7 Mart 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

7 Mart 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Deniz yolları | İŞLETMESİ Acamteleri : Karaköy Kö; Tel, 42362 — Sirkeci Mühürdarınde Ha Tel. 22740 Ayvalık yo'u BANDİRMA vapuru 7 Mart ÇARŞAMBA 19 da Sirkeci rıhtımından kalkacaktır. (1026) 1365 Bartın yolu BURSA vapuru 8 Mart PER- ŞEMBE 19da Sirkeci rıhtı- mından kalkacaktır. (1051) Trabzon sür'at Hereke ve Fesane Fabrikalarının Sağlam kumaşlarından Her keseye uygun postası Gi BERE mine Hazır kostüm lata rıhtımından kalkacak. Gi- dişte İnebolu, Samlun, Ordu, Gi- resun, Trabzon, Rize, Hopa'ya. Dönüşte bunlara ilâveten Pazar, OF, Pulathane'ye uğrayacaktır. (1052) Ismarlama kostüm Ucuz Halk kostümü Fantazi Kostümlükler Grip o K Baş ağrılarına K Diş ağrılarına A Romatizmaya Satılık Çiftlik Bursa Ziraat Bankasından: Bursanın garbında Karacabeyin şarkında Mudanya ve Tirilyenin cenubunda Bursa-Ka- racabey ve Mudanyaya umumi şose ile mer- but önünden Nilüfer çayı geçen ve tahminen elli bin dönüm miktarında Sabangir ve Orman ve mer'ayı havi toprağı kuvvetli, havası ve mevkii iyi Haydar namile anılan bir çiftlik tasfiye dolayisile müstacelen satılacaktır. İcabında 50-100 hanelik bir köy olabilir. Talip olanların ve fazla izahat almak isteyenlerin iki ay zarfında Bursa Ziraat Bankasına veya müteveffa Saffet Bey Zade Memduh Beyin resmi tasfiye memuru Bursada Avukat Halil İbrahim Beye müracaatları ilân olunur. (687) Yegâne ilaçtır, Darüşşafakalılar Cemiyetinden: 8 Martta verilecek olan çay zivafeti 18 Marta kalmıştır. 2 Cildiye ve rühreviye Mütehassısı öve 12 kaşelik Dr. NURİ OSMAN Kukuları isteyiniz Haseki hastanesi cildiye şefi Beyoğlu Elhamra apattımanı 3 tüncü kar No, 3 Telefon: 42885 gay (18471) 1232 İSTANBUL BELEDİYESİ İLANLARI Şöse ve Köprüler kanununa tevfikan umumi Omeclisce Devlet ve Resmi Müessesat memur ve müstahdemlerinden maada yol parası taksit zamanları Haziran ve Teşrinievveldir. Evvelce de ilân olunduğu üzere taksit müddet lerinin geçmiş olmasına binaen mensup bulundukları Beledi- ye Tahsil Şubelerine müracaatla yol parası taksitlerini vermi- yenler hakkımda kanuni takibat yapılacağı ilân . 1241 057) . Gedikpaşada Jandarma Mülk sahiplerile kiracılar arasmda konturat yapılıp Ss . yapılmadığı hakkında onnini Şişilacaktır. Ba y6k- atınalma Komisyonundan: Tamada konturat göstermiyenlerden nizamname mucibince yüzde 3 ceza 1,5 harç alınacaktır. Emlâk sahipleri ve kiracıla- rın hemen konturatlarmı yoklamada ibraza âmade bulundur maları lüzumu ilân olunur. Kocaeli Vilâyeti Daimi Encümeninden: Gedikli Küçük Zabit Mektebi için aşağıda isim ve miktarları yazılı tedris malzemesi kapalı zarf usulile satm a- Imacak ve kapalı zarf münakasası 22 Mart 934 Perşembe gü- nü saat 15 te yapılacaktır. İstekliler malzemenin şartnamesi- ni görmek için arzu ettikleri vakit münakasaya iştirak için de gösterilen gün ve saatta ilk teminat makbuzile birlikte Ko misyonumuza müracaatları. (969) Adet © Adet Vilâyet yolları için beşer tonluk kuru buharlı iki adet 200 > sıra 9 kürsü silindir almacaktır. Münakasa (kapalı zarf usuliledir. İhalesi 400 komedin 400 askı iki çengelli Nisanm 4 üncü Çarşamba günü saat on beşte yapılacaktır.Ta 40 yemek masası 1 kumsandığı lip olanların münakasaya iştirâkten evvel Vilâyet Baş Mü- 80 yemek sırası 120 yemek muşamba hendisliğine müracaatla hususi ve fenni şartnamelerle o ede- 13 yazıtahtası sr (metre) vat listesinin musaddak suretlerini almaları ve okuduktan 40 Tabura A (969) 1286 sonra bu şartname ve evrakı imza ederek teklif mektupları- nın diş zarflarma koymaları ve tekliflerini bunlara nazaran yapmaları ilân olunur. (1047) | DEVLET DEMİRYOLLARI İDARESİ İLANLARI | 4000 çift cebire ile 10000 adet tirfonun kapalı zarfla | münakasası 15 Nisan 934 pazar günü saat 15 de Ankara'da Idare binasında