13 Mart 1935 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 2

13 Mart 1935 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 2

,Her hakkı mahfazdur. « Bu askerle, çıplak ve aç, susuz zavallı Mehmetçiklerle, yalçın ka» yaların inlerine sokulmuş, dişlerine tırnaklarına kadar müsellâh ve ta- biatin, iklimin bütün zorluklarma alışmış, orada doğmuş büyümüş âsilere karşı harbedecektik, Ve bu- nu yaparken, kanımı, canıhı ver « meğe Yemen dağlarma gönderdi- Zimiz askerin arkasına bir gömlek ayağına bir kundura vermeği bile düşünmüyorduk! Çünkü: — Para yok... Diyorlardı, Fakat İstanbulda paşa konakları, degân paraya, ihsan ve inama bo- guluyorlar, Osmanlı imparatorlu- unun bütün servet membaları İs- tanbulda açılmış avuçlara âkıp gi- diyordu. yorduk. şılmamalıdır. Çünkü bu şerait al- tında bile asker daima muvaffak rusu gibi dağıtmasını bilir, daima bi geniş bir sahada cephe tutma- dık. Çete harbi yaparak askeri yo- mek, tamamile mağlüp ederek in- sele çabucak kapansın, bitsin, ne- ticelensin isterdi. İş uzadıkça pa - sından ve binnetice life ve padişahı gece gündüz uy- durdukları jurnallarla deliye dön- dürüyorlardı. — İmam nerede ise hilâfetini i- lân edecek. — Mısır Hidivi ile anlaşmış bü- tün Arabistanın istiklâlini ilân e- decek, ilizlerle İtalyanlar uyuş- ile tahmin edilmiyecek bir Debi büyüyecek, a elele veren ricalimiz var, — Hicaz, Necit, İrak ta İmamla teşriki mesai etmek üzeredir. Diyorlardı, her kafadan bir ses çıkıyordu. Vakıâ bu ihtimaller zaman za- nan tahakkuk eder gibi olmamış de ğildir. Yani padişahı aldatır görü- nenlerin hakir gibi oldukları devre ler de gelmiştir. Fakot,321 de bu ihtimallerin hiçbiri varit değildi ve bunlar yalnız hafiyelerin kafaların- da yer bulabiliyordu. Ancak Padişah gölgesinden ür- ker bir vaziyette ne yapacağını şaşırıyordu. Onun bu şaşkınlığını dünyanm öbür tarafındaki imam bile hissediyor, haber alıyordu. Ve İşte tam mağlüb olacağı, perişan bir halde dağılacağı sıralarda Pa» d#şahın bu zafından istifade et- meği ihmal O zaman, akan kanları, sarfedi- emekleri bütün zahmetle- tam rin semere vereceği bir sırada, bir kalemde unutan saray, yelken- leri suya indiriyordu. Bunu isbat için de şu vesikayı koyuyorum: Yemen vilâyeti celilesi vali mu- avini saadetlâ Mahmud Nedim Beyefendiye, Sandetlü efendim Hazretleri, © «Yemen Telgraf ve Posta Baş- “müdürü vasıtasile İmam Yahya ta- “rafından atebei ülyaya takdim X olunan ili kıt'a tel o kamı âli hazreti hilâfeti özeklağa ubudiyet ve sadakati berdevam olduğu ve deavatı cenabı mülükâ- neyi yâdü tezkâr ve ahiren hilâfeti madelet ve merhameti seniye vu- ku bulmuş olan ahvali müessife - nin esbab ve İediniyatını havi “atebei ülyayi cenabı mülükâneye takdim ol ık üzere Başmüdiri mumaileyh mufassa! bir kıt'a ar. | zuhal takdim eylediği beva masma binaen mabevni hürsayünu cenabı mülükâneden şerefvarid o- | lan 13 Mayıs 321 tarilili telgrafna- Yazan: Son Yemen valisi Mahmut NEDIM “Para yok,, diyorlardı, fakat Istan- bulda bol keseden ihsanlar çoktu Yemen dağlarına gönderdiğimiz askerin sırtına bir gömlek, ayağına pabuç veremiyorduk saraylar, bir sürü hafiyeler ve ben- Bittabi neticede muvaffak olamı- Ancak bunun mânâsı ters anla- oluyordu. O, misli