11 Ocak 1938 Tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

11 Ocak 1938 tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

go! fy.o RAP -ıılıınıııu ğ Kimin namına yatırıldığı İsim Adres ve Hüviyet İbrahim » Tevfik » Yayaköy Bilinmiyor Mecitözü Totali köyünden Müyesser oğlu Bergama Çitköy Ahmet oğlu Kartalda Bekir oğlu Ankarada Necitözü Kozveren köyü Püsküllü oğlu . Beylerderesi mühendisi Perdenköylü Petür; Hasan Ömer Ali Çavuş Deli Mehmet oğlu Şükrü Şeriki Muhittin Uzun İbrahim Recep Mehmet oğlu Ahmet Safiye, Mahmut Çavuş Hasan, Ali, İsmail onba- ga, Hatık oğlu Hasan Mustafa oğlu Musa, Mustafa Hüseyin İcra dairesi Askerlik şubesi Ali Reis Hasan Hacı Mehmet Ketenciler köyünden Çakırlar köyünden Cedidiye mahallesinden Asım oğlu Osmancıkda reji memuru Çeşme İzmir Hasan Bayrakdar oğlu Düz küriyeli Yakub oğlu Kasabadan Şeyh oğlu Tütüncü oğlu Hayrullah Bilinmiyor. Kemal » Ali Kaptan , Edvart, Mühendis » Ömer Faruk » Şemsettin » Kartal sandığından devir M, İhsan Süleymaniye Hoca Hamza mahal, I ci İzzet B. sokak Hatice Melek Bebek Köçe oğlu yalısı Ayşe Zinet » » » » Mehmet Samsunda Süleyman oğlu Halil Kâmil oğlu İnebolu Kürede Sebilür — Reşat matbaz müdürlüğü İstanbulda Hatice 'Tarsus Şehremini kızı Ahmet Serbanşah köyünden Ali oğlu Huriye B. Molla » ğ Monrat Meler Georges Müller Grigori Papasoğlu C. Zervudaki Dr. V. Stekejbdiu Fabrigue des Produits Alimentaires €. Burkard Paul Karpeitch Jacob gemisi baş makinisti Nikola Tverdohlebof? » » kaptanı J. Roth Galata Nişastacıyan Han 26/28 Catherine Kautz Osmanbey Kır sokak No, 26 Kemal B. Apart. 2 İrlan Akif Divanyolu 147 Miü. M. Gabat Beyoğlu Büyük Hendek Patrokibs Moraitopulos — Tarlabaşı Halepli sokak No, 7 Peri Zade Osman Zeki — İstanbul Cermanla Han No, 45 Tasvünü Zirat komisyonu Eskişehir Mehmet Tevfik Uzunköprü Küçük Zabit Sadri Ergani şubesi kâtibi Rasim Tevfik Murat Oğlu Şevket » Şevket Matbaacı Ali Vasi Bilinmiyor Süleyman » Perişan Kâzım (Miralay) !ırıdmaıdı 61 ci fırka Iıummdım Halil * Giritli oğlu Hüseyin (İbrahim nilu) Bilinmiyor Süleyman » Ali , Ahzı Asker Şubesi Bilinmiyor Zülfikar Harputlu » Mustafa Tahir oğlu Emin Musa oğlu Memduh, Muallim Levazım Reisliği Muhasibi mes'ullük İbrahim Karakol kumandanı Ömer Ali Bilinmiyor Ziraat Bankası Dinar san- İdare meclisi azaları Bilinmiyor Bilinmiyor Diyarbekirde Suvari fırka 3 batare yasında Balyalı Mustafa oğlu Erzincanda Leblebiciler çarşısında Tabak Eminoğlu Delenkebir köyünde Arab Hasan oğlu Kışla Kö, Develi Hact Ahmet oğlu “Akkocalı aşiretinin Hırıkırı Kö. Re- cep oğlu Sümbüller Kö. Sağır oğlu Dilşikâr Ma, Şerif oğlu Hamzabeyli Sakiler mahallesi Kayacıklı Ali oğlu Selimşahlar köyü Serabat Ma. Ha- san oğlu Hakkı eşi ve Akif kızı Selimşahlar köyü Serabat Ma. Ha» san oğlu Hakkı eşi ve Akif kızı Evrenos köyünden Kalpak Mehmet oğulları 'Tirkeş köyünden 'Türk Hasan oğlu Selimşahlar köyünden Akif oğlu Sarıçalı Harmandalı köyünden Hel- van Ahmet kızı Sarıhanlı Hacı Budur oğlu Hasan hafidi “Akhisarın Bekiler köyü Ahmet on- eğtu Ki a * Bankamıza Yatıran Hangi Şube — Tevditarihi Mikdar » » » » » » Manisa — 6/5/936 » * Mecitözü — 17/5/030 Bergama » Kastamonu 19/5/936 » Söğüt Mecitözü — 5/6/936 Malatya — 21/6/938 » , » » » Sinob » Biga » » » İstanbul » » » » 17/0>936 18/8/938 Sııı:gutlu , Garziantep - 17/8/936 » 18/8/938 Sandıklı — 22/8/936 » » Tevdiatı Bilinmiyor Eskişehir 22/1/936 Sadullah İstanbul 25/1/936 Kendi Erganl 24/1/936 » _Mınlı 5/2/936 , 3/6/938 — 25477 Ü 20.