5 Şubat 1935 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

5 Şubat 1935 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

ağa eti (Baş 1 inci sayfada) i- Hin Bap ; le za 3 nür, eski Geler $ Simi Cölgeçen, eski saylavlardan Müstakil boş bara- Çankırı 5 e iihelik Renda, eski Çan- Mk Hi farkası meli Eru- saylav için ühendiş Orner Fehmi, yollar dniresi başkanı De. yg Forum 7 , yla, Mustafa Çantekin, eski Ço- va sini Kemal Alpsar, eski Çorum İle #aiypi Eker, eski Çorum saylavr 5 0 Münir Çağıl, eski Çorum saylavı pi iza yılderım, eski Çorum kağ ip Sabri, eski saylavlardan Müly AYtar Ali Riza, tayare cemiyo- Kayi Ye C. H. F. vilâyet heyeti es- arından İK Denizli & Van BE Küzen Samanlı, eski Denizli Sil, nin Aslan Tokatlı, eski Denizli adar Rüştü Oktem, eski Deniz- rm ine yı Necip Ali Küçüka, eski Denizli Ky © Yusuf Başkaya, eski Deni İD, Maca; » Hamdi, Denizli memleket has 8 bethekkimi iç, Müstakil saylav için boş bırakıl .. Diyarıbekir 7 amaca Köz Sevütekin, eski aylavı e Zekâi Apaydın, milli müdafaa 3 «Zeki Mesud Alsan, eski Diyar. i, eski | Diyarbekir : yoşlüiriye Baha İz Mem « . ğ ilge, Istanbul kız ve Ku- yilerinde tarih muallimi ştü, evkaf umum müdürü, İp Edirne 7 Faik Kaltakkıran, eski Edirne 7 5 Aykut, eski Edi la kar Keli astahanesi iç hastaları mü- say- | N | | enaz, Mecdi Boysan, Jatanbul tüccar. ı Elâziz 5 h Ahmet Saffet Ohkay, eski Elâziz ve, Fazıl Ahmet Aykaç, eski Elâziz İİ 4 Üfemt Ağralı, Maliye bakanı, i vat Ziya Çiyiltepe, eski Elâziz Tahsin Berk, eski Eliziz saylavı li Adale mi Vm Samih İlter, eski Erzin | e Arıkan, eski Erzincan say | mer şık, Sıvas halkevi ve ba | ) Erzurum 10 Yan Asir Akyürek, eski Erzurum Niran Dr. Ahmet Fileri Tüzer, eski Er TN saylavı “lip Nafi Atuf Kansu, eski Erzurum > Nafiz Dumlu, eski Erayrum say- NR Mciğ Asim; seki Erzurum say- YE Yasin Mü A lahsin Uzer, eski Konya sayla N Nakiye Elgün “— kadın > İstan: — çDeclisi üyesi mayer Zeki Soydemir birinci N tişliği eski | erkân:harbiye xP nat i emişi” Ankara Cumhuriyet müd < Şükrü, Türk tayare cemiyeti Avi. ia Ozdemir, eski Eskişehir demiryolları o Eskişehir Mi Sazak, eski Eskişehir say» Y Wu Ziya Ozer, eski Eskişehir Li i — si â DO vibe, Gümeri idare heyeti baş Müstakii saylav için al ı “Ay y Gaziantep 7 İSME Kiliç, eski Gzziantep saylavı ui < Conker, eski Gaziantep say- 4 *tit Ağar; ceki Gaziantep say İpi », eski Gaziantı baliklari 1 Remzi SAZ Omeş Çürez, eski saylavlardan Pire Aksoy, Gaziantep nı ii . Gi 7 Ma ekin yün Ihsan Söhmen, eski Gi- Münş Onay, eski Çank la Akkaya, “seki Giren eski Giresun İLE, Sayinv Nam 5 — Sadri Maksudi Arsal, eski Ş. Ka rahisar saylavı. 6 — Ismail Sabuncu, eski $. Karahi- sar seşrlavı. 7 — Muzaffer Kılıç, tüccar ve Istan- bul Şehir Meclisi üyesi, 5 ski Gümüşane 2 — Hasan Fehmi, ( eski Gümüşane saylavı, 3 — Şevket Erdoğan, eski Gümüşane Ali Şevket Ondersev, C. H. Fır kası Bilecik başkanı, Erzurum belediye İçel 5 1 — Emin Inankur, eski İçel saylavı. 