25 Aralık 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 4

25 Aralık 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 4

MİLLİYET PAZARTESİ”25 KANUNUEVVF' ? (Başı 1 inci sahifede) mucibince zayiinde cüzdan evrilecektir. 3 — Doğum vukuatı için kanunun on dokuzuncu maddesine tevfikan çocu- ğun baba veya veli veya vasisi tarafın - dan doldurulacak vukuat ilmühaberleri, iki şahit huzurunda belediyede tanzim et tirilir, Naklihane haberleri Nakli hane için verilecek ilmühaber ler, mıntakası dahilinde bulunduğu en yakın polis âmiri, polis (şkilâtı olmıyan yerlerde jandarma kumandanı tarafın - dan verilir. Askerlik işleri Askerlik mükellefiyeti kamınu ica © hınca muhtarlara ve ihtiyar heyetlerine © mevdu vazifeler, aşağıda izah edildiği — veçhile yapılır: > Belediye meclislerince her mahalle - den, mahallenin hususiyetlerine hakkiyle vakıf ve ilimada şayan olmak üzere in- tihbap olunacak vz zat tarafından ifa edilir. Bu zevat muhtarların ve ihtiyar heyetlerinin vermekle mükellef bulunduk ları malümatı toplıyarak ciheti askeri- yeya verecekler ve diğer buna mütkferri vazieleri ifa edeceklerdir. Askerlik mec dım hakkındaki tasdikler belediyelerce yapılır. Veraset ve intikalde Veraset ve intikal vergisi kanununun. otuz ik'nci pen inde her geçen ay zarfındaki ölüm vaka'ları"hak kmda mensup oldukları varidat idare - sine tahriren verilecek malümatı, bele - diyeler ifa etmeğe mecburdur, Maaş ilmühaberleri 1683 numaralı askri ve mülki tekaüt kanununun altmış birinci maddesi mu - lets yaydatk yakinen haberler, maaş sahibinin bulunduğu be lediyece veya şubelerince verilir. İnhisar işleri 1703 numaralı Tütün inhisarı kanu - pu mucibince #Sahtarlara verilen vazife- ler, belediyeler tarafından kendi memur ları marifetile yaptırılır, Mecâsnen kereste kesilmesi 25v numaralı meccancn keresü; kat'- #ma müsaade itesma dair kanun mucibin €e mahalle ihtiyar heyetince tanzimi lâ- xm gelen mazba talar, belediyece tan - zim ve verilecek ruhsatnameler beledi - yeler namına ita olunur, Adli işler Hekuk usulü muhakemeleri kanunun da muh'urlara ve ihtiyar heyetlerine mevdu vazifeler, aşağıda yazıldığı veç - hile ifa olunur: 1 — Kanunun 65 inci maddesinde vekâletname imzasınm tasdik hususun- da ihtiyar heyetlerine yet belediyelere devr: de yakl Sie eli li vi N ğı veçhile se lamel DENE elli Minili ikamelyâhmi değiştirdiğini anlar ve şu kada ki yeni ikametgâhı meçhul bulu - nursa, mübaşir bu ciheti zabıtaya şerh ve tasdik ettirerek evrakı mahkemeye iade eder, 3 — Kanunun İ3İ nci maddesinde yazılı ikametgâhta tebliğ icra edilecek kimse bulunmadığı hallerde mübaşir teb liğ olunacak evrakı sahibine tebliğ edil ipek üzere mıntakanın en yakın polis rine, polis teşkilâtı olmıyan mahal - re jandarma kumandanına bırakır, 4 — Kanunun 297 nci maddesinde yazılı imza vaz'ına muktedir olmıyan bilmiyen şahsın el