21 Kasım 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

21 Kasım 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

4 HAYATIM an: Marthe Richard ini dediki: Vatana kei ede- bileceksen tekrar git ve çalış Hülâsa IMarthe Richard Fransa casusluk teşkilâtı tarafından İspanyaya Sen Se- bastiyen'e gönderilmiştir. Vazifesi ora- da Alman casus teşkilâuna (girmek ve iki cihetli casusluk yapmaktır. Orada kendisine kur yapan Walter isminde şişman bir Almanla tanışmıştır. Bunun- la bir parkta gezerken Stephan ismin- de birisine rast gelmişlerdir. Stephan bir Alman casusudur. Onu Alman ca- #us teşkilâtı reisi Baron Fon (o Krohn'a tanıtmıştır. Kendisini bu teşkilâtı içine almış lar ve casusluk yapmak üzere Fransa- ya göndermişlerdir. Marthe Richard Fransada casusluk teşkilât reisi M. Ladoux'tan izahat almış ve tekrar İs panyaya Sen Sebastiyen'e Fon Krohn ile beraber Madrite gelmiş- tir. Marthe Richard burada Alman tah- #elbahirlerinin Pransanın cenup sahille- rini bombardıman edeceklerini — öğren- dikten sonra Parise dönmüştür. — Benden ne istediklerini bii - miyorum, Vaziyete göre ya cevap veririm, veyahut vermem... Zarfı çantama koydum. Acaba içinde ne vardı? Oldukça endişe içinde i - dim. Otomobil benden uzaklaşır u zaklaşmaz ben de otelin yolumu tut tum. Nihayet odamda zarfı açabil- miştim. Bu mektup bana güy » çünkü bir casus için katiyen inan mak yoktur - İngiliz Entelicens Servis'i tarafından gönderiliyor ve gayet güzel teklifler yapılıyordu. Bugün başıma iki hâdise gel - mişti.Birçok şahitler huzurunda Ce meral Denvignes ile konuşmuş, ar- kasından güya İngiliz Entelicens Servis'inin mektubunu almıştım. Fon Krohn ile Fon Kalley arasın- daki rekabeti, bana hiç izahat ve- rilmeden zaptedilen 5 inci büronun mektubunu ve bizzat Fon Krohn'u hesaba katıyorum. Şüphesiz elimde Fransanm çok işine yarayacak malümat vardı. Fa kat şüphe kafama çökmüş, ve beni pençeleri arasma almıştı, Birdenbire içeri Fon Krohn gir- — Marthe dedi, derhal Fransa - ya dönmeniz ve bana oradan yaz- manız lâzımdır. Orada ilerdeki mu babereleri için bir muhabir bulursu Ellerimi ellerinin içine almıştı. Çok endişeli davranıyordu: — Ne oluyor kuzum? — O kadar mühim bir şey değil. Fakat sizin bir müddet için bura- da bulunmamanız lâzımdır. Bunu Bize istemiyerek söylüyorum. Tek. rar geldiğiniz zaman sefaretin kıs kançlığına karşı bir çare bulurum. — Ne yazık! diye söylendim. XSevincimi saklamak istiyordum. Çünkü bu seyahat bana kendi ken dime avdet imkânlarını verebile « cekti) Bugün sizin işinize çok ya rayabilecek bazı temaslar yaptım. İşte bakın, sizi alâkadar edebile - cek bir mektup. İki adam beni bu- gün takip etti. Ve bana bunu ver- diler. Siz bu işe ne dersiniz? Fon Krohn mektubu aldı, oku - (du, ve bana bakarak dedi ki: — Evet biliyorum; Jeneral Den yignes ile de konuştunuz. Bu mese leler üzerinde durmak lâzumdir. Fakat evvelemirde sizin Parise dönmeniz icap ediyor. — Bombardıman etmenizi bek- lemek için birkaç gün Biarritz'de kalsam?. Afallar gibi oldu: — Bu olabilir, dedi. Fakat bek- lemeyin. Birdenbire, benim şaşkılığımı farketti, Şüpheli şüpheli bana bak mağa başladı. Tekrar tabii vaziye- #mi almıştım. Bunden dolayı müs tarih oldu. O kade “edu ki bu işte aldandığının sile varmak istemiyordu. Geri gelmek için tekrar esku gibi gazetelere bir ilân verirsiniz dedi. 7 Tekrar