17 Haziran 1939 Tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

17 Haziran 1939 tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

No. 16 VMurad,;Güzek Mart'sille İstediği Gibi Eğlenemiyordu Bir Taraftan da Mari, Muradı Rumeliye Aİıın Yapmaması İçin Bütün Gayretini Sarfediyordu Sözde, Sultan Murad — tahttan gekilmeden evvel Polanya ve Mu- caristan Kralı ile mütareke ak - detmişti. Mütareke müddeti on vene idi. Şartları da şu idi: « Sultan Murad Tunodan öte-i de harbetmiyecek, Sırbistan prensi) Jorju birakacak, Jorjun rehin o- lan IKi oğlunu yollıyacak... Türk-| lere hiyanet eden Arnavud beyi İskender — beyle uğraşmıyacak, Bulgaristanın yalrız bir kısmızı muhafaza edecekti. İki taraf bu muahedeyi akteder-| ken dinleri üzerine yemin etmiş - lerdi. Hıriştiyanlar İncil üzerine, Osman oğulları da Kur'an üzerine| “yemin ve kasem etmişlerdi. Görülüyor ki, Fatihin babası gü- zel Marisile asude bir hayat ya - şamak için tahtından çekilmeden evvel bu muahedeleri yapmıştı. Sözde on sene rahat edecekti. Sultan Muradın bu muahedeleri de gösteriyor ki: Padişah Bizan- &1 almaktan ve Balkanlara doğru istilâ siyasetinden tamamile vaz- geçmişti. On dört yaşındaki oğ - lanu yerine geçirterek hayatın kâmımı almağa azmetmişti. Nite- kim de böyle yapmıştı. Fakat; Muradın bu fikirleri çok geçmeden suya düşmüştü. Başta Karaman oğulları olduğu halde hep birden harekete gelmişlerdi. Murada, güzel Marisile çengiça- gane yapmasına müsaade etmi - yorlardı. Papa; Polonya ve Macar Kralı Ladislavs, Bizanslılarla da uyuşarak Bulgar ve Sırb Prensle- “ rini de ele alarak mütemadiyen hazırlıklarda bulundular. Bir yandan da' gizlice Bursada bulunan Mariye bir papas vasıla- sile haber yollıyarak Muradı, kat- iyyen oyalaması ve Rumeliye ge çirmemesi için elinden gelen işv- bazlığı yapmasını tenbih eylemiş- lerdi. Bu tedarikler arasında idi ki; Floranse kardinah Fransua Kon- dolmiyeri Ladislavsa bir mektub yolladı. .. Bu mektubda ikinci Muradın Manisada bulunduğunu, kendisi- min elyevm Adalar denizinde ol- duğunu, maiyetindeki donanma i- le Geliboluyu tıacağımı, Sultan Murad için'Rumeliye geçmek ka- bil olamıyacağını, oğlu, on dört yaşındakt Sultan Mehmedin Ru — melinde yalnız kalacağını, Ma - — garların, Sırbların — Bulgarlarm, Polonyalıların ve Lâtinlerin Ru- meline yürüyeceklerini, dünyayı Türklerden kurtarmanın tam za- — , mani olduğunu yazmıştı. Ladislavs, sarayında bu mek- Şubu okuduğu zaman herkes şa- Şirmışti. Türklerle mütareke im- — zalanmasını tavsiye etmiş olan - — lar çök mahcub mevkide kaldı - 0ler — O sırada da, Bizans imparatoru — Yuanis Paleologosun da mektubu geldi. Yuanis de bu mektubunda: Yapılacak seferde kendisinin - — Müştereken hareket — edebilmesi — için, sefer plânının gönderilme - s'ni rica ediyordu. ğ S ederek akdettikleri on senelik mü- farekenin ne suretle — bozulması * lâzım geldiği cihet kalmıştı. Ladislavs ne yapacağını şaşır- | irad etti. Ve şunları sözlerine ilâ- ve etti: — İslâmlarla yapılan yeminin | hükmü yoktur... Hattâ, bu yemi- | ni tutmak günahtır... Hıristiyan- | lığa mugayirdir. Kardinalın nutku meclis üzerin- de mühim bir tesir yaptı. Her ta- Tafta Türklere karşı harb seda - ları