2 — Hakkı Saydam, eski içel saylavı. 3 — Ferit Celâl Güven, eski Mersin saylavı. 4 — Hamdi Ongun, eski Mersin say- Hasan Ali Yücel (damir) Hüsnü Çahır izmir) lavı Ss Süleyman Fikri Mutlu, eski Mer- sin saylavı, İstanbul 17 1 — Abdülhak Hâmit, eski Jstanbul saylavı. 2 — Yusuf Akçura, eski Istanbul say- 3 — Ali Barlas, eski Istanbul saylavı 4 — Ahmet Hamdi Denizmen, eski Istanbul saylavı. 5 — Ali Rana Tarhan, Inhisarlar Bakanı. 6 — Dr. Refik Saydam, Sıhhiye Ba- kanı, 7 — Halil Etem Eldem, eski İstanbul saylavı, 8 — Sadettin Rıza Uraz, eski latan- bul saylavı. 9 — Salâh Cimcoz, eski Istanbul say- Javı, 10 — Ziya Karamürsal, eski Istanbul saylavı, 11 — Hamdi Mustafa Gürsoy, eski Gümrük ve Ressam Şeveht Kenan Orer (Konya) (Manisa) Istanbul saylavı tabak ustabaşılarından. 12 — Yaşar, eski Istanbul saylavı tes. viyeci ustabaş”, 13 — Hayrullah Ergin, eski Istanbul saylavı kunduracı. 14 — Dr. General Hakı Şinası, eski Erzurum saylavı. 15 — General Şükrü Naili, eski kolor. du kumandanı. 16 — Fakihe Oynen (kadın) Bursa Kız lisesi müdürü, 17 — Müstakil saylav için boş bıra- kcılmaştar. İsparta 4 1 — Hüseyin Hüsnü Ozdamar, eski Is parta saylayı, 2 — Ibrahim Demiralay, eski Isparta saylavı, 3 — Kemal Turan Unal, eski ısparta Közim Nami Duru (Manisa) saylavı. 4 — Mükerrem Unsal, eski lsparta saylavı, Sırrı Day (Trabzon) İzmir 13 1 — Dr. Tevfik Rüştü Aras, hariciye 2 — Kâmil Dursun, eski İzmir saylavı 3 — General Kâzım İnanç, eski Izmir saylavı. 4 — Celil Bayar, Iktısat bakanı. 5 — Esat Bozkurt, eski İzmir saylavı, 6 — Rahmi Köken, eski Izmir saylavı 7 — Hamdi Aksoy, eski Izmir saylavı. B — Şükrü Saraçoğlu, Adliye bakanı, 8 — Sadettin Epikmen, © eski İzmir saylavı demirci ustası. Nevzat (kadm) C, H. fir- are ve belediye üyesi. 11 — Hüsnü Çakır, inhisarlar umum müdürü, 12 — Hasan Ali Yücel, orta tedrisat umum müdürü, 13 — Müstakil saylav için boş bıra- kalmıştır. Kars 7 1 — Baha Tali Ongören, eski Kars savlavı. im MİLLİYET SALI 5 ŞUBAT (1935 5 2 — Faik Bermek, eski Kars saylavı, 3 — Mehmet Nazif, eski Kars sayl. 4 — Göneral Muhittin Akyüz, eski Kars saylavı. 5 — Omer Kâmil Küntay, eski Kara saylavı. 6 — Esat Oğuz, eski Rize saylavı. 7 — Hüsrev Sami, eski saylavlardan. Kastamonu 9 1 — Tahsin Coşkun, eski Kastamonu saylavı, 2 — Selet İzbudak, eski Kastamonu saylavı. 3 — Sıtkı Şerif, Tosya kazasında çifçi. 4 — Dr. Tevtik Aslan, o Kastamonu C.H, F. başkanı, 8 — Şerif, Hariciye bakar duire birinci şube şefi. 6 — Abdurrahman Erkmen, eski er- kânıharp binbaşısı, bağer. 7— Ibrahim Karantay,Türk Dili Tetkik Cemiyeti üyesi Baltık devletlerinde mas- Ishatgüzar. 8 — Dr. Şükrü Şenozan, Izmirde dok- tor. 9 — Müstakil saylev için boş bıra - kılmıştır. l Kayseri 8 İ 1 — Ahmet Hilmi Arga, eski Kayseri | saylavı, 2 — Reşit Ozsoy, eski Kayseri say- lavı, 3 — Nahit Keren, eski Kırklareli say» ları, 4 — Ferruh Gübgüz (kadın), Kayseri belediye üyesi. 