Parite gelmiştim. Der hal “M. Delorme” un yanına koş- tum ve kaybolan mektubu hakkın- da kendisinden izahat istedim. — Ben bunu gönderdimdi, Size temin ederim dedi. Bu cevabınm tonundan bunun doğru olmadığını seziyordura. Tek irlenmiştim. Ben yalnız her at eden bir kadın değildim. Vaziyeti tenkit etmek ve kendi te iş görmek en birinci “başım, dedim. Bu işte yü rümeyen, benim gayretlerimi, ve belki başkalarının gayretlerini de sarpa saran bir nokta var: İspan- yada bulunduğum zaman belki si- ze müstacel bir şey haber vermek isterim. Bunun için de elimde gizli mürekkep ve posta vardır. Hiç ol- mazsa iki gün bu suretle kaybolu- yor. Çok müstacel işler için bu u- sul pek pratik değildir. Bunu elbet te siz de itiraf edersiniz. M. Delorne beni böyle şaşkım bir vaziyette görmekten dolayı mem- nundu: — Tekrar dönünüz dedi. Size o- rada yardım etmek imkânlarını a- rayacağım. « Vazifemin hiç bir menfaat te- istemiyordum. Her tin yolunda gidip gitmediğinden bile endişe ediyordum. Çünkü ben bile şeflerimle alâkam (kesik bir vaziyette yaşıyordum. Bir sual daha sordum: - Yüzbaşım dedim. Collargoli- um'le yazılan yazıları okumak im- kânımı bulabildiniz mi? — Evet, evet, dedi. Merak etme- yin. Kimyagerlerimiz bu işle meş- gul oldular, — Almanlar bir aya kadar tahtel- bahirlerile Basgue sahillerini bom- bardıman etmeğe hazırlanıyorl. Yüzbaşı gözlerini açtı. Dişlerinin arasında bazı heceler geveledi ve- ilâve etti — Görüyorsunuz ya, sizin mu- hakkak orada bulunmanız lâzım. Mümkün olduğu kadar süratle İs- panyaya dönün, sizin için bazı ma- lâmat bazırladım: İşte. O kadar İ ehemmiyetli değil, fakat iktifa et- meniz lâzım. Eğer icap ederse Sen Sebastiyen konsoloshanesindeki a- tase M.B.ye müracaat edersiniz. — Bitmedi — Fransada Endişe artıyor (Başı 1 inci sahifede) Raporun sonunda deniliyor ki : An- laşmalara, ve silâhların bırakılması için verilen bunca emeklere rağmen Fran- #nnın komşuları döğüşe | hazırlanıyor- ar, Barışın bozulmaması isteniyorsa Fransanın güçlü bir ordu elde bulundur. ması gerektir. Gayrimübadil Bonoları (Başı 1 inci sahifede) satmaktan ise ipotek göstermek sure tile bir baukadan para alabilecekler - dir. Halbulki bugün bonolar borsada kabul edilmemiş olduğu için, ihtiyaç &- sinde çırpman bazı gayri mübadiller târrafların elinde oyuncak olmuşlar ve bonoların yok pahasına bunlara kap- tarmışlardır. Bonolar borsada Coter ettirilecek olursa kiymetlerinin az zaman içinde yükseleceği ve bir iki ay içinde kırkı bulacağı ümit edilmektedir. Kaçak mallar satışının arttırılması - na gelince: Bunun için bazı hazırlde lar yapmak üzere bir komisyon kurul muştu. Bu komisyon , bu iş için bazı prensipler koymuştur. Bugün Maliye bakanlığının bu pren- sipleri kabul etmesi | istenmektedir. Ankaraya gidecek © Hüsnü ve Şahap kaçak Maliye bakanlığından istenecektir . Maliye bakanlığının bu istekleri ka- z > ia dar, Kaldarılam ochiaik mlhedele kü. misyonunun Maliye bakanlığına verdi- &i 30 bin Ingiliz lirasmn yüzde yarım hesabile, £ dağıtılması için de yakında hükümetçe bir karar verilecektir. Devredilecek ihtira beratı: “ Kanatları serbest surette dönen tay- yarelerde islâhat ,, hakkındaki ihtira i- çin İktiret Vekâleti Sanayi Müdiriyetin- den istitisal edilmiş olan 19 İkinci Teş- rin 1932 tsrih ve 1517 numarahı ihtira beratının ihtiva ettiği hukuk bu kere bap kasına devir