aksiendaz olmağa başladı. Ve.. Ladislavs o sene içinde Türkleri Avrupa topraklarından kâmilen kovmaya yemin etti. Artık, hiristiyanlar — birleşmiş, muahedeleri yırtmış, yeminlerini ayaklar altına almışlardı. Hepsi birden Türkler üzerine yürümek için Tuna boylarında hazırlan - mışlardı. Geliboluyu tutacak olan kardi- mal Fransua da yetmiş parça ge- misile harekete geçmişti. Ladislavs Tunayı geçti. Rasgel- diği yerleri alarak ve yağına ede- vek Varnaya kadar ilerledi. Müt- tefikler, plânları mucibince bura- da toplanmağa karar vermişlerdi. timali kuvvetlidir. kereler ayrı ayrı cereyan etmekte hakkak görülmektdir. Arnavudlukta Mukavemet Artıyor (1 inci sahifeder devam) ve Londrada hükümet erkânile te- maslarda bulunacağı haberleri te- yid edilmektedir. Sabık Kral, kuvvetli bir ihtimalle, evvelce ve- rilen haberler hilâfına, Türkiyeyi terketmiyecektir. Versay'da kira- landığı bildirilen köşkün, kralın siyasi temaslarından sonra kraliçe ile birlikte iki ay kadar istirahat- lerine tahsis edilecek, Ahmed Zo- go Kraliçe Jeraldin ile birlikte tekrar şehrimize dönecektir. Şehrimizde bulunan Arnavut - duk Ficali ergeç vatanlarına av - det edeceklerini bir kanaat halin- de muhafaza etmektedir. Gelen baberlere göre- İtalyan işgali al - tında bulunan Arnavutlukta he - nüz sükünet - avdet etmemiştir. İtalyan Limanlarında Asker Yükleniyor doğru İtalya ve Almanyanın baskın tarzında bir hareket yapması ih- İspanya ile totaliterler arasında henüz ittifak muahedesi imzalan- mamıştır. Müzakereler devam etmektedir. Berlin ve Romada bu müza- kubulsa dahi bü anlaşmanın gizli tutulacağı temin edilmektedir. Uzak Şerktaki vahim hâdiselerin Almanya ve İtalyanın Avrupada- | ki hareketlerini kolaylaştırmaya matuf bir tedbir olduğu anlaşılmak- la beraber bilhasşı İngiltere ve Fransanın Avrupa meseleleri hallol- madan Uzak Şarkta bir harbi kabul etmiycekleri ve Avrupada Alman- ya ve İtalyanın serbestli hareketlerine meydan — vermeyecekleri mu- | Uzak Şarktaki buhranlı hâdiselerin ancak Sovyet Rusya ve Ame- rikanın İngiliz ve Fransızlarla daha sıkı bir teşriki mesaide bulunma- Tarını teshil edeceği kanaati umum idir. Buraya akseden haberlere göre Sovyet ordusu miktarı Çin ve Man- çuri hududlarında ve Vilâdivostok'da bilhassa aritırılmakta, zırhlı ve motönlü vesatt adedi ile tayyare miktarı çoğaltılarıktadır. Çok geçmeden, müttefik ordu- dar Varnayı aldılar. Bizansa ve Bdirneye doğru yürümeğe karar verdiler. Edirnede telâş başladı. On dört yaşında bulunan Sultan ikinci İ Mehmed ne yapacağını şaşırmış- tı Sultan Mehmed vezirnlerini top- ladı. Müzakere hararetli idi. Çün- Kü vaziyet çok kötü idi. Sultan — Mehmed; - vezirlerine sordu: — Şimdi ne edeceğiz?, Sarıca Paşa; cevab verdi : — Efendimiz, irade buyurulur- ise kuvvetlerimizi toplıyarak der- hal Varna üzerine hareket edel'm. Ve düşmanın hakkından gelelim. Halil Paşa, Saruca Paşaya ce- vab verdi: — Anadolu erdusunu bu tarafa geçirmek kabil değil... Buradaki kuvvetlerimiz de ancak otuz bin | kişidir... İ (Devamı var) (l inci sahifeden devam) olup neticede tam bir anlaşma vu- Üçâncü Bir Tahtelbakir Daha Battı Paris 16 (Hususi)— Feniks is- mindeki bir Fransiz denizaltı gö- misi Saygon limanının