görülmemiş bir kahramanlıkla karşısındaki düş- manı, eşkıyayı herzaman çil yav- muvaffak olurdu. Fakat Yemen gi- ran yedisinden yetmişine kadar müsellâh bir halkı az zamanda yen kıyat altına almak hayli müşkül bir iştir, Saray ise bu işlerin uzama- #ına asla tahammül edemezdi. Me- ra sarfediliyor, böylece İstanbulun paraşız kalması teh! kesi basröste- riyor, bir taraftan da çeşit çeşit ha- fiyeler — paraların Yemene a rasız kalmasından korkarak — Zye mei âlide Başmüdiri mumaileyh ile beraber Seyid Yahyanm nezdine azimetle bilmülâkat keşide ettiği mezkür iki kıt'a telgrafname man zuru âlii hilâfetpenahi (o buyrul - dukta izhar ettiği ubudiyet muk - tezası olan nedamet bais memnuni yeti Hazı sti Padişahi olduğu ve Ha Mifei resulü rabbülâlemin ve emirül müminin velinimeti biminnetimiz e fendimiz hazretleri hamii ehli i - man olup islâm dininde sefki de- mayı hiç bir veçhile tecviz buyur- madıkları tafsilen beyan buyrul « muş ve tarafı âciziden mumaileyh Şeyh Mehmed Efendiye veli ni- meli biminnetimiz zatı şevket simat oefendimiz hazretlerinin bilcümle tebaai sâdıkaları hakla - rmdaki hüsnü niyet ve ulüvvü şefa- kat seniyei cenabı hilâfetpenahı â- zimleri ve bir katra islâm kanı dö- külse mübarek ve mukaddes tab'ı maalii mülükânelerine mucibi me- lâl olacağından bundan tevakki her mümin için farz idügi ve hıt- tai yemamiyenin ümran ve selâ - meti ve sekenesinin refah ve saa- deti nezdi merahim ve kadi haz- reti zillâllahı âzamide matlüb ve mültezemi Âli bulunduğundan memleketin her tarafını görüp ve ibtiyacatı mahalliyeyi anlayıp ha» kikat hali arzı atebei © ülya kıl - mak vazifesile muvazzaf bir heye- ti teftişiye izam buyurdukları ve he yeti teftişiye ile ahvaki mecelle ve hususatı saire müzakeresi için sa- dat ve eşrafı sairenin her göndere ceği zevat heyeti teftişiye tarafın dan kemali memnuniyetle kabul e dileceği mumaileyh Mehmed Efen diye tebliğ edilmiş idi. 'Ahiren şeref mevrud 14 Ma ıs 321 tarihli telgrafnamei âlide za- ta âlileririn kendisini takiben sana ya aziinetlerinde (o muvaffakıyet kaviyen memül olduğu Şeyh Meh- med Efendinin iş'arma atfen em - rü iş'ar buyrulmasma ve bu kerre tarafı âlii vilâyetpenahiden ve Meh med Efendiden alınan telgrafna - melerde telgraf başmüdürü efen - dinin hastalığı hareketine mâni ol- duğu beyan olunmasına ve Meh - med Efendinin yainiz olara« Seydi mumaileyh nezdine azimetinde ol kadar bir faide hâsıl olamıyacağı muhakkak bulunmasına binaen mumaileyh Mehmed Efendiyi ta - kiben zatı âli saadetlerinin he « men azimet buyurmaları ve mu - maileyh Seyid Yahyaya ulüvvü şefa kat ve kemali merhameti seniyci mülâkâneyi beyan ve keşide eyle- diği mezkür iki kıt'a telgrafname manzuru âli buyrularak mucibi mahzuziyeti seniye olduğunu ve büsnü niyat ve merahimi bigayatı cenabı hilâfetpenahinin derecatı âliye ve şamilesini tefhim ile na - sayihi lâzime ve ıslahatı muktezi- ye ifa etmek ve sunufu memurin için bilâfı maraz ahval ve hare - kâtı bulunanlar haklarda muame lei lâzime ifa ile beraber keyfiye- ti arzeylemek ü üzere heyeti teftişi « yenin hizmeti mahsusada Yemene izam buyrulduğunu kendisinin ve tariki gayri müstakime gidenlerin “ arzı nedamet ve dehaletleri dün - ya ve ukbada baisi felâh ve sayei inayetvaiye cenabı emirelmümini- nin lâzım gelenlere ve zatına tah- sisi maaş ile umuru maişetçe münte «i refah olacağını ve posta telgraf başmüdürüne tevdi olunan maru- zatını dabi vüsulünde uhdesinde muallâ kılınacağınm biletraf tef - him ve telkin olunarak marazı âli dairesinde istihsali neticeye bezli #âyi dindarane ve sadakalkârane eylemeleri babında irade efendi. mizin. 