ile yapıl » işaret! veya mühür istimal ede - i için iht'yar heyeti ve mahallin. tarafından tasdik Faki:lere ilmühaber iden takir ve muhtaç olan- Halk işleri nasıl görülecek? fakir ve ihtiyaç ilmühaberleri bele- diyelerce verilir. Ev araştırmaları Zabıtanın kanunen salâhiyettar bulunduğu aramalarda ihtiyar heye- ti yerine mahalle halkından en az iki kimse hazır bulundurulur. Tapu işleri nasıl görülür? Tapu işlerinde muhtar ve ihtiyar heyetlerinin edegeldikleri varife- ler, aşağıda yazıldığı veçhile yapıl caktır: 1 — Yalnız malikinin vereceği beyanname ile iktifa olunarak mua- meselesi ikmal edilen ahvalin hari- cinde kalan gayri menkule ait akit işlerinde maliki tarafından verilecek beyannameler mahallesinde sakin bu- lunan ve belediyelerce itimada şayan görülen © iki zatın şahadetine isti- naden belediyelerce tasdik edilecek» tir, 2 — Kanunu medeninin mer'iye- mühaberler, yukarıdaki fıkra muci- bince belediyelerce verilir. 3 — Kayıt ve senetlerine fotoğ- raf yapıştırmak istiyenlerin hüviyet- lerini ve taallâk ettiği gayri e Tün sahibi olduklarını gösterir v. kalar, yukarıdaki fıkralara terfikan belediyelerce verileceği gibi bir res- mi makamın tasdikile de iktifa olu- nabilir. 4 — Tapu memurlarmeca mahal- lerinde yapılacak keşif ve tahkikler. de bulunacak vukuf erbabının hü- viyet ve ehliyetleri kezalik - yukarı- daki fıkralar dairesinde belediyeler. ce tasdik olunur. 5 — Tapu işleri münasebetile dos- yalar içinde bulunması icap eden sesikaların — suretleri dahi yukarıda- ki fıkralar dairesinde belediyelerce tasdik edilir. 6— Tapu ve kadastro idarelerin- ce lüzum görül kanuni tebliğ, ihbar, davet ve ilânlar belediye tara- fından yapılır. 7 — İsim ve şöhret gibi ahvali şah- tenllik hususlar belediyeler- ik ve tasdik olunur. 8 — Şehir veya kasabaya merbut olup ta belediye hududu haricinde kalan gayri menkullerle müstakil olan ve ihtiyar heyetleri bulunma- yan çiftlikler dahi bu madde hük- müne tâk'dir, Okuyacak çocuklar 23 eylül 1329 tarihli tedrisatı ip- tidaiye kanununun yetmiş sekizinci maddesi mucibince çocukların dı terini tanzim vazifesi, mahalli maa- rif müdürlük ve memurluklarına tev- di edilmiştir. Ebeveyne yapılacak teb ligat ve ilânat ve takibat kezalik maarif memurluklarmca yapılır. Encümen kararını Tesbit etti (Başı 1 inci sabifede) ter.,, Zabtmi belediye talimatnamesi bu şekilde tadil edildikten sonra, kararın derhal tatbiki için polis vasıtasile kay- makamlıklara tebligat yapılmış ve kay makamlıklar da alâkadar bütün müesse selere dün akşama kadar kararı bildirmiş- lerdir. Belediye reis muvini Nuri Bey de bütün kaymakamlarla temas ederek ka varın İnam izah etmiştir; 'dün akşamdan itibaren ye e Mile saat dokuzda başlamışlar dır, Başlama saati için bir karar yoktur. Yalnız kapanma saatleri saat 23 tür. seler kahvehanelerin ayni kayda tâbi ol. duğunu zannederek ler - dir, İçerisinde içki ve ı olmayan bi- lümum kahvehaneler rarnı haricin de olup zabitai imi sinin diğer ahkâmma tâbi: Bari da elli ene 264 pe nacaktır. Saat 2,5 tan daha geç saatle- açık isteyen barlar - dan şimdi alman resmin 8 misli fazla hakkında Tren kazası (Başi 1 inci sahifede) Facianın sebebi don ve sistir. Facianm şu şekilde olduğu zanne diliyor: Paris - Meanx ekspresi, Nancy civarmda serbest olmıyan bir hatta durmuştur. Ayni yolu takip eden işa retleri göremiyen ve saatte 105 kilo- metre süratle giden Paris - Strasber ekspresi, duran trenin son furgonu i- le alı yolcu vagonunu ezmiştir. Bu facia o kadar korkunçtur ki, şimdiye kadar olan tren kazalarından en mühimmi zannediliyor. Müthiş bir facia LAGNY, 24 (A.A.)'— Paris - Nan €y ekspresinin Paris - Strasbourg eks presi tarafından ezilen altı vagonun- dan ancak feci bir enkaz kalmıştır. Vagonların tahtaları arasmda parça parça olmuş cesetler sarkmaktadır. 300 metrelik bir hat üzerine uzanan bu cehennemden feryatlar yüksel - mekte, gecenin fecaatini arttırdığı müthiş acıklı sahneler olmaktadır. Asetilen lâmbalarmın titriyen zi - yaları altında (kollar ve hurdahaş ol- muş kafalar çıkarılmaktadır. Çarpiş - manın şiddetile vagondan fırlamış bedbaht bir yolcu gidip bir parmak- lığa saplanıp kalmıştır. Paris itfaiyesi gelmiştir. Meaux baş papazı, üzerinde siyah bir elbise ile ve gözleri yaş dolu olduğu halde ölenleri takdis etmekte, ölülere mah- sus duaları okumaktadır. Külçe halinde bulunan - cesetleri birkaç defada kaldırmak lâzımdır. Duran ekspresin makinisti ve ateş tevkif edilmiştir. Ölenler PARIS, 24 (A A.) — Lanyişi- mendifer kazası kurbanları arasında Verden mebusu ve belediye reisi M. Chieiter de vardır. Ayhi zamanda sabık müsteşarlardan M; Pol Morel Horn - Marin ayanı, M. Haşet te ler meyanındadır. e ——— e bir karar verecektir. Muhittin Beyin beyanatı Dün bu hususta vali ve belediye ro- isi Muhittin Bey bir maharriimize şun ları söylemiştir: — Belediye kanununun 15 inci mad desinin üçüncü fıkrası mucibince mev- zuu bahis müeseselerin açılma ve kapan ma saatlerini tesbit etmek mahalli hü « kümetin muvafakatini almak belediyele- re aittir. Bu hususta verilen kararla tir. Daimi encümen bugün toplandı. Mi simlerini yazdığınız müesseselerin gece saat 11 de kapanmalarma karar ai di. Tebligat yapıldı ve tatbikine geçil- di. Snat 11 de kapanmayan müesseseler poliş vasıcasile kapatılacaktır. Bu husu- kahve ve gazino ve karagözuşirta oynatılan ve meddahlık edilen yoları dir. Barlar saat 2,5 ta kapanacaktır. Bu suretle halkamfsıhhati korunmak- Tarifeler değişecek malümata kiye li kala hareket edeceklerdir. Nuri Beyin izahatı Belediye reis muavini Nuri Bey de dün bir mubarririmize bu hususta demiş tir ki: — Mevzuu bahsolan müesseselerin kapanma saatleri 11 olarak takarrür et- miştir. Teblig yaplk, tatkika geğ- ik. Sinomacıların