23 Ocak 1939 Tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

23 Ocak 1939 tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

Çemberlayn in Yerine HS Kim Leçebilir? (4 üncü sahifeden devam) | islerse yerine e münasib biri mak üzere kimi kabul edbilecek?. İşte İngiliz gazetesi bu mesel kurcalamaktadır. İngilterede u - mümi hârbe gelinciye kadar yaşlı başlı devlet adamlarının uzun müd- det iktidar mevkiünde kakdıkları göcülüyordu. Fukat harb olup bit- tikten sonra başka bir devir açıl- miş oldu. İngillerede şu san sene- leri artık yetmiş — yaşını: geçmiş Başvekiller görülmez olmuş Mü- Teti umumi harbe başladığ. zaman Başvekâlette bulunan Askit 64 ya- gına gekliği zaman çekilmiş. U - mumi harb başladıktan sonra Baş- vekâlete gelmiş olan Loyd Core da 60 yaşında iken iş başından uzak- Taşmıştır. Ondan sonra gelen Bo- nar Lav da çekildiği zaman 65 ya- gında imiş. Makdonaki de Başvekâletten çe- kildiği zaman 69 yaşında idi. Ye- rini Bakâvin'e bırakarak çekilmiş, Baldvin de çekildiği vakit 70 ya- şına gelmiş bulunuyordu. Acaba İngiliz devlet adamları için 10 yaş böyle çekilmek zama - | ni midir?. Bugün muayyen olan birşey varsa o da böylece İngiliz Matbuatının yaş meselesile meş- gül oluşudur. Çemberlayn'in ye - tine kimin geçeceği ? Bu sual ü- zerine bugünkü İngiliz devlel a- damları birer birer hatıra geliyor: Harleiye Nazırı Lord Halifaks?.. Hayır, diyorlar, o lordlardandır. Başvekil Avam kamarası azasın- dan olacak, yani meb'us. Avam kamarasından gelecek bir Baçvekil icabınmda orada söz söyliyecek ve millet vekillerine izahat verecek, muhalif tarafın itirazlarını dinle- yecek. O halde Çemberlayn'in ye- Fine bir meb'us getirmek-lâzım. Maliye Nazırı Sir Con Simon?, Bu da olmuyormuş. Çünkü Çem- berlayn şimdiki Maliye Nazırının kendisinden sonra Başvekil ol - masını muvafık — bulmuyormuş. Bu da muhafazakâr fırkasınm ida- resi için böyle düşünülüyormuş. | | Dahiliye Nazırı Samoel Hor ge— lecek diyorlar. Fakat tekrara lüzum yok ki ıııı—I gün için Çemberlaynin çekilmesi | ihtimali mevzuubahs değildir. Çün kü Başvekil hetn kendini daha çok | Çalışacak kuvvet ve kabiliyette görüyor, hem de başlamış olduğu işleri neticelendirmeği düşünüyor. | Bu arada hatıra başka bir isim | daha geliyor: Eden?.. Bu genç na- zır artık İngiliz kabinesinden ay - rılmış oldü. Onu sevenler kendi sinin tekrar kabineye - gireceği ileri sürmekten geri durmuyorlar, Halbuki böyle bir ihtimal pek u- zaktır. Çünkü Eden ile Çember - layn arasındaki noktai nazarlar birbirine uyar gibi değildi. Eden çekildi. Çemberlayn harici poli - tikayı tamamile eline almış oldu. Başvekil İtalya (le müzakereye gi rişti. Almanya le konuştu. Hu - lâsa harici politikada fasl bir rol | oynadı. Bugünkü kabinenin şayanı dik- kat azasından biri de Harbiye Na- zırı olan Hor Balişa'dır. Yahudi iken huıristiyan olmuş bir ailenin çocuğu olan Hor Belişanın adı da İngiliz adı olmadığı — görülüyor. Harbden sonraki devirde Hor Be- | lişa genç yaşında çabuk terakki et- miş, meb'us olmuş, nihayet kabine-, ye girmiştir. Harbiye Nazırının çok faal olduğu söyleniyordu. Fa- kat muhalifleri ona tayyare taar- Tuzüna karşı müdafaa - toplarını