yapılacaktır. , Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde be- şer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (949) * : . . LL Harp Zengininin Gelini Yazan: SERMED MUHTAR BEY Okuyanı büyük bir zevkle'peşinden sörükliyen bu milli toman kitap halinde çıkmıştır. Muharririnin «bizzat yaptığı resimler esere başka bir hususiyet vermektedir. Fiyatı 75, iyi cikisi 100 kuruştur. İSTANBUL VE TRA şma beşlira tenzilâttan istifade ederler. Adres : eN Parasız. Büyük Bir Tali Müsabakası Tesisatı Elektrikiye Türk Anonim şirketi tarafından Elektrik Şirketinin bütün müş- terileri arasında parasız büyük bir tali müsabakası hazırlanmıştır. İnciikramiye-Bir soğutma makinesi kıymeti 425lire e » Oo -Bir banyo ısıtıcı makina ,, 88 ,, 3ncü ,, -Bir elektrik süpürgesi ,, 80 ,, GP iğ » (> Bir masaj makinesi Dr Snci O, -Bir elektrik fırını » 0-5 Bu eşya, Taksim'deki daimt elektrik Sergisinde gösterilmektedir. Müsabakaya iştirak elmek için Elekirik Şirketi abonelerinin mez- kür se-giye doğrudan doğruya kendilerinin gitmeleri ve musaba- kaya dair bir mektubum ilişik bulunduğu Elektrik makbuzunu göstererek numarasını kaydetmeleri lazımdır. (O (13957) (o 1301 En büyük sergilerde 18 diplo- ma 48 madalya kazanmıştır. Böyle güzel dişler yalnız RADYOLİN Türk Anonim Şirketinden: Fabri kamızda çıkarılmağa başlanan yeni sene mahsulü toz ve kesme şekerler 29 Temmuz tarihinden itibaren bin kilodan az olmamak üzere her isteyene satılmaktadır. , Fiatlarımız eskisi gibidir. Yani İstanbul'da Sirkeci istasyonunda veya depolarımızda arab a veya kayıkta teslim (ında Kristal Toz Şekerin Kilosu 36,75 Sanlıkta Küp Şekerin Kilosu 39,50 Kırışlır. Ancak en az beş vagon şekeri birden alanlara vagon baş ma beş lira indirilir. Istanbul haricindeki yerlerden ya pılacak siparişler bedelin yüzde yirmisi peşin ve üst tarafı ha- mule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal * gönderilir. De podan itibaren bütün masraflar ve mes'uliyet müşteriye aittir. Gönderilecek mal şirket > tarafından müşteri hesabına sigorta ettirilir, Sipariş bedelinin tamamını gö nderenler için sigorta ihtiyari olduğu gibi enaz beş vagon sipariş ederek bedelinin temamını peşin ödeyenler vagon ba- İstanbul'da Bahçekapıda Dördüncü Vakıf Han. No. 40-30. Telgraf adresi: Istanbul Şeker. Telefon: No. 24470. kullananların dişleridir. Diş tabipleri diyor ki: “Dişlerin ve ağrım sıhhati sabah ve akşam günde 2 defa dişleri temizlemekle kabildir.,, EVKAF MÜDİRİYETİ İLANLARI “Kıymeti Muhammenesi Lira 150 Kr. 00 EyüpteServi mahallesinde Vezir tekkesi soka- ğında (24 No. lu meşruta hanenin tamamı). 550 00 Çenberlitaşta Mollafenari mahallesinde Vezir hanında alt katta 41 No.lu odanm tamamı. 200 00. Uzunçarşıda Mercan Ağa mahallesinde Babıse- raskeri caddesinde 60/11 No. lu dükkânm ta- mamı, (5661) 550 00 Çenberlitaşta” Mollafenarı M. Vezir hanmdaalt katta (53) No.lu kâğir odanm tamamı. Vie (10138) 250 00 Çenberlitaşta Mollafenari M. Küçük Vezir han ikinci katta (2) No. lu odanın tamamı, (1101) 350 00 Çenberlitaşta Mollafenari M. Vezir hanmda alt katta (14) No.lu odanın tamamı, (5529) 350 (00 Mezkürhanda alt katta (64) No.luodanm ta- mam. (1139) 632 73 211 metre terbiinde bulunan Sarıgüzel civarında İskenderpaşa mahallesinde pazar meydanı soka- ğında (6) No. lu arsanm tamamı. (453) 41 67 Hasköyde Abdiselim mahallesinde Su Yolcu 60 kağında 12-14 No. lu üste odası bulunan dükkâ nın 1/6 hissesi. Yukarıda mahlül emlâk satılmak üzere yirmi gün müd detle ilâna konmuştur. İhalesi Martmon ikinci Pazartesi giinü saat on beştedir. Taliplerin pey akçelerile beraber mah- Yât kalemine müracaatları. (788) 1246 Satılık motör ve hurda eşya Biri büyük diğeri küçük olmak üzere iki hava gazi motörü ile bazı hurda demirler ve tahta parçaları satılıktır. İsteyenler idare müdüriyetine müracaat etsinler. “Umumi Neşriyat ve Yazı İşleri Müdürü ETEM İZZET Gazetecili