20 Temmuz 1932 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

20 Temmuz 1932 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

125 6221 0500 8483 Galatada Yenicami mahallesinde 12 Sayfa (Binanın alt katı kârgirdir ) v& ayrıca on bir buçuk dönüm Ffazla bahçeyi havi bir köşkün tamamı. 5565 4833 Galatada Sultanbayazıt mahallesinde Arapoğ- lan sokağında eski 11, 13, 15, I7 ve yeni 13. 15, 17 numaralı iki yüz altmış yedi arşın arsa üzerinde kârgir beş katta biri kapıcı odası olmak Üzere otuz iki oda üç sofa Üç gezinti mahalli bir methal, çimento taraça altında ikl dükkânı ( ortadan kapı ile birleştirilmiştir. ) Altiarında birer bodrum ve yirmi bir arşın aralığı havi bir otelin tamamı. Kürekçiler ve Mahmudiye caddesinde eski 10, 11, 12; 13 ve yeni 10, 11, 12, 13 numaralı iki yüz altmış dört arşın arsa üzerinde kâgir olup birinci kat: Büyük bir mağaza Kürekçiler kapısından giril- dikte bir antre, altında tulumbalı kuyu, asma bir oda, banun üstünde bir sahanlık üç oda, bir koridor ikinci kat: Bir sahanlık üstünd. üç oda, bir helâ, bir koridor, Üüçüncü kat: Bir sofa, yedi oda, bir eşya ve vinç mahalli, Mah- Mmudiye tarafında iki balkon Kürekçiler tara- fında bir balkon: Mahmudiye caddesinde 13, 15 Kürekçiler tarafında 12,10 numara görül- mektedir ( kapılar demir kepenklı mağaza önü istorludur ) bir — mağazanın on beş hisse itibarile dokuz hissesi, Ali Rıza Paşa Mehmet 260 5909 Beyoğlunda Kamerhatun mahallesinde Abanos sokağında 14 numaralı seksen beş arşın arsa fzerinde haricen kârgir ve dahilen ahşap üç kattan ibaret olup birinci ka! mermer taşlık, bir mutfak, üç kömürlük, bir helâ asma katta bir sofa, bir oda, ikinci kal iki oda, bir sofa bir kiler bir helâ, bir çıkma, üçüncü kat iki oda, bir sofa, iki yük bir çıkma, elektirik ve terkos, tertibatı, bir kuyu, bir sarnıç ve yirmi beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı 680 8203 Bakırköyünde Yeşilköyde Şev<etiye makallesin- de Şevketiye bulvarı sokağındda 389, 39 numaralı yüz altmış arşın arsa Üzerinde ahşap üç katta sekiz oda, (ikisi çatı odasıdır) bir banyo bir sofa, bir mutfak, bir antre, iki kiler, üç bal- kon, bir tulumbalı kuyu, bir sarnıç, çamaşırlık, odunluk, kömürlük ve yirmi arşın arsa Üzerin- de camakânlı bir antre ve bahçıvan odası, ve bin altı yüz altmış arşın bahçeyi havi bir hane- nin tamamı. Üsküdar Kazaskerahmetefendi Salı sokağında eski 19 ve yeni 31 numaralı yüz kirk arşın arsa üzerinde ahşap üç kattan İbaret olup birinci kat bir malta taşlık bir mutfak, bir oda, bir kömürlük, bir helâ asma kat: bir oda, ve döşemesi yok, bir oda, mahalli, ikinci kat, üç oda, bir sofa, bir helâ, üçüncü kat bir oda, şahniş ve yüz seksen arşın bahçe ile tulumbalı bir kuyuyu, havi bir hanenin tamamı. mahallesinde 180 — Gil Üsküdarda Kısıklı mahallesinde Alemdağı cad- desinde eski 9 Mü. 9 Mü. ve yeni 11-1, 1142 numaralı yüz arşın arsa üzerinde kısmen kâr- gir kısmen ahşap iki buçuk kattan ibaret olup birinci kat: zemini karsömen döşeli, taşlık iki oda, bir helâ, bir mutfak, bir kömürlük, bod- rum, ikinci kat: bir sofa, üç oda, bir helâ, ve kırk arşın arsa üzerinde önü camekânlı tahta kepenkli bir dükkân ve beş yüz kırk Üç arşın bahçeyi havi maa dükkân bir hanenin tamamı. 