25 Temmuz 1938 Tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

25 Temmuz 1938 tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

6—SON 'I'BLH_!A'—İS'I— 1938 4000 Ingiliz lirası.. | Büyük (5 inci sahifeden devam) şanma hâdisesi kaydedilmemiştir. Eğer ben şimdi karımdan ayrıla- eak olursam emin öolunuz, silem- de ikinci bir boşanma vak'asının görülm n sekiz yüz serie da- ha beklemelk lâzımgelecekti Bu vak'a benim başımda bir bom- ba gibi patladıktar. sonra ilk dü. şündüğüm şey, dedikodulardan, karımı mümkün olduğu kadar ko. rumak olmuştur. Yuvasını yıkan kuşun fena bir kuş olduğu söyle- nir. Her halde yuva yıkmakta be. nim mes'uliyetim yoktu. Köntes hâlâ benim karımdır. Onu her vakitki gibi seviyorum. Bana karşı niçin böyle davrandı. Hanı bilmiyorum. Fakat olan ol - muştur. Bu vak'anın, onu daha ziyade müteessir etmeden geçmiş olmasına müteşekkirim. Onu in. citmek istemem, Çok naziktir>. Buraya kadar kontun sözlerini kaydeden gazeteci, karşısındaki asılzadeyi tarif ederken anlatıyor ki bu Danimarkalı kont öyle işi gücü olmıyan, parası bol, şu bar. dan kalkarak öbür barda vakit ge- çiren zenginlerden değildir. Bil. akis harekâtı çok muntazam olan bu Danimarkalı zengin, öyle ma. cera peşinde koşan bir adam ol - maktan uzaktır. Şimdi onun asıl düşüncesi küçücük bir çocuk olan oğlunu almaktır. Diyor ki: — Çocuğum © kadar küçüktür ki olan şeyleri anlayamaz. Çocu. ğumun muntazam bir afle hayatı geçirmesi lâzımdır. Her çocuk bu. na muhtaedır. Fakir bir afileft e- ğer ana baba biribirini seviyorsa çocuk da mes'uddur. Fakat zen. gin bir ailenin çocuğu bu sandeti bilmezsa para neye yarar? Ben kontes ile arasıra konuşürken kendisine derdim ki: — Bugün büyük bilemezsiniz. Onun için ben oğlu. mu, fakir bir adamın çocuğu gibi büyütmek isterim. Kendi kazan- sin, istiklâline malik olsun. Be - nim kendi ailem zengindir. Fakat beni öyle büyüttüler ki küçük ya. nın çok mühim bir kıymeti v dir. Her dediğini yaptırmak kw Vetine rüalik olan bu zengia ka - | dın, eğer biraz parasız olsaydı, her halde daha mes'ud olurdu!..» Kont, bundan sonra kın li bazularını göstererek demiştir ki: — Bizi mmemlekette, bir kalde vardır: Gençlik çağına giren bir çocuk zengin olsun, fakir olsun mutlaka bir sene tarlalarda, çift. liklerde çalışır. İşte ben bunun için istiyorum ki çocuğumu da memleketime götüreyim. Orada çalışılan bu bir sene zarfında en zengin alle çocuğunun en fakir köylü çocuğundan farkı yoktur. Ayni elbiseyi giyer, Bu elbise ka- lındır, kabadır. İlk giydiğim za. man bana pek Jena göründü. Fa. kat bugün onun kıymetini bili - rim. Sırtıma da diğer rencberle. rin yüklendiği yükü alarak taşır. dım. Hulâsa hiç bir fark yoktu. Sırtıma misir çüvalının ilk yük- lendiğim gün bana pek ağır geldi. Etrafıma baktım ki halime acıyan birl çıksın da çuvalı alsın diye, Fakat derhal anladım ki eğer ben de bu çuvalı diğerleri gibi taşıya. Mazsam, o kadar kuvvetim olmaz ise onların yanında kıymetim kal. miyacaktır. Artık kimsenin yar- dimini beklemez oldum. Ben de onlar gibi güçlü kuvvetli oldum. Ondan sonra- beni aralarına aldı. lar. Sigara içer, türkü söyler, eğ- lenirdik. Aradan zaman geçti. Bir sene Danlmarkada umumi bir grev oldu. Çiftiiklerde çalışanlar artık işlerini bırakmışlardı. Fakat bizim çiftliğin işçileri ayrılmadı- lar, Çünkü ben onların içinde ye. tişmiştim. Onlarla çok iyi