— 20— 8— $— 5— 200.35)| &- Ü 1205) 128 224 434 434| 439 455 429 534 434 B— 434 129 BU Kimin namına yatırıldığı e Şi Hasan Hüseyin Nazif Abdurrahman Ali Riza Zeliha Zeliha Ummahan Necati Hacı Ali Ali Hacı Sadık Ahmet Raşide Şevki Hasan Derviş Mehmet Usta Emetullah, Hayriye “Ak Mehmet Mehmet Kastamonu icra dalresi İstanbul bidayet mahke- mesi icra dairesi Cemal Musa Kirmasti icra dalresi Tevfik Torahim Raşit İ. Hakkı Hüseyin M. Ali M. Hayri Süleyman Dahiliye Vekâlet! Şerife Asım Mustafa Mehmet Hasan İsmail Ahmet Osman Haşim Mehmet Reşit Mehmet Hayri Ali Mustafa Hüseyin Hafız Mehmet KMehmet Ramazan Hasan Mustafa Necmettin Mehmet Mehmet Hamza Hasan Yalgva eytam sandığı * Fatma Fethi İbrahim Kâmil Emine İzzet Yahya Emine Şadiye Fazlı Selâhattin Mehmet Alt Askerlik şubesi Abdurrahman Mehmet Hüseyin Yusuf ve arkadaşları Abuzer Nuri Sadık Gi Sadık ve Hüseyin 'Türk ocağı Habeş Mahmut Ali Riza Ali Riza Adres ve Hüim Yıhrıı t Deveciyan mahal. Hacı Şerif oğlu ÂH B. Mahal. Ali oğlu Hafız Alaybey mahal. Ali oğlu Çoban İsa köyü Yunus oğlu Beyoba köyü Hacı kolu oğlu Deveciyan mahal. Ali ağa zade Meh. met kızı Alaybey mahsl. Hacı Ali Eşi Tatar köyü Tuzcu zade Hüseyin kızı Durat Ahmet eşi Körhane mahal Bakkal Ali oğlu Danişment H. Ma. Çoban Nebi oğlu Bektaş Sabir mahal. İbrahim oğlu Aktarhoca mahal. Hoca Osman oğlu Danişment H. Ma. Mustafa oğlu Dilşikâr mahal, Hacı Mehmet kızı Sakiler mahal, Fenerci Zade Çarşı mahal, Konyalı Mehmet Recep oğlu Hacı Yahya mahallesi Bölcek Atik mahal, Mustafa kızı Uzüunca köyünden Dingil oğlu İzmir Darülmuallimde Mordin Akhisarda Yüzbaşı Edremit Araba tamircisi Bilinmiyor Ömerli kazası birinci daire tahsildarı Beşiktaş Kılınç Ali mahal. Polis Mehmet Tüccardan Ahmet Rüştü zade Bilinmiyor Gaziantep vilâyeti tahrirat müdür vekili Bilinmiyar » Sirkeci Karadeniz otelinde Develili 'Totum oğlu İbrahim oğlu Eskişehir emir zabiti Osman seyisi Çankırıda Koçum oğlu Çankırıda Ali oğlu Çankırıda Akgül oğlu > Bezci oğlu Dereli oğlu Kunduracı Gürcü oğlu Tödır oğlu > Subaşı oğlu Erzurum Mevkii Müstahkem birinci makineli bölüğünde Satır oğulların- dan Mustafa oğlu Erzurum Kars kapısında ikinci ala- yin ikinci taburu ikincibölüğünde Abdulah oğlu Çarşamba Çayır maahl. Neş'et oğlu Manisa Alaybey mahal, Harputlu Mehmet.oğlu Manisa Hüsrev ağa mahal, Edip Ha- hil ağlu Manisa Tatar köyünden Bakkal oğlu Manisa Alaybey mahal. Arab Yakup oğlu Manisa Hacı Yahva mahallesi Morali Mehbdi oğlu GTadımlı "Murali köyünden İsmall oğlu Murali < » Bilinmiyor Kemaliyede Amniyet Sandığı memurlarından Darphane odacısı Bilinmiyor Bilinmiyor » Bankamıza , Kendi Daday icra dairesi Haşim , Mükerrem Haşim Nurettin Hüseyin Kendi » » » Kendi Ali 26/8/936 9/9/836 Kendi 23/9/936 , K 16/10/936 » 19/10/936 19/10/936 Şevki Süleymarn Kendi » » » R Sultanahmet Kapıağası Mahmut ağa ,mahal. arabacılar kışlası Hisar sokak No. 31 Mahmutpaşa Mengene meydanı Şev- kipaşa konağı Eyupsultan Şişe fabrikası sahibi Bâahçekapı Cermanya han 13-15 Al- Jdınyıldız mensucat ıırkeli murahhas azası Yüzbaşı Or Bağdadi zade Bilinmiyor » Marmara köyünden Kıvıklı köyünden Yusuf oBıı Hayta oğlu İslâm K. Abdil oğlu Bilinmiyor » Mecitözü Yakup ağa köyünden Ham- za oğlu Alacasultan köyünden Çerkes İstanbul evkaf müdürü ! a. » » » Bolvâdin evkaf memuru Bilinmiyor. Bigada Dimitoka nahiyesinde mü- derris Abaza Abdullah yeğeni Konyada Konyada » , Konya Ereğlisinde İzmirde İzmir Zirsat Müdürü Bilinmiyor leyman Kendi Mecltözü , , Merkez — 8/1/937 » » , Mehmet Necib Mürşide Ali Çıkıcıyan Mustafa Hilmi Nikokos Mehmet Fuad Nuri Tevdi tarihi — Mikdar 519 -2457 1350 10.23 9.85 102.60 19.68 653