21 Mayıs 321 Yaveranı Hazreti şehriyart den Yemen heyeti teftişi « yesi reisi Müşir Şakir Bunlar, hep boş Jâflardan iba - retti. İmam Yahya kuvvetini bili yordu. Ve onun kuvveti topu tü - feği, parasından ziyade bizim za « frmız, bizim tereddüd ve telâşı - miz, he İstediğimizi ne yapacağı - mızı bilmeyişimiz idi, Ona istedi - ğiniz kadar Padişah ve halifenin merhametinden, şefkatinden bah- sediniz, o bunlara vo altından İ (Bitmedi) ma müzakereleri —— Beklendiği gibi hükümetin zaferile bitti LONDRA, 12 (A.A.) — Ulusal ko- runma müzakereleri tahmin edidiği gibi bükümetin zaferi ile bitmiştir. Müzake- renin sonunda Sir Saymon demiştir kiş “İstişari sistemden evvel mevcut u- şüllere ve noktai nazarlara avdet etmek İstemiyoruz, Girişmiş olduğumuz ve yas kında Bey Eden ile seyahatimizi icap et- tirccek olan müzakerelerin hayati nok - tası, Almanyanm uluslar kurumuna dö- nebileceği şartları temin etmektir. Hepimizin ulaşmak için gelşi başlıca gaye, bütün dünyada daimi sas üzerine teşriki mesai ve İni La rasında daha iyi bir anlaşma ile sulhü korumaktır. rel Bay Eden ile wer hülkümet nek lerine” meyal b FE ve ruh ile hazırlamağa © çalışıyoruz ve seyahatlerimizin bu fikir ve ruhi il paldığı uzun müddet anlaşıldı tikbal için öaydağumız endişelerin açık ve samimi olarak bildirilmesinin biç bir mahzuru olmıyacaktır. Avrupa emniyet, şark misakr ile tak- viye edilebilir ve silâhların umumi W didi hakkındaki ünitlerimiz belki de bu suretle te eder, Bumu bir konfe- ransla ve bütün alâkadar devletlere mü- savi şersit vermek suretile tahakkuk et- Grmeğe çalışıyoruz.,, Sir Saymon'un sözlerine karşı teza- büratta bulunan iki kadın dışarı çılkarıl- mıştır. Bundan evvel de amiral Keycs söz söylerken, iki kadın daha çıkarıl - muşta, Sir Oston Chamberloin tarafından işçilerin takbih takririne karşı verilen takrir iki defa reye konulmuştur. Taktir birinci defasında 78 reye karşı 412, i- kincisinde 76 reye karşı 357 rey ile ka- bul edilmiştir. Mançuri Demiryolları Nihayet Sovyetlerle bir anlaşma hasıl oldu MOSKOVA, 12 (A.A.) — Tokyo - dan bildiriliyor: Soryetler birliğinin büyük elçisi Bay Yurenef ile hariciye bakanı Bay Hirota ve Mançuri murahhas heyeti reisi Bay 'Ticnşiyuan, Çin doğu şimendiferi hak - kındaki anlaşmayı parafe etmişlerdir. Anlaşma Mançuri tediyatınm Japon hü- kümüti tarafından tekeffülüne ait bir no- ta ile verilecek eşyanın fiyatları tesbit eden bir Sovyet - Mançuri © protokolu merbuttur. Anlaşma 22 martta olmazsa 23 martta kat'i olarak imza edilecektir. gi ARİCİ HABERLER| İngilterede korun-| Küba'daki Karışıklık pena Tedhişcilerin ölüm ceza- sına çarpıla- cakları ilân edildi LA HAVANE, 12 (A-A.) — Bugün Böşredilen bir emirmamede tethişçilik cürmü ile yakalanacak olanların kısa bir muhakemeden sonra ölüm cezasna mab- küm edilecekleri beyan edi