biraz ileri- sinde denize dalmış ve bir daha su yüzüne çıkmamıştır. Gemide TI kişi bulunmaktadır. Tayyare- ler ve mühribler denizaltı gemi- siniz battığı yeri araştırmaktadır- lar. Bugün öğleye kadar acaştır- alardan bir netice alınamamıştı. Gemi 1400 tanluktur. İzinin bu - lunmasından ümid kesilmiştir, Z 5 Anıt - Kabir Ebedi Şef Atatürkün Ankarada Rasad tepesinde yapılacak Anıt - Kabri için hükümetin teklifi ü- zerine Kamutayca istimlâk ve ı | Proje masrafları olarak 250.000 li- ralık bir tahsisat verilmişt:. Anıt - Kabrn yapılacağı saha- da istimlâk edilecek arazi ve pro- Arnavutlar, Arnavutluktaki İtal-| jeler Işi üzerinde meşgul olmak yan kuvvetleri ne kadar takviye | Yüzumlu işleri görüşerek takib ve Arnavutlük dağları Arnavut gö- nüllülerinden mürekkep çetelerle dolmuştur. miştı. Krallık meelis'ni topladı, “ bü müşkül vaziyette ne yapmak Tâzım geleceğini müzakere etti. — Meeliste, Papanın mümessili o- | fan kardina! da hazırdı. O da söz “aldı, bütün belâgatile bir nutuk edilirse edilsin; sarp Arnâvutluk | intaç etmek üzere Başvekâletle dağlarında gizlenen Arnavut gö - | bir komlayon teşkil olunmuştur. nüllülerini ortadari kaldıramıya - İlk toplantısını yapan komisyan Beğini söylemekte; çete harbinin | Başvekâlet - müsteşarı B. Vehbi | Hatay Vilâyeti ( inci sahifjeden devam) mesini istemişler ve bu maksadla müteaddid takrirler vermişlerdir. Reye konulan bu takrirlerden müsteşarlara söd hükmün beşinci maddeden çıkarılmasına ald olanı | kabul edilmiş ve diğerleri reddo- | dunarak maddeler olduğu gibi tas- vib olunmuştur. Kanunun yedinci maddesine ka- dar geçen bu müzakerelerden son- Ta, Meclis pazartesi günü toplan- mak üzere içtimamna nihayet ver- mişlir, Büyük Millet Meclisinin dünkü içtimaında — kabul ettiği kanun mucibince Hatayla hükümetimiz arasındaki hudud musmelâtı ta- mamen kaldırılmıştır. Başvekilimiz Dr. Refik Ssydam | evvelâ lüyihanın müstaceliyetle müzakeresini istemiş ve bilâhare kanun alkışlar arasında kabul o- lunmuştur. Bu suretle Türkiye Büyük Mil- let Moelisi, Meydanıekbezin bir kilometre şimali garbisinde bulu- nan 312 numaralı hudud taşından ve Payastan denize inen sahada hududa müteallik olarak elyevm mer'i bilcümle idari, mali, iktısa- di ahkâm ve muamelâtı tamamen kaldırılmıştır. Kanun şiddetli - kışlarla kabul olundu. Diğer taraftan dün Hatay Da- hiliye Vekâletinde toplanan bir komisyon da yeni «Hatay vilâ- yeti> teşkilâtma aid işlerin etra- fında müzakerelerde bulunmuş- tur. 'varriğeal Bir Motör Su iskelesine Çarptı Karamürselden — Büyükadaya gelmekte olan Hüseyin kaptanın idaresindeki (Yeni doğan) adın- daki motör Büyükadada yeni ya- pilmakta olan su iskelesine çarp- mış, iskeleyi hasara uğratmıştır. BFt Mısır Hariciye Nazırı (1 inci sahifeden devam) yacak ve Milli Şet İsmet İnönü de aat 11445 de kendilerini kabul e- decekler ve öğle yemeğine alıku- yacaklardır. Mısır Harkiye Nanırı ve Hari- ciye Vekilimiz saat 16 da Yalova- dan hareketle Pendiğe geçecekler ve oradan hususi trenle Ankaraya gideceklerdir. Dost ve misafir na- zır Ankaradan çarşamba akşaret şehrimize gelecek ve burada üç Bün kalacaktır. Abdülfettah —Yahya — Paşanın memleketimizden ayrıldıktan son- ra