11 Ekim 1930 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

11 Ekim 1930 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

11 Teşrinievvel - SON POSTA Emniyet sandığı emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve mev'i mevki ve müştemilâtı lerbeyinde Burhaniye mahallesinde gîimığ:m:kığmdı gski 12 müker- rer ve yeni 16-1 16-2 numaralı elli altı arşın arsa Üzerinde ahşap bir buçuk katta iki oda ve doksan altı arşım arsa üzerinde bir buçuk katt duvar taşından bir fırını havi bir hanenin tamamı. Abdülkadır ağa Galata şehit Mehmet paşa mahallesin- de Üstüpçüler sokağında eski ve yeni 17 numaralı elli altı arşın arsa üzerinde kârgir bir kattan ibaret bir dükkânın nısıf hissesi Çakmakçılarda Daye hatun mahalle- sinde Valdehanı ikinci kapı alt katı mevkünde eski ve yeni 39 numaralı yirmi sekiz arşın arsa üzerinde rgir bir katta üstünde hana ait diğer eşhasın odalarını havi bilâ hava bif odanın tamamı,. Hacı Kâzım ağa Fatihte Haraççı Muhittin mahallesinde eski yeni Şifahane ve yeni Türbeişerif sokağında eski 13-13 mükerrer 13 mü- kerrer 13 ve yeni ll.:îcnu:nrılı ybüı arsa Üzerii ir bir bk:.mnliıândı asma katında =Mn- sını ve otuz üç arşın bahçeyi ve ak tında bodrumu havi bir fırının yüz yirmi sekiz hisse itibarile elli beş his- sesi, mezkür fırın mahalli haraptır. Nadire H. 255 2462 Üsküdarda Muratreis mahallesinde Çavuşdere sokağında eski 121 ve yeni 153, 153- 1 maklüp numaralı iki yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki katta ve iki bölükten ibaret olup bir bölüğü yedi oda, bir sofa, bir avlu, bir mutfak diğer bölüğü iki oda, bir mutfak ve harap gayri kabili istimal üç kuyuyu ve iki yüz doksan arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Üsküdarda Tabaklar mahallesinde Selimpaşa taşı caddesinde eski 11 ve yeni 9 Nolı yüz altmış dört arşın arsa üzerine ahşap iki katta yedi oda bir sofa bir malta taşlık otuz arşın arsa üzerinde ahşap bir katta mutfak bir kuyu ve iki yüz altı arşin bahçeyi havi dahili bazı sıvaları noksan hari- cen kısmen tamir edilmiş yenice bir hanenin tamamı. ü Hayriye H. Mehmet Necmettin B. Üsküdarda — Tabaklar — mahallesinde Meydancık sokağında eski ve yeni 12 numaralı doksan arşı arsa Üzerinde ah- şap üç katta beş oda, iki sofa bir toprak avlu iki kuyu ve elli arşın arsa üzerinde bir mutfak ve beş mkırk arşın bah- çeyi havi eski bir enin tamamı. İbrahim Ef. Emine H. Topkapıda Bayazıtağa mahalesinde Aksaray caddesinde eski ve yeni82ilâ Sönumaralı yüz otuz bir arşından iba- ret münhedim dört dükkân arsasının tamamı . Alâettin ve Kâzım B. ler Üsküdarda Selâmi Aliefendi mahal- lesinde Keresteci Manil sokağında es- ki ve yeni 2 numaralı dörtyüz arşın- dan ibaret münhedim bane arsasının tamamı Mm. Dikranaki Salmatomrukta Kefevi mahallesinde Taşçı sokağında eski ve yeni 2 nu- maralı yüz arşından ibaret münhedim hane arsasının tamamı. Muzmmer Mustafa ve Arif Ef. lerle Esma, Hixmet, Emine, Remziye ve Seher Hanımlar Koskada Çobanısa namdiğeri Çoban- çavuş mahallesinde Havuzlu ğın- da eski 17 semt ve numaraları ve yeni 16, 1S, 20, 22 numaralı üç yüz arşın arsa üzerinde istihmam maballini ve keza iki yüz elli arşın arsa üzerinde camekân mahallini ve yüz arşın üze- rinde adi kârgir ikişer katlı ve birer odayı havi iki haneyi ve ikiyüz elli arşın bahçeyi havi ( Havuzlu hamam namile maruf bir hanenin tamamı. Hatice