bu husustaki hiç bir imi Glenn; bü ole Ga, miye meselesidir. Sinemacılar saat (9) da gece senns- larına başlasalar gene 11 de bitirebilir. ler. Çünkü filmler iki saat devim ediyor. Saat 9 erken değildir. İstiyen gene sine- müşterilerini yet dün belediyeye gelerek daimi encü- em Kararın kati Yangına karşı Tedbirler (Başı 1 inci sahifede) lar meyanında tapu senetleri ve diğer bazı — evrakın yanması tapu idaresine kayıtlarınm çıkarıl- ması için şimdiye kadar 500 ü müte- üracaat vaki olmuştur. Hidayet, Remzi, ve Vahit & Beyler ta- yin edilmişlerdir. Hidayet bey dün İstanbula gelmiştir. Binada yangına karşı tedbirler Dün vali Muhittin bey tapu mü- dürlüğüne giderek umum müdür Ce- mal Beyle birlikte tapunun mahzen- lerini gezmiştir. Ve bu meyanda ta- bürosu ve evrak mah sanlıklar hakkında raporlarını vere ceklerdir. Tapu sicil muhafızlığı Tapu dairesinde bir müddettenbe- | ri tevsian tamir edilmekte olan ve asri bir şekle ifrağ olunan tapu sicil İ muhafızlığı teşkilâtı bürosu - den itibaren yeni dairesinde ifayi va» zifeye başlayacaktır. Bu dairenin mahzeni ayni daire içinde fakat demirden yapılmış en ler içinde dosyalar hifi bütün memurları bir arada e maktadır. Bu daireye bir bankada- ki şekil verilmiştir. İhtikâr tüzaklârı (Başı 1 inci sahifede) ür. Piyasada yeni ölçü ve tartı âletleri bulunamamaktadır. Buna verilen mâna son günlerin sıkışık vaziyetinden ist'fa de ederek bir takım kimselerin azami ih tikâr yapmağa hazırlanmış olmalarıdır. Bugün salan ölçülerde de nisbet ka - bal olmez bir firmt yüksekliği nazarı dikkati celbetmektedir. Belediyenin ve ihtiklir koruma kanununun tatbikma memur olan ticaret müdürlüğünün bu halin önüne geçecek tedbirleri bir an ev vel alması lüzumlu görülmektedir. Bü- tün Türkiye yeni ölçülerini Istanbuldan tedarik etmektedir. Bu mesele küçük görülemez. Yeni sene başından itibaren bu saha daki vaziyet şu olacaktır: 1 — | Kânunusaniden itibaren Tür kiyenin her tarafında metre sistemi ü - zerinde ölçü ve tartı öletleri kullanıla - caktır. 2 — Bu tarihten itibaren — ve yapanlar damgasız ölçü satamaz» 3 — Ölçü kullananlar da kânunusa- ni sonuna kadar belediye damga memur- luklarından ölçüleri için kâğıt almağa mecburdurlar. Bir sukattan venler tef tişe başlayacak bu kâğıtları 4 — 1 Kânumusaniden itibaren elek- &rk, havagazı, su sataleri için şirketler tarafından İktisat vekâletine beyanna - me ve müfettişler bu saatleri edeceklerdir. Esnafın ve halkın, muayen bu noktalara dikkat eümesi ve bir an ev şehrimzdeki ölçü ve âyarlar başmâ - feltişliği İktrsat vekâletine müracaat e- mmtakalra tevzi elinin “Musa dağ” (Başı 1 inci > Alman kumandanlarını ittiham etmiş Darimi larmı kendileri de unutmamış « lardır... Falih Rıfkı Bey bundan sonra ya- zısında dünyada ekalliyetleri olan devletler arasmda yalnız Türkiye" Cümhuriyetinin (meselesi) olduğunu tebarüz