veyahut icara verileceği teklif edilmekte olmakla bu hususta faz- la malümet edinmek isteyen zevatın İs- tanbul'da, Bahçekapu'da “Taş Handa 43-48 numaralı idarehaneye müracaat eylemeleri ilân olunur, (4835) 9055 reğli kasının da temeli Atıldı (Başı 1 inci sahifede) istiyen yeni bir müşteri olacaktır. Pamuk yetiştirmek işi Pamuklu dokuma işini pamak yetiştirmek işi ile birlikte takip e- diyoruz. Pamuklarımızın hem cins hem miktarı için aldığımız tedbir- ler müsbet neticeler vermektedir. Görüyorsunuz ki fabrika kurarken çifçilerimiz aynı zamanda fayda- lanmış oluyorlar. Ereğli bez ei omveşe elektrik santralı ve işletme sermayesi bir- likte olarak - üç buçuk milyon lira harcanacaktır. Takriben 1250 ame- le çalışacak, 4 milyon metre kumaş çıkacak ve ayrıca 500 bin kilo ince iplik elde edilecektir. mer Bank 1935 yılı bitmeden Ereğli bez fabrikasını işletmeğe başlıyacaktır. Verdiğim rakamlar harcanacak paranın mikları, teşebbüsün ehem- miyetini anlatmağa yetecektir. Sa- nırım, diye biliriz. Ereğli bez fab- rikası ile memleketin ökonomik varlığı his olunacak surette kuv- vetlenecek ve zenginleşecektir. Ereğlide gerek kasabalı, gerek köyden gelen vatandaşların gös- terdikleri sevinç yerindedir. Bu müessese için halkın Sümer Ban- Ra yardım etmek yolunda elinden geleni yapmak gayretine teşekkür ederiz. Hatiplerin benim ve arkadaşla rım için söyledikleri lütufkâr sö lere ayrıca teşekkürlerimi | suna- rım, Büyük önderimiz Reisicumhur Hazretlerine bugünde her taraftan taşan coşkun sevgi o tezahımatına şahit olmaktan çok mütehassis ol- duk bu samimi ve asil duyguları Rei icumhur Hazretlerine arzet- mek benim için şerefti, Şimdi hep beraber değerli işimi- ze, Ereğli bez fabrikasının temeli- ni atmak işine sevinçle başlıyalım. Yolda, köylüler arasında ULUKIŞLA, 20 (Milliyet) — Baş- vekilimizle vekilleri taştyan tren istas- yonunu dolduran © karşılayıcı büyük bir kalabalığın coşkun alkışları arasın- da Konya Eleylisine ilerliyor. Başvekilimiz dün gece sant 24 te Yerköyden geçerken © trenden inerek buğday anbarlarını gezdi. Ziraat banka- Tren sabahleyin yedi Niğ- deye © vardı Başveldi ve zel merasimle ve kudabalık halkın alkışla > rile karşılandı. Hükümet konağına gi- derek orada bir müddet istirahat eden Ismet Paşa kalem odalarını — dolaştı. Ve gördüğü evrakı gözden geçirerek işlerin süratle yapdıp yapılmadığını tet- kik etti. Bundan sonra belediyeyi, halk- evimi, askeri | daireyi, fırkayı ziyaret et, Başvekilimiz Niğdenin ölkenomik vüziyeti halkında malümat aldı. Bil- bassa elma yetiştirilmesile çok alâka - dar oldu, Okonemi vekilinden Ni elmaların ihracı imkân: | hakkında izahat aldı. Celâl Bey, Niğdeliler © elmalarının Ginsini ıslah ve istandardizasyonunu te- min ederlerse ihracı kabil olacağını söy- ledi. Hususi tren saat on buçukta hal - kın (yaşa) sesleri arasında ayrıldı. Bor istasyonunda bütün kasaba hal- imiz, burada da hükümet dalresini, belediyeyi © ziyaret etti. Ve büyük tezahürat ara- Emir nasıl Tatbik edildi (Başı Hinci sahifede) Evvelki sabah saat ona çeyrek ka la İsa efendinin kahvesi tıka basa do- hu idi. Arabacı Ahmet ağanın kırk hi ralık meşhur (Saka Kanarya) w ötü- yordu. Bu srada ortalık birdenbire karıştı, üç poliş içeriye girdi. Hiç bir #y sormadan ve söylemeden kuş İm- feslerine doğru giden memurlar kafes- leri kırarak, kuşları serbest beralımağa