gnlaşa. biliyordum. Bana itimad ediyor- lardı. İşte oğlumun da böyle ye- tişmesini istiyorum. Erkekler a. rasında erkek olarak büyüsün. Dünyayı gezsin. Birçok diller öğ- rensin. Başkalarının ne düşün - düklerini anlasın. Eğer büyüdüğü zama serveti kalacak olursa bu servet ona diğer insanlarla temas için engel olmasım, Bilâkis ona hizmet etsin. Bu para ile o da baş- kalarına yardım edebilsin.» Kont, zengin karısı kontesin servetini neden idare ettiğini an- latıyor: — Karım, servetini idare etmek işini bana verdi. Çok defa Londra borsasına r gelirdim. Bunu, karımın menfaatini korumak yapıyordum. Yo balka'da ü nağfkadir Yüreyi Hhtiyacım yoktur. Ben, karımdan yalnız muhabbet ve saadet bek - Hiyordum. Fakat servet, onunla dünya arasında bir duvar, bir en- gel teşkil ediyordu. Eğer böyle olmasaydı bugün biz mes'ud ola. caktık. Fakat evlendikten sanra, iki sene süren bir saadet zamanı vardır ki bunu unutamam.» Ingiltere Plâjlarında.. (5 inci sahifeden devam) bir leydi ağlıyor: — Fam dö şambrım trene bine. cek vakit bulamadı. İstasyonda kaldı. Henüz 16 yaşlarında b kız. Ya gangsterlerin eline dü . gerse' — Yartm saat sonra bir tren da- ha var. Onunla gelir. Merak et . meyiniz, İsterseniz telefon ede . yim. 'Tren gidiyor. PLÂJLAR, DENİZ Öteller, pansiyonlar, mobilyeli evler dolu... Bütün kapılar, pencereler gü- neşe, rüzgâra açık... Taraçalarda, hasır sandalyele. Te uzanıp oturanlar ya radyo din. liyorlar, ya da gazete okuyorlar, Kumlukta yüzlerce, binlerce çadır. Bazılarının yanında otomo- biller, motosikletler var. İngilizler çok hassastırlar. Se, nelerce nişanlı dururlar. lerce biribirlerile mektublaşırlar, | Bir günde teatı ettikleri mektub- ların sayısı bazar. düzineyi bu - lür. Eh ziyade çiçekli kartpostal. lar gönderirler. Biribirlerini Çaya, yemeğe davet ederler, Yemekten sorra karşı karşıya geçip oturur- lar; santlerce konuşup sigâra içer. ler, Sükütu Ihlâ! etmezler, Artık buna, saadetlerinin — zevkinden hakkile istifade etmek isityorlar, deyniz.. ne derseniz deyiniz Bu- nu anlatmanın 'mkânı yoktur. tını anlamak için konuşmıya ih. tiyacı olmiyanların Tsanıdır..> Elele tuluşarak — konuşr bütün gü n ei | Sece olunca yaldızları, saltanan nişanlılar pek çoktur. Bazan plâjdt yanyana oturur- lar, kumları okşıyan dalgaları, mehtabi seyrederler, oynarlar, şarkı söy. lerler Biribirlerini seven İngiliz genç- leri ve kızları bunu itiraftan çeki. nirler. Hissiyatlarını saklamıya ça lışırlar. Fakat, daima beraber va- kit geçirirler, beraber gezerler, eğlenirler. İngilizlerin flörtü pek ince ve pek ciddidir. izdivacla ni hayet bulur. Kollejde Meri blüzunun üze . tinde daim Jorjur kıravatını ta- şır; Jorj da doktorasının delterini Merinin saçlarının kordelâsı ile bağlar. Plâjlar, süküt ve yalnızlık ari yyan mavi gözleü, sarışın çiftlerle doludur. Toprak Ofisi (Birinci sahifeden devam) kan memur editmişti. Hamza Osman Erkan, yeni ofi. sin umumi teşkilât projesini ve kadrolarını hazırlamış ve bunlar yerli mallar sergisini açmak üze- re şehrimize gelen İktisad Vekili tarafından tedkik edilerek oldu. ğu gibi kabul edilmişti: Yeni Ofisin ümum m ne tayin edilen Hamza Osman Er. kanın bu vazifeye tayini yüksek tasdike arzedilmiştir. İş Bankasının yetiştirdiği gü- zide bir Türk genci ve mütehas. ss bir bankacı olan Hamza Os. man Erkan, afyon inhisarı umum Önder Dün yatla Marma- rada