Sotya, Bükreş, Belgrad ve Ati- nayı da ziyaret etmesi mukarrer bulunmaktadır. GÖZ HEKİMİ Dr. Murad Rami Aydın 'Taksim - Talimhane, Tarlabaşı caddesi 'No. 10 Urfa aprt, Tel: 41583 Beyoğlu dördüncü sulh hukuk hâkimliğinden: Terekesine mahkemece el ko - nulup tasfiyesine karar — verilen ve 24/6/939 tarihinde saat 10 da enkazı satılacağı Son Telgraf ga- zetesinin 24/5/939 tarih ve seki- Zzinci sahifesinin birinci sütununda| ilân edilen mahal Büyükada kum-| hal olduğu tavzih olunur. Dr. Hafız Cemal (LOKMAN HEKİM) DAHİLİYE MÜTEHASSISI Divanyolu 104 Muayene saalleri: Pazar harle her güN 2,5 - 6, Salı, Cumartesi 19 - 2,5 fakaraya, Tei 22308 devam edeceğine kani bulunmak- Demirelin reisliğinde ve Maliye dırlar, Gö0EM Y o nt Ö Velellti'ği » B. Cemal Ye ü GK gi Ankara belediyesi ikinci rels / Mmuavini ve Ankars imar müdü- KUREÜ., hareket ederek perşembe sabahı | ! Kapılarını | ( inci sahifeden devam) Bloam tarafından tevdi edilmiş o- Jan bitaraflık projesinin kabulü- nü kolaylaştıracaktır. Şimdiki halde Harieiye Nezare- t& Tokyoya bir protesto motası göndermesini veya resmi teşeb - büslere girişilmesini muhik gös - terecek mahiyette bir haber alma- mıştır. Bununla beraber Nezaret vaziyetin inkişafını büyük bir dik- katla takib etmekte ve Japonya- nın doküz devlet paktını imza e- den devletlere Çinin kapılarını ka- pamak hususunda kat'i bir karar verip vermediğini araştırmakta- dir. Japonyanm eski Vaşington el- çilerinden birinin cenazesini «iyi bir komşu» sıfatiyle bir kruvazör- le memleketine göndermek ve bü- tün Amerika filosunu Atlantik - ten Büyük Okyanusa geçirmek su- retiyle Roosevelt tarafından yapı- lan jest, Japonyayı daha mutedil bir siyaset takib etmeğe teşvik et- mesi itibariyle pek mühim idi. Tientsin meselesinde Ameriki- nın gösterdiği siyasi faaliyet şim- diye kadar Japonların Tienisin imtiyaz mıntakalarında Amerika- hların hayat ve mallarına riayet edileceği ümidini izhar eden bir teşebbüsten ibaret kalmıştır. Tientsin'de Amerikan tebasın - dan birini alâkadar edecek mahi- yette bir hüdise cereyan ettiğine dair Hariciye Nzaretine şimdiye | İtalya Krallığı Ne Zaman | İlân Olundu? | — Bürbon dö Napl'ların senmonsu TI Ancl Wransova, Gaclede mahrur kal müştı, Nihayet küvveti tükendi, sukul etti. (1 yubat 1861),. Banun - üzerine ilk İtalyan parlâ - mentosu toplandı. Yarımadanın meb'usları toplanlıya İştirak etmişlerdi. Avusturyalı kalan Venediklilerle, Pa- palık meb'asları mürtesna.. VO Napoli; 10000 muhalif reye karşı | 1.300,000 reyle Piyemona iltihakı ka- rarlaştırdı. Sicilya da 667 mubalif reye karşı 412,060 reyle.. Farlâmento, 11 İnci Viktar Emane- eli (Allahın lütaf ve keremi ve halkın arzunu ile) İtalya kralı ilân etti. Venedik, 1866 da Sadun muharebe- sinim erlesi zünü İtalya ile birleşli. Ve Zi eylül 1871 de, Sedannın ve ikinci im- paratorluğun sukutu üzerine İtalyan orduları Remaya girdi. DEVREDİLECEK İHTİRA BERATI «Kendi kendine kurulup sert- deşen elektrotların kullanış usulür hakkındaki ihtira için alınmış o- lan 16 haziran 1937 tarih ve 2427 |önumazalı ihtira beratınin —ihtiva | ettiği hukuk bu kerre başkasına devir veyahud İhtirar Türkiyede mevkli fille koymak için icara da- hi verilebileceği