tamamile hazırlayıp yerleştirme- diğini söylüyorlar. Bununla beraber — Hor Belişa tarafırıdan parlâmento açık oldu ğu zaman muhaliflerine cevab ye- tiştirmeğe çalışırken yıdbaşı tati- linde de Fransaya giderek dostla- rına misafir olmaktan geri kalmı- yordu. Hor Belişa geçenlende Fran- saya giderek Alsasta kış sporları yapmış, bir Pransız fabrikatörüne misafir oldu. İngilterenin genç Harbiyo Nazırı bir taraftan böylej kar ve kış eğlenceleri kadar boks yapmağı da severmiş. Hor Belişa'nın Alsasta misafir ol- duğu dostu ile boks oynarken alın-! mış bir resmi İnğiliz gazetelerini politika ile TÜYER kudrette e-| | İtalya Ve Yugoslavya «Yine bu münasebetle, İtalya ve Yugoslavya arasındaki eko- nomik münasebetler, dikkatli bir incelemiye mevzu teşkil etmiş- tir. İki ekonomi birbirinin mütemmimi olduğundan bu sahada iki hükümetin vücud bulması için temaslarını arttırmayı kararlaş- tırdıkları geniş ve büyük inkişaf imkânları bulunduğu müşahede olunmuştur.. Romada çıkun Giornale d'İtalia ıııııaı, pek yakında Yugos- lavyaya askeri siparişler için bir İtalyan grupu tarafından yarım milyar liretlik kredi açılması hakkında bir neticeye varılacağını tahmin etmenin çok kolay birşey olduğunu yazmaktadır. İtalyanm, bir takım iktısadi menfaatler güstererek, Yugos- Tavya ile olan yakınlık ve dostluğunu arttırmak lüzumunu his ettiği anlaşılmaktadır. Bi çi c Bi - Satışda Kadınlardan İsiifade Ediyorlar (1 inci sahifeden devam) bulunan dört kiloya yakın esrar- la beraber adliyeye teslim etmiş- lerdir. Kadıköyde, Mısırlıoğlu soka - ğonda oturan İbrahim adında bi- rinin uyuşturucu maddeler ka - çakçılığı yaptığı ve bu işi bilhas- sa kadınlar vastasile kolaylaş - | tırdığı haber alınmış ve kaçak - çılık memurları tarafından teda- rik edilen muhbir vasıtasile 250 gram esrar satarken suç üstünde yakalanmıştır. İbrahimin evinde yapılan arama neticesinde de e - vin muhtelif yerlerinde taklan - Tiş 300 gram esrar bulunmuştur, İbrahimin suç ortağı olan Naile, Lâtife ve Server ismindeki ka - dınlar da yakalanmışlardır. ile SABAH ÖGLE ve AKŞAM | esrar tartmağa mahsus terazi ve | üzerlerinde de bir miktar esrar (1 inci sahifeden devam) BU DA BAŞKA Galatada Çığırtgan sokağında oturan — Halil — İbrahim — oğlu Falk, — Musa — oğlu — Salih ve Mehmed oğlu Enverin esrar ka - çakçılığı yaptığı Haber — alınmış, dün bunların oturdukları evde âni olarak yapılan arama neli - cesinde iki buçuk — kilo esrar ( bulunmuştur. BU DA ÜÇÜNCÜSÜ Salmatomrukta — setze Bostan sokağında oturan — Mustafa oğlu Kâmil adında bir marangoz kır - larda esrar içerken yakalanmış - tır. Kâmilin üzerinde de ceviz bü-i yüklüğünde bir esrar parçası bu- | lunmuştur. Yakalanar. kaçakçılar| adliyeye verilmişlardir. — Her yemekten sonra muntazaman dişlerinizi fırçalayın T TRERİGAR LA TP AR T ZNY | İspanyı Ve Devletler | zalferi kazandık' “yeni bir sarsıntı | zi çanta genç üşikin başına u - | caddeye çıkmış, Galatasaraya doğ-| (2 inci sayfadan devam) Fransada ekseriyeti teşkil eden bedbinler şöyle düşünüyor: Fran- ko zafer kazandıktan sonra, ken- disine yapılan yardıma mukabil İtalyanın ve Almanyanın ittifakı- na girecek ve İtalyaya, Fransadan) istediklerini