dolaştılar Başvekilimizde şe- hirde ve Modada bir gezinti yaptı Atatürk dün Savarona yatı ile Floryada ve Marmarada bir gezinli yapmışlardır. Sahiller. deki halk tarafından hararetle alkışlanan Büyük Şef Haydar. paşa önünde donanmamız ta. rafından da top altılmak sure- tile selâmlanmıştır. BAŞVEKİLİMİZ Başvekil Celâl Bayar da dün etomobille şehirde bir gezinti yapmış, sonra Dolmabahçeden motörle Modaya giderek isti.. rahat eylemişlir. İhtilâlciler Madriti Bombardıman ettiler Barselona 23 (ALA) — Resmi tebliğ: Şark cephesinde hükümet. çiler Frankistlerin Beji yolunda- ki mevzilerle Salada tepesine kar. g yapmış oldukları bütün taar « ruzları püskürtmüşlerdir. Estramadur an)us(ler Monterübiye mıntı ; Kastuera'ya ve Kastucra kasaba . Gını işgal etmişlerdir. Düşmanın tayyareleri San feli Guiksals'ı bambardıman etmiş - | ler ve birçok kişinin ölümüne se. bebiyet vermişlerdir. Madrid 23 (ALA.)— Frankist . lerin tayyareleri Madridi şiddet. le bombardıman etmiştir. Şehrin | ortasna 400 den fazla obüs düş - | müş olduğu tahmo'n edilmektedir. Halihazırda 3 ölü, 33 yaralı sa. yılmıştır. Birçok binalara, Şili se. farethanesine obüs İsabet etmiş. tir. Havas ajansı bürolarının bu- lunduğu binada da üç obüs pat. lamiş, yukarı katlarda mühim ha. sarlara sebeb olmuştur. İlerleme devam — ediyor Salamanka 25 (ALA.)— Resmi tebliğde bilhassa şöyle denilmek. tedir: Valansiya cephesinde birçok tepeleri işgal ettik ve düşmanın bütün mukavemetini kırdık. Me.- lür, Adover ve Sorkatolonya mın- takasında düşmamı püskürttük, düşmandan binlerce esir aldık. Esramadura'da yapmış olduğu - muz taarruzlar neticesinde 2730 kilometre murabası arazi, 23 mü. him kasaba ve 400.000 sivil nüfu. su ele geçirdik. Bütün Serana va- disi, elimizdedir. Düşman binden fazla maktul ve binlerce esir bı. rakmıştır. Süvari ileri hareketine devam etmektedir. Bu cephede düşmanın üç bombardıman tay . yaresini düşürdük. (Dış politikadan devam) ceğini söylemiye İlüzum yoktur. Evvelâ Londranın başka tarafları yoklıyarak müsaid zemini bul - duktan sonra umümi bir konfe. ransın toplanmasım teklif edece. ği hatıra gelmektedir. Amerikâanın bu hususta filf ve müessir yardımları beklenmekte- dir. Bu noktalar kaydedildikten sonra silâhlanma yarışının dur . ması için diplomatlar âleminde ne gibi teşebbüslerle müzakere gafhasına girileceği bekleneblir. Henüz ortada el ile tutulur bir. şey olmadığını tekrara hacet yok- tur. Esasen epey zamandır ka - | panmaş olan bu mevzu birdenbire | açılacak gibi değildir. İngiliz Ma. liye Nazırının işaretindeki mana- yı kaydetmek bugünler için kâ: AHMED RAUF lürlüğünde de takdire lây işler görmüş ve bu idarenin mu. melâtını az zamanda tanzim ede- zek daha veriml! bir şekle sok . müuştur. Hamza Osman Erkanın yeni va. zifesinde de ayn! şekilde muvaf. fak olacağı şüphesizdir. Kendisinin tayin kararı tasdiki Gliden çıkar çıkmaz toprak ofisi- nin de filen işe başlaması temin olunacaktır. Enternasyonal ihtilâf- lı meselelerihaliçin bir konferans toplandı | (Birinci sahifeden devam) İngilterenin en kat'i noktal na - zarını açık şekilde öğrenmiş bu- lunan sefir, bunları Hitler'e an . lattıktan sonra vaziye! kat'i şekil- de tavazzuh edecektir. Yalnız teraşşuh eden haberlere göre, Çek meselesinin Almanya. nın dileklerine göre fakat Avru. panın umumi muvazenesini boz- madan halledilmesin. İngiltere te. min edecek İspanya işinde Berlin. Roma arasındaki anlaşma ile Çem. berlayn'in takib ettiği yol telif e- dilecektir. , Hava aktedilmesi bir şe ğun - paktı İngilterede de Iyi kilde — karşılanmış dan bü iz Üzerinde sür'atle bir neticeye varılacaktır. Bütün bunlardan sonra belli başlı Av - rupa devletlerinden kısmı azamı. 