29 Eylül 1930 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

29 Eylül 1930 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

| 8 Sayfa SON-POSTA Emniyet Sandığı Emlâk Kat'i karar ilânı Müzayede — Muhammen kaymeti İkraz bedeli L 2231 L 2231 No, 790 Merhunatın cins$ ve nevie le mevkii ve müştemilâtı Üsküdarda Selâmi Ali efen- di mahallesinde Parmaklıbakkal sokağında 23-1 numaralı seksen üç arşın arsa üzerine kârgir iki katta biri Sandık odası olmak üzere dört oda, bir sola, bir gusulhane ve bir mutfak iki yüz yirmi dokuz arşın bahçeyi havi haricen sıvasız bir hane- nin tamamı Ahmet Üsküdarda Arakiyeci Mehmet mahalesinde Salih sokağında eski, 4i ve yeni, 69 numaralı yüz arşın arsa üzerinde ah- şap iki katta beş oda, bir so- fa, bir mutfak, bir kuyu ve yirmi arşın bahçeyi havi yeni bir hanenin tamamı. Üsküdarda Hacıhesna hatun mahallesinde eski Paşalimanı ve yeni, Yenisokakta eski 89 ve yeni, 21 numaralı iki yüz dok- san arşın arsa üzerinde ahşap iki katta yedi oda iki sofa bir mutfak bir kuyu ve yedi yüz kırk sekiz arşın bahçeyi havi yenice bir hanenin ta- mamı, Hasköyde Turşucu mahallesinde Sıvacı Ahmet sokağında eski 6 e yeni8 mümaralı yetmiş sekiz arşın arsa üzerinde kârgir bir buçuk katta iki oda bir mfak sofa bir camakânla bölün- müş mutfak üç yüz doksan iki arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Tahtakalede Hoca Hamza ma- hallesinde Hatapkuyusu soka- gında 24, 46 numaralı iki yüz yetmiş arşın arsa üzerind kâr- gir iki katta tahin ve şeker fabrikası ve kırk arşın arsa üzerinde fırını ve iki yüz sek- sen yedi arşın bahçeyi havi tahin ve şeker fabrikasının tamamı —— Ramiste Boşnak mahallesinde Hakkı bey caddesinde eski © mükerrer ve yeni 61,61-1 numa- ralı doksan üç arşın arsa üze- rinde ahşap iki katta üç oda, 1 sofa, 1 taşlık altında oda olarak kullanılmakta bir dük- kânı ve yirmi arşın arsa üzerinde ahşap | mutfağı ve yüz seksen yedi. arşın bahçeyi hayi bir hanenin tamamı ” caddesinde eski,5,5 mükerrer 5& mükerrer 5 mükerrer ve yeni,7, 9,41,9,1 numaralı iki yüz otuz arşın arsa üzerinde 2, 3, 4 S inci katlarda yekdiğerinim ayni birer koridor, beşer oda, birer banyo odası vardiır. bir mutfak, birer balkonlu 4 dai- re üst katta ise önde bir ko- ridor, üzerinde 2 oda arkada 1 koridor, üzerinde 3 oda bi- 'er mutfak birer balkonlu iki daire ve 120 arşın arsa üze- rinde hamam ve camekân ma- hallimi ve burada çini 2 koridor t oda 1 kahve ocağı, 2 diş mahalli ve 190 arşın arsa üzerinde sıcaklık ve su hazi- nesini ve 43 arşın arsa üze- rinde külhan ve üstündeki © daları ve altında dükkânı w koridor ve dairelerin kömür lükleri çini koridor, antre v, 3 odadan ibaret kapıcı dai- resini havi bir apartmanın 32 hisse itibarile 23 hissesi Ayşe Şaziye, Müftehir hanımlarla Orhan Mithat, Ali Ridvan, Hayrünnas ve — Hadimünnas Beşiktaşla Teşvikiye mahalle- sinde eski ve yeni Kâhtane Borçlumun yemi Ssim B. Süleyman Ef. Muharrem B. 1134 3127 Eylü Müzayedesi caddesinde eski 52, 54, 86 ve yeni 76, 78, T8-1, BO numaralı biri seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta sekiz oda, bir sofa, bir mulfak, değeri yüz yirmi arşm'arsa üzerinde ahşap üç katta sekiz oda, bir sofa, bir mutfak;, bir anire ve altında bir dükkân ve yedi yüz doksan dört arşın bahçeyi ve derunu- na cari nisıf masurua — maile- zizi havi iki hanenin tamamı. Kartalda Babalar kariyesinde Kariye derunu mevkiinde yeni 59, 20 numaralı yüz otuz a"şın arsa üzerinde ahşap iki katta biri camekânlı olmak üzere beş oda, bir sofa, bir toprak avlu, bir mutfak ve bin üçyüz yetmiş arşın bahçeyi havi yenice bir hanenin tamlamı. Horhorda Sofular mahallesinde Peştemalcıhanı derunu sokağın- da eski | ve yeni 26 numaralı seksen beş arşın arsa ürerinde zemin katı kâgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta dört oda, iki sofa, bir ocak, bir methâl ve yirmi dokuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Cafer Ef. Yedikulede -Kürkçübaşı Hüse- yinağa mahallesinde Yedikule caddesinde eski 63, 63 mükerrer ve yeni 93, 95 numaralı kırk arşın arsa Üzerinde laştan bir katta bir oda, bir tokrak aralık bir kuyu ve' elli arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Zemci Ef. ve Fatma Yaşar H. Erenköyütde Merdivenköy ma- ballesinde Yedikardeşler elyevm Bahariye sokağında eski,6-3 ve yeni,46-1 numaralı elli iki arşın arsa üzerinda bir katı kârgir bir katı