisyonuna mü- racaatları, (522). (6164) .. Harbiye Mektebi ihtiyacı i- çin 30 ton Lavamarin kömürü 11-11-933 cumartesi günü saat 13 te pazarlıkla satım almacak- tır, Pazarlığa gireceklerin bel- li saatinde ve Merkez Kuman- | danlığı Satmalma Komisyonu na müracaatları.(521) (6163) Kuleli Askeri Lisesi ihtiya ! criçin 300 kilo kuru eriğin ve 300 kilo kuru kayısı ve 500 ki loayva Ji 11-11-933 cumar tesi günü;#aat 13,30 da pazar- lıkla satım'alınacaktır. Pazar lığa gireceklerin belli saatin de ve Merkez Satmalma Ko- misyonunda hazır bulunmala- rı, (519) (6166) ..z Harbiye mektebi hayvanatı nm ihtiyacı için 21000kilo Çavdar sapı 2-12-933 cumarte si günü saat İğtealeni mü- nakasaile satın almacaktır. Sartnamesini göreceklerin her gün ve münakasasına iştirâk edeceklerin belli saatinde Mer kez Kumüandanlığı Satmalma Komisyonunda hazır bulun - maları. (520) (6162) ... Askeri Baytar Tatbikat mek tebinde bulunan 838 parça sü- rahi Oâlatın galvanizlenmesi 20-11-933 pazartesi günü saat 14 pazarlıkla yaptırılacaktır. Şartnamesini göreceklerin her gün ve taliplerin belli saatte te minatlarile Tophanede Mer kez Kumandanlığı Satınalma Komisyonuna gelmeleri. (524) (6160) ». 5 İstanbul Merkez Kuman- danlığına bağlı kıtaat ve mües saat ihtiyacı için (450) ton un 11-11-933 cumartesi günü saat 14 te kapalı zarfla alma- caktır. Şartnamesi her gün Merkez Satınalma Komisyo nunda ( görülebilir. Taliplerin belli saatten evvel teklif mek tuplarını Tophanede Merkez Satmalma Komisyonuna ver- meleri. (446) (5677) 8112 Harbiye mektebi talebeleri nin ihtiyacı için üç bin adet fildekos fanila 13-11-5933 pa- zartesi günü saat İd te aleni münakasa ile satın alınacaktır. Şartnamesini göreceklerin her Harp Akademisi ihtiyacı i- | çin almacak olan 5400 kilo pa- tatese verilen fiat pahalı görül-' düğünden 11-11-933 cumar tesi günü saat 14,30 da pazar- | lıkla satm alınacaktır. Şartna- | mesini göreceklerin her gün ve' pazarlığına girişeceklerin belli vaktinde Merkez O Satmalma * Komisyonunda hazır bulun- maları. (501) (5997) ! 8234 Harbiye mektebi talebeleri- nin ihtiyacı için 1500 çift terli ğin münakasası bir hafta müd- detle talik edilmiştir. Münaka- sası 11-11-933 cumartesi günü saat 16 da icra edilecektir. Şart namesini göreceklerin her gün ve münakasaya gireceklerin | belli saatte Merkez Satınalma Komisyonunda hazır bulunma ları. (512) (6104) 8337 Harbiye mektebi talebeleri ihtiyacı için (1500) çift tire çorap 13-11-933 pazartesi gü nü saat 15,30 da aleni müna- kasa ile satın almacaktır.Şart İ | namesini göreceklerin her gün ve münakasaya gireceklerin | belli vaktinde Merkez Kuman | danlığı Satmalma Komisyo - nunda hazır bulunmaları. (449) (5716) 8106 Levazım Eşya ve teçhizat anbarmda teraküm eden 1900 kilo köhne kaneviçe ile 1000 ! kilo Çenber parçaları 14-11- 933 perşembe günü saat 15,30 da aleni müzayede ile satıla- caktır. Eşyaları göreceklerin her gün anbara ve müzayede | sine gireceklerin belli saatte Merkez Kumandanlığı Satm alma komisyonunda hazır bu- | Tunmaları. (447) (S717)| 8107 Kuleli Askeri lisesinde bu- lunan 2633 çift eski ayak kabı 14-11-933 salı günü saat 14 te aleni müzayede suretiyle satı- lacağından ayak kapları gör mek isteyenlerin her gün mek tebe ve müsayedeye girişecek lerin belli gün ve saatte Mer kez Satın alma komisyonunda hazır bulunmaları. (444) (5718) 8108 nin ihtiyacı için iki bin adet Yün fanila 13-11-933 pazarte si günü saat 15 te aleni müna kasa ile satın almacaktır. Şart namesini göreceklerin her gün ve münakasasma gireceklerin belli saatinde oMerkez Ku- mandanlığı Satm alma komis- Harbiye