mektedir. Hükümet hizmetinde bulunup greve iştirak eden memurlar iki seneden beş se neye kadar hapis cezasına mahküm o - lacaklardır. Geçen gece bomba inlilâk- ları olmuştur. Telefat yoktur. Eski cumhurreisinin söyledikleri MİYAMI, 12 (A.A.) — 1934 sene. sinde, 3 gün için Küba rcisicumhuru o- lan Karlo Sevya, buraya tayyare ile gel- miş ve gazetecilere demiştir ki: “Kübada cumartesi sab-'ı 200 kişi kadar öldürülmüştür. Havanada büyük bir karışıklık vardır, Her tarafta ölüle- re satge inmektedir. Kimin emir verdiği meçhuldür. HAVANA, 12 (A.A.) — Sıhhat işler ri nazırı, vazifesini terkettiğinden do- layı tevkif ve Kolümbiya kampına söv- kolunmuştur. e Bosna Müslüman fırkası ve yeni intihap BELGRAT, 12 (A.A.) — Havas mu- habirinden: Eski Bosna müslüman fırkası, ma- yısta yapılacak mebus intihabatında, Sırp, Hirvat muhalefet partisi ile bera- ber harekete karar vermiştir. Bu fırkanın listesinin başında eski Hırvat fırkası reisi Vladimir ölaçek vardır. Yeni bir Aman plânı mı? e elini Bir Fransız gazetesine göre böyle bir plân varmış BERLİN, 12 (A.A) —D.N.B.AL man ajansı bildiriyor: Eko dö Pari gazetesi, Londradan ge- len bir habere istinat ederek İngi tere tarafından Beyaz Kitabın neşredilmesi keyfiyetinin general Von Epp tarafın - dan Führere bir plânm Hollanda ve Beğ. çikaya ait Limburg'un işgali ve bu iki memleket arazisi özçrinden şimal deni- si sahillerine inilmesini takip. ettiğini yazmaktadır. Salihiyettar mahafil bunun gibi g5 Hünç bir haberin bundan bir kaç ay evvel de Alman aleyhtarı gezteler | tarafın. dan neşredildiği ve hasmane bir uydur. ma olarak telâkki olunduğunu tahattür ettirmektedir. Sovyet- J:pon anlaşması MOSKOVA, 12 (A.A) — Rösmi Rus mahasili, dün Sovyet | Rusya ile Mançuri arasında parafe edilmiş olan şarki Çin demiryolu itilâfinin Mos kova ile Tokyo arasındaki mevcut ih- tlâfm seboplerinden birini ortadan kal- dirmakta olduğu mütaleasmdadır. Bu itilâfname, iki memleket arasın. deki © muallik meselelerin ve oeselâ Sahalin adasında © balıkçılık mesele sinin iyi bir surette o müzakeresi için bir uzlaşma zihniyeti yaratmıştır. itlifname, 1924 tarilili Pekin mua hedesindenberi devam etmekte olan vac ziyete nihayet vermiştir. Arnavutluktaki Yunan azlığı La Haye daimi divanı her iki tarafı dinliyor LA HAYE, 12 (A.A.) — Arnavutluk hükümetinin müşaviri Parisli profesör Gi del ile Yunanistanın Paris sefiri Pr. Po- itin, daimi divan huzurunda Arnavutlu. ğun 1933 te tesis ettiği tedrisat inhisa- rın, uluslar kurumunda 2-1.921 tarih li beynelmilel teahhüdle taaruz edip et- mediğini münakaşa etmişlerdir. Malümdur ki, bu taahhüd ırk, mez - hep ve dil azlıklarına, mekteb, hayır mü esseseleri ve dini kurumlar bulundur - Vatikanda bir tayin VATIKAN, 12 (AA) — "Kardinal Üç Über daha gönderildi NAPOLİ, 12 (A.A.) — Italya ve- Babti, dün şarki Afrikaya sevkedilmek üzere Napolide tahşit edilen Gavinana fırkasma mensup 3 taburu teftiş eyle. miştir, Yeni bir toprak bulundu OSLO, 12 (AA) — Tkorshavn ismindeki Norveç şalopesi, kısmen buz İn örtülü yeni bir toprak keşfederek o- raya Norvoç bayrağını dikmiştir. Berin - Tokyo telei onu lecektir. Muvazene vergisi kanunu ANKARA, 12 (Telefonla) — Hükümet müvazene vergisi ka, nun haziran 1935 