ahşap olmak üzere iki katta dört oda, hl; koridor, bir gu- sulane ve yirmi beş arşın arsa üzerinde bir ahır ( ahırın yan duvarı yıkılmıştır)ve bin yüz kırk altı arşın bahçeyi havi yeni bir hanenin tamamı. w Mevlevihane ” kapusu haricinda Merkezefendi mahallesinde De- re sokağında eski, 6,4,4 müker- abır, © kuyuyu havi bir hane- nin tamamı. Ayşe Sabiha H. Şerafettin B. Beyoğlunda Feriköy ikinci k- sım mahallesinde ve Haso sokağında eski 42, 47 ve yeni 74 No. 60 arşın arsa üzerinde kârgir 2 katta 4 oda, 1 rdak taşlık, 1 mutfak, 1 kö- aürlük, 1 ufak sofa, 1 bal- kon, 1 merdivenaltı, ve yirmi arşın bahçeyi havi bir hane- Faika H. Ahmet Ef. Istanbul Gümrükleri Baş Müdüriyetinden: Hızır yangın söndürme makinasından veya aynı evsafta diğer yerli malı makinalardan — aleni münakasa suretiyle mubayaa olunacaktır. Talipler şartnamesine ıttıla hasıl ederek münakasanın yapı- lacağı 12-10-930 pazar günü saat tâde baş müdüriyetteki komisyona müracaatları. ci kısım mahallesinde Hanı- moğlu ve Hasu sokağında eski 42, 4T mükerrer ve yeni 76 numaralı yetmiş iki arşın arsa üzerinde yarım kârgir iki katta dört oda bir ulak sofa, bir taş- hk, bir mütfak bir kömürlük ve yirmi sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin otuz iki hisse itibarile yirmi hissesi, Ayşe, Şaziye, Müftehir, Nurkadir hanım- larla Hayrünnas ve Hadimünnas Beyler Üsküdarda Bulgurlu mahalle- sinde Şeyhislâm Küçük Çam- hca Çilehane sokağında eski 9,11 ve yeni, 2, 4, 2, 4, 1. mu- maralı ikiyüz altmış beş ar- şın arsa Üzerinde yarım katı kârgir digerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta on oda üÜç sofa ve yüz elli sekiz arşın 615 — 1884 13181 arsa üzerinde yıkılmış ahır ve mutfak mahallini ve bin yüy yetmiş yedi arşın bahçeyi ve yirmi dört dönüm fazla bahçe- yi ve bostan kuyusunu bavi muhtacı iamir bir köşkün ta- mamı, Mehmet Niyazi Ef, Emine Müzeyyen H. Üsküdarda Aşçıbaşı mahalle- sinde Mektep sokağında eski, 30, 30 yeni 36, 36-1 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta biri dört Oda, biri küçük olmak üzere fiç oda bir antre hariçte kü- çük bir mutfağı havi bir çatı altında yeni iki hanenin tama- mı Numan Ağa Üsküdarda Hacıhesnahatun mahal- lesinde Paşalimanı sokağında eski 90, 121 - 1 mumaralı bin yüz doksan arşın arsa üzerinde ahşap iki katta birinci katında on bir oda, bir büyük taşlık, bır sofa, iki kurnalı hamamı ve ilâ küçük odayı ve ikinci katta on bir oda, üç küçük odayı ve bir sofa ve üç yüz elli arşın arsada kâgir bir katta bir mutfak ve saireyi ve üç bin dört yüz beş arşın bahçeyi ve otuz arşımarsa üzerinde bir odayi havi muhtaci tamir ve harap bir ya- hnınm tamamı. Sait B. ve Ayşe Mediha H. Süleymaniyede Taşodalar soka- gında eski 11, 11 mükerrer ve yeni 19, 21, 23 numaralı üç yüz arşın arsa üzerinde iki bölük- 3050 - 17000 18122 lüsü ahşap iki katta yedi oda, iki sofa, iki mutfak, bir taşlık diğeri ahşap üç katta beş oda bir sofa bir mutfak ve müşte- rek kuyuyu ve yüz on arşın hahçeyi havi iki hanenin ta- mamı, Halil İrtan B. Yukarıda cins ve nevile mevki ve müştemilâliı yazılı emlâk hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 1 tef” rinievrel 930 tarikine müsadif çarşamba günü saat ikidef itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak (muhammen kıymet” lerini) geçtiği takdirde kat'i kerarlarının çekilmesi mukarref bulunduğundan talip olanların merkür günde saat 4 de kadaf sandık İdaresine müracaat eylemeleri ve saat dörtten son'1 vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezküf femlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında haxtf bulamadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilâ* nin 32 hisse itibarile 20 hissesi. Ayşe Şa- ziye, Nurkadir ve Müftehir H. larla Hayrlinnas ve Hadimünnas Beyler, Beyoglunda Feriköyünde birinci kısım mahallesinde Kaya soka- ğında eski 42, 44 mükerrer ve yeni 4, 8 mumaralı yüz elli arşın arsa Üzerinde biri kügir üç katta dört oda, iki sofa, bir kiler, bir şabniş, bir balkon, bir mutfak, bir antre, bir taş- lk ve diğeri keza kügir üç katta beş oda, bir sofa, bir ki- ler, bir şahniş, bir antre, bir taşlık , bir balkou, bir mutfak ve üç yüz elli arşın bahçeyi havi iki hanenin otuz iki hisse itibarile yirmi hissesi Ayşe Şaziye Müftehir, Nurkadir hanımlarla Hayrünnaş ve Hadimünnas beyler 1780 30914 Beyoğlunda Feriköyünde birin- Mes'al Müdür: Barhanettin Âti