teklif edilmekte olmakla bu hususta fazla malümat edinmek — istiyenlerin - Galstada, Aslan Han 5 inci kat 1- 8 numara-| lara müracsat — eylemeleri ilân olunur. ımııbm Beyoğlunda Hüseyinağa mahallı Yukarıda mevki ve mumarası yı mön bedeli üzerinden 13 /7/939 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 e kader pazarlıkla satılacaktır. Satış bedeli nakden ve peşindir. Ta- liblerin & 7,5 pey akçolerini vakti z müddet zarfında haftenın pazartesi ve perşembe — günleri saat 14 de | ölü Kirogankof uhdesinde bulunan| p gerdorlık Mili Emlâk Müdürlüğünde müteşekkil satiş komisyonu- | na müracaatları. (4362) İstanbul Emniyet San&ığı Müdürlüğümri;n:_ 938/944 Emniyet sandığına bör 5a) salhane sokak 76 numaralı ma- | İârına ilân yolile son tebliğ: Murisiniz sağlığında Beyoğlunda Kamerhatun yeni Hüseyinağa ma- Defterdarlığından: İmam Adnan sokağında kâüln eski 23 yeni 21 sayılı ev. Jaımnlarlvmpalılara Çin Kapayorlar | kadar hiç bir haber gelmemiştir. Yalnız. Amerikalı bir fotoğrafcı levkif edilmiştir ki bu hâdise A- merika mümesselleri ile mahalli Ja- pon makamları arasında şimdi ya- | pılmakta olan müzakerelerin mev- Zuünü teşkil etlemektedir. İNGİLİZLER MÜDAFAA VAZİYETİNDE Londra 17 (Hususi) — Tiyen - Çinde vaziyet vehametini muha- faza etmektedir. Bir Japonun kat- N meselesinden dolayı teslimi ta- leb edilen dört Çinlinin teslim e- dilmiyeceği zannedilmektedir. Fakat bu mesele yüzünden Ja - ponlramn ileri sürdükleri talebler vaziyeti son derece vahim bir ha- le getirmiştir. Japonlar Tiyençin mıntakasın- da Japonların İngilizlerle beraber yeni bir vaziyet tesis etmelerini istiyorlar. Bu talebler, İngilterenin Uzak Şarkta muahedelere müstenit ve bu mıntakalarda alâkader diğer devletlerin hattı hareketine uy - gün siyasetini cebir ve kuvvet tehdidile değiştirmeğe Mmatuftur, Japonlar bu taleblerinde ısrar e- derlerse fevkalâde vahim bir va- ziyet hasıl olacak ve İngiltere der- hal âcil ve fiili tedbirler alacaktır. Butebliğ, Japonyaya karşı yeni bir ihtar olarak telâkki edilmek- tedir. İngiltere Çindeki hukukunu müdafaa etmek azmindedir. DEVREDİLECEK İNTİRA BERATI *Sun'i dokuma iplikleri imaline mahsus asul> kakkındaki — ihtira için alınmış olan 19 sonkânun 1938 tarih ve 2490 numaralı ihlira be- ratının ihtiva ettiği hukuk bu ker- | Te başkasına devir veyahud Tür- | kiyede Ihtiramn mevkü fiüle kon - | Ması için icara dahi verileceği | teklit edilmekte olmakla bu hu- | susta fazla malümat edinmek is- tüyenlerin — Galatar lan Han 5 inci kat 1 - 3 numaralara mü - racast eylemeleri ilân olunur. DEVREDİLECEK. İHTİRA BERA'TI *Devir hareketli cephane asan- sörlerinin alt kısmını kapâmağa mahsus tertibat» hakkındaki /htira için almmış olan 19 haziran 1930 tarih ve 887 numaralı ihtira be - ratının ihtiva ettiği — hukuk bu kerre başkasına devir veyahud | Mtiram Türkiyede —mevkil füle konması için icara dahi verile - bileceği teklif edilmekte olmakla bu hususta fazla malümat edin - | mek istiyenlerin Galatada Aslan | Han 5 inci kat 1 - 3 numaralara | üracnat etmeleri ilân olunur. - Hekimi (fDr. Ahmed Akkoyunlu Taksim » Talimhane Pulas No, 4 Pazardan mâaada her gün saat 1$-den sonra, Tel: 40127 Mühamnen — bedeli Lira