ettirmekte ve ilâve etmekte- dir: “Osmanlı imperatorluğunun mesu- liyetleri veya mazeretlerini herkes münakaşa etmekte serbesttir. Fakat Türk barbarlığı küfrünü Alman mu- harririn yüzüne çarpmak isteriz. Türk, yaşayan devleti v. teşkil olunan tapu | ATM Sonderece kuvvetli ve gayet CHARLES BOYER - NATALİE WİLLM Bu film Paris'te 4 hafta göste! ARTİSTİK S KARA Buğday fiatı | (Başı 1 inci sahifede) ildire | Dünya piyasasmdaki fiyat | İrsen yapılması imkânı bu- | öze 3 — İstihsalâtm memleket ihtiya» cmdan fazla olması. Dünya piyasasındaki fiyat düşük- Tüğü ayni zamanda ihracat yapılma» sı imkânını doğuran başlıca â Rusyanın Yunanistana 100 paradı buğday teklif ettiği bir zamanda bi- zim vasi mikyasta buğday me etme- tence, Pire, Midilli, ya, Sakız ve İskenderiyeye epice buğ- ihraç edilmiştir. 933 buğday ih- racatımız son günlere kadar 579, 370 liralık 15,371 tondur. İstihsalâta gelince: 93Z senesi ha- riç buğday istihsalâtı , 929 senesin- denberi 3 milyon tonu geçmiştir. 93Z de bir istisna olarak 2 milyon tona yakım buğday istihsal edilmişti. 933 senesi buğday istihsalâtı ise resmi is- tatistiklere göre 2 milyon 900 bin ton- dur. ER Gelen evrak geri verilmez— Müddeti geçen nüshalar 10 kuruştur.— Gazete ve matbaaya mit işler için müdiriyete mü- rucaat edilir. Gazetemiz iânların mes'u- İiyetini kabul etmez. < Ramazan: 7 Imsak Iftar S.D. 8D. 5 38 16 46 olan muasır bir devletin hâkim mille- tinin adıdır. Alman reisleri bu mille- tin yüksek insani vasıflarının, emi Falih ye İ Türkiyede bir gazete köşesinde çıkan en küçük bir tenki - de cevap verecek kadar hassas olan bugünkü Alman devlet adamlarının dost ve asil bir millete top yekün söv- mek küstahlığında bulunan otorite sahibi bir muharririn Alman kütüp - hanesine girmiş olan bu kitabı kayıt rkla karşılamalarma ver. diyerek yazısını bitirmekte - Milliyet'in edebi romanı: 79 — Oh ya.. Nasıl, bizi gözetliye- cektin değil mi? Şeytan gibi gözlerile ikimizi de “ süzüyordu. Onu sevmemek kabil değildi. Kucakladım. Başını göğsü me bıraktı. Bu şirin ve sevimli kı- zın şakaları ne olsa hoşuma gidi- yor. Suat Beye döndüm. © Ç —Narin'i affedelim, dedim. Ben bu gece de onun odasında ya- tayım- (Narin) kollarını boynuma do- ayaklarile tepiniyor: Oh benim şeker kardeşim.Ne , ne iyisin! * Diye boynumu, yüzümü öpüyor- hu. Suat Bey ilk defa isyan eder gi- bi oldu: — Ama onun elinden kurtulmak kolay değil, her akşam bir şeytan- İk çıkarır. (© Narin beni bıraktı, ağabeyinin boynuna atıldı: A — yali yeşim. billahi yap- KIR ÇİÇEĞİ Lnkılâp Komanı) BURHAN CAHİT mam ağabey, ne olur, Çiçek'e bu gece de müsaade et, Suat Bey gülmemek için çalış tığı halde onun bu hareketlerine dayanamıyordu. — Pekâlâ, dedi. Ama bir daha yok ha! ie birden söyledik: — Yol Narin beni kolumdan çekti. Ko- ridor kapısına doğru sürüklerken arkasına döndü sert ve biraz hid- emi bakan