5 — Süleyman Demirezen, Ankara as- keri fabrikaları tüfek kısmı ustabaşısı. 6 — Veli Yaşın, Çanakkale C. H. F, başkanı, İ 7 — Avukat Hasan Ferit, eski say - lavlardan, B — Salih, Istanbul Balerköy barıt fabrikası baş kimyageri. Kırklareli 3 1 — Dr. Fuat Umay, eski Kırklareli saylavı. 2 — Şevket Odül, eski Kırklareli say- lavı. 3 — Zühtü Alam, çiftçi ve Lüleburgaz C.H, F, başkanı, Kırşehir 4 1 — Hazım Börekçi, saylavı, 2 — Lütfi Müfit Ozdeş, eski Kırşehir | eski Kırşehir saylavı. 3 — Ali Rıza Esen, Baytar umum mü fetişi, 4 — Ahmet Seyfeli, Kırşehir C, H. F. başkanı, İ Kocaeli 8 | 1 — Ali Dikmen, eski Kocaeli say-| lav 2 — Ibrahim Süreyya Yiğit, eski Ko- caeli saylavı. 3 — Kemalettin Alpak, eski Kocöeli | saylavı. 4 — Ragıp Akçin, eski Kocaeli sayla” | .. $ — Salah Yargı, eski Kocaeli saylavı 6 — Dr. General Ziya Nuri, eski Af- yon saylavı. 7 — Hasan Hayri Tan, eski Edirne saylayı, 8 — Nedim Bozatık, mütekait topçu miralayı, Kütahya 9 ! 1 — R. Peker, eski Kütahya saylavı | ve Cumhuriyet Halk Fırkası genel kâtibi 2 — Muhlis Erkmen, Ziraat Bakanı. | 3 — Mehmet Somer, eski Kütahya | saylavı, İ 4 — Naşit Hakkı Uluğ, eski Kütahya saylavı. ! $ — Ibrabim Dalkılıç, eski Kütahya | say'avı. 8 — Omer Davut Dinç, eski Kütahya saylı, çiftçi. 7 — Besir. Atalay, eski Aksaray say- lav, | 8 — Dr. Lütfi Kırdar, göz mütehassrs- larından ve izmir C, H. F, vilâyet idare | heyeti üyesinden. 9 — Müstakil saylav için boş buraktl- muştur. Mardin 7 1 — Abdürrazak Satana, eski Mardin saylavı. ” 2 — Ali Rıza Ertem, (eski Mardin | saylavı, İ 3 — Irfan Ferit, eski Mardin saylavı. 4 — Hilmi Çoruk, Kastamonu beledi- ye başkanı. 5 — Dr. Rıza Levent, Adana sıtma enstitüsü laboratuvar şefi. 6 — Edip Ergin, Devlet Şürası üyesi 7 — Osman Dinçer, Istanbul avukat- larından. Konya 15 1 — Ahmet Hamdi Dikmen, eski Kon ya saylayı. 2 — Küzum Gürel, eski Konya saylavı 3 — Muzaffer Gölcer, eski Konya say- Java, 4 — Mustafa Ulusan, eski Konya say- Tavı, $ — Mustafa Lütfü Eken, eski Korya saylavı, çiftçi. 6 — Naim Hazim Onat, eski Konya saylavi. 7 — Tevfik Fikret Sılay, eski Konya saylayı. 8 — Kâzım Okay, eski Giresun saylavı 9 — Bediz Aydilek (Kadın, Bolu be- lediye üyesi, 1) - Mustafa Halit Uşak şeker fabri- kası tesviyeci ve kaynakçı ustası, 11 — Dr. Osman Şevki Uludağ, İstan bul Boyazıtta hekim. 12 — Şevket, ressam. 13 — Ali Rıza, İzmir C. müddelumu- misi başmunvini. 14 — Cemal Tekin, Istanbul Lokan- tacılar cemiyeti başkanı, 15 — Müstakil saylavlık için boş bi yakılmıştır. Malatya 9 1 — Ismet Inönü, Başbakan ve C. H. F. Genel Başkan vekili, 2 — Dr. Hilmi Ortaç, eski Malatya saylavı. 3 — Mahmut Nedim Zapçı, esik Ma- latya saylavı. 