lesinde eski İmam yeni 4500 azılı hane hizasında yazılı muham- muayyeninden evvel yatırarak bu l ölü Bayan Avangilini mirasçı- hallesinin eski Topçular yeni 'Topçekenler sokağında eski 25, 27 yeni S1 kapı 337 ada, 1 parsel No. lu kâgir bir evin tamamımı Sandığımıza birinel derecede ipctek etmek suretile 5/7/931 tarihinde 11002 hesap No. sile Sandığımızdan aldığı 9000 lira borç 26/4/938 tarihine kadar ödenmediğinden İsiz ve kamisyon ve salr masraflarla beraber (15605) liraya varmıştır. Uzakşark Tuzağı ( inci sahifeden devam) mek emelile Uzak Şarkta-bir taz- yik havası yaratması ve bu şe- | kilde bir aiyasi tuzak kurması timali de her türlü politika mü- dâhazaları içinde -düşünülebilir. — Hattâ, Almanya ve İtalyanın Ja- ponyadan böyle bir hareketi 15- rarla istemiş olması da müsteb'ad sayılamaz. Ancak, her ne pahasına olursa olsun böyle bir vaziyette İngilte- re ve Fransanın Avrupadaki ya « kın tehlikeyi kargşılamayı bırakıp Uzak Şarka koşmıyacaklarını san- jmak müşkül olduğu kadar Çindeki beyazlar menfaatinde ve Sovyet Rusya ve Amerikanın da müşte- rek bulunduklarını ğözönünde tut- mak gerektir ki, yalnız bu :ki bü- yük kuvvet icabında Asyadaki kendi menfaatleri ile bir arada İngiliz ve Fransız menfaatlerini de filli müdafaa ve himayeye muk- tedirdir. ETEM İZZET BENİCE | Daima Genç | Daima Güzel v * İngiliz Kanzuk eczanesi müstahzaratından Krem Balsamin KANZUK ile Eksir Balsamin O KANZUK isimli 2 şabeseri, bütün dünyanın en mükemmel güzellik müstah- zarlarıdır. Ötedenberi memleke « timiz kibar âleminin — takdirine mazhar olmuştur. Krem Balsamin Kanzuk Kadın güzelliğinin sihrini ter - kibinde saklıyan en ciddi ve şa- yam itimad markadır. Genç ve ih- tiyar bütün kadınlar için zaruri bir ihtiyaçtır. Cildin letafet ve taravetini arttırır. Yağlı, yağsız ve acıbadem cinsleri vardır. Eksir Bals- in'Kanzuk Cildin dalmı amuşaklığını te- min eder. Yüzdeki çil ve lekeleri alır. Sivilceleri tamamen izale &- der. Traştan sonra cilde 1âtif bir serinlik verir. İngiliz KANZUK cczanâği Beyoğlu İstanbul Kadıköy icra memurluğundarn" Kadıköy ikinci sulh hukuk mah- kemesinin 5/12/938 tarih ve 938/ 201 No, li ilâmi mucibince ala - çaklı Fatmanın kocası Ankarada Yenişehir palasta Arif Oruç Alpta alacağı olan mahiye oluz İira na- faka ilâmı üzerine borçluya usu- len gönderilen iera emrinin gös- terilen mahalde bulunamamasın - dan ve halen mukim - bulunduğu mahallin meçhul olmasından dolak yı vuku bulan taleb veçhile mez- kür jcra emrinin 20 gün müddet- le ilânen tebliğine karar yeril - Miş olduğundan ilân - tarihinden itibaren 20 gün zarfında kanun! yollara mürscsat edilmediği tak- dirde ieraya devam olunacağı teb- Hiğ makamına kalm olmak üzere olunur, 938/1043 Bu sebeble 3202 No. lu kanuna tevfikan ve 938/944 No lu dosya İ ile yapılan takib ve açık arttırma neticesinde mezkür gayrimenkul 8000 | lira bedelle sandık namma muvakkaten ihale edilmiştir. İ İşbu ilân tarihinden itibaren bir ay içinde borç ödenmediği tak- | dirde kat'i ihale kararı verilmek üzere dbeyanın icra hâkimliğine tevdi | a İbbürilme dakanik Bala Bt Dr. HORHORUNİ Hastalarırı akşama kadar Sir- keci Viyana Oteli yanındaki İ Lseyenehanesinde tedavi eder, Melon'ı