ve hepsini salrvermeğe başladılar. Bu vaziyet üzerine kuşçular avaz- ları, çıktığı kadar bağırmağa ve hakda Kuşçuların boş kalan kanarya kafesleri rami istemeğe koyuldular. Fakat me turlar buradan Zühtü Beyin dükkân: ma, oradan da kuşçubaşı Kömil Şebbuh efendinin dükkönma giderek eyni yaptılar. Ve bütün kuşlarr — salıverdi. ler. Bu osnada çok kıymetli kuşlarının oçmasma ve bu sebepten yüzlerce lira zarara uğramağa lahammül edemiyen Muhittin efendi kuşları turmağa çalı. srken camların üzerine düştü, eli ve kalu yaralandı. Bu hâdisoyi 48 senedenberi Yenica. mide kuşçuluk eden kuş mezatçısı le- mail efendi şöyle anlatıyor: — Belediye iktisat müdüriyetinin mürakabesi altında bulunan Yenicami. deki kuş mezat mahalline bir 3 cü komi- ser ve 3 memur bey geldiler. Ve derhal kuş kafeslerindeki kuşları salrverdiler. Meraklıların elinde bulunan kuşları da zorla alarak salıverdiler. Benim dük- kânmun camları kapalı idi. Memurlar <ömları kırdılar. Bu esnada oğlum Mu- hittin de elinden yaralandı. Bunun üzerine memur eendilere: — Ben mezat muhamminiyim. Ba. na ne tahriri, me de şifahi kuş alım ve satımı hakkında emir verilmedi. Bu- mu neden yapıyorsunuz? dedim. Fakat polis memurları: — Biz senin kuşlarını salıverelim de sen dava et, dediler. wo (vay sen kanuna zmaha- mi ediyorsun?) di; ifademi ) diyerek Koş alım ve sstmni menedilmediği halde bu işin weden yapıldığını anla yamadık. Benim bildiğime göre, & mezruata faydalı olan kuşların alım ve satımı hatti tutulması yasaktır. Bunlar bö- cek ve kurt yiyen kuşlardır... Yoksa filürya, saka değildir. Kanarya ve saka ise kafes içinde doğar ve orada ölürler. Benim zararım 500 kiradan fazladır. Şimdi bütün za- rarlarımı kim ödeyecek?) Dün bu hususta Eeinönü kayma kamı Raif Beye müracaat ettik, Raif Bey diyor ki: — Kuşçular arasında çıkan hüdise- yi gazetede okudum. Bize resmen şi- kâyet vaki olmamıştır. Ziraate muzm haşeratın ilâfı ve küçük kuşlarım tu- tulmaması hakkında polise vaki olan tebliğin yanlış tefsir edilmiş olduğu. Bu zannediyorum. Bu hususta tahki- kat yaptırıyorum, re belediye ve fırka azalarından seçi - len bir heyet dün Niğdeye gitmiştir. Uşakta yeni cumhuriyet yolu UŞAK, (Milliyet) — Burada yol desi ve Cumhuriyet (Uşak - şeker fab- inşant faliyeti vardır. Cumhuriyet cad: | rikası) yolu inşası hitam bulmuş ve Soyadı nizamnamesı Devlet şurasında tetkik edilen nizam- name projesinin diğer kısımlarını da neşrediyoruz (2 Kânunusanide tatbikına başla - nacak olan soyadı kanununun tetkik edilmek üzere Devlet Şürasına veri - len nizamnamesinin ilk kısmlarını dün kü sayımıza koymuştuk. Alt kısmını da bugün neşrediyoruz:) Madde: 36 — Muhtarlar defterlerin al- Anı ihtiyar heyeti âzalarına da tastik t- tirerek birer nüshazmı makbuz mükabi- Hinde kaymakamlara, merkez kazalarında nüfus müdürlüklerine teslim ederler. Di- ğer nüshalarını da muhtar ve ihtiyar he- yetleri köy odasında saklamağa ve de - #mirbaş olarak haleflerine © devretmeğe mecburdurlar. Madde: 37 — Mahalle mümessilleri de bu defterlerin altını tastik ederek makbuz mükabilinde belediye rcirlerine teslim ederler. Belediye risleri bunların altını belediye encümenlerine tastik et - tirdikten sonra kazalarda kaymakamlara ve vilâyet merkezlerinde nüfus müdürlük lerine makbuz mükabilinde verirler. Di- ğer müshalarını da demirbaş olarak bele- diyede saklarlar