Nedime H. Yukarda cins ve nev'ile semti ve numaraları yazılı em- vali gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri netice- sinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde tekarrür etmiş ise de mezkür bedeller haddi lâyıkınde görül- mediğinden tekrar on beş gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 25 teşrinevvel 930 tarihine müsadif cumar- tesi günü kat'i kararlarının çekilmesi tekarrür eylemiş oldu- ğundan yevmi mezkürde saat on dörtten on altıya kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur, Borçlunun tami Nişantaşında ŞİŞLİ TERAKKİ LİSESİ Teşkilâtını tevsi ederek “ANA ve İLK, sınıfları ile “Kız Leyli,, dairesini ittisalindeki eski (15 inci mektep) binasına nakletmiştir. ANA! ©İ LKE-.ORTA #LİSE Sınıflarına talebe kaydetmektedir. Hergün saat 10 dan 16 ya kadar Şekayık caddesinde Halil Rifat Paşa Konağında Müdürlüğe müracaat. Dr.Nami Berlin tıp fakültesi seririyatından mezun , 'ahili hastalıklar || mütehassısı. Şişli Gazi Halâskâr caddesi Numara 182 Nargileciyan eczanesi ittisalinde. Kabul: 2 - 6 ya kadar. n Tel. B. Oğ. 4252 Herkesin tercih ettiği Emm BEYNELMİLEL ÜYÜK KASAPAN S. NALBANDİS Beyoğlu Tünel mevkü 527 En mükemmel cinsten sığır eti ve filetosu, kuzu eti ve semis ta- vuklar. Muhterem Müşterilerini memnun etmek emelile intihap edilir ve kusursuz. hizmet ve nezafet. Telefon Beyoğlu 2163 Telefon: Beyoğlu 2517 Emniyet Sandığı Emlâk Müzayedesi Müzayede bedeli lira 2005 Boraz No, 1261 Kat'i Kara İlânı Merhunatın Cins Ve Nev'ile Pa Mevki Ve Müştemilâtı Kasımpaşada Çatmamesçit mahalle- sinde Cezriatik ve Küçükhamam so- kağında eski 2, 1 ilâ 11, 9, 8 mü- kerrer ve yeni, 3, 1 ilâ 5, T7 ilâ 13 mumaralı üçyüz altmış arşın arsa üzerinde erkeklerin soyunma mahal- lini ve beşyüz arşın arsa üzerinde her iki tarafın sıcaklık mahallini sıcak ve sokuk hazneyi erkekle- rin kısmı kapısının siki — tarafında bodürum şeklinde iki dükkân ve iki yüz on arşın arsa üzerinde kârgir Üç katta on iki odalı ve altında iki dükkânı ve iki, sofa, harap bir mutfak, bir toparak — avlı bir odunluk, bir kuyu ve birinci katın bölmeleri kârgir ikinci ve üçüncü katın döşemeleri ve merdivenleri ahşap bir. hanı ve beşyüz on arşın bahçeyi havi bir hanenin otuz iki hisse itibarile on yedi hissesile de- rununa cari bir buçuk masura mai lezizin on jkişer hisse itibarile üçer hissesi n 10955 3172 Galatada Kemankeş Kara Mustafapa- şa mahallinde Gümtük ve tulumba 'sokağında eski, 2 ilâ 12, 35 mükerrer 35 mükerrer ve yeni 33 ilâ 30, 4 ilâ 14 numaralı altı yüz arşın arsa Üze- rinde kargir iki kat üstünde 22 odayı ve altında on dükkâmı ve yüz otuz arşın bahçeyi havi Adahanı namile maruf bir hanın tevsü intikalli rubu hissesile bilâtevsi rubu hissesi Kocamustafapaşa Avratpazarı Kürk- çübaşı Ahmet Şemsettin — mahalle- sinde Kücüklânga caddesinde eski, 144, 146, 148 ve yeni 152,152-1 numaralı yetmiş yedi arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta biri kiler gibi olmak üzere dört oda, bir ufak sofa. bir antre için taşlık merdiven başıodun ve kömürlük bir mutfak, bir cihannuma, bir kuyu ve altında bir dükkânı ve yüz yirmi sekiz arşın bakçeyi havi bir hanenın tamamı. Emirgânda muvakkıthane caddesinde eski 44 mükerrer 46 ve yeni 38, 40 numarah 38 numaralısı kırk beş ar- şın arsa Üzerinde kârgir iki katta bir oda, taşlık ve elli arşın arsayı 40 numaralısı kırk arşın Üzerinde iki katta bir oda, taşlık ve elli dokuz arşın arsayi havi iki dükkünm ta- mamı, Sarıyerde eski, Kudretullahefendi ve yeni Türbe sokağında eski - 10, 12 ve yeni 68. 