4 — Vasf, eski Malatya saylavı, KET RR ATATÜRK'ün 11:11.» Bildiriği (Başr 1 inci sahifede) dayanarak ilerlemektedir. > Sevgili yurddaşlarım, Türk vatanını mütemadiyen yükselten ve ilerleten ana siya- sada devam etmek kararında- yız. Eğer yüce itimadınızı üze- rinden ve önderi bulanduğum C.H. Fırkasından esirgemezse- niz, gelecek dört yul içinde orta- ya koyacağımız eserlerin de ge- çenlerden daha çok ve daha ve- rimki olacağına kat'i ve samimi ianımız vardır. ü maliyede, nafıada, kültürde ve milli müdafaa ile iç ve dış siya- sada doğruluğu denenmiş gidiş yollarında azimle yürüyeceğiz. Ökonomide sanayileşme progra- mumızı tahakkak ettirmek, ürün- lerimizin nefasetleriri ve stan- dartlarını tanzim ve muhafaza etmek, her türlü deniz ökonomi- sini genişletmek, her türlü ma- den ökonomisini büyültmek, kü- çük kredi müesseselerini vücu- de getirmek kararındayız. Sanayileşme devrinde ihti- kâr suretinde bir fiyat pahatılı ğına mahal vermemek için cid- di kontrol tedbirleri genişletti- rilecek ve pekleştirilecektir. Maliyede vergi ıslahatına de- vam olunacaktır. Bu ıslahat, yarddaşın mali yükümlerini, yer siz sıkıntılara ön vermiyecek su- rette, düzeninde ödemesini mine matuftur. Tedrici ve ikti- sadi gelişmeğe uygun bir terak- ki ile depletin hazinesini çok kudretli bir hale getirmek esas- ü bir umdemizdir. Nafıa programımızı durma- dan takip edeceğiz. Asırlardan- beri ihmal edilmiş olan vatan bayındırlığım şimdiye kadar bü- yük zorlukları yenerek nasıl ta- hip edebildikse, bandan sonra, daha ziyade dikkat ve sebat takip edeceğiz. 1935 senesi hayetine kadar demiryolları Di- yarbekir'e varmış, kömür hav- ,zasına ve Antalyaya doğru uzan- muş olacaktır. Erzurum hatları faaliyetle ilerliyor ve ilerliye- seektir. & Sağlık ve soysal yardım faa- İiyetlerimiz önümüzdeki yıllarda daha ziyade genişliyecektir. Büyük Türk ulusunun kadın » erkak seçmenleri, Bir yurdun en değerli var- lığı, yurddaşlar arasında ulusal birlik, iyi geçinme ve çalışkan- lık duygu ve kabiliyetlerinin ol- gunluğudur. Ulas varlığını ve yurt erginliğini korumak için bü- tün yurddaşların canını ve her şeyini derhal ortaya koymağa karar vermiş olmak, bir ulusun en yenilmez silâhı ve koruma va- sıtasıdır. Bu sebeple, Türk ulu. sunun idaresinde ve korunma- sında ulusal birlik, ulusal duy- gu, ulusal kültür,en yüksekte göz diktiğimiz ideyeldir. Yüksek ve inkılâpçı bir kül- müzdeki yıllarda daha çok emek vereceğiz. Müsbet bilimlerin te- mellerine dayanan, güzel sanat- ileri seven, fikir terbiyesinde ol- duğu kadar beden terbiyesinde kabiliyeti artmış ve yükselmiş o- lan erdemli, kudretli bir nesil yetiştirmek, ana siyasamızın a- çık dileğidir. Yüce Türk ulusundan itimat isterim. Yeniden deruhte edece- gimiz ağır vazifeleri yüz akı ile başarmak ve ulusumuza müsbet hesaplarım verebilmek samimi kaygumuzdur. Bu onurlu ve ağır vazifeli yolda, birlikte çalışabileceğim arkadaşlarımı yüce seçiminize sunuyorum. Seçim kararınızdan sonra da muvaffakıyetimizin güvenci ve vasıtası ancak yurddaşlarımın âramsız yardımları ve ilhamları olacaktır, KAMAL ATATÜRK $ — Muttalip (oOOker, eski Malatya saylavı. $ — Mihri Pektaş (kadın), türkçe muallimlerinden. 