den itibaren bir sene daha uzatılmasına dair Kamı aya bir kanun lâyıhası vermiştir. : “ep pe Vergi kanunlarında değişiklik ANKARA, 12 (Telefonla) —. Maliye Bakanlığı vergi kanunla da yapılacak değişiklikler etrafında hazırlıklarına başlamıştır. .. Bakanlık kazanç vergisi kanun unun bazı maddelerini değiştiren bü kanun projesi hazırlamakta ve 241 6 sayılı buhran zammı kanununu dil ötmek süretile kazanç vergisind en istisna edilen bazı müesseseli de buhran vergisine ı'n tâbi tutmağ « derpiş etmektedir. re ali Plâstiras Fransaya döndü General Plâstiras, Fransaya dönmüştür! Buraya yakın bir yerde istirahate çe kilecektir. MARSILYA, 12 (A.A.) — Ge neral Plâstiras, Marsilyada bal re. maktadır. Kendisi Yananistan vakayii hakkında beyanatta balı CANNES, 12 (A.A.) — tan imtina etmiştir. Paris - Soir gazetesinin Giride giden tayyaresi düşürüldü , PARIS, 12 (A-A.) — Paris - Soir gazetesi, gazetenin Giride dermiş olduğu tayyarenin dün kar aya indiğini ve fakat ösiler tarafi .dan atılan mermilerle tahrip edilmiş olduğunu haber vermektedir. Ta? yarenin içindekiler sağdırlar. Bir âsi tahtelbahir Patmos adasınd sığındı içinde ROMÂ, 12 (A.A.) — Yunan ösilerinin elinde bulunan bir tahtel bahir, Patmos adasına gelmiştir. Se kiz zabit ile mürettebat ve e içinde bulunan bir sivil yolew mah elli hükümet menxarlarının nezar. altında bulanmaktadırlar. Fransanın yeni harb gemileri PARIS, 12 (A.A.) — Bahriye programının 1935 senesine ait hıs mında inşa « derpiş ediler gemileri n tezgâhlara konulması için hükâ mete mezuniyet veren kanun I&yıha se mebusan meclisine tevzi edilmiş tir. Projeye göre 35,000 tonluk bir hattıharp gemisi ile 1.100 tonluk ti torpido inşa edilecek ve bunlar 25 seneden daha yaşlı olan gemiler .rine konulacaktır, Kavalanın bombardımanında bir 2 7 P öö gülle ltalyankonsoloshanesine düşti ROMA, 12 (A:A.) — Kavala şehrinin bombardımanı esnasında bi gölle İtalyan konsoloshanesine isabet etmiş olduğundan Atinadaki İ tatyan orta elçisi Yunan Başbakanı Bay Çaldaris nezdinde bir teşebbik te bulunmuşlur. Bay Çaldaris hâdi senin vukuundan son derece mütee sir olduğunu beyan ve mesuliyetin meydana çıkarılması için tahkike yapılacağını ve hasaratın tamir eli leceğini ilâve etmiştir. Şahrimizde dünkü hava ISTANBUL, 12. (A.A) — Sifir açıdı BERLİN, 12 © (AA) — Alman istihbarat bürosundan: Berlin ile Tokyo © arasındaki tele- fon hattı, bu sabah saat 9 da açılmış- tır. Alman ve Japon bakanları bu hat ta ilk olarak görüşmüşlerdir. Londra - Tokyo LONDRA, 12 (A-A.) —Bu sabah Londra - Tokyo telsiz telefon irtibatı açılmıştır. İngiliz hariciye bakar Sir Con Saymon ile Japan bakanı Bay Hi- rota, İngiliz ve Japon posta bakanları ve iki memleket büyük elçileri görüşmüş lerdir. Hafif bir fedinge rağmen fevka- lâde iyi duyulmuştur. Fransada askerlik —— Sosyalistler intihabat yapı.masını istiyorlar PARIS, 12 (ALA) — Nazırlar mec Hsi, 1914 - 1918 seneleri arasındaki devrede doğumun azlığından dolayı bu senelere ait askeri sınıflarda hasıl ol muş olan boşluktan mütevellit mesele- yi tetkik etmiştir. PARIS, 12 (A.A;) — Parlâmento- mun sosyalist grupu, 1914 - 1918 sene- leri arasındaki devrede doğum azlığı yür sünden bu senelere mensup askeri 5 nıflarda hasıl