Mektebi talebeleri | yonunda hazır bulunmaları. (443) (5719) 8109 Harbiye mektebi talebeleri ihtiyacı için Üç bin çift Yün Çorap 13-11-933 pazartesi gü nü saat 14,30 da aleni münaka! sa ile alınacaktır. e Şartname- sini göreceklerin her gün ve saatinde Merkez Kumandan lığı Satım alma komisyonunda hazır bulunmaları. (442) gün ve münakasasma iştirâk e deceklerin belli saatte Merkez Kumandanlığı Satınalma Ko- misyonunda hazır bulunmala- 5715) 3 (s720) N 8110 İstanbul Merkez Kuman- darlığına bağlı kıtaat ve mües ihtiyacı için (160) | Deniz Yolları İşletmesi ACENTALARI : Karaköy - Köprübaşı Tel 42363 Sirkeci Mühürdar zade han Tel :22740 ip Karadeniz Aralık Postası | Vatan vapuru İkinci Teşrin Cumartesi 18de Galatarıhtı- mından kalkarak Si- Trabzon, Rize, Hopa'ya dönü te bunlara ilâveten rağ mene, Pulatane, Fatsa, Ünye, Zonguldağa uğrayacak yalnız Ordu'ya uğramıyacaktır. (6146) çi Ayvalık Sür'at Postası lersin vapuru 12 İkinci T. rin Pazar 17 de İdare kali dan kalkarak gidiş ve dönüşte Çanakkale, Edremit, Ayvalık, Dikili, İzmir'e uğrar. (6147) Mersin Aralık Postası Konya vapuru 12 İkinci Teş- rin Pazar 10'da Sirkeci rıhtı- mından kalkar. Mersine kadar gider. Taşuncu, Anamur, Kuşa- dası, Gelibolu'ya yalnız dönüş- te uğrar. (6148) Karadeniz Aralık Postası Erzurum vapuru 12 İkinci Te rin Pazar 18 de Galata rıhtımın. dan kalkarak Zonguldak, İnebo- İu, Ayancık, Samsun, Ünye, Gi- reson, Tirebolu, Görele, Trab- zon, Rize'ye dönüşte bunlara i- lâveten Of, Ordu'ya uğrayacak yalnız Zonguldağa üğramıya- | çaktı. (6149) J İ Istnabul dördüncü icra memurluğun-" | dan: Tamamına yeminli ehli vukuf tara || fından onbir bin lira tiktir edilen Hoca paşada Hobyar mahallesinin postane eğ desinde eski 68 yeni 21-23 No. lu ma 0- da dükkân tamamı 90 hisse itibarile 10 hissesi bukerre açık artırmaya vazedil- miş olup 30-11-933 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik edilerek 13-12.933 ta- rihine müsadif çarşamba günü saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul dördüncü icra dairesinde satılacaktır. Artırmaya işti. rak için yüzde 7 buçuk teminat akçısı alınır, Müterakim vergi belediye vakıf icaresi müşteriye aittir artırma b:deli © hisseye isabet eden muhammen İıymetin yüzde 75 şini bulduğu taktirde ihalesi ya pılacaktır, Aksi halde on © sön artıran teahhüdü baki kalmak üzere artırma 15 gün daha temdit edilerek 28-12-933 tari | hinemüsadif Perşembe günü ayni saatte. hisseye isabet eden muhammen kıymetin. yüzde 75 şini tutmazsa satış geri bira Ikili 2004 No. lu icra kanununun 126 <1 maddesine tetvfikan ipotek sahibi ala. caklılar ile diğer alâkadarların ve irifak | hakkı sahiplerinin dahi gayri menkul ü. zerindeki haklarını ve hususile faiz ve masrafa dahil olan iddinlarını evrekt müi bitelerile yirmi gün içinde icra dai esine bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmadıkça sa'ış bo- | delinin paylaşmasından hariç kalırlar işe bu maddei kanuniye ahkâmma gire han reket etmeleri ve daha fazla malümat ak: mak isteyenlerin 933-988 dosya No. sile memuriyetimize müracaatirı ilân olunur, | (9676) | İstanbul ikinci icra memurluğundan: Mahcuz ve paraya çevrilmesi mukarrer iki yatak oda takımı karyola aynalı do- lap ve saire eşyaları 12-11-93 pzar gü nü sâat 9 dan itibaren Büyükdere Bris. tgl oteli kapusunda birinci açık suretiyle satılacağından taliplerin gün ve saatta mahallinde memuruna mü racaatları ilân olunur. (9671) ün 11-11-5933 cumartesi g münakasaya gireceklerin belli| * runda görülebilir. Talip belli saatten evvel Tophane de Merkez Kumandanlığı Sa- Umalma Komisyonuna teklif neleri,