'nan iştirakile Londrada umumi bir nacaktır. Bu kon. feransta bütün Avrupa ve dünya meseleleri birer birer tedkik ve birer hal şekline bağlanacak bu arada Almanyamın üsten talebi. Milletler Cemiyetinin 14 - lahıi meseleleri de tedkik ve yeni esaslara göre tanzim olunacak ve bu suretle Avrupa sulhu sağlam. laştırılacaktır. Bu konferanı sonra Milletler sile İngiltere, Fransa, Alma İtalya ve belki de — Polo mürekkeb ayrı bir me lacak ve düny " mecliste tedkik olunacaktır. Bu suretle Milletler Cemiyeti daha umumi v şekle so. kulacaktır. ALMAN SEFİRİ ALMANYAYA DÖNDÜ Berlin 25 (A.A.) Almanyaya dönmü yetini burada geçirecektir. £ r mehafil, — mumaili Almanyanın ne tarafında cağını tasrih etmemektedirler. Fa. kat sefirin halihazırda Bay Tötte bulunmakta olan Hitler ta. rafından davet olunacağı muhak. kaktır. Berlin 25 (AA.) — Havas ajansı muhabirinden: Alman gazeteleri, Pransızlarla İngilizlerin arasında son günler. e yapılmış — olan görüşmelerin siyasi — ehemmiyet ve şümulüne uzün makaleler tahsis etmekte « dürler. Alman gazeteleri, İngiliz Kral ve Kraliçesinin antant kor. . iki milleti yek. | diğerine bağlaştırmış ve Fransız erkânıharbiyel umumiyesini kuv. vetlendirmiş olduğunu kabul et. mekte müttefikrirler. Alman ga - zateleri, bundan dolayı bir güna can sıkıntısı izhar etmemekte, da. ha ziyade memnuniyet hissetme. ile ve Fransız . İngiliz münaseba. tının cihan sulhunun muhafaza . sına yardım etmesini temenni ey- lemeğe mütemayil görünmekte . dir. HARBİYE NAZIR! LONDRADA Londra 25 (Husüsi) — Pariste başlıyan askeri müzakerelerin ilk kismi bitmiş, Harbiye Nazırı Hor- Blişa buraya dönmüştür. İtalyanlar ne düşünüyorlar? Paris 25 (AA)— Bu sabahki gazetelerin bir kısmı, beynelmilel istihalesi karşısında İ. nın hattı hareketi le meş - Bul olmaktadır. Lö Jur.eko.dö . Delbi yazıyı Hazır bulunmıyanlar, haksız - dırlar, denildiği zaman aldanıl . mamiş olunur. Frar.sızlarla Al - manlar arasında halihazırda yu . pilmakta olan müzakerelerde bu- lunmıyan Musolini bu fikirde de. Roma hükümetinin bi. ze karşı uzun müddettenberi gös. termekte — olduğu ne kendi menfaatlerine, ne de Av- rupa sulhunun menfaatlerine ha. dimdir Övr gazetesinde bir makale yaz mış olan Tsbui'ye göre Musolin.. Fransa siyasetinin kalkınmasını henüz iyice anlıyamamıştır. ve Duçenin etrafındakiler kendisini «İngiltere ile olan itilâfı feshe» teşvik ediyorlar. Bilâkis Piyer Dominiki, Repuplik gazetesinde şöyle yazıyor: İtalyan — zimamdarları hiçbir manevranın Fransa ile İngiltereyi birbirinden ayıramıyacağını an - lamışlardır. Resmi İtalya, bu ci. heti acak kadar realisttir. Musolini Hitlerden geri kalmak tehlikesine maruz bulunmaktadır. ihtimal, kendisini hattı hareki değiştirmiye sevkedecek olan asıl Subı—"ı bu olacaktır. dle Leon somurtganlık Surıyelıler nihayet | doğru yolu tutuyor mu (Birinci sahifeden devam) çıktan açığa Fransa muahedesini: reddini istemiş ve bünun için hat. tâ köngreye bir de tukrir ver « miştir. kat bu meselede daha ziyade ileri gidilmiyeceği söyleniy Diğer