100 2017 Topkapıda Morkezefendi mahallesinde - eski Çırpıcı yeni Çırpıcı çayırı balıklı mevkiinde eski 12 Mü. 12, 12 ve yeni 30, 31, 31 ve ek yem 6,4 numaralı emlâkten 6 numaralısı yüz sekiz arşın arsa Üzerinde ve bir buçuk katta ahşap birinci katta, üÜç oda, bir sofa: bir helâ, Üstünde bir oda bir sofa, dört numaralısı yüz sekiz arşın arsa üzerinde iki katlı olup zemin katı kaldırım taşından iki katı ahşap birinin zemini toprak olmak Üzere iki oda, bir sofa harıcı bir mutfak bir ahır, (içinde bir oda vardır) ikinci katta üç oda, bir sofa, bir helâ bir dönüm bin iki yüz otuz bir arşın bahçeyi ve bahçede dört kuyu ve meyva ağaçlarını ve ayrıca on bir dönüm fazla araziyi havi iki hanenin tamamı. sinde Gümrük sokağında eski 62-62 yeni 42- 44 numarlı otuz altı arşın arsa Üzerinde kürgir Uç buçük kattan ibaret olup ( merdivenler ah- şaptır ) birinci kat: Bir dükkân tahtında bir bodrum ikinci kat: Bir sahanlık, bir oda bir helâ üçüncü kat; bir sahanlık, bir merdiven altı bir oda. üzeri çini daraça, bir oda, bir ocak mahalli, elektirik, ve terkos tertibatını ve iki katta çıkmayı havi odaları müştemil bir dük- kânın tamamı, Hüseyin Nalm B. AHfan B. Beatrik H. Mehmet Cemil Et, Salm B. Nazlı H. Afite H. Firdevs H. ve Veysi Ef, . 100 8995 Galatada Kemankeşkaramustafapaşa mahalle- Mehmet El 1883 7292 Bakırköyünde Sakızağacı mahallesinde Taşhan SON POSTA Ecnebi ipekliyi tercihte serbestsiniz!.. ayarında bir ecnebi ipekli kumaşı ayni fiyatta, hatta yüzde elli daha ucuza bulabilirseniz... Bir kaç misal: 1 — Krep damurlar 245 kuruş- tan itibaren... 2 — Krep birmanlar 270 kuruş- tan itibaren... 3 — Krep mongollr 435 kuruş- . tan itibaren... sokağında eski ve yeni 8 numaralı yüz otuz allı arşın arsa üzerinde ahşap Üç katta dokuz oda, üç sofa, iki helâ, bir çini antre, bir da- raça, bir şahniş, bir balkon, bir samıç, bir tulumbalı kuyu, odun ve kömürlük, ve otuz arşın arşa Üzerinde bir mutfak, ve yüz sekiz arşın bahçeyi havi içi dışı yağlıboyalıdır. Bir hanenin tamamı. 115 Balatta Hamamcımubittin mahallesinde Tam- buracı sokağında eski 19 Mü. ve yeni 33 No-lı altınış beş arşın arsa üzerinde kârgir Üç katta dört oda, üç sofa, iki taşlık, bir mutfak, bir kuyu, bir sarnıç, bir şahniş, bir daraça, bir balkon, ve altı arşın aralığı havi bir hanenin nısıf hissesi. Mehmet Halit B. Tavşantaşında Kâtipsinan mahallesinde Dal- tabançeşmesi sokağında eskl 2 Mü. ve yeni 2 numaralı yüz on iki arşın arsa üzezinde bir buçuk katı kârgir diğeri a olmak üzere iki buçuk katta beş gdı, bil;"ı:fn. bir mutfak, bir çini taşlık, iki methal, bir kömürlük, ve seksen sekiz arşın bahçeyi havi elektrik, ter« kos, havagazi tertibatı vardır bir hanenin tamamı Seyyit Mehmet ve Seyyit Tahir Ef, ler 60 8873 Eronkıynıd:.krmıköy mahallesinde, Hamam sokağında, 39 ve yeni Gt NO:l yüz on arşın arsa Üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat, çimento %İl' ev altı diğer bir taşlık, bir mutfak, bir