Suat Beye dilini çıkar- — Bonne nuit Beyefendi. — Haydi şeytan! Ve koridor kapısı kapadı. Suat Beyin söylene söylene gitti- ğini duyunca kolumu çimdikledi : >— Ağabeyim kızdı, ona bir sür- priz yapalım, — Nasıl? — Bekliyelim, yatsın. Sonra sen yavaşça git, yanma gir. “Şeytan kızım bunu ne maksatla söylediğini anlamak için yüzüne baktım. Bana öyle geldi ki (Narin) benim uğabeyisinin yatına gitmek için sabırsızlandığımı zannediyor. Böyle bir arzum olmadığını anlat- mak için dudaklarımı büktüm: — Yok, artık doğru değil, Böy- le daha iyi, dedim. Bu sefer israra başladi. — Ağabeyim üzülecek ama Çi- çek.. Sonra yarm babam duyarsa kızar. Hem yarm, öbür gün hep be- raber değil misiniz. Güldüm: — Yarm öbür gün hep berabe- riz, Biribirimizden ayrılmıyoruz ki Narin! Boynuma tekrar sarıldı. — Ne iyi kızsın Çiçek. Ağabe- yim başka bir kızı ( sevseydi onu çok kıskanacaktım. Fakat sen, bil. mem nasıl, kendini öyle sevdiriyor. sun ki! Yanyana onun karyolasına otur- muştuk, Bana ağabeyisinin ilk defa ben- den nasıl bahsettiğini anlattı, Ge- ce yarısı oluyordu. : lime lâstik top gibi yere fır- adı: — ve Keki Çiçek, haydi. — Abant ildemeğiz — Ona imkân yok Bu gece bu- rada sana misafirim. Haşarı, hırçın kız kollarıma sa- rıldı: — Billâhi olmaz. o Ağabeyime sürpriz yapacağız. — Uyumuştur bile rahatsız et- miyelim. — Daha iyi ya.. Uyandırır, di- dikler, hırpalar. Nihayet kaçarım. Sen kalırsın. Bu kızın elinden kurtulmağa im- kân yok. Bana avuç avuç kokular sürdü. — İstemem! Dedikçe saçlarıma , elbiselerime döktü. Nihayet kori- dora çıktık. — Gürültü etme Çiçek.. Bakalım ağabeyim ne yapıyor. Ayaklarımızın ucuna basarak gi- diyoruz. — İster misin o Narin, Suat Bey kapımı kilitlemiş olsun. — O kadar budala değildir. E- ğer öyle bir şey yapmışan seni ya- rn akşam da salıvermem: Kapımın önüne gelmiştik. Narin yavaşça tokmağı çevirdi, Açıktı. Aralıktan baktık. Suat Bey kendi yatağına uzanmış, gece lâmbası yanıyor. Elinde bir kitap var. — Ne yapsak, dedi Narin. Daha uyumamış. — Gidelim. SİNİN lk 0d adl kc Mİ del ken Abra bilği i ipli lâzım... Dur aklıma geldi. Lâvan ta sıkacak pülvarijatör varya, onun la içeri bir koku sıkalım. Bekle be- ni! Ve ökçeli terliklerini orada bı- rakarak çıplak ayak odasına koştu. Ağır bir koku doldurmuş, getirdi. Kapının aralığından Suat Beyin yatağını hizalıyarak sıkmağa baş- Tadı. ye başının üstünden bakıyo- ES ödayi yayılan sert Muçiko koku su nihayet Suat Beye kadar gitti, Bir iki defa derin derin nefes aldı. Koku ziyadeleşince birdenbi- re kitabı bıraktı. o Etrafına baktı. Kapı o kadar az aralıktı ki açık ol- duğunu anlamıyordu. Yastıkları yorganı kokladı. Sonra fırladı, yere atladı. — Eyvah yakalandık, dedim. Suat Bey yere inince koku dal- galarının içine düşmüştü. Kapıya doğru geliyordu. Narin beni de kolumdan li i gölge gibi içeri girdi. — Al işte gelin hanımı getirdim