7 — General Osman Koptagel, eski fırka kumandanı. 8 — Osman Hilmi Taner, Malatya C. H. F. başkanı, 9 — Emrullah Barkın, Başbakanlık umum müdürlerinden. Manisa 11 1 — Dr. Saim Üzel, ceki Manisa say- vu, ? — Hikmet, eski Manisa saylavı. 3 — Küni Akaken, eski Manisa say- Kollej la zetlerinin Adlarını Neşrediyoruz lav, 4 — Mehmet Subri Toprak, eski Ma- nisa saylavı, 5 — Osman Erçin, eski Manisa sayla v. 6 — Refik Şevket Ince, eski Manisa saylavı. 7 — Turgut Türkoğlu, eski Manisa saylavı, 8 — Tahir Itit, eski Manisa saylavı. 9 — Yaşar Ozey, eski Manisa saylavı 10 — Kenan Orer, Istanbul Cumhuri- yet müddeiumumisi 11 — Kâzum Nami Duru, Maarif Ba- kanlığı talim terbiye üyesi Maraş 5 1 — Mehmet Erten, eski Maraş say- lavı, 2 — Mitat, eski Maraş saylavı. 3 — Nuri Ural, eski Maraş saylavı, 4 — Hasan Reşit Tankut, eski Maraş saylavı, Sami Çölgeçen Tevfik Bilge (Çankırı) (Diyarbekir 8 — Kemal Kusun, eski saylavlar - dan Adana Halkevi Başkanı. Muğla 5 1 — Dr. Hüseyin Avni Ercan, Muğla saylavı . 2 — Şükrü Kaya, Iç Bakanı. 3 — Yunus Nadi, eski Muğla saylavı 4 — Nuri Tuna, eski Muğla saylavı. 5 — Müstakil saylav için boş bırakıl miştar, Muş 4 1 — Hakkı Kılıç oğlu, eski Muş say- lavı, 2 — Naki, eski Muş saylavı. 3 — Şevki, Istanbulda diş hekimi. eski mü Niğde 7 1 — Ahmet Vefik Uluçay, eski Niğde saylavı. 2 — Faik soylu, eski Niğde saylavı 3 — Halit Mengi, eski Niğde saylavı, er Dr. Galip Hakkı © Gelip Üstün (Sinop) (Tokat) 4 — Cavit İhsan Oral, Adana Çiftçiler birliği başkanı. ; > 5 — Dr. Rasim Ferit Talay, eski Bur- sa saylavı. 6 — Kükmil, Brüksel maslahatgüzarı. 7 — Müstakil saylav için boş bırakıl smuştar. Ordu 7 1 — Ahmet Ihsan Tokgöz, eski Ordu saylayı, 2 — Hamdi Yalman, eski Ordu saylavı 3 — İsmail Çamaş, eski Ordu saylavı 4 — Ali Canip, eski Ordu saylavı. 5 — Dr. Ziya Naki Yaltırım, boğaz, kulak, burun mütehassıs, 6 — Muhittin Baha Pars, avukat, eski saylavlardan. 7 — Selim Sırrı, Maarif bakanlığı w- mum müfettişlerinden, cimnastik müte- hası. sinop 1 — Dr, Galip Halkı Ustün, Topkapı yoksulları koruma e. başkanı. Mehmet Ali Yü- Hüsrev Gerede rükel (Samsun) (Sıvas) 2 — Yusuf Kemal Tengirşenk, eski Si nop saylavı. 3 — Hulusi Orucoğlu, eski Sinop say lav. > 4 — Cevdet Kerim Incedayı, C, H. F. umumi idare heyeti üyesi. 5 — Hüsamettin Okan, diş hekimi. Tokat 7 1 — Hüsnü Konay, eski Tokat saylavı 2 — Nazım Pari »»ki Tokat saylavı 3 — Resai Erişken, eski Tokat saylavı 4 — Süreyya Gença, eski Tokat say- avı — Galip Pekel, Nufus umum mü - dürü, 6 — Hürrem, Elâziz belediye başkanı. 7 — Müstakil saylav için bop burakıl- miştar. Samsun 8 1 — Dr. Asım Sirel, eski Samsun say- u “2 — Etem Tuncay, eski Samsun say. levi. 3 — Mehmet Yunus Güneşdoğdu, eski Samsun saylavı, çiftçi, 4 — Ruşeni Barkın, eski Samsun say- Şükrü, Ziraat Bankası eski umum | | lav, va — Zühtü Durukan, eski Samsun say vi, © — Meliha Ulaş (kadın) Samsun li- sesi muallimlerinden. 