taraftan Filistinde oldu . ğu gibi Suryede İstiklâl lehinde ve terri bir hareket başlı cağı rivayetleri var, Cemil Bey: gazetecilere kongre hakkında söy. lediği sözler arasında bazıları bu bakımdan manal; görülüyor. Ce- mil Bey, gazetceliere, Vatani küt. Jesinin ber zaman milleti etrafın. da toplamak ve onunla birlikte, onun emri altında hareket etmek vazifesini tam ifa etmiş olduğunu söylerken «eğer icab ederse mil. Jeti harekete geçirmek de önun vazifesidir. dedi. Bu sözleri zi - hinlerinde büyütenler bundan bu Manayı da çıkactıyorlar. Maa . mafih böyle bir hareket olsa bile herhalde Cemil Bey zümresinin elinin altından çıkacak değildir. Diğer taraftan Halebde büyük bir kitlenin Halebin Türk hudut. Tarına girmesine taraftar olması üzerine Suriye hükümeti yavaş yavaş vaziyetini değiştirmekte . dir. Fransız mehafilinin tazyil teşebbüsleri de bunda mühim bir rol oynamıştır. Çünkü Fransız siyast mehafili "Türkiye tarafından gösterilen bü- yük uzlaşma arzusunun, Suriye İBaş — Başvokiline blokun müzaheretini temin etmek suretile onu ınıh | dan ıınlılınnezıı ıınhlııın ve | | siyaşetinin Suriye | İ şerait temin etimiye. | anlamış! Fransız « Suriye muahedesini k edil. mesi, Cezirenin de Suniyeye kal- ması şartile Sancaktaki yeni vazi. kabule taraftar olmiya baş. amışlardır. Kont dö Martel çekiliyor mu? Antakya 25 (Hususi)— Suriye fevkalâde komiseri Kont dö Mar. tel Beyruttan İskenderuna gel - miş, mahalli rücsa tarafından kar. şılanmıştır. Kont dö Martel İskenderundan Parise gidecektir. Burada dolaşan şaylalara göre kendisi fevkalâde komiserlikten istifa ederek Pariste kalacak ve Suriyeye bir daha dönmiyecektir. Esefe değer bir hâdise Antakya 25 (Hususi)— İsken . derun . Karaağaç yolunda Suri- yeli milisler Şeyh Süleyman Had. dad ile kardeşine süngü ile toca. vüz etmek istem'şlerse de o sıra- da yol üzerinde uzaktan bir 'Tü: Hazineden tak gayrimengul alanlı (Birinci sahifeden devam) Ana paradan yapılan — tahsil mal bedelinden düşülecek, faiz - den yapıları tahslât mal bedelin. den düşülmiyeceği gibi geri de verilmiyecek, tahakkuk edip he. nüz tahsil edilmemiş fsizler sili- necek, ana paradan geri kalan miktar yeni tahakkuk olarak ka. bul edilecek ve bu miktar on beş müsavi taksitte alınmak üzere on beş senede tahsi olunacaktır. Her taksit taallfik ettiği senenin eylü. lünün birinci günü tahsil edilmiş bulunacaktır. Taksit Vadesi gel- diği zaman ödenmediğ! takdirde bu borç, borçlanun menkul ve gayri menkul malları aranarak tahsili emval kanununa göre tah- sil edilecektir. Borçlunun gayri menkul ve menkul malı yoksa bazineden a) potekli malı sa. tılacak ve bu takdirde borçlunun bütün boreu muacceliyet kesbe . decektir. İpotekli malın kat'i iha. lesine kadar borçlu taksiti faizini ve masrafını verirse mal kendisi- ne iade olunacaktır. Satılan gayri menkul mallar - dan şimdiye kadar tescil edilmi . yenlenin müşterileri namına tes. cili için tapu idarelerine derhal tezkereleri yazılacıktır. Bu tez » kereler üzerine tapu Idaresi gay. ri menkulün teferruğu için icab eden muamelenin tekemmül ği ve tebliği tarihinden itibaren üç ay zarfında ferağını alarak ha. zine namına gayri menkulü ipo- izıtmünu müşteriye ek ve tebellüğ de ahp tıfzede - tir. Bu tebligat üzerine kanu. nun tayin ettiği üç aylık müd - det zarfında müşteri tapu idare- sine müracaatla tescil ve iuotek muamelesini