temin için yardunda bulunacaktır. Mussolini, Roma gö- rüşmeleri esnasında Çemberlain'e İspanya meselesi nihayetleninciye kadar Fransa ile müzakereye gi- rişmiyeceğini söylememiş miydi? Frankonun zaferinden sonra Fran- sâ çember içine alınmış olacaktır: Şimalde Almanya, şarkta İtalya, | cenubda da İtalyanın müttefiki | İspanya. Karadan çember içine | alındıktân ve denizden imparator- duğu ile muvasalası tehlikeye düş- tükten sonra, — İtalya, böyle bir Fransanın karşısına geçerek, iste- diklerini dikte edecektir. Diğer taraftan İn; sonra İtalya - nın âleti olmaktan çekinecek ve bütün devi tesis et ni arıyacak tır. Bilhassa İngiltere ve Fr: ile iyi geçinmek mecburiyet! dedir. İtalya, kendi — emellerine âlet olmak için İspanya üzerine tazyik yapmıya kalkışırsa, Franko ile arası açılır. O zaman Franko, | kendisini İngilterenin ve Fransa- mın kolları arasına atar. Bundan başka bir ihtimal — daha vardır: | Franko zafer kazandıktan sonra da İspanyada karışıklık nihayet- Tenmiş olmıyacaktır. Çünkü bugün İspanyada Frankoya yardım eden iki sağ unsur vardır: Biri Falan - gist denilen faşistler. Diğeri de kralcılar, Bunlar, gol cenah züm- relere karşı Frankonun bayrağı al- tında toplanmışlarsa da zafer ka- zanıldıktan sonra biribiriyle bo - ğuşmıya başlıyacaklar ve İspan - ya yeni bir anarşi içine atılmış o- lacaktır. Görülüyar ki her şey, zaferi takib edecek olan vaziyete bağ - hdır- Fakat eğer İngilizler, Fran- kodan teminat almamışlarsa, bu generalin, zafer kazanır kazan - maz, İtalyaya v aya yüz çevireceği şüpheli görünüyor. Her halde şu söylenebilir ki hükümet- çilerin mukavemetleri kırılır rilmaz, Avrupa — muvazenesinde hissedilecektir. | Avrupa sulhu için, İspanya mese- lesinden doğan en büyük tehlike-) nin bu sarsıntıda olduğu anla - şılmaktadır. ulıuhm_ HEDİYE (4 üncü sahifeden devam) Bözlü kız merak etmişti. Acaba, delikanlı hasta mu, başına bir fe- lâket mi geldi. diye düşünüyor- du. Ayni zamanda, mağaza da bir müşteri — kaybeltmişti. — Kırmı - Bur getirecek yerde, uğursuzluk mu getirmişti. Aradan üç ay kadar geçmişti. Tezgâhtar kız, Osman Cevdeti u- natmuştu, bile,.. Yeni müşterileri | ağırlamağa çılışıyordu Bir akşamdı, mağazanın ke - penkleri indirildi. İşçiler, palto- larını, şapkalarını giymişler, bi- rer birer evlerine — gidiyorlardı. Sarışın, mavi gözlü tezgâhtar kız ru yürüyordu. Birden Osman Ceydetle karşılaştı. İkisi de bir- birlerini tanıraışlardı. - Genç kız Adeta büyük bir hasretle, delikan- hya doğru koştu, Elin! sıktı: — Nasılsıniz, sizi " kaybettik.. | Artık gelmez oldunuz. Çok me- rak ettik.. Osman Cevdet içini çekti: — Maalesef mağazanıza uğr- yamiıyorum. Çok meşgulüm.. İş- lerim biraz fazlaca da.. — Kırmızı çanla uğursuz mu geldi?'. Artık hediyelerinizi ne - reden alıyorsunuz?. Sevgiliniz ne yapıyor, nasıl?. Osman Cevdet önüne baktı. Mı- rildandı: — Artık bediye almayorum ki.. — Neden?, Kırmızı çanta Sevgilimle evi Ja | Beşiktâş takımında oynamamıştır. Kasımpaşanın Kongresi Beşiktaş Hilâli 4-0 Yendi Şeref stadında yapılan Beşik- taş - Hilâl arasındaki maça Şâzi Tezcanın idaresinde başlandı. 