70 numaralı yüz sekiz arşın arsa Üzerinde ahşap üç katta altı oda, üç sofa ve yirmi iki arşın arsa üzerinde bir mutfak ve iki yüz Ayşe Şaziye ve Hobter hanımlar Hayrünnas ve Hadimünnas beyler Memduha ve Atiye H, lar. Ahmet Ef. Fatma Hadiye H. | Müjde! — Müjde! Uzun zamandanberi sabırsızlıkla beklenen ve dünya sergilerinde birinciliği kazanmış olan: aö0 TİMSAH (krokosil) Marka tıraş bıçakları gelmiştir En son Amerikan makinelerile ve halis İsveç çeliği ile mütehas- sızlar tarafından imal edilen Timsah marka tıraş bıçakları terkibinde benüz sanayi alemince malüm olmıyan ve münhasıran fabrikamız kimyageri tarafından keşfedilen harikulâde kimyavi bir maddenin ilâvesi sayesinde keskinliği zayi olmadan ayni bıçakla 15 defa tıraş olunması temin edilmiştir. Yüzünüzün taravetini idame ve zevkle tıraş olmak isterseniz başka bıçaklardan sarfınazarla yalnız ve yalnızı Timsah markalı tıraş bıçakları kullanınız Arzu edenlere mecçanca — nümune ita edilir. Sahibi imtiyaz ve yegâne deposur Çiçek Pazarın'da Stratiyadi hanında No. 7-8 İsmail Fuat ve Şürekâsı | Zabitana, Muallimlere, Devlet memurlarına ve Banka memurlarına TAKSİTİLE Satış muamelesine başlanmıştır. Tafsilâtını müessese- ,nin — Sultanhamam'daki — manifatura — mağazasından öğreniniz. Müdüriyet: Tel. İst. 192 yirmi arşın bahçeyi havi eskice bir hanenin tamamı — Hasan Tahsin B. Nudiye ve Seniha Hanımlar Beyoğlunda Feriköy ikinci kısım mahallesinde Kır sokağında eski 3, 3 mükerrer ve yeni 41 Nolı. iki yüz otuz sekiz arşın arsa üzerinde maa çatı kârgir altı katta bir ufak oda, kilâr, biri hamam odası olmak üzere 16 oda, bir salon, iki ufak olmak üzere üç sofa bir mutfak bir hamam ve dört yüz otuz iki arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Cinan H. Alp ve Mehmet Cilâsin B. lef Beşiktaşta Sinanpaşayı cedit namı diğer Kılıç Alipaşa mahallesinde Mesçit sokağında eski 26 yeni 46, 48 numaralı dört yüz seksen arşın arsa üzerinde kârgir iki buçuk katta on üç oda iki salon, bir mutfak bir kuyu ve yüz otuz beş arşin arsa üzerinde kârgir bir katta üç odalı harap se- lâmlık dairesi seksen arşin arsa üze- rinde eski ahır ye odasını ve yüz kırk beş arşın bahçeyi ve derununa cari nısıf masura mai lezizi havi bir ko- nağın yirmi hisse itibarile sekiz his- sesi, -Ahmet Şemsettin B. ve Hatice Necmiye 'l' 3530 19524 655 - 20100 Yukarda cins ve nev'ile semti ve numaraları muharrer em' gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri neticesind” hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerlerine tekarf? etmiş ise de mezkür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinde” tekrar (otuz bir) gün müddetle ilân edilmelerine karar vcr“j ve 12 teşrinisani 930 tarihine müsadif çarşamba günü kararlarının çekilmesi tekarrür eylemiş olduğundan yevmi mef kürda saat on dörtten on altıya kadar Sandık idaresine FÜ racaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. SATILIK OTOMOBİL | Dr. (Austro - Eiat) marka 4 A A. KUTİEL Muayenehane ve tedayli ekk':ıw kişilik kapalı bir otomobil sa- | laboratuvarı:. Karaköy TeP9 tılıktır. Beyoğlunda İsveç sefa- £| aa e(i — retanesinde M. Hayon'a mü- | —e e DÜ racaat olunması, |Mes'ul Müdür: Burhanettin