ağabey. tarzi ikimizi de ellerimizden m — Alacağınız olsun. Ayağınızla geldiniz. Simdi ikinize de ayrı ayrı diyen Burada: Önümüzdeki DE akşamından itibaren Bu akşamdan itibaren suvareler tam saat 2İ de baylayacaktır. Çarşımba akşamına kadar LİLİAN HARVEY tar: ÇILDIRTAN DUDAKLAR MENEMEN (11411) Filmlerin en heyecanlısı -en meraklısı Baştan nihayete kadar şayanı hayret sahnelerle dolu muazzam şaheser: Önümüzdeki | Perşembeden İtibaren İPEK Sinemasında ACA mühim bir film. Oynıyanlar: PALEY ve Pierre RICHARD danberi iki sinemada mütema rilmektedir. NEMASINDA YILAN (11410) MILYON AVCILARI Memlekatimizde yapılan en güzel film. (11407) FRANSIZ TİYATROSUNDA Bugün Noel münasebetile Viyana O- peret Heyeti tarafından saat 17 de hu susi matine Maritza Kalman'ın meşhuf opcereti. Bu akşam saat 20,45 te son de fa olarak Beyaz Beygir Oteli | (L'Aw bere du Cheval Blanc). Yarn akşam hususi gala Yarasa (Fledermaus). FRANSIZ TİYATROSU j MÜDİRİYETİ bu akşam verilecek suvaranın tam sast 20,45 te başlayacağı ve tam saat 11 Ör hitam bulacağı muhterem müşterilerine tebşir eyler, Bugünkü matine eskisi gi” bi saat 17 de başlayacaktır. Bugünkü Program İSTANBUL: 1730 Gramelem, 18 Fraaszca dere (lerlemiş olanlaray. m maz ek ek Mİ an 18,45 Mahmure Handan Hi 1808 Bedayii Musiki Heyeti Belma Has 2 e 21 DR Karal Niyazi Bey ve arkadaşları, KARAL izin YS ramalön. Grkmödek 16 Ab turka saz. 1845 Dans musikisi, 1920 Alatur” ka saz. 20 Ajans haberleri, VARŞOVA Ilim. İl — . m ie Arc .onseri, Zi iman 22 Mü be, 2215 Piyano konseri, 23 Spor haberleri, De Dane plâkları, 24 enbe 2440 De BUDAPEŞTE 560 m. 1345 Opera orkestrası, 15 Sahibinin (e8i plükları, 16 Stüdyo temsili çocuklara, 17 Or” kostra konseri, 18 Noel söhbeti, me 23 Ney özler, 21,30 Emmerich man'in eserlerinden Csardas (Çardaş) isimli * peret temsili, 2345 Haberler, Mütsakibe” $ 3m 13 Plâk, haberler, 14,15 Plâk, 18 Sibicesn© orkestrası Karışık musiki, 19 Haberler, 19419 İniversite «radyosu perdelik İYATROSU Bu akşam saat 19,30 da UKUS HAYAT ceza vereceğim. Narin atıldı: — Ne kabahatimiz var ağabef” Çiçek'i aldığım gib getirdim — işte Daha ne isiyorsun. Hem onun n* kabahati var,istemiyorsan gene #* lır, giderim, Narin bunu söylerken meydan ©“ kur gibi de başını kaldırmış, Suat Beye bakıyordu. Tekrar sordu: — Götü im mi? Suat Bey dayanamadı. — Ben onu affettim. Fakat 5 na mul bir ceza yapmalıyım Bak şimdi ben de sana bir sürpri? yapayım da aklın başına gelsin. Ve bizi bıraktı. Bir hamlede ka" pınm sürmesini çevirdi. Anahtar!0* | aldı: — Sen odana gidemiyeceksin! Karşı yatak Çiçek'in. Gir içine ka” pa gözlerini uyumana bak.. Biz Çi" çek'le buradayız. Narin geriye çekildi Ellerini beline koydu, uzun bir : — Oooovoooh! Çektikten sonr8 bir de kahkaha attı: Benim canıma minnet. Sabahs kadar size rahat vermem. — Bağlarım seni karyolaya! Narin boynunu büktü, Yüzüme