'Takımlar sahaya şu şekilde çık- tılar taş: Mehmed Ali » Taci, Hüsnü - Ziya, Bülend, Feyzi - Eş- | ref, Soldor, Bedil, Rıdvan, Hayati. Hilâl: Murad - Akif, Muammer- Zeynel, —Lâtti, Salim - Kemal, Mustafa, Halük, Cevdet. Hilâl bu maçta en kişi ile oy- namış ve takımın en iyi oyun - cusu Hakkı maça gelmemiştir. Bu- na mukabil cezalı olan Şeref de Beşiktaşın hücumile' başlıyan unda Hilâl birdenbire müda - 'a çekildi. Büyük bir gayret serfederek oy- bayan Hilâl, Beşiktaşın — soldan yaptığı bir kücumu kesemedi ve Rıdvan 14 üncü dakikada ilk sa - yıyı yaptı. 33 üncü dakikada Beşiktaş firi- kikten Saldorun şütile ikinci g- lünü yaptı. | Bu sayıdan biraz sonra Rıdvan | Beşiktaşın üçüncü sayısını yaptı, | Devrenin sondakikasında Soldor| Beşiktaşın s01 gölünü yaptı. Devre 4 - 0 Beşiktaşın lehine bitti. İkinci devre Beşiktaşuı miyetile başladı. Hilâlin ti bir müdafaa oyunu tutturması — maç üzerinde ciddi bir tesir. yapmış ve ikinci devrede iki taraf da sayı yapa - *-0 Beşiktaşın ga - Bazı İkinci Küme Maçları Oynanamadı İkinci küme maçlarından Ka- sımpaşa, Orlaköy takımları Şeref stadında karşılaşacaklardı. Beden Terbiyesi Umumi Müdürlüğünün son kararı yüzünden Ortaköy ta- | kım çıkaramadığı için Kasımpaşa hükmen galib ilân edilmiştir. Ayni elsdda yapılan Eyüb - Galatagençler arasındaki maçta Galatagençler takımı - 1-0 galib Bgelmiştir. Kadıköy stadında yapılan Di vutpaşa - Anadolu arasındaki mü- sabaka ise son karar dolayısı nadolu takım çıkaramadığı Davutpaşa hükmen galib ilân e- dilmiştir. Anadoluhisar - Beylerbeyi ara- sındaki müsabakada ise Hisar ta- kımı 3-1 galib gelmiştir. KK Bir Yugoslav Takımı Gelecek Yugoslavya şampiyonu B. S, K. futbol takımı Kurban bayramın- da üç maç yapmak için Galatasa- raya müracaat etmiştir. Galatasaray, son karar dolayı- sile zayıf düştüğünden yalnız ba- şına kavvetli bir ecnebi takımile maç yapacak halde değildir. Baş- ka kulüblerle müştereken muh- telit takam çıkarmak imkânı bu- kunursa ve Beden Terbiyesi U- mumi Müdürlüğü de izin verirse muvafakat cevabı. verilecektir. kuv Kusımpaşa Spor Birliği Baş - kanlığından” Birliğimizin yıllık kongresi 29/ 1/1839 pazar günü saat 10 da top- lanacağından bütün üyelerin gel- meleri rica olunur. | Ankaradaki Maçlar Ankara 22 (Hususl muhabiri - mizden)— Bugün lik maçlarına devam edildi. Ankaragücü, Gala- tasarayı 5 - 1, Demirspor Harbiye- | med Yılmaz. | ran Bodurf vasıtasile otuzuncu | dün devam edilmiştir. Kurtuluş - Tauştur. İspanya Cümhrreisi | Jardır. Şehre 50 bumba atmışlar, Lik Maçlarında Öyun Galib Berabere Mağlüb Attığı Yediği Puvan M 3 M u M M M 4 M M Beşiktaş n Galatasaray Beykozu 3-1Mağlüb Etti Haftanın Bu En Mühim Lik Maçı Çok Heyecanlı Oldu Haftanın en mühim maçı olan Galatasaray - Beykoz maçi dün Taksim stadyomunda yapıldı. Ta- kımlar sahaya çu şekilde çıktılar:) det, Boduri, Cemll, Bedii, Meh - Beykoz: Kandili lid - Mehmed, Mustafa han, Mikrob. Şahab, Gal, Hakem: Ahmed Adeni (Kasım - paşa), Oyuna rüzgör altına düşen Bey- koz başladı. Yavaş yavaş tazyiki “büyüten Galatasaray, Bediinin soldan or- ği topa yerinde bir kafa vu- dakikada Beykoz kalesine soktu. Galatasarayın İlk sayısını yeni - den yaptığı bir hücum takib etti. Bodüri ile Cemilin müşterek