yaptırmazsa barç . lunun bütün borcu —muacceliyet kesbedeceği cihetle müşterinin müddetinde tescil yaplırmadığı tapu idaresi tarafından maliyeye bildirince yukarıda izah edildiği şek:ldı- bütün bor, Makıneye Verırke Şark ihtilâfı komi Uzak in tanzim e. | dilecek müfredat ceti hakkuk bordrosu — tah$t lecektir. Bunun üzerlii menkul peşin parayla I sabına tahsili emval tevfikan satılarak bed mahsub edilecektir. Para borçtan fazla lası müşteriye inde © olursa gene tabsili nuna göre borçtudan İ nacaktır, i 18/6/1936 tarihine K ma ile satılmış olan h€f zi ile arsalardan borçlik f terilerden borcunu delinin yüzde 20 sini W vaziyetinde olanlar tını bu miktara iblâğ aldıkları mal tapuya olsun olmasın verdikleri dolayı hazineyi ibra et dirde bu malları 938 nuna kadar geri vel takdirde borçlarının kin olunacaktır. 1938 senesi mali artık geri vermek © solamıyacaktır. Hazinece satılan maldan müşterilerine miş olanların tesci! işlemiş ve işliyecr tarafındar müukabil tese| dar müşterilerin bü intifamdan dolayı hai aranılmıyacaktır. 15 sene müddetle taksitlere mahsuben evvel yapılacak tediy! tar olursa olsun yüzdet? tâbi tutulacaktır Hazinece satı menküllerin taksi tahvilleri de kabul Eski vaziyete ve göre tahakkuk ettirili? ğ verilmiş olan ve bu İ cil edilmiş bulunan $AY? taksitlerine aid tal vaziyete göre derhal nacaktır. havale edilecek mi ? 'Tokyo 25 (AA.) — Çangufeng hâdisesini halletme —- panyanın mümessilleri etmeğe karar vermişti: Loznn günü (Birinci sahifeden devam) gün hakkındaki İhtisaslarını anlatacaklardır Merasime her- kes iştirak edebilir. Gelenler hukuk fakültesince hazırlanan büfede 'izaz edileceklerdir. askerinin gözükmesi — tecavüzün tatbik sahasına çıkmasına mâni olmuştur. Tecavüzün sebebi Eti 'Türklerden olan bu iki kardeşin Halkevine yazılmış ve şapka giy- miş bulunmalarıdır. Vak'a derin bir akis hâsıl et. miş ve polis derhal Türk kuvvet. leri kumandanım keyfiyetten ha- berdar eylemiştir. Bunun üzerine mütecavizlerin teşhisi için faali. yete geçilmiş ise de Şeyh Haddad ve kardeşi kendilerine gösterilen Suriye askerleri arasında müte. | cavizleri bulmiya henüz muvaf - fak olamamışlardır. Gerek zabıta gerekse kumandanlık ehemmi yetle tahkikata devam etmekte . dir. Uzun bir asayiş devresinden | sonra bu hâdisenin vukuu tees - sür ve teessüfle karşılanmıştır. diı.neh. , romatizma, nevralji, kırıklık ve bütün ağrı- derhal keser. İcabında günde 3 kaşe alınabilir. | | | | Japon hükümeti, hudud hâdiseli k için Sovyet Rusya, Man den bir komlsyon teşkilini Mosk? Dünkü At yl e At yarışarına dün VE basında büyük bir nünde başlanmıştır. rışlar şu suretle cel Birinci koşu — Bu #7 idi, Üç yaşındaki yerli İngiliz taylara mahsuf yi Şevket Kırgülün Ti ırÖ deki tayı yalnız işti İkinci koşu — Üç Y& karı yaşta olup bü & dığı mükâfatların Y rayı geçmyein ıı.ıt hayvanlara mahsustü- ramiye 500 lira tdi ŞİP Samalup ikinci, T oldu! Üçüncü koşu yukarı yaştaki ve #7 hiç mükâfat kazali kan ve halis kan ği larına mahsustt dân Vil, ikincili cülüğü Ceylân Dördüncü koşu — dikap koşusuydu. kanı yaştaki halis KAf vanlarına mahsustü Tomru, iktnetliği W' di W ıngııız havvanlarına © rinctliği Manşika; İf han. üçüncülüğü M"' ” dıar Müsabakaarli geeetk vam edilecektir. BARUTGÜCÜ Barutgücü gıh—sı İ kevi ve Barutgiü nıf arasında yapıları Kevi 1 kazanmıştı! — u;ıuarH .. K AE L Z Ç LN PK Di