olmuş olan boşluk dola- yısile askeri hizmet müddetinin iki sene ye çıkarılmasına ait projeyi tetkik et - miş ve bu husus hakkında milletin re- yine müracaat edilmemiş olması dolayı sile, mebusan meclisinin feshini ve he- men umumi intihabat icrasını balebet - meye karar vermiştir. Bundan başka 40 protesto mitingi tertip edilecektir. —— Harici küçük haberler: mn kl * Samuel İnsull, Şikagoda ikinci de- fa beraat etmiştir. İnsull, Middle Vest Uüliti şirketinden ihtilâsten mezun idi. * İngilterede yeni gemiler inşa etmek veya mevcut gemileri modern bir şekle koymak için bazı şartlar altında on mil- yon isterlin lirası yardımda bulunula » caktır, * Correggio adı verilen meşhur sam Antonio S Alerinin ölümünün dört yüzüncü yıl dönümü münasebetile İtal yada Parm'da 21 nisanda Rafael ve ta- İebelerinin eserlerini ihtiva eden bir ser- gi açılacak ve sergi 28 teşrinievvele ka dar açık lurulacaktır. hararet derecesine ve deniz seviyesine indirilmiş bâremetre bu sabah: © saat 7 de 7, M ve T25. Hararet derce si7de2, 14 te 6. En yukarı derecesi 7, en aşağı 1. Rüzgâr poyrazdan ermiştir. En yu- karı sürati saniyede — 12 metreye çık muştar. Değiştirilen eski adlar SINOP, 12 (A.A.) — Vilâyet da- hilinde Sultan, Şah, Paşa, Hacı ve der- viş gibi saltanat devrinden kalma ms balle ve köy adları umümi meclis kara- rile kaldırılmış ve bunlara öz türkçe yeni adlar verilmiştir , Muğla Hilkevinde MUGLA, 12 (A.A) —Bu gece halkevinde çaylı bir konser verilmiştir. Koaser çok mükemmel olmuş bazı par Trakya umumi müfettişi Edirneye döndü EDİRNE, (Milliyet) — Epey za meli lemialrsira larda bulunan Trakya umumi müfettişi Bay Ibrabim Tali Ongören pazar günü Ankaradan Istanbula gelmiş ve fırka başkanı ile birlikte & Edirneye dönmüş- Baltıkta yeni misak BERLİN, 12 (A.A.) — Havas mu habirinden; Letonya, Estonya ve Litvanya mü- messilleri tarafından Pariste şimali şar ki mmtakari misaki için müştereken e yapılan fellerini hayrete düşürmüştür. Korespondanse Politik Diplomatik gazetesi, tebliğin doğru ol- neşredilen madığını iddin ve bu vesile ile tekrar Büyük bir cığ GRONOBL, 12 (AA) — 10000 mikâbe hacminde bir çığ, yolu 200 metre tulünde kesmiştir. 300 işsiz, çığı kaldırmak için günler- çalıştırılacalıtır. — Uluslar arası tediyat bankasında 2 Me Kamutayda neler görüşülecek . ANKARA, 12 (Telefonla) — Yarın Kamutayda dahili nizamna .menin iki maddesinin değiştirilmesi hakkındaki kanun teklifi görüşür bir sivil var Edirne Belediye reisi ANKARA, 12 (Telefonla) — me belediye reisliğine | seçilen Şerifin seçimi Bakanlar Heyetince ia# dik olunmuştur. Likör ucuz satılacak ANKARA, 12 (Telefonla) — sarlar idaresi | likör fiyatlarınn indi rilmesine karar vermiş ve bu hususü Maliye Bakanlığının muştur, Bakanlık tar, i Maliye murakipliği ANKARA, 12 (Telefonla) — “ Kalma m ni mi üz a al b ye müfettişlerinden aş tayin © mütaleasını 809 Adünuda çarşaf ve peçf Z kalmadı ADANA, 12 (A.A.) — Çarşaf peçenin mesi rı üzerine şarımızda iler tez gözden kaş tar, me tedarikinde acele etmekte ve hepsi alani Eğridir Coşkun spor il N Mn iri Li ie Sivasta fakir çocuklar! koruma d i SIVAS, (Milliyet) — Şara büyük Görün ocuk Esirgeme KO ia 300 Bek ve kimsesiz çocuğa Iİ liralık yardım yapmıştır...