bir hücumu topu kale yakınlarında tekrar Cemile geçirdi. Her fırsat- ta hücum yapan Cemil Beykoz müdafaasını söke söke peşine tas | karak ikinci gelü 33 üncü dakika- da yaptı. Bu esnada topu bloke et-| mek için atılan kaleci Kandilli s: katlanarak oyundan çıktı. Beykoz| müdafil Halid kaleye geçli ve - yun bu sayıdan sonra daha sert bir şekil aldı. Devrenin sonlarına doğru hakem Beykozdan Kâzımı biraz çıkardı. İlk devre Gulatasa - . . Pazar Lik Maçları tarafından | | | Taksim stadyomu tertip edilen pazar liki maçlarına Arnavütköy arasında yapılan maç sıfıra berabere bitmiştir. Pe- ra İle Galataspor ârasında yapılan | maçta ise Galataspor kendi kale- | sine attığı tek gol ile mağlüb ol- | bi (1 inci sahifeden devam) gemisi batmıştır. Frankocular Ale- aya da bir hava hücumu yapmış: 52 kişi yaralanmış, 20 ev yıkıl - mıştır. YENİ BİR SEFERBERLİK Bu sabahtan itibaren bütün Bar- selonda ticaret ve endüstri müce- seseleri tatil edilmiştir. 55 yaşına kadar bütün erkekley.bu sabah - dan itibaren gönüllü yazılmağa başlamışlardır. Kadınlar da as - keri makamlara müracaat ede - rek kendilerine — verilecek işleri yapacaklardır. 1920 yılı sonbaha- rında doğmuş ve hâlen 18 yaşın- da olan getçler de askere alın - mışlardır. Madrid şehrinin boşaltılmasına devam edilmektedir. 100 bin kişi dün şehirden dışarı çıkarılmıştır. Bunlar muhtelif — mıntakalarda ziraat işlerinde çalıştırılacaklar - dür, Burgos'dan verilen bir haberde, Fransadan ecümhuriyetçilere mü- himmat sevkine başlanmak üzere | olduğu iddia edilmektedir. CUMHURREİSİ NEREDE? Cumhürtyetçi İspanyol mah - fillerinde dolaşan bir şayiaya gö- jre, Reisicumhur Azana Barselon- | müdafaasının ileri Müthiş Bir İnfilâk. Oldu 70 Kişi — ; Puvan Vaziyeti ü 13 10 w 23 39 38 a87 31 rayın bariz hâkimiyeti — altında geçti. İkinci devre iki takım da çok sür'atli bir şekilde başladı. Sağdan muntazam, soldan bo - zuk hücumlar yapan Galatas: sayı adedini arttırmağa gayret e- derken iki oyuncunun sert çar - pışması neticesi hakem Galatasa- | raydan müdafaa oynıyan Cemi de sahadan çıkardı. Jİki tarafın dokuzar kişi ile kal- dığı bir sırada oyun gittikçe he- yecanlı bir şekil aldı. Galatasaray| açılmasından istifade eden Beykoz, âni bir hü- cumla Galatasaray kalesine ka - dar indi Kaleye çekilen hafif bir şütün bloke edeceği yerde — yumrukla karşılıyan Osman, topu Beykoz | muhacimlerinin önüne kadar at tığı için bu hatalı kurtarış yü - zünden bir gol yedi. 2 - 1 vaziyete giren Galatasaray sür'atli hi sayıyı hemen Oyunun sonlarına d lerden götürdüğü topa güzel bir vuruş yaptı: in yüzde yüz . * İzmirdeki Maçlar İzmir 22 (AA)— Lik maçları- na bugün de devam edilmiştir. İlk maç Üçokla Yamanilar arasın- da yapılmıştır. Birbirlerile güzel anlaşan Üçok forvetleri birinci devrede beş ve ikinyi devrede de sekiz gol atarak maçı ikiye karşı on üç sayı ile kazanmışlardır. Bun- dan sonra Doğansporla Alsancak karşılaşmışlar ve 2-2 berabere kal- mışlardır. dan meçhul bir semte doğru haş reket etmiştir. Zannedildiğine göre, Azana Madride veya Va - lâns'a hareket etmiştir. Barselon 23 (AA.) — Cumhu- riyet kıt'aları Sitges'e girmiş olan Frankistleri koğarak Villamevaya Geltru civarına kadar sürmüşler- dir. Kurban Gitti 'Toökyo 23 (AA)— Tokuoka e- yaletinde kâin Miyadaşo maden ocaklarında bir infilâk vukubul- muştur. 