ve seleften halefe devre- derler, Madde: 38 — Gerek muhtarlar ve gö rek belediyeler bu defterleri o 2/7/936 tarihine kadar bitirmeğe ve 15/7/936 ta- rihine kadar tastikli olarak kaymakam - Isra veya nüfus müdürlüklerine vermeğe mecburdurlar. Madde: 39 — Muhtarlar ve mümessil» ler bu defterlerin bitirilmesi için 2/7/36 tarihini beklemeğe mecbur olmayıp köy- lerinde veya mahallelerinde bulunan mü- fusun yazılması sonuna erince derhal das tik ederek rmuktarlar kaymakamlara ve- ya nüfus müdürlerine ve mümessiller de belediye reislerine teslim ederler. Beledi- ye reisleri de şehir veya kasabanın bü- tün mahallelerinin bitirilmesini bekle - mmeyerek yazımı tamam eden mahallele- rin defterlerini üç gün içinde tastik edip kaymakamlığa veya nüfus müdürlüğüne teslime inükellefürler. Madde: 40 — Defterler kaymakamlara | veya nüfus müdürlüklerine teslim edil - dikien sonra bu defterlere yazılmayarak yazısız kaldıkları anlaşılan nüfuslar için ayrı nümunesine uygun soyadı kağıdı dol durularak altı ev başkanı veya ergin er kek veya kadm taraiımlan ve bunun da altı köylerde muhtar ve ihtiyar heyetleri ve kasaba ve şehirlerde belediye mümes- sili veya belediye reisliği tarafından tas- dik olunup ayrıca nüfus dairelerine imza mukabili teslim olunur. Bu münferit kâ- ğulara yazılanlar köyde mulrtarlar tara- fından köy soyadı defterine ve şehir ve kasabalarda belediyelerce o mahallenin soyadı defterine yazılmak ve hizası soya- dı sahibi tarafından imzalanmak veya mü hür veya parmak izile testik! edilmek mecburidir. Nüfus daireleri de bu def - terlerde bu adamların hizasına tesellüm imzasını koyacaktır. Madde: 41 — Köylere ve mahallelere soyadı yapmak üzere ücreti o köy sandığından veya belediyeden ve- rilmek şartile kaymakamlar veya valiler tarafından muvakkat memurlar tayin o- Jumabilir veya «.evcut nüfus veya diğer devsir memurlarından münasipleri bu iş- le tavzif edilebilir. BÖLÜM V Soyadlarının Nüfus Kütüklerine ve doğum kâğularına işlenmesi Madde: 42 — Kaymakamlar ve müfus müdürleri kendilerine makbuz mükabili Bu defterler o süfus €airelerinde de mirbaş eşyadan madut olup ciltlenerek saklanır ve seleften halefe zimmetle dev- sohuntur. e Hürlder 40 He kr defterine yer- ayrı, yabancısına ayrı olmak üzere eee yayina ille ey yadı numarası konacaktır. Her mahalle defterine de köy defterle- ri gibi yerlilere ayrı, yabancılara ayrı ol- mak üzere numara yürütülecektir. Bir köy veya mahalleden — defterlerde” m ra — ayrı soyadı kâğıdı gelirse bu... - önler o defterlere zamkla yapıştırılacak ve soyadı numarası bunlar (o üzerine'de yür ütüleceketir. Madde: 44 — Her köy ve mahallenin soyadı defterleri kabilise ayrı ve değilse münasip miletarı bir araya getirilerek cilt leneceketir. Madde: 45 — Her köy ve her mahal- lenin soyadı defterleri » köy veya mahal lenin müfustaki esas defterlerine işlene- centir, as defterine yazıldıklan sonra ve #0y. sahiplerinin di ğüm kâğıtlarma yazıbp nüfus dairele- Sesmi mübrü v memurun imzasile tantik olunur. Soyadı esasdefterine işe lenmedik;e doğum köğitlarına yazılması memnudur. Maddr; 47 — Eski yazı ile yazılmış o- olan hüviyet cüzdanlarına soyadı yanla- mez. Bu gibi cüzdanların yeni harflerle Madde: 48 — Nüfus dairelerindeki 0 nı esas defler- lerine işlemeğe ve doğum mağa yetişemiyeceklerinden vali ve ka: makamlar müfus dairelerine diğer