7 — Mehmet Ali Yürükel, Istanbul ri meclisi üyesi. 3 — Mustafa Tunalı, Ankara askeri silâh fabrikaları sakar erse. > Seyhan 8 1 — Ali Münit Yegena, eski Adana saylavı Damar Arıkoğlu, O eski Adana ilmi Uram, eski Adana saylavı, Omer Resul Biçer, eski Adana saylan, si. — General Naci Eldeniz, eski C. Be- reket saylavı, Ba 6 — Ibrahim Mete, eski C. bereket saylavı, 7 — Esma Nayman (k dana bileli Ga e 8 — Tevfik, Ziraat umum müdürü. Siirt 4, 1 — Hahil Hulki Aydın, eski Siirt say- lavı, 2 — Mahmut, eski Siirt saylavı. 3 — Şevki Süsoy, Tokatlı. ,4 — Ismail Müştak Mayakon, muhar- rir, Sıvas 10. 1 — Necmettin Sadık, eski Sıvas say- lavr, 2 — Rasim Başara, eski Sıvas saylav; 3 — Remzi Çiner, eski Sıvas sayi. 4 — Şemsettin Günaltay, eski Sıvas saylar 5 — Ziya Başara, eski Sıvas saylavı. 6 — Vasfi Raşit Seviğ, eski Ş. Karahi- sar saylavı, 7 — Ismail Mehmet Uğur, eski Sıvas B. Cemal B. Muhittin saylavı, çiftçi. 8 — Sabiha Görkey (kadın), Tokat orta mektep muallimi. ki 10 — Müstakil saylav için boş bira « kılmıştır. saylavı ve C, H. F, Meclis grupu başkan li 2 — Faik Oztirak, eski Tekirdağ says lavı, N 3 — Şakir Kesebir, eski Edirne saylavı 4 — Yahya Kemal, eski Yozgat saylavı 5 — Hüseyin Rahmi Apak, C, H. F, idare heyeti üyesi. Trabzon 9 ) 1 — Daniş Eyüp oğlu, eski Trabzon saylavı. 2 — Halil Nihat, esisi Trabzon saylavı 3 —'Hasan Saka, eski Trabzon saylavı 4 — Nebi oğlu Hamdi Ulkümen, eski Trabzon saylavı.. $ — Süleyman Sırrı Gedik, eski Trab- zon saylavı. 6 — Raif Karadeniz, eeki o Trabzon saylavı, 7 — Seniha Hızal (Kadın), eski ma- arif umum müfettişi ve | yeni Türkiy mektebi müdürü. 8 — Mitat Aydın, mühendis, eski say- lavlardan. v 9 —'Sırrı Day, düyunu umumiye ko- miserliğinde, maliye bakanlığı eski nakit işleri müdürü. Urfa7 1 — Ali Saip Ursavaş, eski Urfa says lav 2 — Behçet Günay, eski Urfa saylavı 3 — Mehmet Emin (Yurdakul, eski Urfa saylavı. i 4 — Refet Ulgen, eski Urfa saylavı. 5 — General Ahmet, eski baytar da iresi başkanı, 6 — Fuat, eski sayi 7 — Muhittin, eski o Bursa belediye başkanı. Van 3 i 1 — Hakkı Ungan, eski Van saylavı, 2 — Münip Buya, eski Van saylavı, 3 — Ibrahim Arvas, eski Hakâri says lavı, Yozgat 6 1 — Avni Doğan, eski Yozgat saylavı, 2 — Sungur, eski Yozgat saylavı. 3 — Süleyman Sırrı İçöz, eski Yozgat avı, 4 — Omer, Yozgatm Evci köyünde giti, ; $ — Ekrem, Tekirdağ C. H. F, vilâyet 6 — Müstakil saylatlık için boş börü- kalmıştır. Zonguldak 8 1 — Celâl Sahir Erozan, eski Zongul- dak saylavi, 2 — Halil Keratavsu, erki Zonguldak saylavı, > ğ 3 — Rayıp, eski Zonguldak saylavı. 4 — Rifat Vardar, eski Zonguldak saylavı. $ — Hasan Karabacak, eski Zongul- dak saylavı, maden ustabaşısı. 6 — Esat, eski Zonguldak © saylavı, maden ustabaşısı. 7 — Recep Zühtü Soyak, eski Sinop saylavı, 3 — .r. Mitat Altıok, Zonguldak C. H. F, vilâyet başkanı. İN Ankara namzetleri ANKARA, 4 (Telefonla) — An - (Lütfen sahifeyi çeviriniz)