70 kişinin bu kazaya kur- ban gitmiş olmasından korkul- maktadır. İlk imdad eköbleri altı maden- ciyi kurtarmağa ve beş cesed ç- karmağa muvaffak olmuşlardır. Eminönü Halkevinden: 28/1/030 Çarşamba. gününden Hü - baren Evimlade bir İlalyanca kursu açılacaklır. — Çarşamba — günleri saat (18.86) dan (20.90) xa kadar devamı edecek olan bu kursa yazılmak istl - Fener Stadında İhtilâflı Bir Maç Yapıldı Kadıköy stadında yapılan Sü * leymaniye - İstanbulspor — maçi İzzet Muhiddirin idaresi altındi yapıldı. İstanbulsporun hücumili başlıyan oyunda Süleymaniyelilf| yavaş yavaş hâkimiyeti elde eti ler. ş Bir aralık bu hâkimiyetten W£| tulan İstanbulsporlular sıkı hü * cumlara başladılar. İstanbulspor sağaçığının orta * ladığı topu soliç Hasan göle ÇE virdi. Devre iki tarafın karşılıklı hi cumlarile 1 - 0 Süleymahiynin # leyhine bitti. İkincidevre Süleymaniye ta * kımında birçok oyuncuların yef” leri değişmişti. Bu yüzden bol oynamağa başlıyan Süleymanişt âdeta İstanbulsporun çemberi n egirdi. İstanbulspor sağaçıları vasıta * H sile ikinci sayıyı yaptılar. sert bir şekil aldığı için hakem taraftan iki oyuncu çıkardı. Bif sonra İstanbulspor müdafilerin biri sakatlanarak sahadan çıkt || Süleymaniye oyunun — sonlariff| doğru penaltıdan yegâne sayılf| rını yaptı. Oyun 2 - 1 İstanbulsporun g8| libiyetile bitti. İstanbulspo rbu maçta Üniv! sitede talebe, ayni zamanda mMü”| mur olan üç oyuncuyu oynatır! tır. Süleymaniye itiraz ettiğind | bu yüzden İstanbulsporun hük | men mağlüb addedileceği | maktadır. Fakat kat'i kararı B den Terbiyesi Umum Müdürlüğ verecektir. tüi Fenerbahçe 8-0 Topkapıy! a : Mağlüb Etti Kadıköy stadında son maç nerbahçe ile Topkapı arasında “ nandı. Fenerbahçe: Hüsameddin * zil, Lebib - Ali Rıza, Angel Esad - Reşad, Şaban, Yaşar, ret, Niyazi,, Topkapı: Abdülkadir - Hıri Salâhaddin - Veçhi, Tahsin, det - Sabri, Salâhadein, Ail, Yunus, Hakem: Refik Osman Top: Fenerbahçeliler ilk d;xıııl’ dan itibaren hâkimiyeti ellerif| alafak Topkapı kalesine yc#’ ler. Daba bir dakika geçmi ki Fikret yakından ilk golü Topkapılılar sıkı bir defans © nile mukabele - ediyorlar. Ka cileri birkaç güzel kurtarış Fakat topu 18 pas çizgisinde! $ karamıyorlar, Soliç oynayan Tet bu vaziyetten istifade ile ? şütlerle üstüste iki gol dahâ #Yİ 35 inci dakikada da Yaşar Uf tan sıkı bir vuruşla Fenerin Öf düncü golünü yaptı. Birinci #7 Bbu netice ile nihayetlendi. İkinci devrede, Topkapı sahasında oynayan top beklöği lakikasına kâadar kaleye t6 girmedi. Fakat bu anda Fikti, güzel çektiği firikiki Reşad fasile tamamladı. Fenerin PEÇİ gölü. Hakem Topkapıdan Dİ yuncuyu sahadan çıkatdı. liler sıkı hâkimiyetlerini G ettiriyorlar, 65 inci dakikadi Üj ret beklerin hatasından altiff İü attı. 70 inei dakikada YAŞ şütle 7 inci ve Şaban 84 ümtt Ö kikada 8 inci Fener göllerif' tılar. Ve Fenerbahçeliler Fji maç imtidadınca tek kale O7 ları bu maçtan 8 - O galil Çi yenlerin iki adet vesika fat Tikte Evimiz büresuna mür İlk dersin gün ve saalinde hazır bulunmaları rica