helâ, bir gusülhane, ikinci kat: bir sofa, üç oda, bir çıkma, (zemin kat kârgir, Üzeri ahşaptır) ve kırk bah- çeyi bavi bir hanenin tamamı. umılılıı Etem Ef. 200 4920 Unkapanında Yavuzersinan mahallesinde Sağur- cılar elyevm Kazancılar sokağında eski 67 yeni 3 numaralı otuz dört arşın arsa Üzerinde iki kattan ibaret zemini toprak önü istor kepenkli üzerinde bir oda, ve bir bozuk helâ, mahallini havi bir dükkânın tamamı. Fatma Refia H. 2000 8246 Babıcaferide Ahıçelebi mahallesinde eski Yo« gurtçu ve Çardak ve yeni Yağ iskelesi soka- ğgında eski 35, 35 Mü. 133, 135, 135 Mü. ve yeni yedi ilâ 11, 27, 29 numaralı yüz otuz dört arşın arsa Üzerinde kârgir bir buçuk katta üs- tünde bir yazıhaneyi havi bir mağazanın ta- mamı, Yuvakim Ef Yukarda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emvali gayri menkülenin icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerine tekarrür etmiş ise de mezkür bedellerle haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar yirmi gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 11 Ağustos 932 tarihine müsadif perşembe güne arttırma bedelleri haddi lâyikında görülmediği takdir- dle. :.ı:'î kararlarının çekilmesi tekarrür fyıîıımiı ııı.;ldniııııı*şıııı talip o n yevmi mezkürda saat on dörtten on beş bi a kadar Sandık İdaresine müracat eylemeleri lüzumu ilân olını':mlâ 100 350 778 Serpuhi ve Hayganuş H. lar Temmuz 20 NAİM VAPUR İDARESİ İzmir şürat Postası (20 saat) Lüks ADNAN vapuru mafa Perşembe tüsleri Galata Saat tam (8 de harekelle doğru İZMİR'e ve Pazar günleri İzmir'den saat 14 /2 da hareketle İstanbul'a avdet eder, Tafsilât için Galata, Gümrük karşısında Site Fransez Han No. 12 yazıhanesine müracaat. Tel B. O. 1041 TAVIL ZADE VAPURLARI “AYVALIK Postası Be> SELÂMET vapuru her Perşembe saat 17 de Sirkeciden hareketle Gelibolu, Çanakkale ve Körfez tarikile Ayvalığa nzimet ve av- det edecektir. Dikkat ı Cuma günl Edremit yolk cularımı trene yetiştirir ve Ayvalık yob cularını ayal gün akşamı Ayvalığa çıkarır. Yolcu bileti vapurda da verilir. Adres: Yemişte Tavilzade Mus- tafa biraderler. Telefon: 2.2210 Sadık Zade Biraderler Vapurları: Karadeniz Postası DUMLUPİNAR Vapüru Pandle sam akşamı saat 18 de Sirkeci rıh- tımından hareketle (Zonguldak, İnebolu, Ayancık, Samsun; Or- du, Giresun, Trabzon, ve Rize) ye azimet ve avdet edecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Meymenet Hanı altında acen- talığına müracaat. Tel. 22134 Dr. Aristidi Muayenehanesi : Eminönü » Eminönlü han 3 Üncil kat No, 8 MAZON MEYVA TUZU Kolay bir Hazım temin oder mide ve barsakları temizler.. Basuru kükünden koeser. Taami — İ4ti£ ve zevkle İçilobilir Mazon ismino dikkat ediniz. Büyük gişesi 100 kuruş. Deposu: İş Bankası arkasında MAZON Boltton ecza deposudur. Dr. Ali Mazhar Bey Avrupadan avdetle hastalarını Fatih'teki muayenehanesinde ka- |* bule başlamıştır. İzmir Buca Köpek Hastanesi Sahibi: Baytar Aziz 1 — Morva hastalığına karşı aşı ve serum Batılır. £ — Köpek alır ve satar. 8 — Tahnlt edilmiş kuşlarla dört ayaklı bayvanat vo hayvanata mahsus sun'1 gözler satılır.