daire- lerden lüzumu kadar yardımcı vermekle mükelleftirler. Nüfus daireleri yardımcı lara ayrı köy ve mahallele: Her memur kendisine verilen köy veya | parlak ve hi aretli hitabelerle v gru ayarlari mahallenin esas defterlerini ve doğu rafmdan işlenmesi ve doğum başka memurlar tarafından dolduvulma" sı yınaktır. Bu memurlar işledikleri soyadı defte” rinin taraflarından işlendiğini anlatan bir şerh yazarak altını tastik otneeğe vE nüfus dairesi memuruna da tastik ettir * meğe mecburdur. Bir esas defterine geçirilen soyadlar” nin cümlesi doğum küğrtlarına yazılanı mış olursa bu perakende doğum köğıtla” rna soyadları nüfus memuru veya me - imar edeceği kimse tarafından işlenebilir. Ancak bu yolda doldurulan doğum kâ * ğrtlarına yazılacak şerblerin müfus me * murları tarafından imzalanması bâzan - dar. Madde: 49 — Nüfus memurları, kt? leri ve yardımcı gelen memurlar soyadi defterlerini ana kütüklere ve doğum kö” ğıtlarına işlerlerken 7, 8, 9, 10, 11, 12 ve 13 üncü maddeler ve bu nizamname ve soyadı kanunu hükümlerine aykırı olup olmadıklarma dikkat etmeğe ve aykırı © lanları işlemeyip kaymakamlığa ve kay” makamı olmayan merkez kazalarında v3 liye bildirmeğe ve bu makamlardan gel9 <ek emirlere göre işleri yürütmeğe me& burdurlar. Valiler ve kaymakamlar bu hususta icap eden emri yirmi dört sanli? vermekle mükelleftirler. Madde: 50 — Nüfus memurları 2/1/ 935 tarihinden başlayarak nüfus kütük” lerine yazacakdarı doğumların soyadlar nı da beraber yazarlar, Soyadsız hiç bif doğumu yazamazlar. Yeniden tübiyete almanlar da nüfus kütüklerine soyadini ile birlikte yazılırlar. 51 — Köy ve mahalle soyadı defteri? ri tamamen esas defterlerine ve doğum! kâğıtlarına işlendikten sonra gelecek p€“ rakende soyadı kâğsiları nüfus memur veya kötipleri tarafından işlenecektir, Madde: 52 — Soyadları osas deftere rine işlendikten sonra her kaza hurufu” heca üzerinden nümunesi veçhile bir #9 yadı bileği (repertuvarı) yapmağa W9 bunun bir nüshasını merkeze göl ğe mecburdur. BÖLÜM : VI Türlü Hükümler Madde: 53 — Soyadı defterlerine, #£ yadı kâğıtlarına soyadı için SN tidalara ve vesikalara, doğum kü na yazılacak soyadı şerhlerine pul İren tarılımaz, Madde: 54 — Soyadlarını nüfus iüSÜ Madde: 35 — 2/7/836 tarihine nd soyadını köylerde muhtarlar ve şehir 9 kasabalarda mahalle mümesaillerine d Katileşen bu idare heyeti kararlsf. ayrıca tahsil komisyonları kararma bi“ zum kalmakarzın, tahsili emval | bükümleri dairesimle zabıtaca infaz p Bur ve tahsil edilen cezalar makbuz 7) kabilinde maliye veznesine yatırılır, sil edilemeyen cezalar, bir bir gün hes, böe valiler veya kaymakaralar tarafli hapse çevrilir. | Madde: 56 — Bu nizamname bükÜN leri 2-1.935 tarihinden itibaren tatbik “| hamur. 5 gi Madde: 57 — Bu nizamnamenin BE”, kümlerini Dahiliye Vekili yürütür. ve il YENİ NEŞRİYAT. Bine tün hukukçulara, fakülte tal: hararetle tavsiye ederiz. Holivut Holivutun 21 Teşrin mushası çok X zel resimleri ve zengin mündere© Kartal icra memurluğundan: borçtan dolayı çevrililöiine karar verilen Pon) Çatra mevisiinde derununda 25 ” ağacı bulunan 4800 metre miktar ve beher mmöfresi 6 kuruş kıymet hammeneli tarla 27-12.904 cum5” günü saat 14 te açık arttırma lacağından talip olanların laymel hammenesinin yüzde yedi buçuk 7d tinde pöy akçesile ve şartnamesi". CA o mahcuz olar, par Kartal icra memurluğuna n €