1 Ekim 1931 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 10

1 Ekim 1931 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 10

218 SERVETİFÜNUN No. 1833—148 » « İyi »* nin Duyduğu Tat Bu güzel tesadüfün randevu verdiği gün Galibe dün Seninle karşılaştık; Ve karşılaşmıyacağız artık: Çünkü zaten karşımdan üyrilmuyacaksın Dargımız sanma sakın?! Sen dün Göründün Her şeyi güzel yapan bakışların altında Kendimi bir mâbedin kubbesinin altında Gibi duydum. Ve bu duygum Değil bir viya, değil bir yalem Fakat beni istikbale bağlıyian Bir hakikat, bir man, Ve buna sen de inan! Seffaf samimiyetinin arkasından Kalbimi gözetliyordun sen.. Kalabalık kalbinin eşiğinde beklerken Kulüklarında yaltaklanan Gadiklayıcı komplimanlardan Medet ummuyordum. ben.. Ve boştu beklemen. “Parça parça olurum ben; fakat Bir kadına devaynası olamam. .. 0 an nekadar da ürkektin: Az Kalsın şüpheye düşürecektin ! Nekadar Sevimli imanaşların var! İldhi bir konirolden mı korkuyorsun, yoksa © Korkuyorum ki sen ondan korkuyorsun, Korkmalısın ki bon ondan korkmuyorum, Ah, hayır! Seni korkutmaktan korküyorum !! Seni anlamak ta 'sör, ' Ânlamamak ia 20r?, Dudaklarında topladığın nağme kolleksiyonunda İmanların, İlâhların “portresi yaşıyor ! Vusuhsüz Bafaşlarla balyoz, Bu bakışlar benim için yemin eden ümütler ! Kaçıyorum, senden kaçarak Sana kapıyorum... Umuyorum. kt beni koralıyarak Bir zevkim İçinde yakalayacaksın ! Ey içi esegi, dışı güzellik olan mahlük ! Adım umulturdu kalbimdeki coşkunluk.. Ey masum Fe zambaklar kadar temiz çocuğum ? Her şeyi sevdiğinden beni de seviyorsun, Seni sevdiğim için her şeyi seviyorum... Biliyor musun ? Riyasız dşıklarla meskün Bahar manzaralı bir yer var: Adına itiraf diyorlar.. Sen oraya git beni bekle, - Elinde semboliin olan çiçekle - Ben oraya gidip seni bekliyeyim Benim de sembolüm kalemim., Orada bütün ruhunla açıl, parla Kamaşltırım mistik ışıklarla Birbirimizi tadalım. Taşsın da hayatıma hayatının ruyası Birbirimizin zaferi, ihtiram Ve ideallerin ideali olalım ! 6 -1İX - 1931 Bakırköy Muslih Ferit